Календарне планування з німецької мови як 2 іноземної мови
для учнів 7 класу, за підручником С . І. Сотникової. 1 семестр, з змістовими лініями.
Календарно-тематичне планування з нiмецької мови
в 7 класi (3 рiк навчання) за підручником «Нiмецька мова. Hallo Freunde» (Cвiтлана Cотникова, 2015 р.)
на 2018/2019 навчальний рік (I семестр)
№ |
Дата |
Сфери / тематика спілкування |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
||||||
лексика |
граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека
|
Підприємливість та фінансова грамотність
|
|
|
||||||
Тема № 1 «Meine Familie und meine Freunde» |
|||||||||||||
1 |
5.09 |
Яким було літо? |
розповідати про місце літнього відпочинку, |
Впр. 4(с. 6) |
Складання слів Впр. 1 (с. 6) |
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська компетентності |
Коротке повідом повід «Мої літні канікули» |
||
2 |
6.09 |
Що ти робиш на канікулах? |
описувати дії на канікулах, вживаючи займенник «man», розвиток навичок монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 2 (с. 8)
|
Займенник man, Впр. 3 (с. 9), Артикль у сталих словосполуч. Впр. 4 (с. 9) |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитись упродовж життя |
Впр. 3(усно), 4 (с. 9) письм. Слова вивч. |
||
3 |
12.09 |
Нові друзі. Мої друзі. Домашнє читання №1 |
знайомитися з іншими людьми, розпитувати про їхні вподобання. розповідати про друзів, описувати зовнішність і риси характеру |
Впр.1, 2(с.11),ст..15
|
Іменники в давальному відмінку Впр. 3 (с.16) |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр. 6,(а усно, б, пис.) (с. 17), Слова вивч. |
||
4 |
13.09 |
Моя родина. |
розповідати про свою родину і про родину іншої людини. |
Впр.1 (с,18) |
|
+ |
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр. 2 (с.18) пис. Слова вивч. |
||
5 |
19.09 |
Допомагати батькам. |
Навчати розповідати про свою допомогу вдома, писати коротку записку у відповідь |
Впр.2(с.21 - 22).
|
Модальні дієслова в теперішньому часі Впр. 4, 5(с. 23 - 24). |
+ |
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.23(с.23) пис. Слова вивч. |
||
6 |
20.09 |
Повторення лексико-грамат. матер. до теми «Моя родина та мої друзі»
|
працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
ЛО теми |
По темі |
|
+ |
|
+ |
Ініціативність та підпориємливість |
Підгот. проект «Моя сім’я» (ст..26) Повторити ЛО та грам. Матеріал до теми |
||
7 |
26.09 |
Узагальнюючий урок з теми. Проект: Моя родина.
|
формування навички писемного мовлення |
|
Закріплення грамат.матеріалу по темі |
+ |
+ |
|
|
Уміння вчитись упродовж життя |
Коротке повідомлення «Моя родина» |
||
Тематична № 1 |
|||||||||||||
Тема № 2 «Schulleben. Sport» |
|||||||||||||
8 |
27.09 |
Мої однокласники і знайомі |
називати вік, адресу, номер телефону людини, розповідати про вподобання інших людей. |
Впр.1 (с.28) |
Вживання числівників Впр. 1(с.28) |
+ |
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.5 (с.30) Слова вивч. |
||
9 |
3.10 |
Шкільне приладдя |
називати шкільні речі, розповідати про приналежність речей, вживаючи іменники в давальному відмінку |
Впр.1-3 (с.31) |
Wessen? Впр.4(с.32)
|
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя
|
Впр.6(с.32) Слова вивч. |
||
10 |
4.10 |
Наші вчителі |
розповідати про своїх вчителів. |
Впр.2 (с.33), Впр.6(с.35)
|
Утворення складних слів Впр.2(с.33) |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя
|
Впр.3(с.33) письм. Впр.6(с.35)пис. Слова вивч. |
||
11 |
10.10 |
Що для мене школа? Шкільні заходи. |
запитувати й розповідати про роль школи у житті людини. розповідати про позакласні заходи. |
Впр.1 (с.36),впр.1,(с.38)
|
Утворення складних слів
|
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Слова вивч. Проект «Що значить для мене школа» |
||
12
|
11.10 |
Які види спорту тобі подобаються Що ми робимо найохочіше?? |
називати види спорту, розповідати про улюблені види спорту. розповідати про заняття спортом улітку та взимку. |
Впр.1,2 (с.42) впр.1,2 (с.45)
|
Ступені порівняння прислівника gern Впр.4(с.43), Впр. 6(с.44)
|
|
+ |
+ |
+ |
Уміння вчитися упродовж життя
|
Впр.6,2(с.44,45), слова вивч.
|
||
13 |
17.10 |
Види спорту та спорядження |
називати й описувати спортивнее спорядження. |
впр.1,2,3(с.48)
|
Заперечення kein |
+ |
+ |
+ |
+ |
Ініціативність та підприємливість
|
впр.5(с.49) письм. Слова вивч. |
||
14 |
18.10 |
Спортивні змагання Домашнє читання №2 |
розповідати про спортивні змагання, проводити інтерв’ю за темою. |
Впр.2,3 (с.50)
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська компетентності |
впр.6(с.52), слова вивч.
|
||
15 |
24.10 |
Повторення лексико-грамат. матер. до теми «Шкільне життя.Спорт»Проект «Улюблений вид спорт»
|
працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
впр.4 (с.54,55)
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Уміння вчитися упродовж життя
|
Підготувати проект «Мій улюблений вид спорту» |
||
16 |
25.10 |
Узагальнюючий урок з теми. |
формування навички писемного мовлення |
|
Закріплення грамат.матеріалу по темі |
|
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість
|
Коротке повідомлення «Спорт» |
||
Тематична № 2 |
|||||||||||||
Тема № 3 «Їжа та напої» |
|||||||||||||
17 |
7.11 |
Продукти.
|
розповідати про продукти харчування, про власні уподобання їжі |
Впр.1,2 (с.58). Впр.5 (с.60)
|
|
|
|
+ |
+ |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Впр.4(с.59),
слова вивч. |
||
18 |
8.11 |
Купуємо продукти. |
Використовувати структури, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування |
Впр.1,4 (с.61).
|
Структура man kann |
+ |
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість
|
Впр.6,ст..63 |
||
19 |
14.11 |
Що ми готуємо?
|
розповідати про страви та їхнє приготування, складати рецепти страв |
c. 64,впр.2,с.64 |
|
|
+ |
+ |
|
Ініціативність і підприємливість
|
Впр.5,с.66 Слова вивч. |
||
20 |
15.11 |
Що ти їси та п’єш охоче. Домашнє читання №3 |
Розповідати про свої уподобання щодо їжі та напоїв |
С. 67 |
Was isst du gern?/ Was magst du (nicht)? |
|
+ |
+ |
|
Ініціативність і підприємливість
|
Впр.4. с.68 Слова вивч. |
||
21 |
21.11 |
Апетит приходить під час їжі.
|
розповідати про сервірування столу, про смак різних продуктів харчування та страв |
С. 69 |
|
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.4, с.70 Слова вивчити |
||
22
|
22.11 |
Меню У ресторані |
користуватись меню та замовляти страви у ресторані |
С.71 |
Множина іменників |
|
|
+ |
+ |
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.6,с.73 Слова вивч. |
||
23 |
28.11 |
В ресторані |
Навчитись культури мовлення в ресторані, кафе, барі. |
С. 74 |
Артиклі з продуктами харчування, с.75 |
|
+ |
+ |
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Впр.5, с.75 |
||
24 |
29.11 |
Повторення лексико-граматичного матеріалу до теми «Їжа та напої» Проект «Що я люблю їсти!?» |
працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
|
Питання –відповідь с.77 |
|
+ |
+ |
+ |
Уміння вчитися упродовж життя |
Проект «Що я люблю їсти!?» |
||
25 |
5.12 |
Узагальнюючий урок з теми.
|
Аналізувати результати своїх навчальних досягнень |
Закріплення ЛО теми |
Закріплення грамат.матеріалу по темі |
+ |
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Коротке повідомлення «Що я люблю їсти!?» |
||
Тематична № 3 |
|||||||||||||
26 |
6.12 |
Контроль аудіювання |
Розуміти вибіркову та детальну інформацію у почутому тексті |
ЛО попередніх тем |
|
|
|
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Повторити грамат.матеріал |
||
27 |
12.12 |
Контроль читання |
Розуміти вибіркову та детальну інформацію у прочитаному тексті |
ЛО тем за 1 семестр |
|
|
|
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Повторити ЛО тем за семестр |
||
28 |
13.12 |
Контроль письма |
Утворювати речення. |
|
Граматичний матеріал, вивчений у 2 семестрі |
|
|
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Повторити усні теми за семестр |
||
29 |
19.12 |
Контроль говоріння |
Давати інформацію на тему… |
Мовні зразки по темах за 1 семестр |
|
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
«Мої плани на зимові канікули» |
||
30 |
20.12 |
Підсумковий урок |
Аналізувати результати своїх навчальних досягнень |
|
|
|
|
|
|
Уміння вчитися упродовж життя |
«Мої зимові канікули» |
||