КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з математики для 5 класу
до підручника «Математика» для 5 класу (автор Світлана Скворцова),
створеного відповідно до модельної навчальної програми
«Математика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори Скворцова С. О., Тарасенкова Н. А.),
175 годин на рік, 5 годин на тиждень
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата уроку |
Примітки |
|
Розділ 1. УЗАГАЛЬНЮЄМО ТА СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
|
1 |
Систематизуємо знання нумерації чисел у межах мільйона |
|
|
|
Систематизуємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання, множення і ділення |
|
|
2 |
Узагальнюємо прийоми обчислення. Розв’язуємо задачі |
|
|
3 |
Узагальнюємо прийоми обчислення |
|
|
4 |
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни одного з її компонентів |
|
|
5 |
Досліджуємо задачі із взаємопов’язаними величинами |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
|
6 |
Узагальнюємо способи розв’язування задач, які містять однакову величину |
|
|
7 |
Досліджуємо ділення з остачею |
|
|
|
Повторюємо письмові прийоми обчислення |
|
|
8 |
Розв’язуємо задачі на спільну роботу |
|
|
|
Систематизуємо знання про математичні вирази |
|
|
9 |
Узагальнюємо способи розв’язування задач на процеси |
|
|
10 |
Узагальнюємо способи розв’язування рівнянь і буквених нерівностей |
|
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння |
|
|
11 |
Досліджуємо одночасний рух двох тіл в одному напрямку |
|
|
12 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу і задачі на одночасний рух двох тіл |
|
|
13 |
Досліджуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках і в одному напрямку |
|
|
14 |
Досліджуємо задачі на одночасний рух двох тіл в одному напрямку |
|
|
15 |
Систематизуємо знання про геометричні фігури |
|
|
|
Систематизуємо знання про геометричні величини: периметр многокутника і площу фігури |
|
|
16 |
Систематизуємо знання про дроби |
|
|
17 |
Досліджуємо задачі |
|
|
18 |
Розв’язуємо вправ |
|
|
19 |
Узагальнюємо вивчене |
|
|
20 |
Перевіряємо свої досягнення. Контрольна робота № 1 |
|
|
|
Розділ 2. ВИВЧАЄМО ЧИСЛА В МЕЖАХ ТРИЛЬЙОНА |
|
|
|
Натуральні числа. Дії з натуральними числами |
|
|
21 |
Повторюємо нумерацію чисел у межах мільйона |
|
|
22 |
Позначаємо числа на координатному промені |
|
|
|
Ознайомлюємося зі шкалою |
|
|
23 |
Одержуємо числа в межах трильйона |
|
|
|
Порівнюємо числа |
|
|
24 |
Округлюємо числа до певного розряду |
|
|
25 |
Будуємо діаграму |
|
|
26 |
Повторюємо вивчене |
|
|
27 |
Повторюємо арифметичні дії додавання і віднімання, множення і ділення |
|
|
|
Виконуємо арифметичні дії на підставі нумерації чисел |
|
|
28 |
Застосовуємо усні та письмові прийоми додавання і віднімання |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
29 |
Застосовуємо усні прийоми множення і ділення |
|
|
|
Ознайомлюємось з основною властивістю частки |
|
|
30 |
Повторюємо ділення з остачею |
|
|
|
Застосовуємо письмові прийоми множення і ділення |
|
|
31 |
Виконуємо арифметичні дії з іменованими числами |
|
|
32 |
Вивчаємо формули |
|
|
33 |
Досліджуємо задачі, які містять однакову величину |
|
|
34 |
Розв’язуємо вправ |
|
|
35 |
Узагальнюємо і повторюємо вивчене |
|
|
36 |
Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 2 |
|
|
|
Властивості множення. Рівняння. Задачі на рух |
|
|
37 |
Вивчаємо переставний і сполучний закони множення |
|
|
38 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
|
39 |
Вивчаємо розподільний закон множення відносно додавання/віднімання. Розкриваємо дужки |
|
|
40 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
|
41 |
Виносимо спільний множник за дужки |
|
|
42 |
Розв’язуємо рівняння |
|
|
43 |
Розв’язуємо задачі алгебраїчним методом |
|
|
44 |
Повторюємо вивчене |
|
|
45 |
Ознайомлюємось зі степенем числа |
|
|
46 |
Досліджуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках і в одному напрямку |
|
|
47 |
Досліджуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках і в одному напрямку |
|
|
48 |
Розв’язуємо задачі на рух навздогін |
|
|
49 |
Ознайомлюємось із задачами на рух за течією та проти течії річки |
|
|
50 |
Розв’язуємо задачі на рух за течією та проти течії річки |
|
|
51,52 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
53 |
Узагальнюємо і повторюємо вивчене |
|
|
54 |
Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 3 |
|
|
|
Розділ 3. ВИВЧАЄМО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ |
|
|
55 |
Вивчаємо площину |
|
|
|
Будуємо трикутники |
|
|
56 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
57 |
Вивчаємо розгорнутий кут |
|
|
|
Вимірюємо кути транспортиром |
|
|
58 |
Будуємо кути |
|
|
59 |
Класифікуємо трикутники |
|
|
60 |
Повторюємо вивчене |
|
|
61 |
Досліджуємо прямокутний паралелепіпед; куб; піраміду |
|
|
62 |
Досліджуємо об’єм просторової фігури |
|
|
63-66 |
Досліджуємо об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
|
67 |
Узагальнюємо і повторюємо вивчене |
|
|
68 |
Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 4 |
|
|
|
Розділ 4. ВИВЧАЄМО ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ |
|
|
69 |
Узагальнюємо знання про дроби |
|
|
|
Одержуємо рівні дроби |
|
|
70 |
Визначаємо, який дріб одне число становить від іншого. Порівнюємо дроби із числом 1 |
|
|
71 |
Додаємо і віднімаємо дроби з однаковими знаменниками |
|
|
72 |
Додаємо і віднімаємо дроби |
|
|
73 |
Ознайомлюємось із правильними та неправильними дробами |
|
|
|
Виділяємо цілу частину з неправильного дробу |
|
|
74 |
Записуємо мішане число у вигляді неправильного дробу |
|
|
75,76 |
Додаємо і віднімаємо мішані числа |
|
|
77 |
Порівнюємо мішані числа. Розв’язуємо задачі |
|
|
78 |
Позначаємо дроби на координатному промені |
|
|
79-82 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
83 |
Узагальнюємо і повторюємо вивчене |
|
|
84 |
Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 5 |
|
|
|
Розділ 5. ВИВЧАЄМО ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ |
|
|
|
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання, віднімання десяткових дробів |
|
|
85 |
Узагальнюємо знання про десяткову систему числення |
|
|
|
Ознайомлюємось із десятковими дробами |
|
|
86 |
Читаємо і записуємо десяткові дроби |
|
|
87 |
Позначаємо десяткові дроби на координатному промені |
|
|
88 |
Порівнюємо десяткові дроби |
|
|
89,90 |
Повторюємо вивчене |
|
|
91-94 |
Округлюємо десяткові дроби |
|
|
95-98 |
Додаємо і віднімаємо десяткові дроби |
|
|
99-102 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
103 |
Узагальнюємо і повторюємо вивчене |
|
|
104 |
Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 6 |
|
|
|
Множення і ділення десяткових дробів |
|
|
105 |
Множимо і ділимо десятковий дріб на розрядну одиницю 10, 100, 1000… |
|
|
106 |
Множимо і ділимо десятковий дріб на розрядну одиницю 0,1; 0,01; 0,001… |
|
|
107, 108 |
Множимо десятковий дріб на натуральне число |
|
|
109, 110 |
Ділимо десятковий дріб на натуральне число |
|
|
111, 112 |
Одержуємо десятковий дріб як частку двох натуральних чисел |
|
|
113, 114 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
115-117 |
Множимо десяткові дроби |
|
|
118 |
Повторюємо вивчене |
|
|
119-122 |
Ділимо на десятковий дріб |
|
|
123 |
Знаходимо десятковий дріб від числа; знаходимо число за величиною його десяткового дробу |
|
|
124 |
Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа; задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
|
|
125, 126 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
127 |
Узагальнюємо і повторюємо вивчене |
|
|
128 |
Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 7 |
|
|
|
Розділ 6. ВИВЧАЄМО СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ВИВЧАЄМО ВІДСОТКИ |
|
|
129 |
Вивчаємо середнє арифметичне кількох чисел |
|
|
|
Досліджуємо середнє арифметичне кількох чисел |
|
|
130 |
Розв’язуємо задачі на знаходження середнього арифметичного кількох чисел |
|
|
131 |
Розв’язуємо задачі на знаходження середньої величини , середньої довжини та середньої маси |
|
|
132 |
Розв’язуємо задачі на знаходження середньої швидкості |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження середньої швидкості та обернені до них задачі |
|
|
133 |
Розв’язуємо задачі на знаходження середньої врожайності |
|
|
134 |
Розв’язуємо задачі на знаходження середньої ціни та обернені до них задачі |
|
|
135 |
Дізнаємося про відсотки |
|
|
136-138 |
Знаходимо відсоток від числа та число за величиною його відсотка |
|
|
139-141 |
Досліджуємо задачі на відсотки |
|
|
142 |
Досліджуємо масштаб |
|
|
143, 144 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
145 |
Узагальнюємо і повторюємо вивчене |
|
|
146 |
Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 8 |
|
|
|
Розділ 7. ПОВТОРЮЄМО ВИВЧЕНЕ |
|
|
147 |
Узагальнюємо і систематизуємо знання про числа |
|
|
|
Узагальнюємо і систематизуємо знання про арифметичні дії |
|
|
148 |
Узагальнюємо і систематизуємо усні та письмові прийоми додавання й віднімання |
|
|
149 |
Узагальнюємо і систематизуємо усні та письмові прийоми множення й ділення |
|
|
150 |
Узагальнюємо і систематизуємо алгебраїчний матеріал |
|
|
|
Узагальнюємо і систематизуємо знання про середнє арифметичне кількох чисел |
|
|
151 |
Узагальнюємо і систематизуємо способи розв’язування задач, що містять однакову/сталу величину |
|
|
152 |
Узагальнюємо і систематизуємо способи розв’язування задач |
|
|
153 |
Узагальнюємо спосіб розв’язування задач на спільну роботу |
|
|
154 |
Узагальнюємо і систематизуємо способи розв’язування задач на рух |
|
|
155 |
Узагальнюємо і систематизуємо способи розв’язування задач на процеси |
|
|
156 |
Повторюємо розв’язування ускладнених задач на рух |
|
|
157 |
Узагальнюємо знання про відсотки |
|
|
158 |
Розв’язуємо задачі на відсотки |
|
|
159 |
Систематизуємо знання про геометричні фігури та геометричні величини |
|
|
160 |
Систематизуємо знання про геометричні величини |
|
|
|
Систематизуємо знання про величини та одиниці їх вимірювання |
|
|
161 |
Узагальнюємо і повторюємо вивчене |
|
|
162 |
Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 9 |
|
|
163-174 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
175 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|