Календарно тематичне планування навчального матеріалу «Здоров’я, безпека та добробут» 7 клас

Про матеріал
Календарно тематичне планування навчального матеріалу «Здоров’я, безпека та добробут» 7 клас Відповідає навчальним програмам, що затверджені педагогічною радою(протокол №1 від 29.08.2024р), складеним на основі «Здоров’я, безпека та добробут». 7-9 класи (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко,Іі. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич. ) що рекомендовано Міністерством освіти і науки України(наказ міністерства освіти і науки україни від 24.07.2023 № 883) Рекомендована кількість годин за програмою(7клас) - 1,5год. на тиждень Кількість годин за навчальним планом(7клас) - 1,5год на тиждень Навчально-методичне забезпечення : Здоров’я, безпека, добробут: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Воронцова Т.В., Пономаренко В.С.,. – Київ:видаництво «Алатон», 2024.
Перегляд файлу

Календарно тематичне планування навчального матеріалу «Здоров’я, безпека та добробут» 7 клас

Відповідає навчальним програмам, що затверджені педагогічною радою(протокол №1 від 29.08.2024р), складеним на основі «Здоров’я, безпека та добробут». 7-9 класи (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко,Іі. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич. ) що рекомендовано Міністерством освіти і науки України(наказ міністерства освіти і науки україни від 24.07.2023  № 883)

Рекомендована кількість годин за програмою(7клас) - 1,5год. на тиждень

Кількість годин за навчальним планом(7клас)  - 1,5год на тиждень

Навчально-методичне забезпечення :

 Здоров’я, безпека, добробут: підручник  для 6 класу закладів загальної середньої освіти  / Воронцова Т.В., Пономаренко В.С.,. –  Київ:видаництво «Алатон», 2024.

 

Дата пр

Зміст уроку

Очікувані результати навчання

Вид навчальної діяльності

Домашнє завдання

Прим .

РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕКА ЛЮДИНИ

1

 

Безпека життєдіяльності. Безпека, небезпека, ризики. . Природні, техногенні та соціальні небезпеки мирного часу.

складає алгоритм дій у небезпечних
ситуаціях на основі знань і власного
досвіду

Обстеження оселі на наявність небезпечних місць у разі надзвичайних ситуацій воєнного характері

Опрацювати

§1, с.10

 

2

 

Принципи безпечної життєдіяльності.

демонструє безпечну поведінку в побуті,
закладі освіти, на вулиці, у громадських
місцях

Оцінювання ризиків щоденного життя у мирний і воєнний час.

Опрацювати

§1, с.17

 

3

 

Небезпеки воєнного часу.

користується попередженнями та
інструкціями про небезпеку

Оцінювання ризиків щоденного життя у мирний і воєнний час.

Опрацювати

§2, с.19

 

4

 

Екологічні проблеми й техногенні аварії внаслідок воєнних дій

користується попередженнями та
інструкціями про небезпеку

розрізняє прийнятні чи неприйнятні
ризики в небезпечних ситуаціях
природного характеру

Опрацювати

§2, с.22

 

5

 

Дії населення у разі загрози або надзвичайних ситуацій воєнного характеру. Сигнали оповіщення населення: «Увага всім!», «Повітряна тривога», «Хімічна небезпека». Шляхи і правила евакуації. Види укриттів. Ознаки надійного і ненадійного укриття.

оцінює ймовірність ризику виникнення
небезпечної ситуації внаслідок власної
діяльності

Моделювання взаємодії з рятувальними службами при виявленні незнайомих чи вибухонебезпечних предметів.

Опрацювати

§2, с.27

 

6

 

Попередження ризиків від вибухонебезпечних  предметів.

Моделює взаємодії з
рятувальними службами при виявленні незнайомих чи вибухонебезпечних предметів

Діє  за стандартними моделями у разі
виникнення небезпеки певного
характер

 

Опрацювати

§3, с.35

 

7

 

Безпека на дорозі. Безпека пішохода, велосипедиста в місті та за містом, пасажира легкового і вантажного автомобіля, автобуса, поїзда.

Моделює поведінки
свідків ДТП

 

Створення пам’яток безпеки для пішохода, велосипедиста

Опрацювати

§4, с.40

 

8

 

Заходи безпеки під час руху на велосипедах/ інших засобах індивідуальної мобільності (електросамокат, моноколесо тощо). Рух через залізничні переїзди. Небезпечні вантажі.

Визначає  ступінь складності ушкоджень
і травм, надає долікарську допомогу

 

Відпрацювання прийомів

психологічної самодопомоги в

екстремальних ситуаціях.

Опрацювати

§4, с.46

 

9

 

Дорожньо-транспортні пригоди.

Перша допомога постраждалим у ДТП.

 

Моделює поведінки свідків ДТП.

Створення пам’яток безпеки
для пішохода, велосипедиста в

місті та за містом, пасажира
легкового і вантажного
автомобіля, автобуса, поїзда

 

Опрацювати

§5, с.48

 

10

 

Дії свідків ДТП. Перша допомога постраждалим у ДТП.

 

Створення пам’яток безпеки
для пішохода, велосипедиста в

місті та за містом, пасажира
легкового і вантажного
автомобіля, автобуса, поїзда

Опрацювати

§5, с.57

 

11

 

Пожежна безпека у громадських приміщеннях. Правила пожежної безпеки у закладі освіти. Оповіщення про пожежу.

Досліджує  знаки пожежної безпеки у закладі освіти.

Відпрацювання умінь надавати

першу домедичну допомогу

при травмах, опіках

Опрацювати

§6, с.64

 

12

 

Первинні засоби пожежогасіння. Знаки пожежної безпеки.

 

Дослідження засобів пожежогасіння

Опрацювати

§6, с.68

 

13

 

Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні.

 

Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в громадському приміщенні.

Опрацювати

§7, с.70

 

14

 

Самодопомога і невідкладна допомога. Керування стресом в екстремальних ситуаціях.

визначає особливості поведінки у
безпечних і небезпечних життєвих
ситуаціях

Відпрацювання прийомів психологічної самодопомоги в екстремальних ситуаціях

Опрацювати

§7, с.75

 

15

 

Перша домедична допомога при падіннях, травмах, опіках.

визначає ступінь складності ушкоджень
і травм, надає долікарську допомогу

Відпрацювання умінь надавати першу домедичну допомогу при травмах, опіках

Опрацювати

§8, с.85

 

16

 

Узагальнення та систематизація знань  з розділу І «Безпека люди»

Узагальнює та систематизує знання

Тест

     Повторити

§1-8

 

  РОЗДІЛ 2 ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

17

 

Цілісність здоров'я. Сучасне уявлення про здоров’я.

демонструє модель безпечної поведінки

 

Самооцінювання рівня здоров’я.

Опрацювати

§9, с.88

 

18

 

Чинники впливу на здоров’я . здоров’я і потреби

вибирає доцільні (ефективні) стратегії
прийняття рішень

Конкурс мотиваційних роликів про здоров’я

Опрацювати

§9,с. 94

 

19

 

Значення звичок і навичок для здоров’я.

розробляє план власних дій

 

Вправа «Хіт-парад звичок».

Опрацювати

§10,с. 97

 

20

 

Як формують звички. Як змінити небажану звику.

формує корисні звички

 

Відпрацювання техніки формування корисних звичок

Опрацювати

§10,с. 102

 

21

 

Здоров’я і спосіб життя. Переваги здорового способу життя

 

визначає
мотивацію, фіксує результати, адекватно
оцінює свої сили

Складання плану здорового способу життя. Створення групової презентації до теми «Профілактика інфекційних захворювань».

Опрацювати

§11,с. 105 

 

 

22

 

Користь рухової активності і здорового харчування для здоров’я. Навички, сприятливі для здоров’я.

переконливо презентує свої (спільні) ідеї
іншим особам у різний спосіб,

Конкурс мотиваційних роликів
для адвокації здорового
способу життя.

Опрацювати

§11,с. 111

 

 

23

 

Профілактика захворювань.

 

Мозковий штурм: «Види захворювань». Групова робота: «Шляхи проникнення інфекції в організм людини»

Опрацювати

§12,с. 122

 

24

 

Узагальнення та систематизація знань  з розділу І «Здоров’я люди»

Узагальнює вміння і знання

Тест

Повторити §9- 12

 

РОЗДІЛ 3. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я

25

 

Складові і показники фізичного здоров’я

доводить переваги здорового способу
життя для збереження здоров’я та
особистого добробут

Визначення індивідуальних
показників фізичної складової
здоров’я

 

Опрацювати

§13,с. 127

 

26

 

Практична робота Самооцінка фізичної форми

застосовує формули, графічні та
статистичні методи, розрахунки, моделі
для експрес-оцінки і моніторингу стану
здоров’я

Ознайомлення з практиками
покращення показників
фізичного розвитку

Опрацювати

§13 с.129

 

27

 

Рухова активність.

 Рух і здоров’я

керує власною поведінкою для
збереження здоров’я та добробуту

Створення режиму робочого і
вихідного дня з урахуванням
норм активного і пасивного
відпочинку

Опрацювати

§14,145

 

 

28

 

Особиста гігієна підлітків.

Гігієнічні процедури. Чинники, що впливають на здоров’я шкіри та її функції.

.

встановлює взаємозв’язок і пояснює
взаємозумовленість фізичних, психічних
змін в організмі в підлітковому віці

Визначення типу шкіри і волосся.

Опрацювати

§ 15

Підготуватися до проєкту

 

29

 

ПРОЄКТ Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри

Визначає тип шкіри і
волосся

 

Визначення типу шкіри і
волосся

 

Підготувати презентацію проекту

 

30

 

Біологічні ритми і здоров’я. Працездатність, значення сну

Вміє планувати свій час

Дослідження значення сну в юнацькому віці.

Опрацювати

§16, 168

 

31

 

Узагальнення та систематизація знань  з розділу ІІ «Здоров’я людини» та розділу ІІІ «Фізична складова здоров’я»

Узагальнює знання

Тест

Повторити

§14-16

 

РОЗДІЛ 4. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (12 год)

32

 

 Психічний і духовний розвиток

аналізує вплив ставлення людей до власного тіла і його змін на їх здоров’я,
самооцінку і поведінку

Дослідження особливостей психічного і духовного розвитку підлітків.

Опрацювати

§17 , 171

 

33

 

Життєві цінності і здоров’я.

досліджує і пояснює зміни власного
емоційного стану та емоційного стану
інших осіб

Обговорення притчі про життєві цінності.

Опрацювати

§17, с.175

 

34

 

Психологічна рівновага і здоров’я

застосовує прийоми активного слухання,
надання зворотного зв’язку

Відпрацювання навичок самоконтролю, планування часу.

Опрацювати

§18, с.177

 

35

 

Культура вияву почуттів.

застосовує прийоми активного слухання,
надання зворотного зв’язку

 

Опрацювати

§18, с.183

 

36

 

Ознаки психологічної рівноваги.

Визначає ознаки рівноваги

 

Опрацювати

§18, с184

 

37

 

Як  реагувати на зміни та критику.  Самооцінка і здоров’я

Досліджує особливості розвитку підлітка

Розробка плану щодо формування адекватної самооцінки.

Опрацювати

§19, с.186

 

38

 

Конструктивне сприймання критики.

застосовує прийоми підвищення самооцінки

Обговорення притчі про негативне мислення.

Опрацювати

§19, с.193

 

39

 

Стрес і здоров’я.

досліджує і пояснює зміни власного
емоційного стан

Алгоритм вибору адекватних способів керування стресом.

Опрацювати

§20, с.197

 

40

 

Причини й наслідки емоційного вигорання.

дотримується правил комфортного
співіснування, розробляє власні.

Алгоритм вибору адекватних способів керування стресом.

Опрацювати

§20,с.201

 

41

 

Способи керування стресом.

Фокусує  увагу  на
ресурсах тощо для вирішення
конфліктної ситуації

Алгоритм вибору адекватних способів керування стресом.

Опрацювати

§20, с.205

 

42

 

Конфлікти і здоров’я

поводиться впевнено, здійснюючи
самоконтроль у конфлікти

Моделювання прийомів конструктивного розв’язання конфліктів.

Опрацювати

§21, с.211

 

43

 

Способи конструктивного розв’язання конфліктів.

виступає посередником у запобіганні чи
вирішенні конфлікту

 

Опрацювати

§21, с.212

 

44

 

Узагальнення та систематизація знань  з розділу ІV «Психологічна і духовна складові здоров’я».

Узагальнює знання

Тест

Повторити

§17-21

 

 РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я

45

 

Соціальні чинники здоров’я

дотримується правил міжособистісного
спілкування

Дослідження елементів соціального середовища свого населеного пункту.

Опрацювати

§22, с.219

 

46

 

Вплив цифрового середовища на здоров’я

виявляє ознаки булінгу, насилля,
зокрема в цифровому середовищі

Створення пам’ятки з інформацією про екстрині телефони

Опрацювати

§23,229

 

47

 

Неінфекційні захворювання та їх профілактика

уникає небезпечного/ шкідливого
контенту

Критичний аналіз реклами

Опрацювати

§24, с.237

 

48

 

 

Інфекційні захворювання, що набули соціального значення.

 

Аналіз причин і наслідків «Хвороб цивілізації».

Опрацювати

§25, с.247

 

РОЗДІЛ 6. ДОБРОБУТ

49

 

Громадський добробут.

отримується правил комфортного
співіснування

Групова дискусія про екологічні проблеми

Опрацювати

§26, с.255

 

50

 

Особистий добробут

аналізує вплив науки, культури,
мистецтва, народних традицій,

Створення о інфографіки, що ілюструє взаємозв'язок між добробутом та якістю життя

Опрацювати

§27, с.263

 

51

 

Уміння вчитися

вибирає доцільні та ефективні навчальні
засоби

Вправи для концентрації уваги, розвитку пам’яті, для критичного і креативного мислення.

Опрацювати

§28,274

 

52

 

Узагальнення та систематизація знань  з розділу V «Психологічна і духовна складові здоров’я» та розділу VІ «Добробут»

Узагальнює знання

 

Тест

Повторити

§22-27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Жемчужнікова Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Захарчук Віталій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мельник Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Волкова Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
3 серпня
Переглядів
3041
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку