Календарне планування з математики 8 клас 5 годин (інклюзівне навчання)

Про матеріал
Розробка допоможе вчителю планувати свою роботу з математики у 8 класі на 5 годин (інклюзівне навчання
Перегляд файлу

8 клас (170 годин, 5 годин на тиждень)

 

№ з\п

К-сть

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Усна і письмова нумерація чисел в межах 100000.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання в межах 100000.

 

  • Додавання в межах  100000 (Повторення).

 

  • Віднімання в межах 100000 (Повторення).

 

 

 

 

 

 

Множення і ділення в межах 100000.

 

  • Множення в межах 100000 (Повторення).
  • Ділення в межах 100000 (Повторення).

 

 

 

 

 

 

 

Нумерація в межах 100000.

 

  • Утворення, запис і читання чисел в межах 100000. Робота з таблицею класів і розрядів.

 

  • Натуральний ряд чисел. Пряма і зворотна  лічба розрядними одиницями і рівними числовими групами (5, 20, 25, 50, 200, 250, 500, 2000, 5000, 20000, 50000);
  • Порівняння розрядних одиниць з розрядними числами. Різницеве і кратне порівняння чисел.
  • Найбільше і найменше число кожного класу.
  • Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень кожного класу в числі.
  • Заокруглення чисел до вказаного розряду.
  • Запис чисел римськими цифрами І-ХХV.

 

Додавання і віднімання в межах 1000000.

  • Додавання в межах 1000000, коли сума одиниць окремих розрядів ≥ 10 в одному – двох випадках. Перевірка додавання додаванням. Переставний закон додавання. Назви компонентів.

 

  • Додавання двох-трьох чисел, коли сума одиниць окремих розрядів ≥ 10 в кількох випадках.

 

  • Віднімання в межах 1000000 з переходом через розряд в одному-двох випадках.

 

  • Віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі і стоять вони на різному місці.

 

  • Перевірка додавання відніманням.

 

  • Перевірка віднімання додаванням.

 

  • Знаходження невідомого доданка.

 

  • Знаходження невідомого зменшуваного.

 

  • Знаходження невідомого від’ємника.

 

 

Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число, круглі десятки, сотні, тисячі.

 

  • Множення багатоцифрових чисел на одноцифрове з переходом через розряд у кількох випадках.
  • Множення в межах 1000000 на круглі десятки, сотні, тисячі.

 

  • Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове без остачі і з остачею (всі випадки)

 

  • Ділення багатоцифрових чисел на круглі десятки, сотні, тисячі.

 

 

 

 

 

 

Множення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

 

  • Множення багатоцифрових чисел на двоцифрове з переходом через розряд в одному  та кількох випадках. Назва компонентів.

 

 

 

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

 

  • Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Перевірка ділення множенням.

 

 

  • Перевірка множення діленням.

 

  • Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число з остачею.

 

  • Знаходження невідомого множеного.

 

  • Знаходження невідомого множника (невеликого числа).

 

  • Порядок дій. Круглі дужки.

 

 

 

 

 

Міри часу.

 

  • Роздроблення і перетворення мір часу.

 

  • Додавання мір часу з перетворенням. Знаходження часу кінця події.

 

  • Віднімання мір часу з роздробленням. Знаходження часу початку події, кількості минулого часу між двома подіями з точністю до року, місяця і дні.

 

 

 

 

Десяткові дроби.

  • Поняття про десятковий дріб, запис і читання десяткових дробів.

 

  • Скорочення десяткових дробів.

 

  • Зведення десяткових дробів до спільного знаменника.

 

  • Вираження іменованого числа десятковим дробом.

 

  • Вираження десяткового дробу іменованим числом.

 

  • Порівняння десяткових дробів.

 

  • Додавання десяткових дробів.

 

  • Віднімання десяткових дробів.

 

 

Геометричний матеріал.

 

  • Геометричні фігури і геометричні тіла. Куб. Основи, грані, ребра, вершини. Їх властивості.

 

  • Прямокутний паралелепіпед. Основи, грані, ребра, вершини. Їх властивості.

 

  • Порівняння куба і прямокутного паралелепіпеда.

 

  • Симетрія. Побудова відрізка, симетричного даному відносно осі симетрії.

 

  • Побудова трикутника симетричного даному відносно осі симетрії.

 

  • Побудова квадрата симетричного даному відносно осі симетрії.

 

  • Побудова геометричних фігур, симетричних відносно осі симетрії.

 

  • Поняття про площу. міри площі: 1 кв. мм, 1 кв. см, 1 кв. м, 1 кв. км. Позначення S (кв. мм, мм 2, кв. см, см 2, кв. дм, дм 2, кв. м, м2, кв. км, км2).

 

  • Роздроблення квадратних мір.

 

  • перетворення квадратних мір.

 

  • Обчислення площі прямокутника. Практичне виведення формули.

 

  • Обчислення площі квадрата. Практичне виведення формули.

 

  • Розв’язування задач на обчислення площ прямокутної і квадратної форми.

Десяткові дроби

 

  • Додавання десяткових дробів (Повторення).

 

  • Віднімання десяткових дробів (Повторення);

 

  • Додавання іменованих чисел, записаних у вигляді десяткових дробів;

 

  • Віднімання іменованих чисел, записаних у вигляді десяткових дробів.

 

  • Множення десяткових дробів на 10, 100, 1000.

 

  • Множення десяткових дробів на одноцифрове число.

 

  • Множення десяткових дробів на круглі десятки.

 

  • Множення десяткових дробів на двоцифрове число.

 

  • Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000.

 

  • Ділення десяткових дробів на одноцифрове число.

 

  • Ділення десяткових дробів на круглі десятки.

 

  • Ділення десяткових дробів на двоцифрове число.

 

  • Знаходження десяткового дробу від числа.

 

  • Множення іменованих чисел записаних у вигляді десяткових дробів.

 

  • Ділення іменованих чисел, записаних у вигляді десяткових дробів.

 

Міри площі.

 

  • Міри земельних площ. Їх визначення. Таблиця мір площі.

 

  • Роздроблення і перетворення мір земельних площ: ари - квадратні метри; гектари – квадратні метри; гектари – ари.

 

  • Додавання і віднімання земельних площ з роздробленням і перетворенням.

 

  • Множення на одноцифрове і двоцифрове число мір земельних площ з роздробленням і перетворенням.

 

  • Ділення на одноцифрове  і двоцифрове число мір земельних площ з роздробленням і їх перетворенням.

 

Звичайні дроби.

 

  • Утворення і позначення дробу. Чисельник і знаменник дробу.

 

  • Правильні і неправильні дроби. мішані числа.

 

  • Перетворення цілого і мішаного числа в неправильний дріб.

 

  • Виключення цілого числа з неправильного дробу.

 

  • основна властивість дробу.

 

  • Скорочення дробів.

 

  • Зведення дробів до спільного знаменника, коли знаменники взаємно прості числа.

 

  • Зведення дробів до спільного знаменника, коли знаменники – числа, що мають спільні дільники.

 

  • Порівняння дробів з однаковими чисельниками і різними знаменниками та з однаковими знаменниками і різними чисельниками.

 

  • Порівняння дробів, що мають різні знаменники і різні чисельники, з допомогою зведення їх спільного знаменника.

 

  • Додавання дробів з однаковими знаменниками та мішаних чисел. Перевірка додавання додаванням.

 

  • Віднімання дробів з однаковими знаменниками. Перевірка віднімання.

 

  • Віднімання дробу від 1 і будь-якого цілого числа. Перевірка віднімання.

 

  • Віднімання мішаних чисел. перевірка віднімання.

 

  • Знаходження дробу від числа.

 

  • Знаходження числа за однією його частиною.

 

  • Знаходження числа за його десятковим дробом.

 

Повторення вивченого за рік.

 

  • Чотири арифметичні дії над багатоцифровими числами.

 

  • Чотири арифметичні дії над іменованими числами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками.

 

 

 

  • Додавання, віднімання, множення, ділення десяткових дробів.

 

  • Повторення та систематизація знань за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометричний матеріал.

 

  • Міри площі. Таблиці мір площі. (Повторення).

 

  • Роздроблення квадратних мір.

 

  • Перетворення квадратних мір.

 

  • Розв’язування задач на обчислення площ прямокутної, квадратної форми, задач розрахунків.

 

Повторення вивченого за рік.

 

  • Куб. Основи, грані, ребра, вершини, їх властивості.

 

 

 

 

 

 

 

  • Розгортка куба. Бічна і повна поверхня куба.

 

 

 

 

  • Обчислення бічної і повної поверхні куба.

 

 

 

 

  • Прямокутний паралелепіпед. Основи, грані, ребра, вершини. Їх властивості.

 

 

 

 

  • Розгортка прямокутного паралелепіпеда. Бічна і повна поверхня паралелепіпеда.

 

 

 

  • Обчислення повної і бічної поверхні паралелепіпеда.

 

 

 

 

 

 

  • Циліндр (правильний). Основи, бічна поверхня, висота.

 

 

 

 

  • Конус (правильний, повний). Основа, бічна поверхня, висота.

 

 

 

 

 

 

  • Піраміда (правильна, повна). Основа (трикутник, квадрат, правильний шестикутник), бічна і повна поверхня, висота.

 

 

  • Куля. Центр кулі, радіус кулі, діаметр. Переріз кулі (круги різних радіусів, рівних радіусу кулі або менших від нього ).

Учень:

  • утворює, записує і читає числа в межах 100000;
  • порівнює розрядні одиниці і розрядні числа;
  • визначає кількість розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень в числі;
  • визначає парні і непарні числа, прості і складні числа;
  • заокруглює числа до вказаного розряду.

 

 

Учень:

  • усно і письмово додає та віднімає в межах 100000 (всі випадки);
  • називає компоненти додавання та віднімання;
  • перевіряє додавання додаванням;
  • перевіряє додавання відніманням;
  • перевіряє віднімання додаванням;
  • перевіряє віднімання відніманням;
  • знаходить невідомий доданок, зменшуване, від’ємник.

Учень:

  • усно і письмово множить і ділить на одноцифрове число, двоцифрове;
  • знає і користується ознаками подільності на 2, 4, 5, 3,9;
  • виконує ділення за остачею;
  • здійснює перевірку множення діленням, ділення діленням з остачею;
  • знаходить невідоме множене, ділене.

 

Учень:

  • утворює, записує і читає числа в межах 1000000;
  • знає натуральний ряд чисел;
  • лічить в прямому і зворотному порядку одиницями і різними числовими групами;
  • порівнює розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів;
  • здійснює різницеве і кратне порівняння чисел;
  • визначає найбільше і найменше число кожного класу;
  • заокруглює числа до вказаного розряду;
  • знає і позначає римські числа І-ХХV.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень:

  • додає і віднімає без переходу і з переходом через розряд в одному або кількох випадках;
  • здійснює перевірку додавання відніманням;
  • здійснює перевірку віднімання додаванням;
  • пояснює розв’язання прикладів;
  • розв’язує прості і складні арифметичні задачі на різницеві і кратні порівняння;
  • знаходить невідомий доданок, невідоме зменшуване, невідомий від’ємник.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень:

  • виконує множення багатоцифрових чисел на одноцифрове з переходом через розряд у кількох випадках;
  • виконує множення на круглі десятки, сотні, тисячі.

 

 

 

Учень:

  • виконує ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове без остачі і з остачею;
  • виконує ділення багатоцифрових чисел на круглі десятки, сотні, тисячі;
  • пояснює розв’язання прикладів 4
  • розв’язує арифметичні задачі на 3-4 дії.

 

Учень:

  • виконує множення на двоцифрове число з переходом через розряд в одному  та кількох випадках;
  • пояснює розв’язання прикладів;
  • розв’язує прості і складені арифметичні задачі.

 

 

 

Учень:

  • виконує ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове;
  • перевіряє ділення множенням.

 

 

 

 

Учень:

  • виконує ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове з остачею;
  • виконує перевірку множення діленням;
  • розв’язує приклади на знаходження невідомого множеного, невідомого множника;
  • пояснює розв’язання прикладів;
  • визначає порядок дій у прикладах;
  • розв’язує приклади з круглими дужками;
  • пояснює розв’язання прикладів.

 

Учень:

  • встановлює співвідношення між одиницями часу;
  • роздроблює і перетворює міри часу;
  • виконує додавання та віднімання простих і складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням;
  • розв’язує арифметичні задачі на знаходження часу початку події, кінця події, часу між подіями;
  • розв’язує прості арифметичні задачі на обчислення часу, швидкості;
  • розв’язує складені арифметичні задачі на рух.

 

Учень:

  • утворює, записує і читає десяткові дроби;
  • виконує скорочення десяткових дробів;
  • вміє зводити десяткові дроби до спільного знаменника;
  • вміє виражати іменоване число десятковим дробом і навпаки;
  • порівнює десяткові дроби.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень:

  • виконує додавання та віднімання десяткових дробів.

 

Учень:

  • знає, називає геометричні фігури і геометричні тіла;
  • диференціює геометричні фігури, геометричні тіла;
  • вміє виділяти, знаходити в оточуючому середовищі геометричні фігури і геометричні тіла;
  • знає, називає елементи куба і паралелепіпеда, їх властивості;
  • порівнює куб і паралелепіпед.

 

Учень:

  • знає і називає властивості симетричності;
  • вміє будувати відрізок, симетричний даному  відносно осі симетрії за допомогою циркуля і лінійки;
  • вміє будувати трикутник, квадрат симетричний даному відносно осі симетрії за допомогою циркуля і лінійки.

 

 

 

 

Учень:

  • знає міри площі;
  • вміє позначати міри площі і користується позначеннями;
  • вміє роздроблювати і перетворювати квадратні міри;
  • вміє обчислювати площу прямокутника, квадрата;
  • розв’язує задачі на обчислення площ прямокутної і квадратної форми.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень:

  • вміє утворювати, читати, записувати десяткові дроби;
  • вміє порівнювати десяткові дроби;
  • вміє скорочувати десяткові дроби;
  • вміє додавати та віднімати десяткові дроби;
  • вміє додавати та віднімати іменовані числа, записаними у вигляді десяткових дробів.

 

 

 

 

Учень:

  • вміє множити десяткові дроби на 10, 100, 1000;
  • вміє множити десяткові дроби на одноцифрове число, на круглі десятки, на двоцифрове число.

 

 

 

 

 

 

Учень:

  • виконує ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000; на одноцифрове число; на круглі десятки; на двоцифрове число;
  • вміє знаходити десятковий дріб від числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень:

  • вміє множити та ділити іменовані числа у вигляді десяткових дробів.

 

 

 

 

Учень:

  • знає міри земельних площ і вміє їх визначати;
  • вміє роздроблювати і перетворювати міри земельних площ;
  • додає і віднімає міри земельних площ з роздробленням і перетворенням;
  • множить на одноцифрове і двоцифрове число мір земельних площ з роздробленням і перетворенням;
  • ділить на одноцифрове і двоцифрове число мір земельних площ з роздробленням  і перетворенням;
  • пояснює розв’язок прикладів.

 

 

 

 

 

Учень:

  • утворює, позначає і читає дроби;
  • розрізняє чисельник і знаменник дробу;
  • порівнює дроби;
  • розпізнає правильні та неправильні дроби, мішане число;
  • перетворює ціле і мішане число і неправильний дріб;
  • виключає ціле число з неправильного дробу;
  • знає основну властивість дробу;
  • вміє скорочувати дроби;
  • вміє зводити дроби до спільного знаменника;
  • порівнює дроби з однаковими і різними знаменниками;
  • вміє додавати та віднімати дроби однаковими знаменниками;
  • вміє додавати дроби і мішані числа;
  • вміє віднімати дріб від цілого числа;
  • вміє віднімати мішані числа;
  • вміє знаходити дріб від числа, число за його частиною, та числа за його десятковим дробом;
  • вміє розв’язувати арифметичні задачі на знаходження числа за його частиною.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень:

  • читає, записує, порівнює числа в межах 1000000;
  • виконує усно і письмово додавання і віднімання в межах 1000000;
  • виконує множення та ділення на одно та двоцифрове число;
  • виконує додавання і віднімання простих і складених іменованих чисел;
  • виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одно та двоцифрові числа.

 

Учень:

  • виконує додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

 

Учень:

  • додає, віднімає, множить та ділить десяткові дроби.

 

Учень:

  • читає, записує, порівнює числа в межах 1000000;
  • додає, віднімає, множить, ділить на одно- та двоцифрові числа в межах 1000000;
  • множить, і ділить десяткові дроби на одно- та двоцифрові числа;
  • додає, віднімає, множить і ділить іменовані числа, записані у вигляді десяткових дробів;
  • обчислює час тривалості дії, її початок, кінець;
  • знає міри земельних площ, вміє їх визначати, вміє роздроблювати і перетворювати міри земельних площ, додає, віднімає, множить і ділить міри земельних площ з роздробленням і перетворенням.

 

Учень:

  • знає міри площі;
  • вміє позначати і користується позначеннями мір площі;
  • роздроблює і перетворює квадратні міри;
  • розв’язує задачі на обчислення площ прямокутної, квадратної форми, задач розрахунків.

 

 

 

 

 

Учень:

  • знає і називає геометричне тіло куб;
  • виділяє і називає елементи куба;
  • визначає властивості елементів куба.

 

 

 

 

 

Учень:

  • знає визначення бічної і повної поверхні куба;
  • вміє креслити розгортку куба.

 

Учень:

  • обчислює площу однієї грані;
  • обчислює площу бічної поверхні куба;
  • обчислює площу повної поверхні куба.

 

Учень:

  • знає і називає геометричне тіло – паралелепіпед;
  • знає визначення паралелепіпеда;
  • знає елементи паралелепіпеда та їх властивості.

 

Учень:

  • знає визначення бічної і повної поверхні паралелепіпеда;
  • вміє креслити розгортку паралелепіпеда.

 

Учень:

  • обчислює площу однієї бічної грані;
  • обчислює бічну поверхню паралелепіпеда;
  • обчислює повну поверхню паралелепіпеда.

 

Учень:

  • знає і називає геометричне тіло – циліндр;
  • виділяє і називає елементи циліндра.

 

Учень:

  • знає і називає геометричне тіло – конус;
  • виділяє правильний повний конус;
  • виділяє, називає елементи конуса, їх властивості.

 

Учень:

  • знає, називає геометричне тіло – піраміду;
  • виділяє основу, бічну, повну поверхню, висоту.

 

Учень:

  • диференціює круг, кулю;
  • визначає центр кулі, радіус, діаметр.

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, узагальнювати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, доводити.

Розвивати вміння планувати та контролювати власні дії.

 

 

 

 

Розвивати вміння аналізувати , планувати, контролювати проміжні і кінцеві результати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал, узагальнювати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння працювати з коментуванням власних дій.

Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання практичних завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати елементи логічного мислення. Розвивати вміння знаходити причинно-наслідкові зв’язки, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння працювати з коментуванням власних дій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати елементи логічного мислення.

Розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, доводити, діяти за аналогією, працювати з коментуванням власних дій.

Розвивати вміння самостійно застосовувати правило.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, узагальнювати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння діяти за зразком, вказівками вчителя, таблицями, з коментуванням власних дій.

 

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, планувати та контролювати власні дії в процесі виконання практичних завдань.

Розвивати вміння запам’ятовувати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати часові уявлення, орієнтацію у часі.

Розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, доводити, діяти за аналогією.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями, з коментуванням власних дій.

Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.

 

 

 

Розвивати елементи логічного мислення.

 Розвивати вміння працювати за вказівками вчителя, таблицями, з коментуванням власних дій.

Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати просторові уявлення.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння орієнтуватися в оточуючій дійсності.

Розвивати моторику, збагачувати словник.

 

 

 

 

Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтацію.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя.

Розвивати моторику, збагачувати словник.

 

 

 

 

 

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, узагальнювати, діяти за аналогією.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

Розвивати вміння самостійно застосовувати правило.

Розвивати вміння планувати і контролювати власні дії.

 

 

 

 

 

 

Розвивати вміння узагальнювати, доводити.

Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчального завдання.

Розвивати вміння самостійно виконувати навчальне завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.

Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал.

Розвивати вміння працювати за зразком, таблицями, з коментуванням власних дій.

Розвивати вміння планувати і контролювати проміжні та кінцеві результати. Розвивати вміння запам’ятовувати. Розвивати мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання: аналізувати навчальний матеріал, планувати і контролювати власні дії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати просторові уявлення і просторову орієнтацію.

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, діяти за аналогією.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

Розвивати моторику, мовлення.

 

 

Розвивати просторові уявлення та просторову орієнтацію.

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

 

Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання практичного завдання.

Розвивати вміння самостійно виконувати навчальне завдання.

Розвивати моторику, мовлення.

 

docx
Додав(-ла)
Моторіна Ольга
Пов’язані теми
Математика, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
9 квітня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку