Календарно-тематичні планування
з предмета «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ»
7 клас (НУШ) за підручником
(Здоров’я, безпека та добробут : підруч. інтегр. курсу для 7 кл. закл. загал. серед. освіти /
[О. І. Шиян, В. Г. Дяків, А. Б. Седоченко, О. В. Тагліна]. — Х. : Вид-во «Ранок», 2024. — 224 с. : іл.)
№ |
Дата |
Скор. |
Зміст уроку |
Пр |
І семестр Модуль 1. Основи добробуту. Уміння вчитися.Ь 1.Я |
||||
1 |
|
|
Дорослішання та особистий добробут |
|
2 |
|
|
Самопізнання для навчання та розвитку |
|
3 |
|
|
Добробут і вміння вчитися |
|
4 |
|
|
Урок-практикум «Уміння вчитися». Конспектування. |
|
Модуль 2. Безпека – чинник добробуту. |
||||
5 |
|
|
Джерела та фактори небезпек |
|
6 |
|
|
Безпековий урок-практикум «Повітряна тривога. Як діяти? |
|
7 |
|
|
Мінна безпека. Вибухонебезпечні предмети |
|
8 |
|
|
Безпековий урок-практикум «Мінна безпека» |
|
9 |
|
|
Надзвичайні ситуації. Джерела, небезпеки та наслідки |
|
10 |
|
|
Водний об’єкт як джерело небезпеки. Підвищення рівня води у водоймах. Як діяти? |
|
11 |
|
|
Травма й травматизм. Причини, види та наслідки. |
|
12 |
|
|
Самодопомога та невідкладна допомога. Види травм і їхні ознаки. |
|
13 |
|
|
Безпековий практикум «Домедична допомога під час травмування» |
|
14 |
|
|
Самооцінювання особистої безпечної поведінки. Узагальнення знань та умінь за І семестр. |
|
Модуль 3. Турбота про здоров’я |
||||
15 |
|
|
Розвиток корисних умінь і звичок |
|
16 |
|
|
Життєвий цикл людини |
|
ІІ семестр |
||||
17 |
|
|
Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного дозрівання в підлітковому віці |
|
18 |
|
|
Психоемоційне здоров’я. Інтелектуальний та емоційний розвиток підлітка |
|
19 |
|
|
Конфлікти. Сприйняття критики. Емоційні стани під час конфліктів. |
|
20 |
|
|
Екстремальна ситуація та стрес. Психологічна рівновага. |
|
21 |
|
|
Урок-практикум «Перша психологічна допомога (ППД) й самодопомога в стані стресу |
|
22 |
|
|
Фізичний розвиток підлітків. Фізична форма. Гігієнічні правила й норми |
|
23 |
|
|
Особливості харчування підлітка. Профілактика харчових отруєнь |
|
24 |
|
|
Неналежне використання речовин |
|
25 |
|
|
Переваги здорового способу життя для збереження здоров’я й особистого добробуту |
|
Модуль 4. Підриємливість. Фінансова грамотність |
||||
26 |
|
|
Ощадне використання ресурсів. |
|
27 |
|
|
Ресурси для самозарадності. |
|
28 |
|
|
Фінансові ресурси та фінансові цілі |
|
29 |
|
|
Добробут домашнього господарства |
|
30 |
|
|
Підприємливість та підприємництво |
|
31 |
|
|
Урок-практикум «Підприємливість і допомога іншим» |
|
Модуль 5. Співпраця для добробуту. Волонтерство |
||||
32 |
|
|
Спілкування та вміння домовлятися |
|
33 |
|
|
Власні й командні цілі. Етична поведінка в команді |
|
34 |
|
|
Ролі в команді. Командна взаємодія |
|
35 |
|
|
Волонтерський рух і співпраця для добробуту України Узагальнення знань та умінь за ІІ семестр |
|