7кл НУШ Безпека життєдіяльності (презентація )

Про матеріал
Презентація до першого уроку в 7 класі НУШ ( за програмою і до підручника Воронцової Т. на 2024 - 25 н. р). Зроблено з використанням матеріалів підручника і малюнків з інет простору .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема : Безпека життєдіяльності .17.08.2024 Параграф №1

Номер слайду 2

На цьому уроці ми розглянемо питання : Безпека, небезпека, ризик. Принципи безпечної життєдіяльності. Природні, техногенні та соціальні небезпеки мирного часу.

Номер слайду 3

Ви дізнаєесь : про види ризиків;визначите принципи безпечної життєдіяльності;дослідите небезпеки природного, техногенного, соціаль­ного походження;дізнаєтеся, що таке спотворення інформації. Словник урока: БЕЗПЕКА РИЗИК НЕБЕЗПЕКАБЕЗПЕЧНА ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬСОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ФЕЙК

Номер слайду 4

17.08.2024 Працюємо разом : створіть асоціативний кущ “Небезпека” . Розкажіть про небезпеку за допомогою слів у ньому. Війна. Землетрус. Аварія

Номер слайду 5

Безпека — це відсутність загрози для життя та здоров’я людини. Які відчуття виникають у людини при небезпечній ситуації ? Небезпечні ситуації викликають тривогу, страх, відчай. Вони бентежать, дратують, позбавляють сну і апетиту. спричиняє стрес

Номер слайду 6

Стор . 9 Мал. 1. Піраміда потреб Маслоу. Які емоцїї дає нам відчуття безпеки ? Відчуття безпеки приносить задоволення, спокій , розслаблення…..

Номер слайду 7

17.08.2024https://drive.google.com/drive/folders/1 BAMK520 At74 Dj. EQ-Ys. OHf. RKyk2 RTTd. PQ?fbclid=Iw. AR13 Vbjot3 FIl. Y5tda98g. H-SD5mmgq0-tfc. W1246ry. K_d. D3 L7j. Gdu. Wd. Hcj. M

Номер слайду 8

Запропонуйте свої ситуації ?Ризик - загроза для життя, здоров’я або стану довкілля , а джерела ризику — чинниками ураження. Чим вища ймовірність настання небезпечної ситуації й тяжкості наслідків, тим вищий рівень ризику.

Номер слайду 9

17.08.2024https://learningapps.org/watch?v=pkb6rfv6c23&fbclid=Iw. AR13 Vbjot3 FIl. Y5tda98g. H-SD5mmgq0-tfc. W1246ry. K_d. D3 L7j. Gdu. Wd. Hcj. M Завдання : (стор 10)Перейдіть за QR­ кодом і визначте види ризику в наведе­них ситуаціях.

Номер слайду 10

Загальні принципи безпечної життєдіяльності : передбачати, запобігати, діяти. Принципи безпечної життєдіяльності

Номер слайду 11

Завдання : ( стор.11) Прочитайте байку Езопа «Лев і лисиця». Поміркуйте, який принцип безпечної життєдіяльності вона ілюструє. Які висновки ви можете з неї зробити? Розкажіть ситуації з життя, коли люди діяли так, як лисиця.

Номер слайду 12

Безпека у природному середовищіЗавдання : Розгляньте мал.3 стор 12. , пригадайте можливі небезпеки природного середовища. РОЗКАЖІТЬ, які з них можут. Ь трапитись у вашому регіоні.

Номер слайду 13

Небезпеки соціального середовища. Соціальне середовище — це соціум : друзі, однокласники, соціальні мережі, телебачення та інші засоби масової інформації. Завдання : Розгляньте малюнок (мал. 4стор.13). і прокоментуйте, що означає кожна небезпека і як вона на вас впливає.

Номер слайду 14

Що таке фейк ?Спотворення інформації — це навмисне подання неправдивих даних як достовірних. Таку інформацію іноді називають фейком . Останнім часом для створення фейків і поширення їх в інтернеті використовують штучний інтелект. Фейк (у перекладі з англійської «Fake» — підробка) — це навмисне подання неправдивої інформації як достовірної.

Номер слайду 15

Найбільш надійна інформація міститься на сайтах державних та освітніх установ. Щоб визначити надійність вебсайту, слід звертати увагу на елементи в його адресі:.gov — сайти державних установ;.edu — освітні заклади, університети. ЗАВДАННЯ : Перейдіть за QR­кодом. Запитайте чат­бот штучного інтелекту, як розпізнати фейк. Проаналізуйте, чи можна довіряти такому джерелу? https://chatgpt.org.ua/uk

Номер слайду 16

Техногенні небезпеки – це небезпеки, пов’язані з використанням : транспортних засобів, експлуатацією промислових виробництв , використанням процесів, що відбуваються з випромінюванням та при підвищених температурах, використанням електричної енергії, хімічних речовин, то що . Техногенні небезпеки

Номер слайду 17

Назвіть ПЕРЕВАГИ та НЕБЕЗПЕКИ досягнень технічного прогресу :група 1: транспорту;група 2: житла;група 3: засобів зв'язку;група 4: побутових приладів. Пригадаємо :

Номер слайду 18

Ризики техногенного середовища. Майже всі досягнення людства мають не лише позитивний, а й негативний вплив!!

Номер слайду 19

Завдання : Перейдіть за QR­кодом і виконайте вправу про переваги й недоліки технічного прогресу(стр.15) .https://learningapps.org/watch?v=pe1ywpimn24&fbclid=Iw. AR2 ZMzg7zz. GMEXPYWh. Fq. Wd3 X5r. Nto1g. Gk. X-Pfz28b. J9v7kw. Wszq9m. Cml. H_o

Номер слайду 20

Працюємо разом:1. Петро планує поїхати на велосипеді до парку разом зі своїми друзями. Наведіть приклади, як він може застосувати принцип «передбачати, запобігати, діяти». 2. Визначте ситуації за видами ризику (фізичний, психологічний, соціальний).• Займатись екстремальними видами спорту. • Порушувати шкільні правила.• Зазнати стресу.• Налякатися.• Підняти міну.

Номер слайду 21

17.08.2024 Працюємо разом:3. Установіть відповідність.

Номер слайду 22

17.08.2024 Завдання : Познач джерела інформації які заслуговують на довіру

Номер слайду 23

Серед букв знайдіть слова(4) , що позначають небезпеки природного середовища. Відповідь : Зсув. Обвал. Цунаміповінь

Номер слайду 24

17.08.2024 Алгоритми дій у небезпечних ситуаціях соціального походження. Завдання : вставте в реченні слова «треба» / «не треба». Треба. Требане треба

Номер слайду 25

• Про який вид соціальних небезпек повідомило найбільше учнів, а про який — найменше? • Чи можете ви вплинути на безпеку свого соціального середовища і як саме?Учні 7­А класу проаналізували небезпеки свого соці­ ального середовища і за допомогою стикерів створили діаграму (мал. 5 стор 14 ). Розгляньте діаграму.

Номер слайду 26

17.08.2024 Вітаю , колега ! Маю пропозицію , для полегшення Вашої роботи : пропоную придбати комплект презентацій до підручника Воронцової Т. на 5клас , 6 клас або 7 клас по дуже привабливій ціні . Пропозиція актуальна , Ви можете зі мною зв’язатись :написати лист на ел.пошту mega.inna2017@gmail.com

Номер слайду 27

Підсумок : Мені сподобалося… Я задоволений (-а)… Я навчився (- лася)Я дізнався (- лася)Я пропоную…Мені хотілося б… Мені було важко…

Номер слайду 28

Домашнє завдання: Опрацювати Параграф № 1 + скласти сенкан

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Юзьвяк Любов Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Слайчук Ольга Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шкідченко Ліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бурнусус Галина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Колєснікова Катерина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Лебедюк Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Новицька Вікторія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Устинова Светлана
    дякую за чудову презентацію
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
17 серпня
Переглядів
5497
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку