Календарне планування з образотворчого мистецтва 1 клас НУШ

Про матеріал

Календарно-тематичне планування за програмою О. Я. Савченко з образотворчого мистецтва з очікуваними результатами за підручником Л. Масол, М. Гайдамака, О. Колотило Нова українська школа

Перегляд файлу

Образотворче  мистецтво

до підручника Л.М.Масол

33 години (1 год на тиждень)

Тема

Зміст уроків з образотворчого мистецтва

Дата

Мистецтво – чарівне вікно у світ

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш),графічними та пластичнимиматеріалами;

розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; компонує (з допомогою учителя) зображення у форматі (вертикальний, горизонтальний);

 використовує у роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори;

змішує та розбавляє водою фарби для отримання різних відтінків кольорів; користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо;

користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо; наводить приклади геометричної подібності природних та штучних об’єктів;

працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом;

дотримується правил техніки безпеки;

1

Перший раз у перший клас

Образотворче мистецтво. Крапка, лінія.

СОМ: K. Жерард. Моє місто; Д. Івашина. Міський пейзаж.

ХТД: малюнок та декорування лініями і крапками шкільного дзвоника (фломастери, олівці).

 

2

Мої друзі

Види та характер ліній: пряма, ламана, хвиляста.

СОМ: С. Якутович. Ілюстрація до повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»,  Д. Денисова. З Днем народження.

ХТД: Подарунок другові або подружці. Малюнок різними лініями (фломастери, олівці).

Гра:  «Відгадай характер лінії» (зображення лінії руками у повітрі).

 

 

3

Моє довкілля

Контур.

СОМ: О. Кваша. Фрагмент ілюстрації до книги Р. Скиби «Кожному по скибці».

ХТД: Їжачок. (фломастери, олівці).

Гра: скласти казочку про їжачка за малюнком-піктограмою.

 

 

4

Світ навколо тебе

Інструменти художника: фарби, пензлі.

Правила розміщення малюнка на аркуші.

СОМ: Ган Інь-Сан. Метелики.

ХТД: Вправи: малювання відбитками пальчиків, змочених у фарбу,  простих за формою об’єктів природи: метеликів, павучків, квітів.

 

 

5

Мій ляльковий світ.

Настрій в образотворчому мистецтві.

Правила нанесення акварельної фарби на малюнок.

СОМ: ілюстрація: персонажів мультфільму «Незнайко в Сонячному місті».

СКМ: М/ф “Незнайко в Сонячному місті” (фрагмент).

ХТД: малювання святкового феєрверку у ляльковому місті

(воскові олівці та акварельні фарби).

 

6

Дитячі захоплення

Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної.

СОМ: персонажі з мультфільмів.

СКМ: М/ф “Літачок Ліп” (за мотивами казок Н. Вовк).

ХТД: створення образу диво-машини, використовуючи різні форми (кольорові олівці).Гра: «Веселі літери». Створення

образів літери-машинки чи іншої іграшки.

 

7

Осінній ярмарок

Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація. Правила правильного  розміщення

аплікації на аркуші.

СОМ: В. Тимошенко. “Натюрморт з чорнобривцями”

ХТД: виконай аплікації “Урожай”  (кольоровий папір).

 

 

8

Моя Україна багата й гостинна

Природні  матеріали. Форма.

СОМ: Т. Бердник. Картини з

листя.

ХТД: моделювання з природного матеріалу: створення образів героїв  мультфільмів (фрукти, пластилін).

 

 

 

9

Краса рідної землі

Колір. Основні та похідні кольори.

Палітра.

СОМ: Й. Бокшай. Осінь.

ХТД: зображення природи способом роздмухування плям (фарби, тонований папір, трубочка для соку).

Вправа: «Основні та похідні кольори».

 

 

10

Веселковий дивограй

Кольори веселки. Основні та похідні кольори. Правила розміщення зображення на аркуші.

СОМ:І. Буканов. Райдуга.

ХТД: зображення веселки (акварель).

 

 

11

Різні барви у природи

Теплі, холодні кольори. Колірне коло.

СОМ: В. ванГог. Місячна ніч.

ХТД: Вправи: Зображення доріжки з опалого листя фарбами теплих кольорів і льодяної гіркифарбами холодних кольорів. Малювання будиночка Осені теплими кольорами або будиночка Зими – холодними (варіант - за вибором).

Гра: «Веселі літери та цифри». Створення казкових будиночків із використанням літер та цифр.

 

12

Зимові ритми

Ритм. Повторення правил користування ножицями.

СОМ:приклади ритму в образотворчому мистецтві.

ХТД: Колективна робота. Створення прикраси у певному ритмі із сніжинок.

 

13

Святкові перетворення

Розбіл та затемнення кольорів. Повторення правил розміщення об’єктів на аркуші.

СОМ: К. Головін. Зимова дорога; Ю. Пацан. Зима.

ХТД: Вправа: затемнення та розбіл синього кольору.

Колективна робота. Створення композиції «Танок сніговиків».

Гра: продовження історіїБарвика про сніговичка.

 

14

Зимові свята

Зимові свята в мистецтві.

 

15

Радійте, свято йде!

Вітальна листівка.

СОМ:С.Гординський. Різдвяні листівки.

ХТД: Варіант 1. Створення вітальної листівки «Різдвяна зірка» (матеріали за

вибором). Варіант 2.  «Різдвяне янголятко» (відбитки долоньок, домальовування фарбами).

 

16

Перевір себе

Завдання Барвика.

 

ІІ семестр

Загадки художніх мов

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

створює елементарний стрічковий візерунок, прості декоративні розписи;

спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі;

наводить приклади геометричної подібності природних та штучних об’єктів;

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо

прикрашає (за допомогою дорослого) середовище, в якому живе і навчається; виконує нескладні ролі, етюди-наслідування; вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції, виразністю міміки і жесту, перевтілюючись у різних персонажів; розуміє правила поведінки в театрі; презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо);

дотримується правил творчої співпраці вербально описує свій творчий задум; визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано

17

Мандри країною мистецтв

Цирк. Циркова афіша.

СОМ: Ю.Мацик “Голубий  слон”.

ХТД: «Слоник на цирковій арені»(олівці, фломастери).

 

 

18

Зустріч із театром

Ляльковий театр. Театральна лялька. Ескіз.

СОМ: світлини: Київський театр ляльок, скульптури казкових героїв.

ХТД: ескіз ляльки до казки «Лисичка, Котик і Півник» (фломастери, олівці).

Гра «Ляльковий театр.

 

19

Чарівники балету.

Балет, театральний костюм. Ескіз (повторення).

СОМ Л. Афремов. Балерина

ХТД: малювання ескізів костюмів для виконавців балету (фломастери, олівці).

 

20

Балет-казка

Грим. Теплі та холодні кольори (повторення).

СОМ фрагменти з балетної вистави, зразки гриму.

ХТД: «Веселі гноми» (фломастери чи акварель). Варіант 1 -  перетворюємо вивчені літери. Варіант 2 –перетворюємо кольорові плями.

 

 

21

Великий мандрівник на оперній сцені

Декорації. Розміщення зображення (ближче  - далі).

СОМ: світлина декорації до лялькової вистави «Колобок».

ХТД: створити декорацію до опери-казки «Плескачик» (аплікація з кольорового паперу).

 

22

Веселий мандрівник у театрі та кіно

Ляльковий театр. Актори-ляльководи.

СОМ:світлини театральних ляльок.

ХТД: ліплення з пластиліну одного з персонажів казки «Плескачик».

Гра-вигадка: придумати іншу кінцівку казки про колобка.

 

23

Казкові розповіді

Мультфільми лялькові та мальовані.

СОМ: кадри з мультфільмів. Фонтан «Івасик-Телесик» у Львов.;

СКМ: М/ф «Потяг у казку» із серії «З любов’ю до дітей».

ХТД: намалювати або виліпити одного з героїв казки «Івасик-Телесик» (художні матеріали за вибором).

 

24

Казкові розповіді.

Правила зображення предметів з віддаленням: ближче - більше, далі -менше.

СОМ: М. Глущенко. Рожева весна

ХТД: зображення пролісків на тонованому папері (гуаш).

 

25

Краса і здоровя

Вплив кольору на емоційний стан людини. Основні та похідні кольори(повторення).

СОМ: П. Сезанн. Натюрморт з драпіруванням, глечиком і вазою для фруктів; К. Білокур. Натюрморт «Квіти, яблука, помідори».

ХТД: створення композицій із овочів.

 

26

Великодні свята

Писанки.  Прадавні візерунки. 

СОМ: Ю.Мацик. Чия писанка.

ХТД: Варіант 1.Крашанка (аплікація з кольорового паперу) Варіант 2.Писанка. Ескіз(фломастери, олівці).

 

27

Народна творчість.

Народна творчість. Вишиванка. Орнамент.

СОМ:світлини зразків творів декоративно-ужиткового мистецтва

ХТД: створення орнаменту для розпису чашки (пальчикові відбитки, гуаш).

 

28

Народні інструменти та іграшки

Народна іграшка.

СОМ:світлини народних іграшок
ХТД: ліплення і декорування української народної іграшки-свищика (пластилін).

 

 

29

Митці-професіонали

Художні професії: художник, скульптор.

СОМ: світлини скульптурних зображень котів.

ХТД: ліплення котика (пластилін або солоне тісто).

 

30

Створюємо красу

Розбіл кольору( повторення).

СОМ: О.Шупляк. Яблуні цвітуть.

ХТД: зображення квітучої гілки яблуні на (акварель, гуаш, тонований  папір).

 

31

До вершин майстерності

Професійна мистецька освіта: художні школи та академії мистецтв.

Порівняння зображень: реальне - вигадане.

СОМ: В. Глущенко. Півень у квітах.
ХТД: створення образу чарівного птаха (відбиток долоньки, гуаш).

 

32

Мистецька подорож до Європи

Знайомство з мистецтвом різних країн.Сувенір.

СОМ: світлини сувенірів різних країн Європи.

ХТД: Варіант 1. Коробка для сувеніру (моделювання). Варіант 2. Колективна робота «Український сувенір».

 

33.

Перевір себе

Завдання Лясольки та Барвика

 

 

Скорочення:

 СОМ - сприймання образотворчого мистецтва;

СКМ – сприймання кіномистецтва; ХТД - художньо-творча діяльність.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 18
Оцінки та відгуки
  1. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дон Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клочко Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Красовська Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Мерлич Алла
    Дякую за розробку плану
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 15 відгуків
docx
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
46384
Оцінка розробки
5.0 (18 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку