Урок з математики для 6 класу НУШ Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами.

Про матеріал
Тема. Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Мета: продовжити формувати вміння та навички учнів розв’язувати приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготувати учнів до контрольної роботи До підручника Істера О.С. 2023
Перегляд файлу

Тема. Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами.

Мета:

  • навчальна: продовжити формувати вміння та навички учнів розв’язувати приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготувати учнів до контрольної роботи;
  • розвивальна: розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення учнів, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати компетентність учнів на уроці;
  • виховна: виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань про Україну і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.

Тип уроку: формування навичок і вмінь.

Методи навчання: робота групах, експрес-опитування, тест, рефлексія.

Обладнання: плакати та листівки з висловлюваннями про математику; картки із завданнями; кубик з запитаннями; сигнальні картки; малюнки для рефлексії.

Девіз уроку: «Щоб дійти до мети, треба насамперед йти» (Оноре де Бальзак)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

ІІ. Вступна частина. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні на нашому у році ми будемо подорожувати нашою прекрасною Україною. Ми відвідаємо її найкращі місця, тобто 7 Чудес України. Відкрити на карті всі 7 Чудес України ми зможемо, виконавши всі завдання і нашим девізом буде вислів Оноре де Бальзак «Щоб дійти до мети, треба насамперед йти» .

Для того, щоб розпочати подорож, у кожного з вас повинен бути квиток.  Вашим квитком буде картка оцінювання, в яку ви виставлятимете бали за кожен етап подорожі.

№ завдання

1

2

3

4

5

6

 

Назва завдання

Кубування

Графічний диктант

Розв’язування рівнянь

Тести

Робота біля дошки

Бліц-тест

       Усього балів

 

Оцінка

Кількість набраних балів

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV. Актуалізація опорних знань.

Щоб  дізнатись назву І  нашої зупинки ми повинні перевірити як ви знаєте правила.

  1. «Кубування» (на кожній з граней куба записані числа від 1 до 6. Учень підкидає куб і яке запитання під цим номером випаде, до нього потрібно знайти відповідь)
  1.     Щоб додати два дроби з різними знаменниками достатньо: звести ці дроби до найменшого спільного знаменника і додати за правилом додавання дробів з однаковими знаменниками.
  2.     Добуток двох звичайних дробів – це дріб, чисельник якого дорівнює добутку чисельників, а знаменник – добутку знаменників.
  3.     Дроби називають взаємно оберненими, якщо їх добуток дорівнює 1.
  4.     Щоб поділити два звичайних дроби потрібно ділене помножити на дріб, обернений до дільника.
  5.     Дріб називають правильним, якщо чисельник дробу менший за знаменник.
  6.     Дріб називають неправильним, якщо чисельник дробу більший за знаменник.

      (Софія Київська) Відповідне фото прикріплюю на карту

  1. «Графічний диктант»

Подорожуючи далі ми наближаємося до  ІІ зупинки, виконавши графічний диктант, дізнаємось як вона називається.

  1. Дріб називається правильним, якщо чисельник більший за знаменник. (Ні)
  2. Основна властивість дробу використовується при скороченні дробів. (Так)
  3. Дроби називаються взаємно оберненими, якщо їх добуток дорівнює нулю. (Ні)
  4. Скоротити дріб означає помножити чисельник і знаменник дробу на одне й те саме число, відмінне від нуля. (Ні)
  5. Щоб помножити дріб на дріб, треба чисельник помножити на чисельник, а знаменник на знаменник. (Так)
  6. Щоб перетворити звичайний дріб у десятковий, треба знаменник поділити на чисельник. (Ні)
  7. Значення дробу не змінеться, якщо чисельник і знаменник дробу помножити або поділити на одне й те саме число. (Так)
  8. Одна десята частина числа називається відсотком. (Ні)
  9. Щоб знайти суму двох дробів з різними знаменниками треба чисельник додати до чисельника, а знаменник до знаменника. (Ні)
  10. Щоб помножити мішані числа треба спочатку їх перетворити в неправильні дроби, а потім виконати множення. (Так)

(Києво- Печерська Лавра)

 

V. Формування вмінь і навичок.

1. Розв’язування рівнянь (самостійна робота)

Щоб дізнатись назву ІІІ зупинки ми повинні розв’язати рівняння
а)   

б)

в) 

г) 

 

(Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець»)

 

г) Фізкультхвилинка.

Доки ми вчилися, тихенько та швидко

До класу ввійшла пані Помилка.

І щоб вона геть пішла без зупинки,

Ми зробимо зараз фізичну хвилинку.

Правильно – руки вгору, неправильно – вперед,

Правильно лічимо, помилкам – кінець!


1) (так)

2) Обернене до є . (ні)

3) (так)

4) (ні)

5) (ні)

6) (так)


 

Ми відкрили назву ІV нашої зупинки – це Хотинська фортеця

 

2. Робота в групі (як сидять)

Наближаємось до  V нашої зупинки, щоб дізнатись її назву потрібно виконати тестові завдання.

1. Виконайте множення

а)

б)

в)

г)

д)

2. Виконайте ділення  :

а)

б)

в)

г)

д)

3. Знайдіть число, обернене до :

а)

б)

в)

г)

д)

  1. Перетворіть мішаний дріб   у неправильний:

а)

б)

в)

г)

д)

5. Знайдіть від 63:

а) 63-9+2=56

 

б)

в)

г)

д)

6. Мультфільм займає об’єму пам’яті диска, що становить 420 Мб. Який об’єм інформації може вміститися на диску?

 

а)

б)

в)

г)

д)

 

(Парк «Софіївка»)

 

3. Робота біля дошки

Для того щоб дізнатися назву VІ зупинки ми повинні правильно розв’язати приклади по діям.

І)

ІІ)

ІІІ)

Розв’язання:


І)

ІІ)


ІІІ)

(Херсонес Таврійський)

 

4. Бліцтест


1) (Х)

4)   (Т)           


2)   (О)

5)   (И)


3)   (Р)

6)   (Ц)


 

7)   (Я)


1

25

А

Ф

Х

Я

Н

Р

О

Т

Ь

И

Х

Ц

 

(Хортиця)

 

VІ. Підсумок уроку

Які теоретичні знання потрібні для розв’язання вправ на цих уроках?

(Опитування деяких правил)

 

VІІ. Домашнє завдання.

№531, 527

 

VІІІ. Рефлексія.

 

Вправа «Смайлик»

Наостанок прошу поділіться своїм теперішнім настроєм. Виберіть відповідний смайлик.

Перегляд відео «7 чудес України» (Якщо встигаємо)

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
9 квітня
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку