21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Урок " Хто я" основи гуманістичної моралі - 1 клас

Про матеріал

Гуманістична етика дає змогу подивитися на мораль як на унікальний спосіб духовно-практичного освоєн­ня світу людиною .

Перегляд файлу

Тема: "Хто я?"   Знайомство дитини із самою собою.  Ролі, які вона виконує: у школі - я школяр (школярка); у сім'ї - я донька (син); у суспільстві - я громадянин (громадянка).

Задачі:

Корекційно-розвивальна: розвивати уявлення про життєві ролі дитини;

Навчально-корекційна: формувати навички обов'язків, які мають виконуватися у школі, в сім'ї, у суспільстві;

Корекційно-виховна: виховувати відповідальне ставлення до своїх обов'язків.

ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: презентація, оформлення класу в патріотичному стилі, смайли настрою.

Хід уроку:

1.Орг. момент:  НПП

Ось дзвінок сигнал подав – До знайомства час настав! Добрий день, моя малеча!

Хочу вам, сказать, до речі, Що дуже я чекала Вас. Тож радо всіх приймаю в клас.

І як ведеться хочу вас всіх привітати, За звичаєм в ….(дні тижня) вас буду зустрічати.

2.Актуалізація опорних знань: Треба вам відповідати: «Я – не я!»

    Рано вранці хто піднявся?     А хто сонечку посміхався?     Не хотів хто одягатись?

    А зарядку хто робив?     Свої рочки хто не мив?     Добре з ранку готувався. Хто?

    А ще й досі не вмивався. Хто?      Хто здоровим хоче стати?      А знання хто хоче мати?

Бачу всім вам хочеться знання пізнати. І першокласниками скоріше стати.

3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, завдань уроку.

На уроці ви дізнаєтеся хто ви: у школі, у сімї, у суспільстві.

4. Вивчення нового матеріалу:  

Читання вірша:  Знайомство зі школою. Казочка.

У школі ви учні ( хлопець – учень, дівчина учениця), наша школа - дружна родина.

Хвилинка медитації.  Вчитель: Бачите сонечко до нас зазирнуло в клас. Ковзнуло по стіні, по ваших личках і личках. Ущипнуло за щічку, полоскотало вашого чуба і почало розсіювати свої промінці. Простягніть до нього свої долоньки. Воно освітило вас, принесло багато тепла, і ви теж стали як сонечко. Ви володарі теплого добра. Ви – радісні і щасливі. Ви – маленькі сонечка. Тому, що у вас є сім’я (вчитель включає музику).

Сім’я   це група людей, яка складається із чоловіка, жінки, дітей та інших близьких родичів, які живуть разом під одним дахом.

Відгадайте загадки:

Та, що дала нам життя. (Мати). Хто усіх нас захищає, Матінці допомагає? З ним нічого не боюсь, Здогадались? Це… (татусь). Ще голубонька рідненька – Добра, мила і старенька. Я ніколи не журюся, Бо у мене є … (бабуся). Тато мого тата – ( дідусь).

Проблемне запитання : Хто ви у своїй сімї? Як вас називають? Які обов’язки маєте виконувати?

А ще діти ми живемо однією, дружною ім’ю в нашій країні – Україні.

 (Пояснення терміну « громадянин»).

Фізкультхвилинка.


Рольові ігри: "Я у школі" - обов’язки у школі. "Я у родині" - обов’язки у родині.

Рефлексія: Закінчується заняття! Вже вам пора! Попрацювали ви завзято.

Дуже гарні ви малята! А скажіть тепер мені, Вам сподобалось чи ні? (так, ні) Про що ви дізналися на уроці?

Підсумок уроку: Працюйте завжди залюбки, Діліться радощами з другом. Ходіть до школи, малюки, І хай вона вам домом буде, Всім добра вам побажаю, Усмішкою проводжаю, «До побачення» - кажу.

 Оцінювання навчальної діяльності учнів.


Фізкультхвилинка

 

Ой, зайчисько дуже радий

Хоче з вами пострибати.

А для цього підніміться,

Посміхниться, підтягніться.

1,2,3,4,5 –

Будем в лісі крокувать

Там пташок ми зустрічаєм,

Разом з ними політаєм.

Із зайчиком пострибаєм.

А від вовка повтікаєм.

Наші ручки - 1,2,3, наші ніжки – 1,2,3.

На носок, на каблучок (2р.)

Руку вліво, руку вправо.

Ми танцюєм гапачок.

Раз присіли, два присіли,

І за парти тихо сіли.

 

Казочка.

А зараз хочу казочку, вам, друзі, розказати…

Може зможете її часом і впізнати.

У мене є хороша звичка –

Носити взимку рукавички.

Одну – дорогою згуби,

Шукала довго я, ходила…

А тут дивлюся з рукавички

Посміхнулись мені личка.

Що за диво? Чудеса!

Великий дім – яка краса!

(вчитель відкриваю дошку, на якій в центрі розташована велика рукавичка)

Багато світлих там кімнат,

А в них гарнесеньких малят.

В одній із них я вирішила поселиться,

І житлом, і знанням з друзями поділиться.

Всім хто до мене завіта, я буду рада дуже.

Заходь до мене друже!

Хто-хто у кімнаті цій живе?

Я Світлана Валеріївна – вчителька ваша.

А ти хто?

-         А ось великий хлопчик

Дуже добре. Вже нас стало двоє.

-         Тук-тук. А хто тут є?

Хтось до нас іще іде?

Це …., ….., …… -

-         Ми чекали вас дівчатка.

Все повніша наша хатка.

-         Тук-тук! А ти хто?

-         А ось ….., буде вчитися без двійок.

-         Дуже добре, тож заходь

І товариша заводь.

-         Як ти звешся друже мій?

-         Він – допитливий ……  .

-         Це …,…., …. .

Як багато, …

Але зовсім не боюся, що порветься рукавичка,

Бо моя хороша звичка:

Зробити затишно й цікаво в домі цім,

Любим мешканцям моїм.

Будемо ми всі дружить,

В мирі й злагоді всі жить,

Наполегливо трудитись

І старанно вчитись;

Бо тепер усі ви і я – дружня сім’я.

Один одному всміхнемось і потиснемо руки.

Любі друзі! Вирушаєм пізнавать науки!

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку