Календарне планування з предмету "Культура добросусідства" 6 клас

Про матеріал
Календарне планування з предмету «Культура добросусідства» . 6 клас. (18 годин) Модельна навчальна програма «Культура добросусідства. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян) Підручник «Культура добросусідства» для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Араджионі М. А., Гретченко Л. Л., Козорог О. Г., Лебідь Н. К., Потапова В. І., Унгурян І. К., Філончук З. В. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2023. – 145с.
Перегляд файлу

Календарне планування з предмету «Культура добросусідства» .

6 клас.

(18 годин)

Модельна навчальна програма «Культура добросусідства. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян)

Підручник «Культура добросусідства» для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Араджионі М. А., Гретченко Л. Л., Козорог О. Г., Лебідь Н. К., Потапова В. І., Унгурян І. К., Філончук З. В. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2023. – 145с.

 

Номер

з/п

Дата

Тема уроку

Примітки

Розділ 1. Я, моя індивідуальність і безпека

1

 

Мій приватний інформаційний  простір. Мої особисті щоденники. Особисті архіви. Блогінг. Сторіз. Селфі. Фотографії. Доброчесність у використанні інформації. Захист приватного інформаційного простору.

 

2

 

Зовнішні вияви індивідуальності: одяг, зачіски,

косметика.

Традиційний і сучасний костюм населення України і регіону зокрема. Сучасна молодіжна мода. Прикраси. Зачіски. Фарбування волосся, використання декоративної косметики – корисно чи шкідливо?  Корисні піктограми і позначки на одязі.

 

3

 

Ресурси і потреби людини.

Потреби людини. Ресурси відновні і невідновні, природні, матеріальні, духовні. Зовнішні та внутрішні ресурси особистості. Співчуття та

взаємопідтримка як ресурс.

 

4

 

Моє безпечне дозвілля. Гра.

Варіанти проведення дозвілля. Безпечний і корисний відпочинок на природі та вдома. Гра

як засіб згуртування колективу і навчання нових навичок. Комп’ютерні ігри –користь і небезпека

віртуальної реальності

 

5

 

Знання і навички як ресурс власного розвитку.

Цінність освіти в сучасному світі. Чи можна здобувати знання за межами школи? Раціональна

організація навчання. Навчальний прогрес.

 

6

 

Підсумкове заняття №1

 

Розділ 2. Я в спільноті

7

 

Етикет під час релігійних свят у різних культурах.

Основні правила поведінки під час релігійних свят і обрядів у друзів та сусідів. Одяг і подарунки, які

відповідають події.

Формули поздоровлення і відповіді. Обрядові

Страви.

 

8

 

Ефективна комунікація та співпраця.

Ознаки ефективної комунікації. Навички ефективної комунікації: активне слухання та прояснення інформації.

 

9

 

Ненасильницьке спілкування.

Ознаки та особливості ненасильницького спілкування.

Компоненти ненасильницького

спілкування. Структура та формулювання «я - твердження».

Аргументування власної позиції.

 

10

 

Як розпізнавати конфлікти та запобігати

насильницьким конфліктам.

Які конфлікти найчастіше виникають ушколі та вдома? Стилі поведінки в конфлікті.

Ненасильницькі шляхи розв’язання конфліктів:

діалог, коло порозуміння, медіація тощо.

 

11

 

Безпечне освітнє середовище. Булінг. Кібербулінг.

Чим булінг відрізняється від конфлікту. “Коло” булінгу. Моделі поведінки під час булінгу.

 Що таке кібербулінг і як від нього

захиститися?

 

12

 

Підсумкове заняття №2

 

Розділ 3. Я в громаді: діємо разом

13

 

Чим я можу допомогти іншим людям та бути корисним/корисною в громаді?

Доброчинність, милосердя, меценатство. Сусідська

допомога (толока). Волонтерська допомога.

 

14

 

Природне середовище як ресурс. Людина, дружня до природи.

Раціональне природокористування і економія ресурсів. Повторне використання. Культура споживання і поведінка відповідального

споживача/споживачки.

 

15

 

Підприємливість та ініціативність як ресурс розвитку власного добробуту і громади.

Діяльність зі створення цінностей для інших

осіб. Про що говорить приказка «Де народився

– там і згодився»? Власна діяльність для успішного майбутнього та розвитку громади.

 

16

 

Культура та різноманіття як ресурс для розвитку

громади та країни.

Якими бувають громади. У чому цінність та переваги різноманітності громади. Як жити разом

в одній громаді. Як я можу підтримувати і

зберігати культуру моєї спільноти та громади і

сприяти розвитку країни.

 

17

 

Підсумкове заняття №3

 

18

 

Узагальнення і систематизація знань з курсу «Культура добросусідства»

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку