Календарне планування з образотворчого мистецтва

Про матеріал
Календарне планування уроків образотворчого мистецтва в 2 класі (посібник «Мистецтво» Л. Масол, О.Гайдамака, О. Колотило) складено з урахуванням навчальних вимог за програмою Р. Шияна
Перегляд файлу

 

 

Календарно-тематичне планування

з образотворчого мистецтва

(Підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти / Л.М. Масол,

 О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. — Київ : Генеза, 2019. — 112 с. : іл.

                                Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

(1 година на тиждень)

 І семестр

 

уроку

 

Дата

 

Тема уроку

 

Примітка

  1.  

05.09

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (с. 6-7).

 

  1.  

 12.09

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево»  (с.10-11).

 

  1.  

19.09

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техниці монотипія (с.14-15).

 

  1.  

26.09

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки- мандрівниці»  (с.18-19).

 

  1.  

03.10

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих.  Малювання вітряного дощового дня (с.22-23).

 

  1.  

10.10

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (с.26-27).

 

  1.  

17.10

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (с.27).

 

  1.  

31.10

Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (с.30-31).

 

  1.  

07.11

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана(с.34-35).

 

  1.  

14.11

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!»(с.38-39).

 

  1.  

21.11

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (с.39).

 

  1.  

28.11

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності:форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (с. 42-43).

 

  1.  

05.12

Зимові свята. Створення рамки для фотографії із зображенням морозних візерунків (с.46-47).

 

  1.  

12.12

Зимові свята.Витинанка.Створення витинанки–янголятка(с.47).

 

  1.  

19.12

Відтінки кольору. Створення композиції «Зи­мові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (с. 52-53).Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів

 

  1.  

22.12

.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Прончук Анна
Додано
6 лютого
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку