Математика
1 семестр
№ |
Тема |
Дата |
|
Числа. Дії з числами |
|
1 |
Повторення за 3 клас. Трицифрові числа. Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел. Розрядний склад числа с.7-10, № 1-8 |
|
2 |
Додавання і віднімання на основі нумерації. Компоненти дій першого ступеня. Розв’язування задач у прямій і непрямій формах с.8-15, № 9-18 |
|
3 |
Прийоми усного множення і ділення (круглі числа). Компоненти дій другого ступеня. Розв'язування задач у прямій і непрямій формах Прості задачі, що містять трійки взаємозв’язаних величин, та обернені до них с.15-20, № 19-38 |
|
4 |
Числові вирази, які містять декілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Складання виразів до задач с.21-24, № 39-46 |
|
5 |
Буквено-числові та буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання і множення, розподільний закон множення с.24-27, № 47-57 |
|
6 |
Розв’язування рівнянь із діями додавання і множення. Розв’язування задач на знаходження частини від числа с.27-29, № 58-65 |
|
7 |
Розв’язування рівнянь із діями віднімання і ділення. Розв’язування задач на знаходження числа за його частиною с.30-32, № 66-73 |
|
8 |
Залежність результатів дій додавання і множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому с.32-34, № 74-83 с.34-37, № 84-93 |
|
9 |
Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Перевірка оберненою дією. Відновлення цифр у числі с.37-40, № 94-101 |
|
10 |
Порівняння числових виразів. Підбір розв’язків нерівностей із однією змінною. Упорядковування запитань і дій при розв’язуванні задачі с.41-44, № 102-110 |
|
11 |
Подвійні числові нерівності. Розв’язування задач способом зведення до одиниці та обернених до них с.44-46, №111-121 |
|
12 |
Діагностувальна робота № 1 |
|
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|
13 |
Письмове множення на одноцифрове число. Алгоритм множення на одноцифрове число. Визначення кількості цифр у добутку до початку обчислення с.47-50, № 122-130 |
|
14 |
Письмове множення круглого числа на одноцифрове число. Задачі на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці с.50-52, № 131-137 |
|
15 |
Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного способом відношень с.52-55, № 138-142 |
|
16 |
Творча робота над задачею: зміна числових даних з метою застосування способу відношень с.56-58, № 143-150 |
|
17 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Алгоритм ділення на одноцифрове число. Складання обернених задач, які розв'язуються способом відношень с.58-61, № 151-157 |
|
18 |
Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка ділення з остачею с.61-64, № 158-168 |
|
19 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 564: 4 і 687: 3 с.64-67, № 169-175 |
|
20 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 147 : 7. Визначення кількості цифр у частці до початку обчислення. Перевірка множенням. Задачі з табличними даними с. 67-74, № 176-188 |
|
21 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 168 : 3 та 548 : 4. Перевірка ділення дією множення с.74-76, № 189-198 |
|
22 |
Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль у середині запису числа; у кінці запису числа. Перевірка письмового множення і ділення с.77-79, № 199-200 |
|
23 |
Закріплення знань, умінь і навичок письмового множення та ділення на одноцифрове число с.80-84, № 201-211 |
|
24 |
Діагностувальна робота № 2 |
|
25 |
Лічильна одиниця — тисяча. Арифметичні дії з тисячами. Розряди і класи с.84-89, № 212-223 |
|
26 |
Лічба розрядними одиницями в межах мільйона. Читання та запис багатоцифрових чисел. Запис числа за сумою його доданків с.90-94, № 224-234 |
|
27 |
Утворення багатоцифрових чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою розрядних доданків. Задача на подвійне зведення до одиниці с.94-97, № 235-245 |
|
28 |
Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Розв’язування задач с.97-100, № 246-255 |
|
29 |
Закріплення вмінь визначати склад числа. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці с100-103, № 256-265 |
|
30 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Творча робота над задачею на подвійне зведення до одиниці с.103-106, № 266-274 |
|
31 |
Закріплення вмінь порівнювати багатоцифрові числа. Множення і ділення на 10, 100, 1000. Творча робота над задачею с.107-110, № 275-285 |
|
32 |
Римські числа. Сірникові головоломки. с.110-113, № 286-297 Тисячоліття. Наша ера. До нашої ери. с.114-118, № 298-308 |
|
33 |
Одиниці довжини, маси і вартості. Повторення за 3 клас с.119-121, № 309-317 |
|
34 |
Перетворення різнойменних іменованих чисел в однойменні. Виділення більших одиниць вимірювання із менших с.122-126, № 318-325 |
|
35 |
Закріплення вмінь перетворювати, порівнювати іменовані числа. Задачі, спрямовані на розуміння поняття «економія коштів» с.126-129, № 326-337 |
|
36 |
Нестандартні перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач с.129-131, № 338-344 |
|
37 |
Час. Годинник. Повторення за 3 клас с.132-136, № 346-352 |
|
38 |
Перетворення одиниць часу. Тривалість події, її початок та кінець. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях часу с.136-140, № 353-362 |
|
39 |
Визначення тривалості події, її початку та кінця. Задачі з табличними даними с.140-143, № 363-371 Перетворення менших одиниць часу в більші. Визначення терміну зберігання продуктів с.143-146, № 372-378 |
|
40 |
Ділення іменованого числа, вираженого в одиницях часу, на неіменоване с.147-149, № 379-387 Ділення іменованих чисел, виражених в одиницях часу с.149-151, № 388-398 |
|
41 |
Діагностувальна робота № 3 |
|
|
Числа. Дії з числами. Рівняння. Сюжетні задачі |
|
42 |
Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Усне додавання і віднімання круглих чисел. Складені рівняння с.152-154, № 399-409 |
|
43 |
Задача на пропорційне ділення. Рівняння з однією змінною, у якому одна частина представлена числовим виразом с.155-158, № 410-417 |
|
44 |
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число с.158-161, № 418-426 |
|
45 |
Ділення виду: 8000 : 400, 8400 : 600. Множення виду 30 · 40, 20 · 400. Розв’язування складених рівнянь с.161-163, № 427-434 |
|
46 |
Ділення на двоцифрове число виду 6400 : 16. Складання виразів до задач із буквеними даними с.163-166, № 435-442 |
|
47 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел та іменованих чисел с.166-169, № 443-452 |
|
48 |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач с.169-171, № 453-459 |
|
49 |
Закріплення вмінь виконувати дії з іменованими числами. Задачі з табличними даними с.172-176, № 460-467 |
|
50 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задача на знаходження невідомих за двома різницями с.176-179, № 468-476 с.179-181, № 477-484 |
|
51 |
Ділення з остачею на 10, 100, 1000. Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове с.182-185, № 485-494 |
|
52 |
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (3330 : 9; 5648 : 8). Ділення іменованих чисел с.185-188, № 495-501 |
|
53 |
Письмове множення і ділення багатоцифрових круглих чисел на круглі числа. Поняття про середнє арифметичне значення чисел с.189-193, № 502-511 |
|
54 |
Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Ускладнені задачі на знаходження середнього арифметичного с.193-195, № 512-520 |
|
55 |
Діагностувальна робота № 4 |
|
56 |
Рівномірний прямолінійний рух: поняття середньої швидкості. Прості задачі на рух с.196-199, № 521-532 |
|
57 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на кругле з остачею. Розв’язування задач на знаходження відстані (шляху) с.199-202, № 533-545 |
|
58 |
Виділення хвилин із секунд, годин — із хвилин. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом с.203-205, № 546-552 Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач на рух с.205-208, № 553-560 |
|
59 |
Розклад на множники. Прості числа. Прості множники. с.208-211, № 561-576. Ознаки подільності на 2, 5, 10; на 3, 9 с.212-215, № 577-593 |
|
60 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці отримуємо одну цифру. Складені задачі на рух с.216-219, № 594-605 с.220-223, № 606-615 |
|