Календарне планування з математики у 4 класі на І семестр до підручника “Математика” О. Гісь, І. Філяк

Про матеріал
Календарне планування з математики у 4 класі на І семестр до підручника “Математика” О. Гісь, І. Філяк
Перегляд файлу

Математика

1 семестр

 

Тема

Дата

 

Числа. Дії з числами

 

1

Повторення за 3 клас. Трицифрові числа. Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел. Розрядний склад числа с.7-10, № 1-8

 

2

Додавання і віднімання на основі нумерації. Компоненти дій першого ступеня. Розв’язування задач у прямій і непрямій формах с.8-15, № 9-18

 

3

Прийоми усного множення і ділення (круглі числа). Компоненти дій другого ступеня.  Розв'язування задач у прямій і непрямій формах Прості задачі, що містять трійки взаємозв’язаних величин, та обернені до них с.15-20,  № 19-38

 

4

Числові вирази, які містять декілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Складання виразів до задач с.21-24,  № 39-46

 

5

Буквено-числові та буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання і множення, розподільний закон множення с.24-27, № 47-57

 

6

Розв’язування рівнянь із діями додавання і множення. Розв’язування задач на знаходження частини від числа с.27-29,  № 58-65

 

7

Розв’язування рівнянь із діями віднімання і ділення. Розв’язування задач на знаходження числа за його частиною с.30-32, № 66-73

 

8

Залежність результатів дій додавання і множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому с.32-34,  № 74-83 с.34-37, № 84-93

 

9

Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Перевірка оберненою дією. Відновлення цифр у числі с.37-40,  № 94-101

 

10

Порівняння числових виразів. Підбір розв’язків нерівностей із однією змінною. Упорядковування запитань і дій при розв’язуванні задачі с.41-44,  № 102-110

 

11

Подвійні числові нерівності. Розв’язування задач способом зведення до одиниці та обернених до них с.44-46,  №111-121

 

12

Діагностувальна робота № 1

 

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

13

Письмове множення на одноцифрове число. Алгоритм множення на одноцифрове число. Визначення кількості цифр у добутку до початку обчислення с.47-50, №  122-130

 

14

Письмове множення круглого числа на одноцифрове число. Задачі на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці с.50-52, № 131-137

 

15

Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного способом відношень с.52-55,  № 138-142

 

16

Творча робота над задачею: зміна числових даних з метою застосування способу відношень с.56-58,  № 143-150

 

17

Письмове ділення на одноцифрове число. Алгоритм ділення на одноцифрове число. Складання обернених задач, які розв'язуються способом відношень с.58-61,  № 151-157

 

18

Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка ділення з остачею с.61-64, № 158-168

 

19

Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 564: 4 і 687: 3 с.64-67, № 169-175

 

20

Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 147 : 7. Визначення кількості цифр у частці до початку обчислення. Перевірка множенням. Задачі з табличними даними с. 67-74,  № 176-188

 

21

Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 168 : 3 та 548 : 4. Перевірка ділення дією множення с.74-76,  № 189-198

 

22

Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль у середині запису числа; у кінці запису числа. Перевірка письмового множення і ділення с.77-79,  № 199-200

 

23

Закріплення знань, умінь і навичок письмового множення та ділення на одноцифрове число с.80-84, № 201-211

 

24

Діагностувальна робота № 2

 

25

Лічильна одиниця — тисяча. Арифметичні дії з тисячами. Розряди і класи с.84-89,  № 212-223

 

26

Лічба розрядними одиницями в межах мільйона. Читання та запис багатоцифрових чисел. Запис числа за сумою його доданків с.90-94,  № 224-234

 

27

Утворення багатоцифрових чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою розрядних доданків. Задача на подвійне зведення до одиниці с.94-97, № 235-245

 

28

Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Розв’язування задач с.97-100,  № 246-255

 

29

Закріплення вмінь визначати склад числа. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці с100-103, № 256-265

 

30

Порівняння багатоцифрових чисел. Творча робота над задачею на подвійне зведення до одиниці с.103-106, № 266-274

 

31

Закріплення вмінь порівнювати багатоцифрові числа. Множення і ділення на 10, 100, 1000. Творча робота над задачею с.107-110, № 275-285

 

32

Римські числа. Сірникові головоломки.  с.110-113, № 286-297 Тисячоліття. Наша ера. До нашої ери.  с.114-118, № 298-308

 

33

Одиниці довжини, маси і вартості. Повторення за 3 клас с.119-121, № 309-317

 

34

Перетворення різнойменних іменованих чисел в однойменні. Виділення більших одиниць вимірювання із менших с.122-126, № 318-325

 

35

Закріплення вмінь перетворювати, порівнювати іменовані числа. Задачі, спрямовані на розуміння поняття «економія коштів» с.126-129, № 326-337

 

36

Нестандартні перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач с.129-131, № 338-344

 

37

Час. Годинник. Повторення за 3 клас с.132-136, № 346-352

 

38

Перетворення одиниць часу. Тривалість події, її початок та кінець. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях часу с.136-140, № 353-362

 

39

Визначення тривалості події, її початку та кінця. Задачі з табличними даними с.140-143, № 363-371 Перетворення менших одиниць часу в більші. Визначення терміну зберігання продуктів с.143-146, № 372-378

 

40

Ділення іменованого числа, вираженого в одиницях часу, на неіменоване с.147-149, № 379-387 Ділення іменованих чисел, виражених в одиницях часу с.149-151, № 388-398

 

41

Діагностувальна робота № 3

 

 

Числа. Дії з числами. Рівняння. Сюжетні задачі

 

42

Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Усне додавання і віднімання круглих чисел. Складені рівняння с.152-154,  № 399-409

 

43

Задача на пропорційне ділення. Рівняння з однією змінною, у якому одна частина представлена числовим виразом с.155-158, № 410-417

 

44

Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число с.158-161, № 418-426

 

45

Ділення виду: 8000 : 400, 8400 : 600. Множення виду 30 · 40, 20 · 400. Розв’язування складених рівнянь с.161-163, № 427-434

 

46

Ділення на двоцифрове число виду 6400 : 16. Складання виразів до задач із буквеними даними с.163-166, № 435-442

 

47

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел та іменованих чисел с.166-169, № 443-452

 

48

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач с.169-171, № 453-459

 

49

Закріплення вмінь виконувати дії з іменованими числами. Задачі з табличними даними с.172-176, № 460-467

 

50

Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задача на знаходження невідомих за двома різницями с.176-179, № 468-476 с.179-181, № 477-484

 

51

Ділення з остачею на 10, 100, 1000. Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове с.182-185, № 485-494

 

52

Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (3330 : 9; 5648 : 8). Ділення іменованих чисел с.185-188,  № 495-501

 

53

Письмове множення і ділення багатоцифрових круглих чисел на круглі числа. Поняття про середнє арифметичне значення чисел с.189-193, № 502-511

 

54

Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Ускладнені задачі на знаходження середнього арифметичного с.193-195, № 512-520

 

55

Діагностувальна робота № 4

 

56

Рівномірний прямолінійний рух: поняття середньої швидкості. Прості задачі на рух с.196-199, № 521-532

 

57

Письмове ділення багатоцифрового числа на кругле з остачею. Розв’язування задач на знаходження відстані (шляху) с.199-202, № 533-545

 

58

Виділення хвилин із секунд, годин — із хвилин. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом с.203-205, № 546-552 Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач на рух с.205-208, № 553-560

 

59

Розклад на множники. Прості числа. Прості множники. с.208-211, № 561-576. Ознаки подільності на 2, 5, 10; на 3, 9 с.212-215, № 577-593

 

60

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці отримуємо одну цифру. Складені задачі на рух с.216-219, № 594-605 с.220-223, № 606-615

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
13 травня
Переглядів
1392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку