Математика
за підручником Н. П. Листопад
І семестр
5 годин на тиждень
ПОВТОРЕННЯ (18 год) |
|||
№ уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
|
Нумерація чисел першої сотні |
Установлює кількість об’єктів; позначає результат лічби числом |
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами |
Додає і віднімає в межах 10. Закріпити склад числа. |
|
|
Знаходження невідомого доданка |
Знаходить невідомий доданок в межах 10. Вміє застосовувати компоненти при додавання при розв’язування виразів. |
|
|
Знаходження невідомого від’ємника |
Знаходить невідомий від’ємник в межах 10. Вміє застосовувати компоненти при відніманні при розв’язування виразів. |
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
Знаходить невідомий зменшувач в межах 10. Вміє застосовувати компоненти при відніманні при розв’язування виразів. |
|
|
Знаходження значення виразів. Латинський алфавіт |
Розв’язує вирази в межах 10. Знає та застосовує латинський алфавіт. |
|
|
Дужки. Складені задачі |
Розуміє значення дужок при розв’язуванні виразів з дужками. Розв’язує прості задачі. |
|
|
Множення. Переставний закон множення |
Вміє користуватися таблицею множення за допомогою карток. |
|
|
Збільшення числа у кілька разів |
Диференціює поняття «збільшення на …». |
|
|
Ділення. Ділення іменованих чисел |
Вміє користуватися таблицею ділення за допомогою карток. |
|
|
Зменшення числа у кілька разів. Побудова прямокутника |
Диференціює поняття «зменшення на…». Вміє будувати прямокутник. |
|
|
Знаходження невідомого множника. Властивості множення |
За допомогою карток вміє знаходити невідомий множника. Вміє застосовувати таблицю множення при розв’язування виразів (за допомогою карток). |
|
|
Знаходження невідомого дільника |
За допомогою карток вміє знаходити невідомий дільник . Вміє застосовувати таблицю ділення при розв’язування виразів (за допомогою карток). |
|
|
Знаходження невідомого діленого |
За допомогою карток вміє знаходити невідоме ділене. Вміє користуватися таблицю ділення при розв’язування виразів (за допомогою карток). |
|
|
Ділення рівних чисел |
Вміє використовувати пам’ятку (а : а=1) при діленні рівних чисел. |
|
|
Кратне порівняння |
Порівнює числа в межах 100. |
|
|
Діагностувальна робота №1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з усунення прогалин |
Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10. |
|
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (40 ГОД) |
|||
|
Парні числа. Задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа |
Вміє розрізняти однозначне і двозначне числа. Розв’язує задачі на різницеве порівняння. |
|
|
Половина |
Практично вміє пояснити половину предмета. |
|
|
Третина |
Практично вміє пояснити третину предмета. |
|
|
Таблиця множення числа 4. Таблиця ділення на 4 |
Користуючись таблицею множення і ділення числа 4 розв’язує вирази. |
|
|
Знаходження значень виразів |
Користуючись таблицею множення і ділення числа 4 розв’язує вирази. |
|
|
Чверть |
Практично вміє поділити предмет на чотири частини. |
|
|
Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5 |
Користуючись таблицею множення і ділення числа 5, розв’язує вирази. |
|
|
Визначення тривалості події |
Називає частини доби за допомогою малюнків. Визначає час за годинником за допомогою вчителя. |
|
|
Визначення тривалості події Знаходження значень виразів |
Знає міри часу: доба, тиждень; число днів у тижні; назви днів тижня. Співвідносить міри часу. Визначає час за годинником з точністю до 1 год. |
|
|
Рівняння |
Порівнює розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів |
|
|
Складання таблиці множення числа 6, таблиці ділення на 6 |
Користуючись таблицею множення і ділення числа 6 розв’язує вирази на дві дії |
|
|
Знаходження значень виразів. Блок-схеми |
Розкладає число на розрядні доданки. |
|
|
Знаходження значень виразів |
Утворює, читає і записує числа, які складаються з десятків та одиниць. |
|
|
Знаходження значень виразів |
Рахує до 100 в прямому і зворотному порядку одиницями та десятками; |
|
|
Повторення вивченого |
Утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих десятків в межах 100. |
|
|
Урок узагальнення знань |
Рахує десятками в прямому і зворотному порядку в межах 100. |
|
|
Діагностувальна робота №2 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з усунення прогалин |
Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10. |
|
|
Складання таблиці множення числа7, таблиці ділення на 7. Діаграма |
Користуючись таблицею множення і ділення числа 7 розв’язує прості задачі. |
|
|
Знаходження значень виразів |
Знаходить значення виразів на множення і ділення за допомогою карток. |
|
|
Задачі на зведення до одиниці |
За допомогою схеми-карток розв’язує прості задачі на множення. |
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Обчислення значень виразів |
За допомогою схеми-карток розв’язує прості задачі на множення. |
|
|
Складання таблиці множення на 8, таблиці ділення на 8 |
Користуючись таблицею множення і ділення числа 8 розв’язує вирази на дві дії |
|
|
Знаходження значень виразів. Задачі на зведення до одиниці |
Виконує додавання та віднімання чисел в межах 20 без переходу через розряд. Розв’язує прості арифметичні задачі. |
|
|
Знаходження значень виразів. Творча робота над задачею |
Розв’язує складні (на 2 дії) арифметичні задачі. |
|
|
Складання таблиці множення на 9, таблиці ділення на 9. Робота з таблицею. |
Вміє використовувати таблицю множення і ділення числа 9. |
|
|
Знаходження значень виразів. Робота з таблицею |
Вміє розв’язувати вирази на множення і ділення за допомогою карток. |
|
|
Знаходження значень виразів |
Розв’язує вирази з буквеним значенням (за зразком) |
|
|
Задачі з буквеними даним |
Розв’язує вирази з буквеним значенням (за зразком) |
|
|
Множення числа 10, ділення на 10 |
Вміє використовувати таблицю множення і ділення числа 10 при розв’язуванні виразів. |
|
|
Знаходження значень виразів. Дослідження числових даних задачі |
Знає місце числа в числовому ряді. Порівнює двозначні числа. |
|
|
Знаходження значень виразів. Властивість множення |
Вміє розв’язувати вирази на множення за допомогою карток. |
|
|
Ознайомлення із дробами. Читання і запис дробів |
Встановлює порядок дій при розв’язанні виразів. |
|
|
Знаходження числа за його частиною |
Встановлює порядок дій при розв’язанні виразів. Рахує в прямому і зворотному порядку одиницями і рівними числовими групами. |
|
|
Знаходження значень виразів. Знаходження числа за його частиною |
Визначає найбільше та найменше число в кожному розряді. |
|
|
Знаходження числа за його частиною |
Встановлює співвідношення між предметною множиною, числом та цифрами. |
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач з буквеними даними |
Знає назву компонентів дії додавання та віднімання. |
|
|
Урок узагальнення знань |
Знає назву компонентів дії множення та ділення. |
|
|
Діагностувальна робота №3 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з усунення прогалин |
Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10. |
|
НУМЕРАЦІЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ (22 год) |
|||
|
Утворення трицифрових чисел |
Утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих десятків в межах 100. |
|
|
Запис трицифрових чисел. Порівняння чисел |
Утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих десятків в межах 100. |
|
|
Утворення числа 200. Розряди трицифрового числа |
Рахує десятками в прямому і зворотному порядку в межах 100. |
|
|
Утворення розрядних чисел третього розряду. Тисяча |
Порівнює розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів. |
|
|
Одиниці довжини. Кілометр. Дії з іменованими числами |
Має уявлення про одиницю довжини – кілометр. |
|
|
Співвідношення між одиницями довжини |
Креслить і порівнює відрізки у різних положеннях. |
|
|
Одиниці маси. Тонна, грам. Дії з іменованими числами |
Має уявлення про міру маси та його позначення. |
|
|
Обчислення на основі нумерації |
Розуміє властивості натурального ряду чисел: кожне число на 1 більше попереднього і на одиницю менше наступного. |
|
|
Обчислення на основі нумерації |
Розуміє властивості натурального ряду чисел: кожне число на 1 більше попереднього і на одиницю менше наступного. |
|
|
Обчислення на основі нумерації. Задачі на спільну роботу |
Знає нумерацію чисел в межах 100; місце числа в числовому ряді. |
|
|
Одиниці часу. Календар. Визначення часу кінця події |
Знає частини доби, їх послідовність, початок доби (0 годин) і кінець доби (0 годин наступного дня), доба – 24 години; назви місяців по порядку. Вміє користуватися календарем. |
|
|
Секунда. Дії з іменованими числами |
Знає одиниці вимірювання часу (секунда). За календарем визначає кількість днів місяця. |
|
|
Округлення чисел до сотень. Задачі на спільну роботу. |
Утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих десятків в межах 100. Рахує десятками в прямому і зворотному порядку в межах 100. |
|
|
Дії з іменованими числами. Визначення часу початку події. |
Виконує додавання та віднімання іменованих чисел, одержаних при вимірюванні однією мірою. |
|
|
Нерівності. Розв’язування задач на визначення початку події, тривалості події |
Виконує додавання та віднімання іменованих чисел. Розв’язує прості арифметичні задачі. |
|
|
Розв’язування рівнянь і нерівностей. Задачі на спільну роботу |
Розв’язує складні задачі за схемами. |
|
|
Коло. Побудова кола. Радіус і центр кола. |
Розрізняє і називає круг і кулю. Вміє користуватися циркулем. |
|
|
Урок узагальнення знань |
Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10. |
|
|
Діагностувальна робота №4 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з усунення прогалин |
Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10. |
|
|
Побудова фігур за допомогою циркуля |
Будує коло за допомогою циркуля. |
|
|
Цікаві задачі. Підсумковий урок за І семестр |
Розв’язує віршовані задачі за допомогою вчителя. |
|