Календарне планування з предмету фізична культура 1 клас 2018-2019 н.р. за типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О.Я. Савченко.
105 годин.
Програма містить наскрізні лінії, за допомогою яких урокі стають більш насиченими та у учнів формуються ключові компетентності.
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1 КЛАС
105 годин
(3 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку
|
Дата за планом. |
Фактична дата. |
Примітка |
|||
І семестр (48 год) |
|
||||||
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА (3 ГОД) |
|
||||||
1
|
Знайомство. ТМЗ. Правила поведінки на уроках фізкультури. Бесіда: «Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров'я». Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентность». Підготовчі вправи: основна стійка, стійка ноги нарізно. Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
2
|
Бесіда «Спортивний одяг і взуття. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури». Підготовчі вправи: стійка широка, команди «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, згинання та розгинання верхніх кінцівок. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
3
|
Бесіда «Життєво важливі способи пересування людини. Постава як основа здоров'я». Підготовчі вправи: шикування, команди «Кроком руш!», «Клас, стій!». Колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
ШКОЛА КУЛЬТУРИ РУХІВ 3 ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ (19 ГОД) |
|
||||||
4
|
Бесіда «Режим дня. Особиста гігієна». Підготовчі вправи: шикування, команди «У колону по одному — ставай!», «У коло — ставай», «Відставити!». Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
5
|
Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Загально-розвивальні вправи. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
6
|
Підготовчі вправи: розмикання і змикання, повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» (стрибком). Загально-розвивальні вправи на місці. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи. |
|
|
|
|||
7
|
О.В. ТМЗ: Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Загально-розвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру). Комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
8
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи: комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п'ятах). Вправи для м'язів тулуба з вихідного положення стоячи. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
9
|
О.В. ТМЗ: Розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
10
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, у сторони, назад. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
11
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, назад, повороти тулуба, пружні рухи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
12
|
О.В. ТМЗ.Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: виси стоячи. Вправи для м'язів живота з вихідного положення лежачи на спині. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
13
|
О.В. ТМЗ Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи для м'язів живота з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
14
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Вправи для м'язів живота: піднімання з положення лежачи в положення сидячи. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
15
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Елементи акробатики: групування сидячи. Вправи для м'язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
16
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
17
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути рук з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: перекати в групуванні. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
18
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування, перекид боком. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
19
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
20
|
О.В. ТМЗ.Загально-розвивальні вправи (за вибором). Комплекс фізкультурної паузи. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
21
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи (за вибором). Комплекс для формування правильної постави. Нахили тулуба з положення сидячи. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
22
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи (за вибором). Комплекс для профілактики плоскостопості. Підтягування у висі лежачи. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ (43 ГОД.) |
|
||||||
23
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Ходьба на носках, п'ятах. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
24
|
О.В. ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Ходьба на носках, п'ятах, ходьба з високим підніманням стегна. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
25
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
26
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
27
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
28
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Ходьба на носках, на п'ятах, з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень, «човниковий» бік 4 х 9 м. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
29
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути з гімнастичною палицею. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
З0
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами, вправи на рівновагу. Ходьба «змійкою», ходьба на -підвищеній опорі. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок польки. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
31
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок польки. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
32
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
33
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: елементи українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
34
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Танцювальні кроки: елементи українських танців. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
35
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Біг до 500 м. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Танцювальні кроки: елементи українських танців. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
36
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба з високим підніманням стегна, у напівприсіді. Біг з різних вихідних положень. Вправи з подоланням власної ваги на похилій площині. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
37
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
38
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Танцювальні кроки: танцювальна комбінація на 32 такти. Перелазання через перешкоду заввишки до 80 см. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Рухлива гра. |
|
|
|
|||
39
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
40
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Перелізання через перешкоду заввишки до 80 см, підлізання під перешкодою. Повторний біг (3 — 4) х 10 м, біг в упорному положенні. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
41
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Викрути рук із гімнастичною палицею, пружні рухи в широкій стійці. Ходьба «змійкою», у напівприсіді, у присіді. Біг на місці з максимальною частотою кроків. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
42
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носких, п'ятах, у напівприсіді, у присіді. Біг на дистанцію до 400 м. Танцювальні кроки: танцювальна комбінація . Рухлива гра. |
|
|
|
|||
43
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, із високим підніманням стегна. Біг з різних вихідних положень, «човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: танцювальна комбінація на 32 такти. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
44
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень. Лазіння та перелазання. «Шпагат», «напівшпагат». Рухлива гра . |
|
|
|
|||
45
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба на носках, з перекатами з п'ят на носки, «гусінь». Лазіння по гімнастичній стінці в різних, напрямках, підлазання під перешкодою. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
46
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелазання. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
47
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути рук з гімнастичною палицею. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Лазіння і перелазання. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
48
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». Загально-розвивальні вправи на місці. Підсумковий урок за семестр. Визначення резервних можливостей учнів за видами, що визначають рівень розвитку основних фізичних якостей. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
II семестр (55 ГОД.)
|
|
||||||
49
|
О.В. Бесіда «Міфи і легенди Стародавньої Греції про виникнення Олімпійських ігор». ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентность». Загально-розвивальні вправи на місці. «Міст» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Силові вправи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
50
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. «Міст» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Силові вправи. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
51
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи в русі. «Міст» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Силові вправи. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
52
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. «Міст» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Силові вправи. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
53
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи в русі. «Міст» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Силові вправи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
54
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. «Берізка» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Силові вправи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
55
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. «Берізка» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Силові вправи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
56
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. «Берізка» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Силові вправи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
57
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. «Берізка» із положення лежачи. Вправа на рівновагу «ластівка». Силові вправи. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
58
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба на носках, з перекатами з п'ят на носки, «гусінь». Лазіння по гімнастичній стінці в різних, напрямках, підлізання під перешкодою. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
59
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
60
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
61
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: елементи українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
62
|
О.В. ТМЗ: Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Танцювальні кроки: елементи українських танців. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
63
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з різних вихідних положень. Вправи з подоланням власної ваги на похилій площині. Рухлива гра . |
|
|
|
|||
64
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, із високим підніманням стегна. Біг з різних вихідних положень, «човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: танцювальна комбінація на 32 такти. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
65
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. Рухлива гра. |
|
|
|
|||
ШКОЛА М’ЯЧА (12 ГОД.) |
|
||||||
66 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з малим м'ячем. Метання м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 — 10 м. Рухлива гра. |
|
|
||||
67 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Вправи для відчуття правильної постави . Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Передавання м'яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Рухлива гра. |
|
|
||||
68
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути рук із палицею. Вправи з малим м'ячем. Метання м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 — 10 м. Рухлива гра. |
|
|
||||
69
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з малим м'ячем. Метання м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 — 10 м. Рухлива гра. |
|
|
||||
70
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Вправи на відчуття правильної постави біля вертикальної осі. Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча з рук у руки в колі. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Рухлива гра. |
|
|
||||
71
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Вправи для відчуття правильної постави . Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Рухлива гра. |
|
|
||||
72
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Вправи з великим м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра. |
|
|
||||
73
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Різні види ходьби і бігу. Вправи з великим м'ячем. Ведення м'яча носком у кроці. Зупинка м'яча, що котиться, підошвою. Рухлива гра. |
|
|
||||
74
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Різні види ходьби і бігу. Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча різними способами. Ведення м'яча носком. Удари внутрішнім боком ступні по нерухомому м'ячу. Рухлива гра. |
|
|
||||
75
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра. |
|
|
||||
76
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи. Вправи на координацію. Вправи з великим м'ячем. Зупинка м'яча, що котиться, підошвою. Ведення м'яча носком. Удари внутрішнім боком ступні по нерухомому м'ячу. Рухлива гра. |
|
|
||||
77
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи. Комплекс для профілактики плоскостопості. Різні види ходьби і бігу. Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча .Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра. |
|
|
||||
ШКОЛА СТРИБКІВ (8 ГОД.) |
|
||||||
78
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на координацію. Стрибки на місці на одній, двох ногах, із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра. |
|
|
||||
79
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів на місці. Вправи для м'язів: нахили та повороти голови. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, для м'язів живота. Стрибки із просуванням уперед, назад, у присіді . Рухлива гра. |
|
|
||||
80
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою. Стрибки поодинці, парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра. |
|
|
||||
81
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах» |
|
|
||||
82 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Різновиди ходьби., бігу. Рухлива гра. |
|
|
||||
83
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Вправи для розвитку гнучкості. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу. Рухлива гра. |
|
|
||||
84 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Різновиди ходьби., бігу. Рухлива гра. |
|
|
||||
|
ШКОЛА АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ (РЕКРЕАЦІЇ). (22 ГОД.) |
|
|
||||
85 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Правила безпеки під час виконання гімнастичних вправ. Різновиди ходьби та бігу. Кроки польки індивідуально і в парах. Рухлива гра. |
|
|
||||
86 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Розмикання приставними кроками у колі. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс загальнорозвивальних вправ проти плоскостопості. Кроки польки індивідуально і в парах. Рухлива гра. |
|
|
||||
87 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повороти праворуч і ліворуч переступанням і стрибками. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс загально-розвивальних вправ проти плоскостопості. Кроки польки індивідуально і в парах. Рухлива гра. |
|
|
||||
88 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повороти праворуч і ліворуч переступанням і стрибками. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс загально-розвивальних вправ проти плоскостопості. Кроки польки індивідуально і в парах. Рухлива гра. |
|
|
||||
89 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повороти праворуч і ліворуч переступанням і стрибками. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс ранкової гімнастики. Перелазання через перешкоду. Кроки польки в колоні по одному по колу. Рухлива гра. |
|
|
||||
90 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ в русі. Повороти на місці за командою вчителя. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс ранкової гімнастики. Елементи українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
||||
91 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Стройові та організовуючі вправи на місці в шерензі. Ходьба на носках і п’ятах. Комплекс ранкової гімнастики. Елементи українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
||||
92 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повороти праворуч і ліворуч переступанням і стрибками. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс ранкової гімнастики. Перелізання через перешкоду. Елементи українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
||||
93 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). ЗРВ в русі. Повороти праворуч і ліворуч переступанням і стрибками. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс ранкової гімнастики. Об’єднання вивчених елементів українських народних танців Рухлива гра.. |
|
|
||||
94 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі. Пересування по колу правим і лівим боком хресними і приставними кроками. Комплекс фізкультурної паузи. Акробатичні вправи. Поєднання елементів українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
||||
95 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі. Пересування по колу правим і лівим боком хресними і приставними кроками. Комплекс фізкультурної паузи. Акробатичні вправи. Поєднання елементів українських народних танців в окремий танок. Рухлива гра. |
|
|
||||
96 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Стройові та організовуючі вправи на місці в шерензі. Ходьба на носках і п’ятах. Комплекс ранкової гімнастики. Елементи українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
||||
97 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). ЗРВ в русі. Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі. Пересування по колу правим і лівим боком хресними і приставними кроками. Комплекс фізкультурної паузи. Акробатичні вправи. Поєднання елементів українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
||||
98 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі. Пересування по колу правим і лівим боком хресними і приставними кроками. Комплекс фізкультурної паузи. Акробатичні вправи. Поєднання елементів українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
||||
99 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі. Повороти праворуч і ліворуч переступанням і стрибками. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Комплекс ранкової гімнастики, ігри, естафети. Рухлива гра. |
|
|
||||
100 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс вправ для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві . Рухлива гра. |
|
|
||||
101 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи . Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі. Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності. Комплекс вправ для формування правильної постави. Танцювальні кроки: елементи українських танців. Рухлива гра. |
|
|
||||
102 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.Пружні нахили в положенні сидячи. Вистрибування вгору із присіду. Стрибки зі скакалкою. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра. |
|
|
||||
103 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи (за вибором). Комплекс фізкультурної паузи. Вправи для оволодіння навичками плавання. Правила безпечної поведінки на воді.Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
|
||||
104 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи (за вибором). Комплекс фізкультурної паузи. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
|
||||
105 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». ЗРВ в русі. Підсумковий урок за рік. Рухлива гра. |
|
|
||||