Календарне планування з образотворчого мистецтва для 4 класу за підручником Калініченко О.В., Калініченко В.В., Сергієнко В.В. В плануванні враховані всі зміни оновленої програми 2016.
Образотворче мистецтво
За підручником О. В. Калініченко, В. В. Сергієнко
35 годин (1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Художній образ у графіці, живописі та скульптурі
|
|
|||
1. |
Поняття про художній образ в мистецтві. Способи створення художнього образу в різних видах образотворчого мистецтва. Створення композиції «Літні враження» (матеріали на вибір) |
05.09. |
|
|
2. |
Створення художнього образу за допомогою засобів виразності графіки: ліній, штрихів, крапок, плям. Створення образів дерев у композиції «Дерева казкового лісу» (графічні матеріали) |
12.09.
|
|
|
3. |
Значення вибору графічної техніки для створення виразного художнього образу. Виконання осіннього натюрморту в одному кольорі (графічний олівець) |
19.09. |
|
|
4. |
Поглиблення знань про колір як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за характером образу. Створення кольорових композицій – образів «Ранок», «День», «Вечір», «Ніч» (гуаш) |
26.09. |
|
|
5. |
Значення вибору живописної техніки для створення виразного художнього образу. Створення образів улюбленої пори року (акварельні фарби або гуаш) |
03.10. |
|
|
6. |
Форма, колір, декор у створенні певних за характером (позитивних чи негативних) образів. Створення композиції «Фантас-тичні кораблі» (гуаш, кольоровий та тонований папір) |
10.10. |
|
|
7. |
Поглиблення знань про скульптуру, її види. Особливості створення художнього образу в об’ємі. Створення скульптурного образу тварин (пластилін) |
17.10.
|
|
|
8. |
Незвичайні матеріали художника-скульптора. Створення казкового образу з природних матеріалів в об'ємі або рельєфі «Лісова царівна і гриб- чарівник» (картон, пластилін, природні матеріали) |
31.10. |
|
|
Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві, архітектурі та дизайні |
|
|||
9. |
Відмінність декоративної манери зображення від реалістичної. Особливості декоративного образу (на прикладах творів народних майстрів Опішні, Косова, Києва, Вінниці тощо). Виготовлення іграшки за українськими народними мотивами (тканина, глина, солома і т. д.) |
07.1.1 |
|
|
10. |
Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису. Ком-позиційне та колірне рішення творів пет-риківських майстрів. Виконання чарівної квітки , застосовуючи прийоми петри-ківського розпису (акварельні фарби чи гуаш) |
14.11. |
|
|
11. |
Народне мистецтво витинанки. Витинанки прості і складені. Значення вісі симетрії при виготовленні витинанки. Створення витинанки «Дерево життя» (кольоровий папір, картон) |
21.11. |
|
|
12. |
Архітектура як будівельне мистецтво. Образ будівлі, її призначення. Створення на основі асоціацій образу казкового будинку «Місто мрій» ( графічні матеріали) |
28.11 |
|
|
13. |
Поняття дизайну та художнього конст-руювання. Створення художнього образу в техніках паперопластики, орігамі. Створення дизайну «Годинник казкового героя» (колаж із різних матеріалів) |
05.12. |
|
|
14. |
Ознайомлення зі шрифтом. Введення слів та чисел у декоративно-орнаментальну композицію. Створення новорічних прикрас (кольоровий папір) |
12.12. |
|
|
15. |
Ознайомлення зі шрифтом. Введення слів та чисел у декоративно-орнаментальну композицію. Виготовлення святкової листівки |
19.12. |
|
|
16. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Створення новорічного панно (групова або колективна форма роботи) (матеріали на вибір). |
26.12. |
|
|