Пропонується фрагмент уроку з образотворчого мистецтва у 1 класі за темою "Теплі та холодні кольори". Розповідь, у вигляді казки, допомагає дітям краще сприйняти матеріал.
Образотворче мистецтво
1 клас
Теплі та холодні кольори
На невеличкій галявині лісу жили 3 подружки : синя, червона та жовта фарби.
- Як називаються ці кольори? (основні)(Слайд) Усе довкола них було теж синього , жовтого або червоного кольору. У старому пні жив бридкий черв»як-фарбоїд. (Слайд) Фарби дуже боялися його. Та одного разу їм все ж не вдалося втекти від лиходія , і він потягнув їх глибоко-глибоко під пень. Фарбам було дуже холодно і вони стали тримати одна одну за руки. І тут трапилось диво…
- Який колір утворився , якщо за руки тримались синя і жовта фарби?(зелена) (Слайд)
- Який колір утворився , якщо за руки тримались червона і жовта фарби? (оранжева)(Слайд)
- Який колір утворився , якщо за руки тримались синя та червона фарби? (фіолетовий)(Слайд)
- Як називаються кольори , що утворюються шляхом змішування? (похідні)(Слайд)
Фарби між собою почали змішуватись , їх ставало все більше і більше. Гуртом вони змогли розірвати коріння і почали шукати вихід на поверхню землі.
Червоний, жовтий, оранжевий і всі кольори, в яких міститься хоч частинка цих кольорів, встигли вискочити на поверхню землі.(Слайд) А ось синій, блакитний, зелений, синьо-фіолетовий, синьо-зелений і кольори , які можна отримати при змішуванні з цими кольорами, не встигли піднятись , їх спіймали черв»яки і донині тримають у холодному місці. І стали ті кольори , що встигли втекти , називати теплими , бо вони ближче до Сонечка, а ті , що лишились у полоні черв»яка-холодними. Інколи теплі кольори намагались врятувати холодні , даючи їм руку, і при змішуванні , холодні ставали теплими. Але врятувати їм ніяк не вдавалось. Так і залишились теплі і холодні кольори жити у різних місцях.