Календарне планування з нім.мови 7 (3) (1 сем.), Сотникова

Про матеріал

Календарне планування з німецької мови як 2 іноземної мови

для учнів 7 класу, за підручником С . І. Сотникової. 1 семестр, з змістовими лініями.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з нiмецької мови

в 7 класi (3 рiк навчання) за підручником «Нiмецька мова. Hallo Freunde» (Cвiтлана Cотникова, 2015 р.)

на 2018/2019 навчальний рік (I семестр)

 

Дата

Сфери / тематика спілкування

Очікувані результати

Мовний інвентар

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє  завдання

лексика

граматика

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Громадянська відповідальність

 

Здоров’я та безпека

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

Тема № 1 «Meine Familie und meine Freunde»

1

5.09

Яким було літо?

 розповідати про місце літнього відпочинку,

Впр. 4(с. 6)

Складання слів

Впр. 1 (с. 6)

+

+

+

+

Соціальна та громадянська компетентності

Коротке повідом повід «Мої літні канікули»

2

6.09

Що ти робиш на канікулах?

описувати дії на канікулах, вживаючи займенник «man», розвиток  навичок монологічного й діалогічного мовлення

Впр. 2

(с. 8)

 

Займенник man,

Впр. 3 (с. 9),

Артикль у сталих словосполуч.

Впр. 4 (с. 9)

 

+

+

 

Уміння вчитись упродовж життя

Впр. 3(усно), 4 (с. 9) письм.

Слова вивч.

3

12.09

Нові друзі. Мої друзі.

Домашнє читання №1

 знайомитися з іншими людьми, розпитувати про їхні вподобання. розповідати про друзів, описувати зовнішність і риси характеру

Впр.1, 2(с.11),ст..15

 

Іменники в давальному відмінку

Впр. 3 (с.16)

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр. 6,(а усно, б, пис.) (с. 17),

Слова вивч.

4

13.09

Моя родина.

розповідати про свою родину і про родину іншої людини.

Впр.1

(с,18)

 

+

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр. 2 (с.18) пис.

Слова вивч.

5

19.09

Допомагати батькам.

Навчати розповідати про свою допомогу вдома, писати коротку записку у відповідь

Впр.2(с.21 - 22).

 

Модальні дієслова в теперішньому часі

Впр. 4, 5(с. 23 - 24).

+

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.23(с.23)

пис.

Слова вивч.

6

20.09

Повторення лексико-грамат. матер. до теми «Моя родина та мої друзі»

 

 працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички

ЛО теми

По темі

 

+

 

+

Ініціативність та підпориємливість

Підгот. проект «Моя сім’я» (ст..26)

Повторити ЛО та грам. Матеріал до теми

7

26.09

Узагальнюючий урок з теми. 

Проект: Моя родина.

 

 

формування навички писемного мовлення

 

Закріплення грамат.матеріалу по темі

+

+

 

 

Уміння вчитись упродовж життя

Коротке повідомлення «Моя родина»

Тематична № 1

Тема № 2 «Schulleben. Sport»

8

27.09

Мої однокласники і знайомі

називати вік, адресу, номер телефону людини, розповідати про вподобання інших людей.

Впр.1

(с.28)

Вживання числівників

Впр. 1(с.28)

+

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.5 (с.30)

Слова вивч.

9

3.10

Шкільне приладдя

 називати шкільні речі, розповідати про приналежність речей, вживаючи іменники в давальному відмінку

Впр.1-3

(с.31)

Wessen?

Впр.4(с.32)

 

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

Впр.6(с.32)

Слова вивч.

10

4.10

Наші вчителі

 розповідати про своїх вчителів.

Впр.2 (с.33),

Впр.6(с.35)

 

Утворення складних слів Впр.2(с.33)

 

+

 

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

Впр.3(с.33) письм.

Впр.6(с.35)пис.

Слова вивч.

11

10.10

Що для мене школа? Шкільні заходи.

 запитувати й розповідати про роль школи у житті людини. розповідати про позакласні заходи.

Впр.1

(с.36),впр.1,(с.38)

 

Утворення складних слів

 

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

Слова вивч.

Проект «Що значить для мене школа»

12

 

11.10

Які види спорту тобі подобаються Що ми робимо найохочіше??

називати види спорту, розповідати про улюблені види спорту. розповідати про заняття спортом улітку та взимку.

Впр.1,2 (с.42)

впр.1,2 (с.45)

 

Ступені порівняння прислівника gern

Впр.4(с.43),

Впр. 6(с.44)

 

 

+

+

+

Уміння вчитися упродовж життя

 

Впр.6,2(с.44,45),

слова вивч.

 

13

17.10

Види спорту та спорядження

 називати й описувати спортивнее спорядження.

впр.1,2,3(с.48)

 

Заперечення kein

+

+

+

+

Ініціативність та підприємливість

 

впр.5(с.49) письм.

Слова вивч.

14

18.10

Спортивні змагання

Домашнє читання №2

розповідати про спортивні змагання, проводити інтерв’ю

за темою.

Впр.2,3 (с.50)

 

 

 

+

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

впр.6(с.52),

слова вивч.

 

 

15

24.10

Повторення лексико-грамат. матер. до теми «Шкільне життя.Спорт»Проект «Улюблений вид спорт»

 

працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички

впр.4

(с.54,55)

 

 

 

 

 

 

 

+

+

+

+

Уміння вчитися упродовж життя

 

Підготувати проект «Мій улюблений вид спорту»

16

25.10

Узагальнюючий урок з теми. 

формування навички писемного мовлення

 

Закріплення грамат.матеріалу по темі

 

+

 

+

Ініціативність і підприємливість

 

Коротке повідомлення «Спорт»

Тематична № 2

Тема № 3 «Їжа та напої»

17

7.11

Продукти.

 

розповідати про продукти харчування, про власні уподобання їжі

Впр.1,2 (с.58).

Впр.5 (с.60)

 

 

 

 

+

+

Екологічна грамотність і здорове  життя

 

Впр.4(с.59),

 

слова вивч.

18

8.11

Купуємо продукти.

 Використовувати структури, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування

Впр.1,4

(с.61).

 

Структура man kann

+

 

+

 

Ініціативність і підприємливість

 

Впр.6,ст..63

19

14.11

Що ми готуємо?

 

розповідати про страви та їхнє приготування, складати рецепти страв

c. 64,впр.2,с.64

 

 

+

+

 

Ініціативність і підприємливість

 

Впр.5,с.66

Слова вивч.

20

15.11

Що ти їси та п’єш охоче.

Домашнє читання №3

Розповідати про свої уподобання щодо їжі та напоїв

С. 67

Was isst du gern?/ Was magst du (nicht)?

 

+

+

 

Ініціативність і підприємливість

 

Впр.4. с.68

Слова вивч.

21

21.11

Апетит приходить під час їжі.

 

 розповідати про сервірування столу, про смак різних продуктів харчування та страв

С. 69

 

 

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.4, с.70

Слова вивчити

22

 

22.11

Меню

У ресторані

користуватись меню та замовляти страви у ресторані

С.71

Множина іменників

 

 

+

+

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.6,с.73

Слова вивч.

23

28.11

В ресторані

Навчитись культури мовлення в ресторані, кафе, барі.

С. 74

Артиклі з продуктами харчування, с.75

 

+

+

+

Ініціативність і підприємливість

Впр.5, с.75

24

29.11

Повторення лексико-граматичного матеріалу до теми «Їжа та напої»

Проект «Що я люблю їсти!?»

працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички

 

Питання –відповідь с.77

 

+

+

+

Уміння вчитися упродовж життя

Проект «Що я люблю їсти!?»

25

5.12

Узагальнюючий урок з теми.

 

Аналізувати результати своїх навчальних досягнень

Закріплення ЛО теми

Закріплення грамат.матеріалу по темі

+

+

 

 

Ініціативність і підприємливість

Коротке повідомлення «Що я люблю їсти!?»

Тематична № 3

26

6.12

Контроль аудіювання

Розуміти вибіркову та детальну інформацію у почутому тексті

ЛО попередніх тем

 

 

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

Повторити грамат.матеріал

27

12.12

Контроль читання

Розуміти вибіркову та детальну інформацію у прочитаному тексті

ЛО тем за

1 семестр

 

 

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

Повторити ЛО тем за семестр

28

13.12

Контроль письма

Утворювати речення.

 

Граматичний матеріал, вивчений у 2 семестрі

 

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

Повторити усні теми за семестр

29

19.12

Контроль говоріння

Давати інформацію на тему…

Мовні зразки по темах за 1 семестр

 

 

+

 

 

Ініціативність і підприємливість

«Мої плани на зимові канікули»

30

20.12

Підсумковий урок

Аналізувати результати своїх навчальних досягнень

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися упродовж життя

«Мої зимові канікули»

 

docx
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
2412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку