Модифікована програма з математики 3 клас за програмою Савченко

Про матеріал
Модифікована програма з математики 3 клас за програмою Савченко для учня з інтелектуальними труднощами.
Перегляд файлу

 

Математика

за підручником Н. П. Листопад

 І семестр   

5 годин на тиждень

 

ПОВТОРЕННЯ (18 год)

№ уроку

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

  1.  

Нумерація чисел першої сотні

Установлює кількість об’єктів; позначає результат лічби числом

 

  1.  

Додавання і віднімання чисел частинами

Додає і віднімає в межах 10. Закріпити склад числа.

 

  1.  

Знаходження невідомого доданка

Знаходить невідомий доданок в межах 10. Вміє застосовувати компоненти при додавання при розв’язування виразів.

 

  1.  

Знаходження невідомого від’ємника

Знаходить невідомий від’ємник в межах 10. Вміє застосовувати компоненти при відніманні при розв’язування виразів.

 

  1.  

Знаходження невідомого зменшуваного

Знаходить невідомий зменшувач в межах 10. Вміє застосовувати компоненти при відніманні при розв’язування виразів.

 

  1.  

Знаходження значення виразів. Латинський алфавіт

Розв’язує вирази в межах 10. Знає та застосовує латинський алфавіт.

 

  1.  

Дужки. Складені задачі

Розуміє значення дужок при розв’язуванні виразів з дужками. Розв’язує прості задачі.

 

  1.  

Множення. Переставний закон множення

Вміє користуватися таблицею множення за допомогою карток.

 

  1.  

Збільшення числа у кілька разів

Диференціює поняття «збільшення на …».

 

  1.  

Ділення. Ділення іменованих чисел

Вміє користуватися таблицею ділення за допомогою карток.

 

  1.  

Зменшення числа у кілька разів.  Побудова прямокутника

Диференціює поняття «зменшення на…». Вміє будувати прямокутник.

 

  1.  

Знаходження невідомого множника. Властивості множення

За допомогою карток вміє знаходити невідомий множника. Вміє застосовувати таблицю множення при розв’язування виразів (за допомогою карток).

 

  1.  

Знаходження невідомого дільника

За допомогою карток вміє знаходити невідомий дільник . Вміє застосовувати таблицю ділення при розв’язування виразів (за допомогою карток).

 

  1.  

Знаходження невідомого діленого

За допомогою карток вміє знаходити невідоме ділене. Вміє користуватися таблицю ділення при розв’язування виразів (за допомогою карток).

 

  1.  

Ділення рівних чисел

Вміє використовувати пам’ятку (а : а=1) при діленні рівних чисел.

 

  1.  

Кратне порівняння

Порівнює числа в межах 100.

 

  1.  

Діагностувальна  робота №1

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Робота з усунення прогалин

Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10.

 

ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (40 ГОД)

  1.  

Парні числа. Задачі, які містять  подвійне збільшення/зменшення числа

Вміє розрізняти однозначне і двозначне числа. Розв’язує задачі на різницеве порівняння.

 

  1.  

Половина

Практично вміє пояснити половину предмета.

 

  1.  

Третина

Практично вміє пояснити третину предмета.

 

  1.  

Таблиця множення числа 4. Таблиця ділення на 4

Користуючись таблицею множення і ділення числа 4 розв’язує вирази.

 

  1.  

Знаходження значень виразів

Користуючись таблицею множення і ділення числа 4 розв’язує вирази.

 

  1.  

Чверть

Практично вміє поділити предмет на чотири частини.

 

  1.  

Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5

Користуючись таблицею множення і ділення числа 5,  розв’язує вирази.

 

  1.  

Визначення тривалості події

Називає частини доби за допомогою малюнків. Визначає час за годинником за допомогою вчителя.

 

  1.  

Визначення тривалості події

Знаходження значень виразів

Знає міри часу: доба, тиждень; число днів у тижні; назви днів тижня. Співвідносить міри часу. Визначає час за годинником з точністю до 1 год.

 

  1.  

Рівняння

Порівнює розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів

 

  1.  

Складання таблиці множення числа 6, таблиці ділення на 6

Користуючись таблицею множення і ділення числа 6 розв’язує вирази на дві дії

 

  1.  

Знаходження значень виразів. Блок-схеми

Розкладає число на розрядні доданки.

 

  1.  

Знаходження значень виразів

Утворює, читає і записує числа, які складаються з десятків та одиниць.

 

  1.  

Знаходження значень виразів

Рахує до 100 в прямому і зворотному порядку одиницями та десятками;

 

  1.  

Повторення вивченого

Утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих десятків в межах 100.

 

  1.  

Урок узагальнення знань

Рахує десятками в прямому і зворотному порядку в межах 100.

 

  1.  

Діагностувальна робота №2

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Робота з усунення прогалин

Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10.

 

  1.  

Складання таблиці множення числа7, таблиці ділення на 7. Діаграма

Користуючись таблицею множення і ділення числа 7 розв’язує прості задачі.

 

  1.  

Знаходження значень виразів

Знаходить значення виразів на множення і ділення за допомогою карток.

 

  1.  

Задачі на зведення до одиниці

За допомогою схеми-карток розв’язує прості задачі на множення.

 

  1.  

Задачі на зведення до одиниці. Обчислення значень виразів

За допомогою схеми-карток розв’язує прості задачі на множення.

 

  1.  

Складання таблиці множення на 8, таблиці ділення на 8

Користуючись таблицею множення і ділення числа 8 розв’язує вирази на дві дії

 

  1.  

Знаходження значень виразів.

Задачі на зведення до одиниці

Виконує додавання та віднімання чисел в межах 20 без переходу через розряд. Розв’язує прості арифметичні задачі.

 

  1.  

Знаходження значень виразів. Творча робота над задачею

Розв’язує складні (на 2 дії) арифметичні задачі.

 

  1.  

Складання таблиці множення на 9, таблиці ділення на 9. Робота з таблицею.

Вміє використовувати  таблицю множення і ділення числа 9.

 

  1.  

Знаходження значень виразів. Робота з таблицею

Вміє розв’язувати вирази на множення і ділення за допомогою карток.

 

  1.  

Знаходження значень виразів

Розв’язує вирази з буквеним значенням (за  зразком)

 

  1.  

Задачі з буквеними даним

Розв’язує вирази з буквеним значенням (за  зразком)

 

  1.  

Множення числа 10, ділення на 10

Вміє використовувати  таблицю множення і ділення числа 10 при розв’язуванні виразів.

 

  1.  

Знаходження значень виразів. Дослідження числових даних задачі

Знає місце числа в числовому ряді. Порівнює двозначні числа.

 

  1.  

Знаходження значень виразів. Властивість множення

Вміє розв’язувати вирази  на множення за допомогою карток.

 

  1.  

Ознайомлення із дробами. Читання і запис дробів

Встановлює порядок дій при розв’язанні виразів.

 

  1.  

Знаходження числа за його частиною

Встановлює порядок дій при розв’язанні виразів. Рахує в прямому і зворотному порядку одиницями і рівними числовими групами.

 

  1.  

Знаходження значень виразів. Знаходження числа за його частиною

Визначає найбільше та найменше число в кожному розряді.

 

  1.  

Знаходження числа за його частиною

Встановлює співвідношення між предметною множиною, числом та цифрами.

 

  1.  

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач з буквеними даними

Знає назву компонентів дії додавання та віднімання.

 

  1.  

Урок узагальнення знань

Знає назву компонентів дії множення та ділення.

 

  1.  

Діагностувальна  робота №3

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Робота з усунення прогалин

Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10.

 

НУМЕРАЦІЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ (22 год)

  1.  

Утворення трицифрових чисел

Утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих десятків в межах 100.

 

  1.  

Запис трицифрових чисел. Порівняння чисел

Утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих десятків в межах 100.

 

  1.  

Утворення числа 200. Розряди трицифрового числа

Рахує десятками в прямому і зворотному порядку в межах 100.

 

  1.  

Утворення розрядних чисел третього розряду. Тисяча

Порівнює розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів.

 

  1.  

Одиниці довжини. Кілометр. Дії з іменованими числами

Має уявлення про одиницю  довжини – кілометр.

 

  1.  

Співвідношення між одиницями довжини

Креслить і порівнює відрізки у різних положеннях.

 

  1.  

Одиниці маси. Тонна, грам. Дії з іменованими числами

Має уявлення про міру маси та його позначення.

 

  1.  

Обчислення на основі нумерації

Розуміє властивості натурального ряду чисел: кожне число на 1 більше попереднього і на одиницю менше наступного.

 

  1.  

Обчислення на основі нумерації

Розуміє властивості натурального ряду чисел: кожне число на 1 більше попереднього і на одиницю менше наступного.

 

  1.  

Обчислення на основі нумерації. Задачі на спільну роботу

Знає нумерацію чисел в межах 100; місце числа в числовому ряді.

 

  1.  

Одиниці часу. Календар. Визначення часу кінця  події 

Знає частини доби, їх послідовність, початок доби (0 годин) і кінець доби (0 годин наступного дня), доба – 24 години; назви місяців по порядку. Вміє користуватися календарем.

 

  1.  

Секунда. Дії з іменованими числами

Знає одиниці вимірювання часу (секунда). За календарем визначає кількість днів місяця.

 

  1.  

Округлення чисел до сотень. Задачі на спільну роботу.

Утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих десятків в межах 100. Рахує десятками в прямому і зворотному порядку в межах 100.

 

  1.  

Дії з іменованими числами. Визначення часу початку події.

Виконує додавання та віднімання іменованих чисел, одержаних при вимірюванні однією мірою.

 

  1.  

Нерівності. Розв’язування задач на визначення початку події, тривалості події

Виконує додавання та віднімання іменованих чисел. Розв’язує прості арифметичні задачі.

 

  1.  

Розв’язування рівнянь і нерівностей. Задачі на спільну роботу

Розв’язує складні задачі за схемами.

 

  1.  

Коло. Побудова кола. Радіус і центр кола.

Розрізняє і називає круг і кулю. Вміє користуватися циркулем.

 

  1.  

Урок узагальнення знань

Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10.

 

  1.  

Діагностувальна робота №4

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Робота з усунення прогалин

Вміє усно і письмово додавати і віднімати в межах 10.

 

  1.  

Побудова фігур за допомогою циркуля

Будує коло за допомогою циркуля.

 

  1.  

Цікаві задачі. Підсумковий урок    за І семестр

Розв’язує віршовані задачі за допомогою вчителя.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бузон Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
23 вересня
Переглядів
1422
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку