Календарне планування з образотворчого мистецва 7 кл. за підручником Папіш Д. (І-ІІ семестр)

Про матеріал

На дпопомогу вчителям образотворчого мистецтва

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецва 7 кл. за підручником Папіш Д. (І-ІІ семестр)

Перегляд файлу

 

Підручник «Образотворче мистецтво»

авт Л. В. Папіш, М. М. Шутка,

7 клас – Образотворче мистецтво

МИСТЕЦТВО: ДІАЛОГ ТРАДИЦІЙ І НОВАТОРСТВА

 (35 год., 1 год. на тиждень)

І семестр

Розділ І. Мистецтво в нашому житті (14 год.)

Тема 1. Художні засоби зображення простору 6 год.

№ уроку

Дата проведення

Навчальні завдання та тема уроку

Орієнтовні тематичні вправи та завдання, техніка виконання практичних завдань

1.

 

Світ, який оточує людину. Згадайте, що вражає вас у природі України, рідного села. Створіть пейзажну композицію.

Орієнтовні теми: «Літні спогади».

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

2.

 

Світ, який створює людина. Художній образ в архітектурі.

Створіть образ архітектурної споруди.

Виконайте архітектурну витинанку.

Орієнтовні теми: «Святиня рідного краю».

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, білий або тонований папір, чорний папір, ножиці.

3.

 

Архітектура крізь часи. Побудуйте екстер’єр споруди в кутовій перспективі (лінійний малюнок).

 

Орієнтовні теми: «Мій будинок — моя фортеця», «Королівський

палац», «Сучасний котедж».

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери; білий або тонований папір.

4.

 

Образ міста. Перспектива вулиці. Виконайте композицію з урахуванням перспективних скорочень і повітряної перспективи.

Орієнтовні теми: «Старовинна вулиця», «Старовинний замок»

(за уявою).

Матеріали: графічні або живописні матеріали (на вибір).

5.

 

Інтер’єр – портрет епохи.

Створіть композицію інтер’єру кімнати за правилами фронтальної перспективи.

Орієнтовні теми: «Наш клас».

Матеріали: графітні та кольорові олівці.

6.

 

Інтер’єр – портрет людини. Створіть інтер’єр з вікном.

 

Орієнтовні теми: «Осінній сум», «Свіже повітря».

Матеріали: графітні олівці, фарби.

7.

 

Монументальне мистецтво. Синтез мистецтв в архітектурі. Виконайте імітацію вітражу в техніці кольорової витинанки.

Тематичне оцінювання.

Орієнтовні теми: орнамент, емблема, пейзаж, сюжет.

Матеріали: кольоровий папір, картон, калька.

8.

 

Декоративно-ужиткове мистецтво. Образ-символ.

Створіть ескіз орнаменту в колі, квадраті або стрічковий (на вибір).

Орієнтовні теми: декоративна тарілка, гуцульський ліжник, декоративна тасьма.

Матеріали: гуашеві фарби.

9.

 

Берегиня з глибини століть. Диво-писанка. Виконайте ескіз писанки.

 

Орієнтовні теми: писанка з використанням традиційної символіки,авторська писанка.

Матеріали: гуашеві фарби, фломастери (на вибір).

10.

 

Рушник – душа народу. Спробуйте створити орнамент для рушників, використовуючи традиційні елементи української вишивки.

Орієнтовні теми: рушник на щастя, мамин рушник.

Матеріали: кольорові олівці, фломастери (на вибір).

11.

 

Дерево життя. Створіть одноколірну ажурну витинанку.

Орієнтовна тема: Дерево життя.

Матеріали: кольоровий папір, ножиці, клей.

12.

 

Ритми рідного краю. Створіть витинанку (силуетну архітектурну композицію).

 

Орієнтовні теми: «Храми мого міста», «Знайомі силуети».

Матеріали: кольоровий папір, ножиці, клей.

13

 

Народний одяг – складова народної культури. Створіть ескіз української сорочки з використанням давньої символіки й

оберегів.

Орієнтовні теми: «Сорочка для тата», «Сорочка для мами», «Дитяча вишиванка».

Матеріали: різні художні матеріали (на вибір).

14.

 

Народна іграшка. Створіть народну іграшку.

 

Орієнтовні теми: солом’яна забавка, «Коник», лялька-мотанка.

Матеріали: на вибір.

15.

 

Продовження теми. Народна іграшка. Створіть народну іграшку.

Орієнтовні теми: солом’яна забавка, «Коник», лялька-мотанка.

Матеріали: на вибір.

16.

 

Урок узагальнення. Тема «Архітектура»

 

 

 

 

Підручник «Образотворче мистецтво»

авт Л. В. Папіш, М. М. Шутка,

вид-во «Грамота», 2015

7 клас – Образотворче мистецтво

МИСТЕЦТВО: ДІАЛОГ ТРАДИЦІЙ І НОВАТОРСТВА

 (35 год., 1 год. на тиждень)

ІІ семестр

Розділ ІІ. Дизайн (17 год.)

№ уроку

Дата

проведення

Тема уроку, практичне завдання, домашнє завдання

Основні поняття, техніка виконання практичного завдання

17

 

Мистецтво дизайну. Річ – образ часу. Створити образ людини (епохи, події) за допомогою натюрмотрту «Сніданок».

Д.З. Поспостерігати за речами мунолого, що є у дома (матеріал, форма).

Дизайн, інсталяці. Натюрморт (техніка за вибором).

Ст. підручника  66-69.

18

 

Розмаїття світу речей. Конструювання об'єктів дизайну. Виготовити подарункову коробку «Коробка для цукерок».

Д.З. Проаналізувати форми побутових предметів (ваза, чайник, пляшка) у дома і виявити об'ємні геометричні форми.

Форма, конструкція, розгортка геометричної фігури. Коробка (матеріали та техніка за вибором).

Ст. підручника  70-75.

19

 

 

Декорування об'ємних форм. Оздобити чашку або пляшку за допомогою декорування «Чашка валентинка».

Д.З. Поспостерігати за речами щоденного вжитку, які мають декорування.

Ансамбль, декор, декупаж. Чашка (матеріали та техніка за вибором).

Ст. підручника  76-80.

20

 

Продовження теми декорування об'ємних форм.

Ансамбль, декор, декупаж. Чашка (матеріали та техніка за вибором).

Ст. підручника  76-80.

21

 

Біодизайн. Зробити ескіз декоративної решіткі з використанням природних біоформ. Ворота «Метелик» для дитячого садка.

Д.З.  Розгляньте освітлювальні прилади які є у вас у дома, зверніть увагу на їх форму.

Біоніка, текстура. Ворота у техніці витинанка.

Ст. підручника  81-84.

22

 

Графічний дизайн. На ескізі парфумового виробу виконати напис фірмового найменування, використовуючи своє ім'я

«Парфуми для мами».

Д.З. Проаналізувати написання перших літер у дитячих книжках.

Шрифт, графічний дизайн, каліграма. Техніка графічні олівці, акварель.

Ст. підручника  85-88.

23

 

Шрифт і зображення. Плакат листівка. Виготовити вітальну листівку з елементами конструювання «Вітаю!», «8 Березня».

Д.З. Спостереження за оформлення колишніх вітальних листівок.

Листівка, плакат. Вітальна листівка (графічні матеріали на вибір).

Ст. підручника  89-93.

24

 

Продовження теми Шрифт і зображення. Плакат, листівка.

Листівка, плакат. Вітальна листівка (графічні матеріали на вибір).

Ст. підручника  89-93.

25

 

Фірмовий знак. Логотип. Виготовити ескіз візитки «Моя майбутня фірма» використовуючи логотип і фірмовий знак.

Д.З. Спостереження за фірмовими знаками машин та побутової техніки.

Логотип, фірмовий знак. Візитка (графічні матеріали на вибір).

Ст. підручника  94-96.

 

26

 

 

Світ книг і журналів. Створити макер журналу обкладинки «Шкільне життя».

Д.З. Дібрати різні вирізки моделей одягу для підлітків.

Поліграфічна продукція. Обкладинка журналу (графічні матеріали на вибір, кольоровий папір).

Ст.підручника 97-100. 

27

 

Продовження теми Світ книг і журналів.

 

Поліграфічна продукція. Обкладинка журналу (графічні матеріали на вибір, кольоровий папір).

Ст.підручника 97-100. 

28

 

Дизайн одягу. Мода і культура. Створити ескіз костюма для власного гардеробу «Спортивний одяг», «Святкова сукня».

Д.З. Спостереження за відтінками кольорів одягу для дітей.

Зорові ілюзії, мода, силует у моді. Ескіз одягу(графічні матеріали на вибір).

Ст. підручника  101-103.

 

29

 

Національні традиції в одязі. Створити ескіз сучасного костюма в народному стилі «Український стиль».

Д.З. Спостереження за карнавальними костюмами та їх образами.

Композиція костюма. Костюм в народному стилі (акварель, гелеві ручки).

Ст.підручника 104-106.

30

 

Образ у костюмі. Виконати ескіз карнавальних костюмів для театру мод «На новорічному карнавалі».

Д.З. Спостереження за оформленням різних парків та скверів, аналіз літератури.

Дизайн одягу, образ. Робота в групі карнававльний костюм (графвчні або живописні матеріали).

Ст. підручника 107-109.

31

 

Ландшафтний дизайн. Виконати макет ландшафту з простим архітектурним об'єктом «Чайна церемонія».

Д.З. Проаналізувати властивості та фактуру природних матеріалів у ландшафті.

Ландшафтний дизайн, макет. Групова робота макет ландшафту (природні матеріали різної фактури, нитки, кольоровий папір, клей тощо).

Ст. підручника 110-112.

32

 

Живий простір. Дизайн міського середовища. Виконати колажно-графічну композицію «Моя вулиця».

Д.З. Проаналізувати вулиці свого населеного пункту на вміст реклами.

Колаж. Колажно-графічна композиція (графічні матеріали, вирізки з журналів, кольоровий папір, клей тощо).

Ст. підручника 113-115.

33

 

Дизайн-проект. Виконати колективну роботу «Герб школи».

Д.З. Спостереження за різними гербами та їх елементами.

Проект. Колективна робота фірмовий стиль (матеріали та техніка за вибором).

Ст. підручника 116-119.

34

 

Систематизація, узагальнення знань. Перевірка досягнень.

Ст. підручника 120-125.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шевгеніна Тетяна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Духно Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 вересня 2018
Переглядів
13705
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку