Календарне планування з математики за програмою Шияна 1 клас 1 тиждень

Про матеріал

Календарне планування уроків математики за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна. Використано навчально - методичні матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа".

Перегляд файлу

Календарне планування

уроків математики в 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

 

з/п

 

Тема  уроку

 

Очікувані результати учіння

 

Навчальна діяльність

Сторінки

(П-підручник,

 Р-роб. зошит), ЕОІР

Дата план

Дата факт

 

Тематичний тиждень « Я – школяр»

 

1.

(1)

 

Просторові відношення. Встановлення відносного розміщення об'єктів на площині  та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.

 

 

- встановлює порядок розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.

 

 

«Руховий» (математичний) диктант  для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо.

 

 

 

 

2.

(2)

 

Робота з даними.

Збір і аналіз  спільних та відмінних ознак предметів, що відображають конкретну життєву ситуацію( «Скільки хлопців у нашому класі мають однакові імена?»; «Скільки дівчаток в нашому класі мають однакові імена?»).

 Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою.

 

 

- збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

 

 

Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками ( робота в парах)

 

 

 

 

3.

(3)

 

Геометричні фігури.

Зображення (з допомогою дорослого) маршруту «Дорога до школи».

Встановлення порядку розташування об'єктів на площині (на маршрутному листі).

Розпізнавання  у предметах навколишнього світу відомих геометричних  фігур.

 

- зображає (з допомогою дорослого) маршрут «Дорога до школи»;

- розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури.

 

Гра/вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур).

 

 

 

 

4.

(4)

Інт.

 

Лічба.

Порівняння об’єктів навколишнього світу за довжиною,масою.

Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу.

 

Числа. Дії з числами.

Вимірювання величин.

Упорядкування об'єктів за збільшенням або зменшенням певної величини.

 

Просторові відношення.

Встановлення відносного розміщення об'єктів на площині  та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.

 

 

- лічить за правилами лічби навколишнього світу (розташовані послідовно,хаотично);

- порівнює об'єкти навколишнього світу за однією ознакою;

- порівнює (на око) об'єкти навколишнього світу за довжиною, массою;

- упорядковує об'єкти за збільшенням або зменшенням певної величини.

 

 

 

1.Дослідження в парах шкільного ранця ( колір, форма, зручність, масса – легший /важчий).

 

2.   Лічба предметів, які наявні в ранці/рюкзаку.

 

3. Графічний (математичний) диктант

«Відгадай, хто/що в ранці».

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
4230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку