Календарне планування з ОЗ 9 клас

Про матеріал
Матеріал подано за новою Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів та оновленлю у 2017 році. Планування включає зміст навчального матеріалу з практичними роботами та очікувані результати за компонентами до кожного розділу (знаннєвий, діяльнісний, ціннісний).
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з «Основ здоров’я» для 9 класу


№ уроку

Дата проведення

При

мітка

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

 

 

 

 

 

Розділ 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ  (4 год.)

1

 

 

Феномен життя і здоров’я людини.

Практична робота № 1

«Аналіз свого способу життя та особистих цілей».

 

 

Знаннєвий компонент

Учні називають:

- чинники підтримання мотивації до здорового способу життя;

- чинники впливу на здоров’я;

наводять приклади:

- довгострокових і короткострокових наслідків різних способів життя;  

- холістичного підходу до здоров’я

Діяльнісний компонент

Учні розпізнають ознаки здоров’я, хвороби та проміжних станів;

демонструють високий рівень мотивації до здорового способу життя, віру в себе, позитивне ставлення до своїх життєвих перспектив

Ціннісний компонент

Учні пояснюють:  

- необхідність планування життя;

- взаємозв’язок різних складових здоров’я;

- вплив способу життя на здоров’я;

уміють:

- аналізувати свій спосіб життя, особисті цілі і розробляти довгострокові плани, враховуючи важливі сфери життя.

2

 

 

Життя як проект.

 

 

3

 

 

Сучасне уявлення про здоров’я.

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

т/о

 

 

Чинники впливу на здоров’я

Практична робота № 2

«Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя».

 

 

Тематична атестація по розділу І «Здоров’я людини».

 

Розділ 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА  ЗДОРОВ’Я (4 год.)

6

 

 

Оцінка рівня фізичного здоров’я.

 

Знаннєвий компонент

Учні називають:

 - індикатори фізичної форми;

- чинники розвитку фізичного  здоров’я;

наводять приклади:

- популярних видів рухової активності;

 - аеробної та анаеробної активності;

- гігієнічних процедур 

Діяльнісний компонент

Учні  уміють:

- визначати індекс маси тіла, безпечно контролювати масу свого тіла;

- здійснювати експрес-оцінку та моніторинг здоров’я;

дотримуються правил особистої гігієни,  збалансованого харчування і рухової активності

Ціннісний компонент

Учні пояснюють:

- переваги здорового способу життя;

- значення сну в юнацькому віці;

- вплив рухової активності на здоров’я

 

7

 

 

Рухова активність.

 

8

 

 

Біологічні ритми і здоров’я.

 

9

 

 

10

 

 

 

 

Особиста гігієна.

 

 

Принципи здорового харчування.

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Харчування і контроль маси тіла.

Практична робота № 3

«Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму».

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моніторинг фізичної форми.

Практична робота № 4

«Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я».

 

 

13

т/о

 

 

Тематична атестація по розділу ІІ «Фізична складова здоров’я»

Розділ 3. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (5 год.)

14

 

 

Стратегія самореалізації. 

 

Знаннєвий компонент

Учні називають:

- складові самореалізації і життєвого самовизначення;

- критерії професійного самовизначення;

- умови ефективного навчання;

- етапи морального розвитку особистості;

наводять приклади:

- різних професій;

- чинників впливу на самооцінку людини;

- рис характеру за категоріями ставлення до себе, інших людей,   речей, праці

Діяльнісний компонент

Учні уміють:

- застосовувати  прийоми самоконтролю;

- визначати свій стиль навчання, застосовувати прийоми ефективного навчання, раціонально планувати час;

- аналізувати свої життєві цінності;

- визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру;

- складати план удосконалення характеру.

розпізнають ознаки активного і пасивного навчання

Ціннісний компонент

Учні пояснюють:

- необхідність вибору професії згідно з власними бажаннями, здібностями і перспективами на ринку праці;

- значення емоційного благополуччя для здоров’я і професійного успіху;

- роль емоцій в житті людини;

- процес сприйняття і засвоєння інформації;

- переваги активного стилю навчання; 

- залежність формування характеру від різних чинників;

- значення моральних цінностей у формуванні характеру.

 

15

 

 

Життєве самовизначення.

Практична робота № 5

«Виявлення професійних схильностей».

Міні-проєкт «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації.»

 

16

 

 

Емоційна саморегуляція.

 

17

 

 

Уміння вчитися.

Практична робота № 6

«Визначення індивідуального стилю навчання»

 

18

 

 

Способи ефективного навчання.

Практична робота № 7

«Визначення індивідуального стилю навчання».

19

 

20

 

21

 

22

т/о

 

 

Характер і цінності.

 

Самооцінка характеру.

Практична робота № 8

«Самооцінка характеру».

 

Самовиховання характеру.

Проєкт самовиховання.

 

Тематична атестація по розділу ІІІ «Психічна і духовна складові здоров’я».

 

 

Розділ 4. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (11 год.)

23

 

 

Тема 1. Соціальне благополуччя.

Ефективне спілкування.

Знаннєвий компонент

Учні називають:

- ознаки міцної родини;

- чинники ризику для репродуктивного здоров’я молоді в Україні;

- шляхи інфікування ВІЛ, гепатитами В і С;

- три стадії ВІЛ-інфекції;

- методи профілактики ВІЛ-інфекції на особистому і державному рівнях, формулу індивідуального захисту;

- основні положення законодавства України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу;

- принципи тестування на ВІЛ-інфекцію;

- установи, що надають соціально-психологічні та медичні послуги для молоді;

наводять приклади  негативних наслідків ранніх статевих стосунків;

Діяльнісний компонент

Учні уміють:

- ефективно спілкуватися, розбудовувати міжособистісні стосунки;

- оцінювати ризики інфікування ВІЛ, гепатитами В і С у життєвих ситуаціях;

- надавати достовірну інформацію з проблеми ВІЛ-інфекції/СНІДу;

- протидіяти стигмі та дискримінації.

Ціннісний компонент

Учні пояснюють: 

- роль родини у задоволені потреб людини;

- вплив    психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я;  

- значення моральних цінностей у протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу.

 

24

 

 

Формування здорових стосунків.

Практична робота № 9

«Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками».

25

 

 

Цінність родини.

Практична робота № 10 «Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих  цінностей».

 

26

 

 

Репродуктивне здоров’я молоді.

Практична робота № 11 «Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання».

27

 

 

Школа майбутніх батьків.

 

28

 

 

 

ВІЛ/СНІД: виклик людині.

Практична робота № 12

«Відпрацювання навичок отримання достовірної

 інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання  у своєму середовищі».

 

29

т/о

 

 

ВІЛ/СНІД: виклик людству.

Тематична атестація по темі 1 розділу ІV «Соціальна складова здоров’я».

30

 

 

Рівні, види і заходи безпеки.

Практична робота № 13 «Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні».

 

31

 

 

Національна безпека України.

 

32

 

 

Розвиток людства і глобальні проблеми.

Практична робота № 14 «Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади».

33

 

 

На шляху до сталого розвитку.

 

34

 

 

Тематична атестація по розділу ІV «Соціальна складова здоров’я».

35

 

 

Підсумковий урок.

 

 

docx
Додано
4 вересня 2021
Переглядів
862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку