Календарне планування з предмета "Я досліджую світ" 3 клас НУШ (І. Грущинська) за Типовою освітньою програмою О.Я. Савченко

Про матеріал
Календарне планування з предмета "Я досліджую світ" 3 клас НУШ (І. Грущинська) за Типовою освітньою програмою О.Я. Савченко
Перегляд файлу

  

Я досліджую світ

 (4 год на тиждень, 140 год на рік)

 

Програма:    Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (3-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Затведжено наказом МОН України від 08.10.2018 № 1273

Підручник: Я досліджую світ (підручник у 2-х частинах)  для 3 кл закладів загальної середньої  освіти/ І.В.Грущинська, З.М.Хитра  (Частина 1), Київ: УОВЦ «Оріон» 2020 , 160 с. : іл. Наказ МОН України  від 21.02.2020  № 271

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Тема уроку

 

Прим.

І   Людина

1 тиждень. Людина – частина природи

1

 

 

 

У чому неповторність людини?

 

2

 

 

 

Що об’єднує людей зі світом живої природи?

 

3

 

 

 

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами?

 

4

 

 

 

Ми - дослідники

 

2 тиждень. Потреби людини

5

 

 

 

Від чого залежить твоє здоров’я?

 

6

 

 

 

Що тобі необхідно для життя?

 

7

 

 

 

Чому людина має працювати?

 

8

 

 

 

Ми - дослідники

 

3 тиждень. Прагнення людини

9

 

 

 

Для чого потрібне вміння вчитися?

 

10

 

 

 

Які риси характеру допомагають досягати успіху?

 

11

 

 

 

Як розвивати свої творчі здібності?

 

12

 

 

 

Ми - дослідники

 

4 тиждень. Правила співжиття

13

 

 

 

Навіщо потрібно вміти спілкуватися?

 

14

 

 

 

Як можна вирішувати конфлікти?

 

15

 

 

 

Застосовуємо знання щодня.

 

16

 

 

 

Ми - дослідники

 

ІІ    Людина й нежива природа

5 тиждень. Природа – частина навколишнього світу

17

 

 

 

Чому природа – це невіддільна частина навколишнього світу?

 

18

 

 

 

Що називають тілами (об’єктами), а що – явищами природи?

 

19

 

 

 

Яке обладнання допомагає досліджувати природу?

 

20

 

 

 

Ми - дослідники

 

6 тиждень. Сонце – джерело життя на Землі

21

 

 

 

Як Сонце здійснює вплив на Землю?

 

22

 

 

 

Які явища в неживій природі залежать від Сонця?

 

23

 

 

 

Як Сонце впливає на живу природу?

 

24

 

 

 

Ми - дослідники

 

7 тиждень. Планета «Вода»

25

 

 

 

Чому вода – найзагадковіша речовина на Землі?

 

26

 

 

 

Де на Землі міститься солона і прісна вода?

 

27

 

 

 

Чому відбувається коло обіг води в природі?

 

28

 

 

 

Ми - дослідники

 

8 тиждень. Значення води

29

 

 

 

Яке значення має вода для природи й людини?

 

30

 

 

 

Яке значення має вода для природи й людини?

 

31

 

 

 

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі?

 

32

 

 

 

Ми - дослідники

 

9 тиждень. Охорона води

33

 

 

 

Як відбувається забруднення води?

 

34

 

 

 

Як потрібно охороняти воду від забруднення?

 

35

 

 

 

Застосовуємо знання щодня

 

36

 

 

 

Ми - дослідники

 

«Одяг» Землі - повітря

10 тиждень. Властивості та склад повітря

37

 

 

 

Які властивості має повітря?

 

38

 

 

 

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі?

 

39

 

 

 

Як вітер впливає на природу Землі?

 

40

 

 

 

Ми - дослідники

 

11 тиждень. Вітер і погода

41

 

 

 

Які зміни приносить вітер у довкілля?

 

42

 

 

 

Як люди «товаришують» із вітром?

 

43

 

 

 

Які прилади допомагають досліджувати погоду?

 

44

 

 

 

Ми - дослідники

 

12 тиждень. Охорона повітря

45

 

 

 

Як забруднення повітря впливає на здоров’я?

 

46

 

 

 

Як охороняти повітря від забруднення?

 

47

 

 

 

Застосовуємо знання щодня

 

48

 

 

 

Ми - дослідники

 

Тверда оболонка Землі

13 тиждень. Гірські породи й корисні копалини

49

 

 

 

Із чого складається тверда оболонка Землі?

 

50

 

 

 

Що таке корисні копалини і як ти їх можеш досліджувати?

 

51

 

 

 

Що таке корисні копалини і як ти їх можеш досліджувати?

 

52

 

 

 

Ми - дослідники

 

14 тиждень. Застосування корисних копалин

53

 

 

 

Де в побуті застосовують корисні копалини?

 

54

 

 

 

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин?

 

55

 

 

 

Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо?

 

56

 

 

 

Ми - дослідники

 

15 тиждень. Ґрунт – особлива прикмета планети Земля

57

 

 

 

Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?

 

58

 

 

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

 

59

 

 

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

 

60

 

 

 

Ми - дослідники

 

16 тиждень. Родючий ґрунт – запорука врожаю

61

 

 

 

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей?

 

62

 

 

 

Як підтримувати й поліпшувати родючість ґрунту?

 

63

 

 

 

Застосовуємо знання щодня

 

64

 

 

 

Ми - дослідники

 

ІІІ     Людина й жива природа

17 тиждень. Зелене диво Землі

65

 

 

 

Чим особливий різноманітний світ рослин?

 

66

 

 

 

Чому квіткові – найпоширеніші рослини на Землі?

 

67

 

 

 

Які рослини називають хвойними?

 

68

 

 

 

Ми - дослідники

 


№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Тема уроку

 

Прим.

II семестр

18 тиждень. Культурні рослини

69

 

 

 

Які рослини належать до культурних?

 

70

 

 

 

На які групи поділяють культурні рослини?

 

71

 

 

 

Як розмножуються рослини?

 

72

 

 

 

Ми - дослідники

 

19 тиждень. Рослинні угруповання

73

 

 

 

Яке середовище існування впливає на рослин?

 

74

 

 

 

Якими бувають ліси та луки?

 

75

 

 

 

Які рослини заселили водойми і їхні береги?

 

76

 

 

 

Ми - дослідники

 

20 тиждень. Охорона рослин

77

 

 

 

Яке значення в житті людини мають рослини?

 

78

 

 

 

Як підтримувати різноманітність рослин на Землі?

 

79

 

 

 

Застосовуємо знання щодня

 

80

 

 

 

Діагностична робота

 

Дізнаємося більше про тварин і середовища їхнього існування

21 тиждень. Різноманіття тварин

81

 

 

 

У чому неповторність різноманітного світу тварин?

 

82

 

 

 

Як комахи заселили нашу планету?

 

83

 

 

 

Як риби пристосувалися до життя у водоймах?

 

84

 

 

 

Ми - дослідники

 

22 тиждень. У воді й на суходолі

85

 

 

 

Чому земноводні мають таку назву?

 

86

 

 

 

Чи всі плазуни плазують?

 

87

 

 

 

Як птахи опанували свій простір?

 

88

 

 

 

Ми - дослідники

 

23 тиждень. Птахи та звірі на землі, у повітрі й у воді

89

 

 

 

Чому влітку птахи перестають співати?

 

90

 

 

 

Де живуть звірі?

 

91

 

 

 

Як звірі піклуються про своє потомство?

 

92

 

 

 

Ми - дослідники

 

24 тиждень. Свійські тварини

93

 

 

 

Як дикі тварини стали свійськими?

 

94

 

 

 

Чи може людина існувати без свійських тварин?

 

95

 

 

 

Застосовуємо знання щодня

 

96

 

 

 

Ми - дослідники

 

25 тиждень. Угруповання тварин

97

 

 

 

Які тварини живуть у лісах?

 

98

 

 

 

Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах?

 

99

 

 

 

Які тварини живуть на луках, у степах і водоймах? (2-й урок)

 

100

 

 

 

Ми - дослідники

 

26 тиждень. Охорона тварин

101

 

 

 

За що «відповідальні» тварини в природі?

 

102

 

 

 

Яке значення в житті людини мають тварини?

 

103

 

 

 

Які заходи охорони тварин дієві?

 

104

 

 

 

Діагностична робота

 

27 тиждень. Гриби та бактерії

105

 

 

 

У чому загадковість світу грибів?

 

106

 

 

 

Хто такі мікроби й бактерії?

 

107

 

 

 

Коли гриби й бактерії приносять користь, а коли – шкодять?

 

108

 

 

 

Ми - дослідники

 

28 тиждень. Вплив людини на природу

109

 

 

 

Що вивчає екологія?

 

110

 

 

 

Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці й у водоймі?

 

111

 

 

 

Застосовуємо знання щодня

 

112

 

 

 

Ми - дослідники

 

Дізнаємося більше про людину і її організм

29 тиждень. Взаємодія всіх органів. Опора і рух

113

 

 

 

Як працює наш організм?

 

114

 

 

 

Яку роботу здійснює нервова система?

 

115

 

 

 

Для чого потрібні скелет і м’язи?

 

116

 

 

 

Ми - дослідники

 

30 тиждень.  Травлення і дихання

117

 

 

 

Які органи допомагають людині перетравлювати їжу?

 

118

 

 

 

Як правильно харчуватися?

 

119

 

 

 

Для чого потрібне дихання ?

 

120

 

 

 

Ми - дослідники

 

31 тиждень. Кров і кровообіг

121

 

 

 

Навіщо людині кровообіг?

 

122

 

 

 

Яке значення для життя людини має кровообіг?

 

123

 

 

 

Застосовуємо знання щодня

 

124

 

 

 

Діагностична робота

 

 

 

 

 

 ІV     Людина в суспільстві

 

32 тиждень. Людина серед людей

125

 

 

 

У чому цінність сім’ї?

 

126

 

 

 

Як запобігти небезпечним маніпуляціям у побуті?

 

127

 

 

 

Як запобігти небезпечним маніпуляціям у побуті? (2-й урок)

 

128

 

 

 

Ми - дослідники

 

33 тиждень. Права й обов’язки людини

129

 

 

 

Якою має бути поведінка в закладах культури?

 

130

 

 

 

Що таке правопорушення?

 

131

 

 

 

Чи можуть діти стати славетними українцями?

 

132

 

 

 

Діагностична робота

 

34 тиждень. Культура народів світу

133

 

 

 

Де можна побачити рукотворні дива світу?

 

134

 

 

 

Чому дізнаватися про життя різних народів – цікаво?

 

135

 

 

 

Що в моїй оселі вироблено в інших країнах?

 

136

 

 

 

Ми - дослідники

 

35 тиждень. Мови народів світу

137

 

 

 

Які мови найпоширеніші у світі?

 

138

 

 

 

Чому треба плекати державну мову?

 

139

 

 

 

Застосовуємо знання щодня

 

140

 

 

 

Ми - дослідники

 

36 тиждень. Повторення вивченого

141

 

 

 

Як Сонце здійснює вплив на Землю?

 

142

 

 

 

Яке значення має вода для природи й людини?

 

143

 

 

 

Які зміни приносить вітер у довкілля?

 

144

 

 

 

Ми - дослідники

 

37 тиждень. Повторення вивченого

145

 

 

 

Чим особливий різноманітний світ рослин?

 

146

 

 

 

У чому неповторність різноманітного світу тварин?

 

147

 

 

 

Як працює наш організм?

 

148

 

 

 

Підсумковий урок за рік

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
16 березня 2021
Переглядів
1451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку