Календарно-тематичне планування
з образотворчого мистецтва
(Підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти / Л.М. Масол,
О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. — Київ : Генеза, 2019. — 112 с. : іл.
Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)
(1 година на тиждень)
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
05.09 |
Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (с. 6-7). |
|
|
12.09 |
Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево» (с.10-11). |
|
|
19.09 |
Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техниці монотипія (с.14-15). |
|
|
26.09 |
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки- мандрівниці» (с.18-19). |
|
|
03.10 |
Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Малювання вітряного дощового дня (с.22-23). |
|
|
10.10 |
Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (с.26-27). |
|
|
17.10 |
Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (с.27). |
|
|
31.10 |
Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (с.30-31). |
|
|
07.11 |
Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана(с.34-35). |
|
|
14.11 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!»(с.38-39). |
|
|
21.11 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (с.39). |
|
|
28.11 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності:форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (с. 42-43). |
|
|
05.12 |
Зимові свята. Створення рамки для фотографії із зображенням морозних візерунків (с.46-47). |
|
|
12.12 |
Зимові свята.Витинанка.Створення витинанки–янголятка(с.47). |
|
|
19.12 |
Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (с. 52-53).Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
22.12 |
. |
|