Календарне планування з математики

Про матеріал
Календарне планування з математики для 3 класу на 1 семестр до підручника Ольга Гісь, Ірина ФІляк.
Перегляд файлу

  Математика ( до підручника «Математика» для 3 класу

(у 2-х частинах). (автори Ольга Гісь, Ірина Філяк)

4 години на тиждень

з/п

Тема уроку

Дата

1

Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа. Числа кожного десятка першої сотні. Характеристика числа ( урок 1, с.9-11 )

 

2

Число десятків, число одиниць, загальна кількість одиниць у числі. Розрядна таблиця. Порівняння чисел. ( урок 2, с.12-14 )

 

3

Арифметичні дії додавання і віднімання. Розв’язування задач на 2 дії, які є комбінаціями простих задач. ( урок 3, с.15 – 18 )

 

4

Прийоми усного додавання і віднімання. Схематичний рисунок як допоміжна модель задачі. ( урок 4, с. 18 – 22 )

 

5

Компоненти та результати дій додавання і віднімання. Взаємозв'язок між додаванням та відніманням.                              ( урок 5, с.23-26 )

 

6

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Пряма й обернена задачі. Задача на знаходження третього доданка. ( урок 6, с. 27 – 30 )

 

7

Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Дослідження задачі. ( урок 7, с. 30 – 32 )

 

8

Арифметична дія множення. Таблиці множення чисел 2–5. Розв’язування задач на множенная. ( урок 8, с.33 – 37)

 

9

Пропедевтика до вивчення таблиць множення чисел 6–9.             ( урок 9, с. 38 – 41 )

 

10

Таблиці множення чисел 6–9. ( урок 10, с.41 – 44 )

 

11

Арифметична дія ділення. Таблиці ділення на 2–5. Ознака парності чисел. Розв’язування задач на ділення і складання обернених.( урок 11, с. 44 – 48 )

 

12

Компоненти дій множення і ділення. Таблиці ділення на 6 і на 7. Взаємозв’язок між діями множення та ділення.                              ( урок 12, с. 49 – 52 )

 

13

Таблиці ділення на 8 і на 9. ( урок 13, с. 53 – 56 ) Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів.        ( урок 14, с.56 – 59 )

 

 

14

Складання задач за коротким записом як допоміжною моделлю задачі. ( урок 15, с. 60 – 62 )

 

15

Задачі на кратне порівняння. Складання обернених до них. Задачі міжпредметного змісту на роботу з табличними даними.           ( урок 16, с. 62 – 65 )

 

16

Закріплення знань таблиць множення і ділення та вмінь їх застосовувати. Математичний ярмарок. ( урок 17, с.65 – 68 )

 

17

Діагностувальна робота № 1 по темі «Числа. Дії з числами».

 

 

Математичні вирази. Рівності. Нерівності

18

Аналіз діагностувальної роботи. Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах. Різні способи читання виразів. ( урок 18, с. 68 – 72 )

 

19

Складання виразу до задачі. ( урок 19, с. 73 – 75 ) Вирази зі змінною. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі з буквеними даними. ( урок 20, с. 76 – 78 )

 

20

Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними.       ( урок 21, с. 78 – 82 )

 

21

Переставний закон множення. ( урок 22, с. 83 – 86 ) Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані у непрямій формі. ( урок 23, с. 87 – 90 )

 

22

Задачі на збільшення та зменшення числа у кілька разів, сформульовані в непрямій формі. Аналіз задач і добір виразів.      ( урок 24, с. 90 – 93 )

 

23

Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням. ( урок 25, с. 94 – 97 )

 

24

Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Прості рівняння. Розв'язування рівнянь з діями першого ступеня.            ( урок 26, с. 97 – 100 )

 

25

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням. ( урок 27, с. 100 – 103)

 

26

Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня. ( урок 28, с. 103 – 106 )

 

27

Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною. ( урок 29, с. 106 – 108 )

 

 

28

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр.       ( урок 30, с. 109 – 113 )

 

29

Розв’язування задач з одиницями довжини. ( урок 31, с. 113 – 115 )

 

30

Діагностувальна робота № 2 по темі «Математичні вирази. Рівності. Нерівності.»

 

31

Аналіз діагностувальної роботи. Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної. ( уроки 32 - 33, с. 116 – 119 )

 

32

Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи. ( урок 34, с. 120 – 125 )

 

33

Характерні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника і квадрата із заданими довжинами сторін.              ( урок 35, с. 125 – 128 )

 

34

Периметр прямокутника і квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника і квадрата. ( урок 36, с. 128 – 131)

 

35

Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром. ( урок 37, с. 131 – 132 ) Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Периметр прямокутника «квадрата». ( урок 38, с. 133 – 135 )

 

36

Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр та їх позначення. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону.         ( урок 39 с. 136 – 139 )

 

37

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга. ( урок 40, с. 139 – 142 )

 

38

Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями. ( урок 41,  с. 143 – 147 )

 

39

Лічба у межах тисячі. Трицифрові числа Розрядний склад числа. Читання чисел за розрядною таблицею. ( урок 42, с. 148 – 152 )

 

     40

Запис чисел у розрядну таблицю. Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями. ( урок 43, с. 152 – 156 ) Закріплення знань, умінь і навичок. ( урок 44, с. 157 – 159 )

 

41

Розклад чисел на розрядні доданки. ( урок 45, с. 159 – 162 )

 

 

42

Віднімання одного з розрядних доданків. Нестандартний розклад трицифрового числа. ( урок 46, с. 162 – 164 ) 

 

43

Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків. Розв’язування задач. ( урок 47, с. 165 – 167 )

 

44

Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі. ( урок 48, с. 167 – 171 )

 

45

Задача на знаходження кожного з трьох доданків за сумами двох і сумою трьох. Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів. ( урок 49, с. 171 – 175 )

 

46

Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел. ( урок 50, с. 176 – 178 )

 

47

Закріплення вмінь порівнювати числа. ( урок 51, с. 179 – 181 )

 

48

Удосконалення вмінь порівнювати числа. Розв’язування задач.    ( урок 52, с. 182 – 184 )

 

49

Діагностувальна робота № 3 з теми « Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі»

 

50

Аналіз діагностувальної роботи. Довжина. Кілометр.                   ( урок 53, с. 185 – 188 )

 

51

Збільшення та зменшення трицифрового числа на 1.                     ( урок 54, с. 189 – 193 )

 

52

Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач.        ( урок 55, с. 193 – 196 )

 

53

Вибір схеми розв’язування задачі відповідно до запитання. Складання задачі за числовими даними і схемою. ( урок 56, с. 196 – 198 )

 

54

Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач. ( урок 57, с. 198 – 201 )

 

55

Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного. ( урок 58, с. 201 – 206 )

 

56

Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного. ( уроки 60 - 61, с. 209 – 213 )

 

57

Множення одноцифрового числа на кругле і ділення круглого числа на кругле шляхом послідовного множення (ділення)           ( урок 62, с. 214 – 216 )

 

58

Творча робота над задачею. ( урок 63, с. 216 – 218 )

 

59

Діагностувальна робота  № 4

 

60

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого за 1  семестр. ( урок 64 – 65, с. 219 – 223 )

 

 

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       2 семестр

 

81

Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 - 20

 

82

Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених видів

 

83

Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 - 240

 

84

Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)

 

85

Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами

 

86

Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від’ємника на зручні доданки

 

87

Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340

 

88

Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340

 

89

Додавання виду 350 + 170

 

90

Віднімання виду 350 - 170 двома способами

 

91

Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа

 

92

Округлення чисел до десятків, до сотень

 

93

Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень

 

94

Контрольна робота № 5

 

95

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

 

96

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

 

97

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль в одному з розрядів

 

98

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків

 

99

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків

 

100

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд

 

101

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень

 

102

Письмове віднімання трицифрових  чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач

 

103

Письмове віднімання трицифрових  чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач

 

104

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень

 

105

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень

 

106

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел

 

107

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел

 

108

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними

 

109

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними

 

110

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами

 

111

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами

 

112

Перетворення іменованих чисел та дії над ними

 

113

Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події

 

114

Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події

 

115

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами

 

116

Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події

 

117

Задачі з одиницями часу

 

118

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час»

 

119

Контрольна робота № 6

 

120

Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них

 

121

Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них

 

122

Множення суми на число і числа на суму

 

123

Множення виду 243, 2403, 2043, 423,   4230, 4203. Розв’язування задач

 

124

Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового — на трицифрове

 

125

Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу

 

126

Задача на спільну роботу та обернена до неї

 

127

Задача на спільну роботу та обернена до неї

 

128

Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразу до неї

 

129

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач

 

130

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7

 

131

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове

 

132

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове

 

133

Ділення круглого числа на кругле виду       420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці

 

134

Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі

 

135

Ділення виду 51 : 17 способом підбору

 

136

Ділення виду 51 : 17 способом підбору

 

137

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення

 

138

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення

 

139

Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею

 

140

Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею

 

141

Контрольна робота № 7

 

142

Ділення з остачею

 

143

Ділення з остачею

 

144

Властивість остачі

 

145

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі

 

146

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі

 

147

Перевірка ділення з остачею

 

148

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею»

 

149

Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1

 

150

Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1

 

151

Порівняння дробів із чисельником 1

 

152

Знаходження частини від числа

 

153

Знаходження частини від числа

 

154

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа

 

155

Знаходження числа за його частиною

 

156

Знаходження числа за його частиною

 

157

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною

 

158

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною

 

159

Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними

 

160

Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними

 

161

Розв’язування задач з одиницями маси

 

162

Розв’язування задач з одиницями маси

 

163

Вартість. Підрахунок грошей

 

154

Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості

 

165

Контрольна робота № 8

 

166

Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел

 

167

Задачі з одиницями вартості

 

168

Задачі для майбутніх бізнесменів

 

169

Підбір грошей

 

170

Підбір грошей

 

171-

175

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Лебідь Наталія
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
22 вересня
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку