Календарно-тематичне планування з математики 5 клас (НУШ)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики 5 клас (НУШ) до підручника «Математика» для 5 класу, С. Скворцова, створеного відповідно до модельної навчальної програми «Математика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Скворцова С. О., Тарасенкова Н. А.), 175 годин на рік, 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

 КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з математики для 5 класу

до підручника «Математика» для 5 класу (автор Світлана Скворцова),

створеного відповідно до модельної навчальної програми

«Математика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори Скворцова С. О., Тарасенкова Н. А.),

175 годин на рік, 5 годин на тиждень

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата уроку

Примітки

 

Розділ 1. УЗАГАЛЬНЮЄМО ТА СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

 

 

1

Систематизуємо знання нумерації чисел у межах мільйона

 

 

 

Систематизуємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання, множення і ділення

 

 

2

Узагальнюємо прийоми обчислення. Розв’язуємо задачі

 

 

3

Узагальнюємо прийоми обчислення

 

 

4

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни одного з її компонентів

 

 

5

Досліджуємо задачі із взаємопов’язаними величинами

 

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного

 

 

6

Узагальнюємо способи розв’язування задач, які містять однакову величину

 

 

7

Досліджуємо ділення з остачею

 

 

 

Повторюємо письмові прийоми обчислення

 

 

8

Розв’язуємо задачі на спільну роботу

 

 

 

Систематизуємо знання про математичні вирази

 

 

9

Узагальнюємо способи розв’язування задач на процеси

 

 

10

Узагальнюємо способи розв’язування рівнянь і буквених нерівностей

 

 

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння

 

 

11

Досліджуємо одночасний рух двох тіл в одному напрямку

 

 

12

Досліджуємо задачі на спільну роботу і задачі на одночасний рух двох тіл

 

 

13

Досліджуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках і в одному напрямку

 

 

14

Досліджуємо задачі на одночасний рух двох тіл в одному напрямку

 

 

15

Систематизуємо знання про геометричні фігури

 

 

 

Систематизуємо знання про геометричні величини: периметр многокутника і площу фігури

 

 

16

Систематизуємо знання про дроби

 

 

17

Досліджуємо задачі

 

 

18

Розв’язуємо вправ

 

 

19

Узагальнюємо вивчене

 

 

20

Перевіряємо свої досягнення. Контрольна робота № 1

 

 

 

 

Розділ 2. ВИВЧАЄМО ЧИСЛА В МЕЖАХ ТРИЛЬЙОНА

 

 

 

Натуральні числа. Дії з натуральними числами

 

 

21

Повторюємо нумерацію чисел у межах мільйона

 

 

22

Позначаємо числа на координатному промені

 

 

 

Ознайомлюємося зі шкалою

 

 

23

Одержуємо числа в межах трильйона

 

 

 

Порівнюємо числа

 

 

24

Округлюємо числа до певного розряду

 

 

25

Будуємо діаграму

 

 

26

Повторюємо вивчене

 

 

27

Повторюємо арифметичні дії додавання і віднімання, множення і ділення

 

 

 

Виконуємо арифметичні дії на підставі нумерації чисел

 

 

28

Застосовуємо усні та письмові прийоми додавання і віднімання

 

 

 

Розв’язуємо задачі

 

 

29

Застосовуємо усні прийоми множення і ділення

 

 

 

Ознайомлюємось з основною властивістю частки

 

 

30

Повторюємо ділення з остачею

 

 

 

Застосовуємо письмові прийоми множення і ділення

 

 

31

Виконуємо арифметичні дії з іменованими числами

 

 

32

Вивчаємо формули

 

 

33

Досліджуємо задачі, які містять однакову величину

 

 

34

Розв’язуємо вправ

 

 

35

Узагальнюємо і повторюємо вивчене

 

 

36

Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 2

 

 

 

Властивості множення. Рівняння. Задачі на рух

 

 

37

Вивчаємо переставний і сполучний закони множення

 

 

38

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 

 

39

Вивчаємо розподільний закон множення відносно додавання/віднімання. Розкриваємо дужки

 

 

40

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

 

41

Виносимо спільний множник за дужки

 

 

42

Розв’язуємо рівняння

 

 

43

Розв’язуємо задачі алгебраїчним методом

 

 

44

Повторюємо вивчене

 

 

45

Ознайомлюємось зі степенем числа

 

 

46

Досліджуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках і в одному напрямку

 

 

47

Досліджуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках і в одному напрямку

 

 

48

Розв’язуємо задачі на рух навздогін

 

 

49

Ознайомлюємось із задачами на рух за течією та проти течії річки

 

 

50

Розв’язуємо задачі на рух за течією та проти течії річки

 

 

51,52

Розв’язуємо задачі

 

 

53

Узагальнюємо і повторюємо вивчене

 

 

54

Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 3

 

 

 

 Розділ 3. ВИВЧАЄМО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ

 

 

55

Вивчаємо площину

 

 

 

Будуємо трикутники

 

 

56

Розв’язуємо задачі

 

 

57

Вивчаємо розгорнутий кут

 

 

 

Вимірюємо кути транспортиром

 

 

58

Будуємо кути

 

 

59

Класифікуємо трикутники

 

 

60

Повторюємо вивчене

 

 

61

Досліджуємо прямокутний паралелепіпед; куб; піраміду

 

 

62

Досліджуємо об’єм просторової фігури

 

 

63-66

Досліджуємо об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба

 

 

67

Узагальнюємо і повторюємо вивчене

 

 

68

Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 4

 

 

 

Розділ 4. ВИВЧАЄМО ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ

 

 

69

Узагальнюємо знання про дроби

 

 

 

Одержуємо рівні дроби

 

 

70

Визначаємо, який дріб одне число становить від іншого. Порівнюємо дроби із числом 1

 

 

71

Додаємо і віднімаємо дроби з однаковими знаменниками

 

 

72

Додаємо і віднімаємо дроби

 

 

73

Ознайомлюємось із правильними та неправильними дробами

 

 

 

Виділяємо цілу частину з неправильного дробу

 

 

74

Записуємо мішане число у вигляді неправильного дробу

 

 

75,76

Додаємо і віднімаємо мішані числа

 

 

77

Порівнюємо мішані числа. Розв’язуємо задачі

 

 

78

Позначаємо дроби на координатному промені

 

 

79-82

Розв’язуємо задачі

 

 

83

Узагальнюємо і повторюємо вивчене

 

 

84

Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 5

 

 

 

Розділ 5. ВИВЧАЄМО ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ

 

 

 

Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання, віднімання десяткових дробів

 

 

85

Узагальнюємо знання про десяткову систему числення

 

 

 

Ознайомлюємось із десятковими дробами

 

 

86

Читаємо і записуємо десяткові дроби

 

 

87

Позначаємо десяткові дроби на координатному промені

 

 

88

Порівнюємо десяткові дроби

 

 

89,90

Повторюємо вивчене

 

 

91-94

Округлюємо десяткові дроби

 

 

95-98

Додаємо і віднімаємо десяткові дроби

 

 

99-102

Розв’язуємо задачі

 

 

103

Узагальнюємо і повторюємо вивчене

 

 

104

Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 6

 

 

 

Множення і ділення десяткових дробів

 

 

105

Множимо і ділимо десятковий дріб на розрядну одиницю 10, 100, 1000…

 

 

106

Множимо і ділимо десятковий дріб на розрядну одиницю 0,1; 0,01; 0,001…

 

 

107, 108

Множимо десятковий дріб на натуральне число

 

 

109, 110

Ділимо десятковий дріб на натуральне число

 

 

111, 112

Одержуємо десятковий дріб як частку двох натуральних чисел

 

 

113, 114

Розв’язуємо задачі

 

 

115-117

Множимо десяткові дроби

 

 

118

Повторюємо вивчене

 

 

119-122

Ділимо на десятковий дріб

 

 

123

Знаходимо десятковий дріб від числа; знаходимо число за величиною його десяткового дробу

 

 

124

Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа; задачі на знаходження числа за величиною його дробу

 

 

125,

126

Розв’язуємо задачі

 

 

127

Узагальнюємо і повторюємо вивчене

 

 

128

Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 7

 

 

 

Розділ 6. ВИВЧАЄМО СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ВИВЧАЄМО ВІДСОТКИ

 

 

129

Вивчаємо середнє арифметичне кількох чисел

 

 

 

Досліджуємо середнє арифметичне кількох чисел

 

 

130

Розв’язуємо задачі на знаходження середнього арифметичного кількох чисел

 

 

131

Розв’язуємо задачі на знаходження середньої величини , середньої довжини та середньої маси

 

 

132

Розв’язуємо задачі на знаходження середньої швидкості

 

 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження середньої швидкості та обернені до них задачі

 

 

133

Розв’язуємо задачі на знаходження середньої врожайності

 

 

134

Розв’язуємо задачі на знаходження середньої ціни та обернені до них задачі

 

 

135

Дізнаємося про відсотки

 

 

136-138

Знаходимо відсоток від числа та число за величиною його відсотка

 

 

139-141

Досліджуємо задачі на відсотки

 

 

142

Досліджуємо масштаб

 

 

143,

144

Розв’язуємо задачі

 

 

145

Узагальнюємо і повторюємо вивчене

 

 

146

Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 8

 

 

 

Розділ 7. ПОВТОРЮЄМО ВИВЧЕНЕ

 

 

147

Узагальнюємо і систематизуємо знання про числа

 

 

 

Узагальнюємо і систематизуємо знання про арифметичні дії

 

 

148

Узагальнюємо і систематизуємо усні та письмові прийоми додавання й віднімання

 

 

149

Узагальнюємо і систематизуємо усні та письмові прийоми множення й ділення

 

 

150

Узагальнюємо і систематизуємо алгебраїчний матеріал

 

 

 

Узагальнюємо і систематизуємо знання про середнє арифметичне кількох чисел

 

 

151

Узагальнюємо і систематизуємо способи розв’язування задач, що містять однакову/сталу величину

 

 

152

Узагальнюємо і систематизуємо способи розв’язування задач

 

 

153

Узагальнюємо спосіб розв’язування задач на спільну роботу

 

 

154

Узагальнюємо і систематизуємо способи розв’язування задач на рух

 

 

155

Узагальнюємо і систематизуємо способи розв’язування задач на процеси

 

 

156

Повторюємо розв’язування ускладнених задач на рух

 

 

157

Узагальнюємо знання про відсотки

 

 

158

Розв’язуємо задачі на відсотки

 

 

159

Систематизуємо знання про геометричні фігури та геометричні величини

 

 

160

Систематизуємо знання про геометричні величини

 

 

 

Систематизуємо знання про величини та одиниці їх вимірювання

 

 

161

Узагальнюємо і повторюємо вивчене

 

 

162

Перевіряємо свої досягнення Контрольна робота № 9

 

 

163-174

Розв’язуємо задачі

 

 

175

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сілаічева Юлія Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Амінова Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
23 серпня 2022
Переглядів
15459
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку