2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Календарне планування з образотворчого мистецтва 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
Образотворче мистецтво ІІ семестр № з/п Дата Зміст уроку Підручник Зошит В гостях у художників:пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту 17 18.01 Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва. Тематичне завдання «Яким буває море?»(акварель). 80-82 32-33
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво

ІІ семестр

 

з/п

Дата

Зміст уроку

Підручник

Зошит

В гостях у художників:пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту

17

18.01

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва. Тематичне завдання «Яким буває море?»(акварель).

80-82

32-33

18

25.01

Види пейзажу. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування. Тематичне завдання «Зимова казка» (гуаш, акварель).

86-87

30-31

19

01.02

Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду. Тематичне завдання «Подорож у гори»

88-91

34-35

20

08.02

Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин, знання елементарної будови. Тематичне завдання «Снігурі» (кольоровий папір).

94-98

36-37

21

15.02

Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі. Колективна творча робота «Вірні друзі людини».

99-102

40

22

22.02

Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Тематичне завдання «Моя мама»

103-106

42-43

23

01.03

Актуалізація знань про елементарну будову та основні пропорції фігури людини. Зображення людини в русі. «Танцівниця» (гуаш).

107

41

24

15.03

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції.  Тематична композиція «Натюрморт за уявою»

110-113

 

25

22.03

Натюрморт з натури.  Композиція з неживих предметів «Квітуча гілочка у вазі» (гуаш, акварель).

 

 

114-116

44-45

Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр

26

05.04

Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. Тематичне завдання «Чудесний хор» (кольор. папір)

118-121

 

 

 

46-47

 

 

 

27

12.03

Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок.Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Ілюстрація до казки «Івасик-Телесик» (гуаш).

122 - 126

52-53

28

19.04

 Знайомство з художниками театру, з елементами  сценографії та їх призначенням.

Аплікація до казки «Дюймовочка»

127-132

 54-55

29

26.04

 Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. «Театральна маска» (кольоровий папір).

133-137

49

30

03.05

Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. Практична робота «Костюм до образу квітки».

138-141

57

31

10.05

Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажа. «Пальцева голівка» (кольоровий папір).

142-147

58-59

32

17.05

Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. «Афіша до дитячої вистави».

131-132

62-63

33

24.05

Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. «На арені цирку». Узагальнюючий урок за рік.

151-155

50-51

 

doc
Додано
25 січня 2019
Переглядів
3156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку