Календарне планування з математики для 6 класу за програмою науково-педагогічного проекту (педагогічної технології) "Росток" складено з розрахунку 5 годин на тиждень (175 годин на рік).
Календарне планування з математики за програмою «Росток». 6 клас. Вчитель Чусов С.Є.
Математика, 6 клас (175 годин, 5 годин на тиждень)
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
||||||||
Тема 1. Повторення /10 годин/ |
||||||||||||||
1 |
1 |
|
Натуральні числа. Дії з натуральними числами. |
1 |
|
|
||||||||
2 |
2 |
|
Ознаки подільності. Розкладання на прості множники. НСК. НСД. |
1 |
|
|
||||||||
3 |
3 |
|
Звичайні дроби. |
1 |
|
|
||||||||
4 |
4 |
|
Десяткові дроби. |
1 |
|
|
||||||||
5 |
5 |
|
Дії з десятковими дробами. |
1 |
|
|
||||||||
6 |
6 |
|
Відсотки та дії з ними. |
1 |
|
|
||||||||
7 |
7 |
|
Розв’язування рівнянь. |
1 |
|
|
||||||||
8 |
8 |
|
Розв’язування текстових задач. |
1 |
|
|
||||||||
9 |
9 |
|
Контрольна робота №1 (діагностична). |
1 |
|
|
||||||||
10 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
Тема 2. Звичайні дроби /30 годин/ |
||||||||||||||
1. Множення звичайних дробів /10 годин/ |
||||||||||||||
11 |
1 |
|
Ділення та дріб. Основна властивість дробу. Скорочення дробів. |
1 |
|
|
||||||||
12 |
2 |
|
Множення звичайних дробів. |
1 |
|
|
||||||||
13 |
3 |
|
Множення звичайного дробу на натуральне число. |
1 |
|
|
||||||||
14 |
4 |
|
Множення мішаних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
15 |
5 |
|
Знаходження дробу від числа. |
1 |
|
|
||||||||
16 |
6 |
|
Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів. |
1 |
|
|
||||||||
17 |
7 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів. |
1 |
|
|
||||||||
18 |
8 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
19 |
9 |
|
Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
||||||||
20 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
2. Ділення звичайних дробів /10 годин/ |
||||||||||||||
21 |
1 |
|
Взаємно обернені числа. Факторіал. |
1 |
|
|
||||||||
22 |
2 |
|
Ділення звичайних дробів. |
1 |
|
|
||||||||
23 |
3 |
|
Ділення звичайного дробу на натуральне число; натурального числа на звичайний дріб. |
1 |
|
|
||||||||
24 |
4 |
|
Ділення мішаних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
25 |
5 |
|
Знаходження числа за його дробом. |
1 |
|
|
||||||||
26,27 |
6,7 |
|
Розв'язання вправ на всі дії зі звичайними дробами. |
2 |
|
|
||||||||
28 |
8 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
29 |
9 |
|
Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
||||||||
30 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. Перетворення звичайних дробів. |
1 |
|
|
||||||||
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
||||||||
3. Спільні дії з десятковими дробами /10 годин/ |
||||||||||||||
31 |
1 |
|
Спільні дії з десятковими дробами. |
1 |
|
|
||||||||
32,33 |
2,3 |
|
Розв'язання вправ на спільні дії з десятковими дробами. |
2 |
|
|
||||||||
34,35 |
4,5 |
|
Розв'язування текстових задач на всі дії з звичайними дробами. |
2 |
|
|
||||||||
36 |
6 |
|
Задачі на частини. |
1 |
|
|
||||||||
37 |
7 |
|
Задачі на сумісну роботу. |
1 |
|
|
||||||||
38 |
8 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
39 |
9 |
|
Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
||||||||
40 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
Тема 3. Пропорції /35 годин/ |
||||||||||||||
1. Відношення і пропорції /14 годин / |
||||||||||||||
41 |
1 |
|
Відношення. Відношення чисел. Основна властивість відношення. |
1 |
|
|
||||||||
42 |
2 |
|
Відношення величин. |
1 |
|
|
||||||||
43 |
3 |
|
Відсоткове відношення чисел. |
1 |
|
|
||||||||
44 |
4 |
|
Розв'язування задач на відношення. |
1 |
|
|
||||||||
45 |
5 |
|
Задачі економічного змісту. |
1 |
|
|
||||||||
46 |
6 |
|
Пропорції. |
1 |
|
|
||||||||
47 |
7 |
|
Основна властивість пропорції. |
1 |
|
|
||||||||
48 |
8 |
|
Розв'язування рівнянь на основі властивості пропорції. |
1 |
|
|
||||||||
49 |
9 |
|
Розв'язування рівнянь. |
1 |
|
|
||||||||
50 |
10 |
|
"Перетворення" пропорції. |
1 |
|
|
||||||||
51 |
11 |
|
Деякі властивості пропорції. |
1 |
|
|
||||||||
52 |
12 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
53 |
13 |
|
Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
||||||||
54 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
2. Пропорційні величини /11 годин/ |
||||||||||||||
55 |
1 |
|
Залежність між величинами. |
1 |
|
|
||||||||
56 |
2 |
|
Пряма пропорційна залежність. |
1 |
|
|
||||||||
57 |
3 |
|
Розв'язування задач на пряму пропорційність. |
1 |
|
|
||||||||
58 |
4 |
|
Обернена пропорційність величин. |
1 |
|
|
||||||||
59 |
5 |
|
Розв'язування задач на обернену пропорційність. |
1 |
|
|
||||||||
60 |
6 |
|
Пропорційне ділення. |
1 |
|
|
||||||||
61 |
7 |
|
Задачі на пропорційний розподіл. |
1 |
|
|
||||||||
62 |
8 |
|
Розв'язування задач за допомогою пропорцій. |
1 |
|
|
||||||||
63 |
9 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
64 |
10 |
|
Контрольна робота №6. |
1 |
|
|
||||||||
65 |
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
||||||||
3. Коло. Діаграми. Випадкові події /10 годин/ |
||||||||||||||
66 |
1 |
|
Коло. Круг. |
1 |
|
|
||||||||
67 |
2 |
|
Довжина кола. |
1 |
|
|
||||||||
68 |
3 |
|
Площа круга. |
1 |
|
|
||||||||
69 |
4 |
|
Круговий сектор. |
1 |
|
|
||||||||
70 |
5 |
|
Випадкова подія. Ймовірність випадкової події. |
1 |
|
|
||||||||
71 |
6 |
|
Стовпчасті та кругові діаграми. Лінійні діаграми. |
1 |
|
|
||||||||
72 |
7 |
|
Контрольна робота №7. |
1 |
|
|
||||||||
73 |
8 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
74 |
9 |
|
Розв’язування вправ і задач на повторення. |
1 |
|
|
||||||||
75 |
10 |
|
Підсумковий урок першого семестру. |
1 |
|
|
||||||||
Тема 4. Раціональні числа та дії над ними /77 годин/ |
||||||||||||||
1. Поняття раціонального числа /11 годин/ |
||||||||||||||
76 |
1 |
|
Додатні та від'ємні числа. Число 0. |
1 |
|
|
||||||||
77 |
2 |
|
Координатна пряма. Координата точки. |
1 |
|
|
||||||||
78 |
3 |
|
Протилежні числа. Сума протилежних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
79 |
4 |
|
Модуль числа. Геометричний смисл модуля числа. |
1 |
|
|
||||||||
80 |
5 |
|
Порівняння раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
81 |
6 |
|
Порівняння чисел. |
1 |
|
|
||||||||
82 |
7 |
|
Цілі числа. Раціональні числа. |
1 |
|
|
||||||||
83 |
8 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
||||||||
84 |
9 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
85 |
10 |
|
Контрольна робота №8. |
1 |
|
|
||||||||
86 |
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
2. Додавання та віднімання раціональних чисел /13 годин/ |
||||||||||||||
87 |
1 |
|
Додавання раціональних чисел на координатній прямій. |
1 |
|
|
||||||||
88 |
2 |
|
Додавання від'ємних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
89 |
3 |
|
Додавання чисел з різними знаками. |
1 |
|
|
||||||||
90 |
4 |
|
Додавання раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
91 |
5 |
|
Властивості додавання раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
92 |
6 |
|
Віднімання раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
93,94 |
7,8 |
|
Віднімання раціональних чисел. |
2 |
|
|
||||||||
95,96 |
9,10 |
|
Розв’язування вправ на додавання та віднімання раціональних чисел. |
2 |
|
|
||||||||
97 |
11 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
98 |
12 |
|
Контрольна робота №9. |
1 |
|
|
||||||||
99 |
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
3. Множення та ділення раціональних чисел /16 годин/ |
||||||||||||||
100 |
1 |
|
Множення від'ємних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
||||||||
101 |
2 |
|
Множення чисел з різними знаками. |
1 |
|
|
||||||||
102 |
3 |
|
Множення раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
103 |
4 |
|
Властивості множення раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
104 |
5 |
|
Властивості додавання та множення раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
105 |
6 |
|
Ділення від'ємних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
106 |
7 |
|
Ділення чисел з різними знаками. |
1 |
|
|
||||||||
107 |
8 |
|
Ділення раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
108- 112 |
9-13 |
|
Обчислення значень виразів, що містять додатні та від'ємні числа. |
5 |
|
|
||||||||
113 |
14 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
114 |
15 |
|
Контрольна робота №10. |
1 |
|
|
||||||||
115 |
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
Рівняння /15 годин/ |
||||||||||||||
116 |
1 |
|
Коефіцієнт. Подібні доданки та їх зведення. |
1 |
|
|
||||||||
117 |
2 |
|
Зведення подібних доданків. |
1 |
|
|
||||||||
118, 119 |
3,4 |
|
Розкриття дужок. |
2 |
|
|
||||||||
120, 121 |
5,6 |
|
Спрощення виразів. |
2 |
|
|
||||||||
122 |
7 |
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь. |
1 |
|
|
||||||||
123- 126 |
8-11 |
|
Розв'язування рівнянь. |
4 |
|
|
||||||||
127 |
12 |
|
Розв'язування рівнянь з модулем. |
1 |
|
|
||||||||
128 |
13 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
129 |
14 |
|
Контрольна робота №11. |
1 |
|
|
||||||||
130 |
15 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
Розв’язування задач за допомогою рівнянь /12 годин/ |
||||||||||||||
131- 134 |
1-4 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
4 |
|
|
||||||||
135 |
5 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь на пропорційний поділ. |
1 |
|
|
||||||||
136 |
6 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь на рух. |
1 |
|
|
||||||||
137 |
7 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь на рух по воді. |
1 |
|
|
||||||||
138 |
8 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь на сумісну роботу. |
1 |
|
|
||||||||
139 |
9 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
||||||||
140 |
10 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
||||||||
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
||||||||
141 |
11 |
|
Контрольна робота №12. |
1 |
|
|
||||||||
142 |
12 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
Прямокутна система координат /10 годин/ |
||||||||||||||
143 |
1 |
|
Перпендикулярні прямі, їх побудова. |
1 |
|
|
||||||||
144 |
2 |
|
Паралельні прямі, їх побудова. |
1 |
|
|
||||||||
145 |
3 |
|
Координатна площина. Координата точки. |
1 |
|
|
||||||||
146, 147 |
4,5 |
|
Розв’язування вправ. |
2 |
|
|
||||||||
148 |
6 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами. |
1 |
|
|
||||||||
149 |
7 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
||||||||
150 |
8 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань учнів. |
1 |
|
|
||||||||
151 |
9 |
|
Контрольна робота №13. |
1 |
|
|
||||||||
152 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
Тема 5. Повторення та систематизація навчального матеріалу /23 години/ |
||||||||||||||
153 |
1 |
|
Звичайні дроби. Дії зі звичайними дробами. |
1 |
|
|
||||||||
154 |
2 |
|
Спільні дії з десятковими дробами. |
1 |
|
|
||||||||
155 |
3 |
|
Розв'язування текстових задач на всі дії з звичайними дробами. |
1 |
|
|
||||||||
156 |
4 |
|
Задачі на частини. |
1 |
|
|
||||||||
157 |
5 |
|
Задачі на сумісну роботу. |
1 |
|
|
||||||||
158 |
6 |
|
Відношення. Відношення чисел. Пропорції. |
1 |
|
|
||||||||
159 |
7 |
|
Пропорційні величини. |
1 |
|
|
||||||||
160 |
8 |
|
Розв'язування задач на пропорційність величин. |
1 |
|
|
||||||||
161 |
9 |
|
Додавання та віднімання раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
162 |
10 |
|
Множення та ділення раціональних чисел. |
1 |
|
|
||||||||
163 |
11 |
|
Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
1 |
|
|
||||||||
164 |
12 |
|
Спрощення виразів. |
1 |
|
|
||||||||
165, 166 |
13, 14 |
|
Розв'язування рівнянь. |
2 |
|
|
||||||||
167, 168 |
15, 16 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
2 |
|
|
||||||||
169 |
17 |
|
Контрольна робота № 14 (підсумкова). |
1 |
|
|
||||||||
170 |
18 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
||||||||
171 |
19 |
|
Краса і симетрія. |
1 |
|
|
||||||||
172 |
20 |
|
Урок з історії математики. |
1 |
|
|
||||||||
173 |
21 |
|
Розв’язування задач практичної спрямованості. |
1 |
|
|
||||||||
174 |
22 |
|
Математика навколо нас. |
1 |
|
|
||||||||
175 |
23 |
|
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
||||||||