Календарне планування уроків математики за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна. Використано навчально - методичні матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа".
№ з/п |
Тема уроку |
Очікувані результати учіння |
Навчальна діяльність |
Сторінки (П-підручник, Р-роб. зошит), ЕОІР |
Дата план |
Дата факт |
|
Тематичний тиждень « Я – школяр» |
|||||||
1. (1) |
Просторові відношення. Встановлення відносного розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.
|
- встановлює порядок розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.
|
«Руховий» (математичний) диктант для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо. |
|
|
|
|
2. (2) |
Робота з даними. Збір і аналіз спільних та відмінних ознак предметів, що відображають конкретну життєву ситуацію( «Скільки хлопців у нашому класі мають однакові імена?»; «Скільки дівчаток в нашому класі мають однакові імена?»). Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою.
|
- збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.
|
Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками ( робота в парах) |
|
|
|
|
3. (3) |
Геометричні фігури. Зображення (з допомогою дорослого) маршруту «Дорога до школи». Встановлення порядку розташування об'єктів на площині (на маршрутному листі). Розпізнавання у предметах навколишнього світу відомих геометричних фігур. |
- зображає (з допомогою дорослого) маршрут «Дорога до школи»; - розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури. |
Гра/вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур). |
|
|
|
|
4. (4) Інт. |
Лічба. Порівняння об’єктів навколишнього світу за довжиною,масою. Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу.
Числа. Дії з числами. Вимірювання величин. Упорядкування об'єктів за збільшенням або зменшенням певної величини.
Просторові відношення. Встановлення відносного розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.
|
- лічить за правилами лічби навколишнього світу (розташовані послідовно,хаотично); - порівнює об'єкти навколишнього світу за однією ознакою; - порівнює (на око) об'єкти навколишнього світу за довжиною, массою; - упорядковує об'єкти за збільшенням або зменшенням певної величини.
|
1.Дослідження в парах шкільного ранця ( колір, форма, зручність, масса – легший /важчий).
2. Лічба предметів, які наявні в ранці/рюкзаку.
3. Графічний (математичний) диктант «Відгадай, хто/що в ранці». |
|
|
|
|