Математика 8 клас, 4 год
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
|
Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення). 10 год |
Учень:
розв’язує прості та складені арифметичні задачі.
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, доводити, діяти за аналогією, контролювати проміжні та кінцеві результати
Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, доводити, діяти за аналогією, контролювати проміжні та кінцеві результати
Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями; знаходити причинно-наслідкові зв’язки. Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання.
Розвивати елементи логічного мислення, вміння працювати за зразком і вказівкою вчителя, з коментуванням власних дій. Розвивати регулюючу та контролюючу функції мовлення. Розвивати самостійність, організовувати власне робоче місце.
Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, з коментуванням власних дій. Розвивати вміння самостійно застосовувати правила множення та ділення. Розвивати вміння запам’ятовувати навчальний матеріал.
Розвивати просторове уявлення. Розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння практично орієнтуватися в оточуючій дійсності. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями, з коментуванням власних дій. Розвивати моторику, збагачувати словник.
Розвивати часові уявлення, вміння орієнтуватися у часі. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, діяти за аналогією.
Розвивати елементи логічного мислення. Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань. Розвивати регулюючу та контролюючу функції мовлення. Розвивати вміння доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтацію. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями. Розвивати моторику, мовлення.
|
|||
|
|
Повторення нумерації в межах 1000. Додавання в межах 1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10. Назви компонентів і результати дії додавання. |
|||
|
|
Віднімання в межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у від’ємнику. назва компонентів. перевірка віднімання додаванням. |
|||
|
|
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10. Перевірка додавання відніманням. |
|||
|
|
Віднімання в межах 1000, коли доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть в середині його). |
|||
|
|
Знаходження невідомого доданка . |
|||
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
|||
|
|
Знаходження невідомого від’ємника. |
|||
|
|
Додавання та віднімання в межах 1000. |
|||
|
|
Додавання та віднімання в межах 1000. |
|||
10 |
|
Контрольна робота №1 |
|||
Нумерація в межах 10000 11 год |
|||||
|
|
Утворення, запис і читання чисел в межах 10000 (повних і неповних). Таблиця класів і розрядів. |
|||
|
|
Утворення, запис і читання чисел в межах 10000 (повних і неповних). Таблиця класів і розрядів. |
|||
|
|
Утворення, запис і читання чисел в межах 10000 (повних і неповних). Таблиця класів і розрядів. |
|||
|
|
Порівняння розрядних одиниць і розрядних чисел. Порівняння чисел. |
|||
|
|
Порівняння розрядних одиниць і розрядних чисел. Порівняння чисел. |
|||
|
|
Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень в числі. |
|||
|
|
Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень в числі. |
|||
|
|
Правило заокруглення чисел до вказаного розряду. |
|||
|
|
Правило заокруглення чисел до вказаного розряду. |
|||
|
|
Правило заокруглення чисел до вказаного розряду. |
|||
21 |
|
Контрольна робота №2 |
|||
Додавання і віднімання в межах 10000 13 год |
|||||
|
|
Додавання чисел в межах 10000, коли сума одиниць окремих розрядів ≥ 10 у кількох випадках. Назва компонентів. Перевірка додавання додаванням. |
|||
|
|
Додавання трьох компонентів, коли сума одиниць окремих розрядів ≥10 у кількох випадках. Переставний закон додавання. |
|||
|
|
Віднімання без переходу через розряд та з переходом в одному і кількох випадках. Назва компонентів. |
|||
|
|
Віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному і від’ємнику є нулі, що стоять на різних місцях. |
|||
|
|
Заміна послідовного віднімання двох чисел відніманням їх суми. |
|||
|
|
Перевірка додавання відніманням |
|||
|
|
Перевірка віднімання додаванням. |
|||
|
|
Перевірка віднімання відніманням. |
|||
|
|
Знаходження невідомого доданка. |
|||
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
|||
|
|
Знаходження невідомого від’ємника. |
|||
|
|
Додавання і віднімання в межах 10000 |
|||
34 |
|
Контрольна робота №3 |
|||
Множення і ділення на одноцифрове число в межах 10000 13 год |
|||||
|
|
Множення в межах 10000 з переходом через розряд у кількох випадках. |
|||
|
|
Переставний закон множення. |
|||
|
|
Множення на одноцифрове число, коли у множеному є нулі і стоять на різному місці. |
|||
|
|
Множення на одноцифрове число, коли у множеному є нулі і стоять на різному місці. |
|||
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли розрядні одиниці не діляться без остачі в одному або кількох випадках. Перевірка дії ділення |
|||
|
|
Ділення, коли в кінці частки одержуємо нулі. Перевірка ділення. |
|||
|
|
Ділення, коли нуль одержуємо в середині частки. |
|||
|
|
Ділення з остачею. Перевірка. |
|||
|
|
Ділення з остачею. Перевірка. |
|||
|
|
Перевірка множення діленням. |
|||
|
|
Знаходження невідомого множеного. |
|||
|
|
Знаходження невідомого діленого |
|||
47 |
|
Контрольна робота №4 |
|||
Множення і ділення на 10, 100, 1000, круглі десятки, сотні, тисячі.13 год |
|||||
|
|
Множення на 10, 100, 1000. |
|||
|
|
Множення на круглі десятки, сотні, тисячі. |
|||
|
|
Ділення на 10, 100, 1000 без остачі і з остачею. |
|||
|
|
Ділення на круглі десятки, сотні, тисячі чисел, що закінчуються нулями. |
|||
|
|
Перевірка множення діленням. |
|||
|
|
Знаходження невідомого діленого. |
|||
|
|
Знаходження невідомого множеного. |
|||
|
|
Порядок дій. Круглі дужки. |
|||
|
|
Порядок дій. Круглі дужки. |
|||
|
|
Порядок дій. Круглі дужки. |
|||
|
|
Знаходження середнього арифметичного. Розв’язування задач на знаходження середнього арифметичного. |
|||
|
|
Розв’язування задач на знаходження середнього арифметичного |
|||
60 |
|
Контрольна робота №5 |
|||
Геометричний матеріал. 12 год |
|||||
|
|
Коло. Круг. Центр, радіус, діаметр, хорда, дуга. Креслення кола і круга за даним радіусом, діаметром. |
|||
|
|
Коло. Круг. Центр, радіус, діаметр, хорда, дуга. Креслення кола і круга за даним радіусом, діаметром. |
|||
|
|
Кути. Види кутів. Порівняння кутів шляхом накладання. незалежність величини кута від довжини сторін. |
|||
|
|
Поняття про градус. Транспортир. |
|||
|
|
Градусне вимірювання кутів, розміщених в різних положеннях по відношенню до боків аркуша паперу і гострий кут – від 0°до 90 °, прямий – 90 °, тупий – від 90° до 180°, розгорнутий - 180°, повний - 360°. |
|||
|
|
Вимірювання та побудова прямих кутів, розміщених в різних положеннях. |
|||
|
|
Вимірювання і побудова гострих кутів, розміщених у різних положеннях. |
|||
|
|
Вимірювання та побудова тупих кутів, розміщених у різних положеннях. |
|||
|
|
Суміжні кути, їх сума. |
|||
|
|
Визначення величини кута, якщо відомий кут, суміжний з ним. |
|||
|
|
Вимірювання і побудова гострих, прямих і тупих кутів, розміщених у різних положеннях |
|||
72 |
|
Контрольна робота №6 |
|||
Іменовані числа. 13 год |
|||||
|
|
Прості і складені іменовані числа. таблиця мір. |
|||
|
|
Роздроблення іменованих чисел. |
|||
|
|
Перетворення іменованих чисел. |
|||
|
|
Додавання простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням. |
|||
|
|
Віднімання простих і складених іменованих чисел з роздробленням |
|||
|
|
Множення простого і складеного іменованого числа на одноцифрове з послідуючим перетворенням. |
|||
|
|
Ділення простого і складеного іменованого числа на одноцифрове з роздробленням і перетворенням. |
|||
|
|
Міри часу. Роздроблення і перетворення мір часу. |
|||
|
|
Додававання мір часу з послідуючим перетворенням. |
|||
|
|
Віднімання мір часу з роздробленням. |
|||
|
|
Визначення початку події за кількістю минулих років. Визначення кінця події за її початком і кількістю минулих років. Визначення часу між двома подіями шляхом заміни календарного числа арифметичним |
|||
|
|
.Всі дії з іменованими числами |
|||
85 |
|
Контрольна робота№7 |
|||
Звичайні дроби. 13 год |
|||||
|
|
Додавання дробів з однаковими знаменниками. |
|||
|
|
Додавання мішаних чисел. |
|||
|
|
Віднімання дробів з однаковими знаменниками. назва компонентів і результатів дії віднімання. |
|||
|
|
Віднімання дробу від 1. |
|||
|
|
Віднімання дробу від цілого числа. |
|||
|
|
Віднімання мішаних чисел. |
|||
|
|
Віднімання мішаних чисел. |
|||
|
|
Знаходження однієї частини від числа. |
|||
|
|
Знаходження кількох частин від числа (діленням числа на знаменник і множенням одержаної частки на чисельник). |
|||
|
|
Знаходження кількох частин від числа (діленням числа на знаменник і множенням одержаної частки на чисельник) |
|||
|
|
Розв’язування вправ |
|||
|
|
Розв’язування вправ |
|||
98 |
|
Контрольна робота№8 |
|||
Десяткові дроби. 14 год |
|||||
|
|
Утворення і читання десяткових дробів. |
|||
|
|
Утворення і читання десяткових дробів. |
|||
|
|
Місце десяткових дробів у таблиці класів і розрядів |
|||
|
|
Запис звичайного дробу у вигляді десяткового |
|||
|
|
Запис звичайного дробу у вигляді десяткового і навпаки. |
|||
|
|
Порівняння десятих, сотих, тисячних частин між собою. |
|||
|
|
Порівняння десяткових дробів. |
|||
|
|
Зведення десяткових дробів до спільного знаменника. |
|||
|
|
Скорочення десяткових дробів. |
|||
|
|
Вираження мір вартості, довжини, ваги десятковим дробом і навпаки. |
|||
|
|
Вираження мір вартості, довжини, ваги десятковим дробом і навпаки. |
|||
|
|
Знаходження 0,1; 0,01; 0,001 від числа. |
|||
|
|
Розв’язування вправ |
|||
112 |
|
Контрольна робота№9 |
|||
Геометричний матеріал. 12 год |
|||||
|
|
Вимірювання кутів трикутника за допомогою транспортира. Сума кутів трикутника. |
|||
|
|
Вимірювання кутів трикутника за допомогою транспортира. Сума кутів трикутника |
|||
|
|
Побудова трикутника за даними довжинами двох сторін і градусної міри кута між ними. |
|||
|
|
Побудова трикутника за стороною і двома градусними мірами кутів, прилеглих до цієї сторони. |
|||
|
|
Многокутники. Чотирикутники |
|||
|
|
Паралелограм. Висота і периметр паралелограма |
|||
|
|
Паралелограм. Висота і периметр паралелограма |
|||
|
|
Ромб. Висота і периметр ромба. |
|||
|
|
Ромб. Висота і периметр ромба |
|||
|
|
Порівняння квадрата і ромба, квадрата і прямокутника (за стороною і кутами). |
|||
|
|
Порівняння прямокутника і паралелограма |
|||
124 |
|
Контрольна робота№10 |
|||
|
|
Повторення за рік |
|||
|
|
Усне і письмове додавання і віднімання багатоцифрових та іменованих чисел. Всі випадки |
Учень:
Учень:
|
Розвивати вміння порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал.
|
|
|
|
Усне і письмове додавання і віднімання багатоцифрових та іменованих чисел. Всі випадки |
|||
|
|
Множення і ділення багатоцифрових та іменованих чисел на одноцифрове число. Всі випадки. |
|||
|
|
Множення і ділення багатоцифрових та іменованих чисел на одноцифрове число. Всі випадки |
|||
|
|
Звичайні дроби. |
|||
|
|
Звичайні дроби. |
|||
|
|
Десяткові дроби |
|||
|
|
Десяткові дроби |
|||
|
|
Вимірювання і побудова кутів всіх видів |
|||
|
|
Суміжні кути, їх сума . |
|||
|
|
Чотирикутники |
|||
136 |
|
Контрольна робота№11 |
|||
|
|
Розв’язування вправ |
|||
|
|
Розв’язування вправ |
|||
|
|
Розв’язування вправ |
|||
|
|
Підведення підсумків |
|||