МИСТЕЦТВО
І СЕМЕСТР
Назва теми уроку |
Примітка
|
||||
МИСТЕЦТВО - ЧАРІВНЕ ВІКНО У СВІТ |
|||||
1. |
04/09 |
|
|
Перший раз у перший клас. Музичні та шумові звуки. Мелодія. Правила співу. |
|
2. |
07/09 |
|
|
Перший раз у перший клас. Образотворче мистецтво. Крапка, лінія. |
|
3. |
11/09 |
|
|
Мої друзі. Музичні звуки: довгі та короткі. Правила сприймання музики. |
|
4. |
14/09 |
|
|
Мої друзі. Види та характер ліній: пряма, ламана, хвиляста. |
|
5. |
18/09 |
|
|
Моє довкілля. Музичні звуки: високі та низькі. |
|
6. |
21/09 |
|
|
Моє довкілля. Контур. |
|
7. |
25/09 |
|
|
Світ навколо нас. Музичні звуки: гучні та тихі (форте та піано). |
|
8. |
28/09 |
|
|
Світ навколо нас. Інструменти художника: фарби, пензлі. Правила розміщення малюнка на аркуші. |
|
9. |
02/10 |
|
|
Лялькові настрої. Настрій у музиці. |
|
10. |
05/10 |
|
|
Лялькові настрої. Настрій в образотворчому мистецтві. Правила нанесення акварельної фарби на малюнок. |
|
11. |
09/10 |
|
|
Дитячі захоплення. Настрій у музиці (продовження) |
|
12. |
12/10 |
|
|
Дитячі захоплення. Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної. |
|
13. |
16/10 |
|
|
Осінній ярмарок. Характер музики. |
|
14. |
19/10 |
14. |
02/11 |
Осінній ярмарок. Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація. Правила правильного розміщення аплікації на аркуші. |
|
15. |
23/10 |
15. |
06/11 |
Моя країна багата й гостинна. Мистецтво про рідний край. Характер музики. |
|
16. |
02/11 |
14. |
02/11 |
Моя країна багата й гостинна. Природні матеріали. Форма. |
|
17. |
06/11 |
15. |
06/11 |
Краса рідної землі. Пісня. Куплет. Правила дихання під час співу. |
|
18. |
09/11 |
16. |
|
Краса рідної землі. Колір. Основні та похідні кольори. Палітра. |
|
19. |
13/11 |
17. |
|
Веселковий дивограй. Звуки та кольори в мистецтві., Сім кольорів веселки - сім нот (порівняння, ознайомлення). |
|
20. |
16/11 |
18. |
|
Веселковий дивограй. Кольори веселки. Основні та похідні кольори. Правила розміщення зображення на аркуші. |
|
21. |
20/11 |
19. |
|
Різні барви у природі. Танець. |
|
22. |
23/11 |
20. |
|
Різні барви у природі. Теплі, холодні кольори. Колірне коло. |
|
23. |
27/11 |
21. |
|
Зимові ритми. Ритм у мистецтві. |
|
24. |
30/11 |
22. |
|
Зимові ритми. Ритм. Повторення правил користування ножицями. |
|
25. |
04/12 |
23. |
|
Святкові перетворення. Ритм у мистецтві (продовження). |
|
26. |
07/12 |
24. |
|
Святкові перетворення. Розбіл та затемнення кольорів. Повторення правил розміщення об’єктів на аркуші. |
|
27. |
11/12 |
25. |
|
Зимові свята. Зимові свята в мистецтві. |
|
28. |
14/12 |
26. |
|
Зимові свята. Зимові свята в мистецтві. |
|
29. |
18/12 |
27. |
|
Радійте! Свято йде! Колядки, щедрівки. Пісні з інструментальним супроводом та без нього. |
|
30. |
21/12 |
28. |
|
Радійте! Свято йде! Вітальна листівка. Підсумковий урок за І семестр |
|
ІІ СЕМЕСТР
Назва теми уроку |
Примітка
|
||||
ЗАГАДКИ ХУДОЖНІХ МОВ |
|||||
29. |
|
11/01 |
|
Мандри країною Мистецтв. Вокальна та інструментальна музика. Цирк |
|
30. |
|
15/01 |
|
Мандри країною Мистецтв. Цирк. Циркова афіша |
|
31. |
|
18/01 |
|
Зустріч із театром. Театр. Актор. Правила поведінки в театрі |
|
32. |
|
22/01 |
|
Зустріч із театром. Ляльковий театр. Театральна лялька. Ескіз |
|
33. |
|
25/01 |
|
Чарівники балету. Балет. Мова танцю. Вальс |
|
34. |
|
29/01 |
|
Чарівники балету. Балет, театральний костюм. Ескіз (повторення) |
|
35. |
|
01/02 |
|
Балет-казка. Оркестр. Музичні інструменти: скрипка (струнні), флейта (духові), барабан (ударні). |
|
36. |
|
05/02 |
|
Балет-казка. Грим. Теплі та холодні кольори (повторення). |
|
37. |
|
08/02 |
|
Веселий мандрівник на оперній сцені. Опера. Арія |
|
38. |
|
12/02 |
|
Веселий мандрівник на оперній сцені. Декорації. Розміщення зображення (ближче – далі). |
|
39. |
|
15/02 |
|
Веселий мандрівник у театрі та кіно. Ансамбль. Хор |
|
40. |
|
19/02 |
|
Веселий мандрівник у театрі та кіно. Ляльковий театр. Актори-ляльководи. |
|
41. |
|
22/02 |
|
Казкові розповіді. Музична казка. Музичні інструменти оркестру: (продовження) арфа, флейта. |
|
42. |
|
26/02 |
|
Казкові розповіді. Мультфільми лялькові та мальовані. |
|
43. |
|
01/03 |
|
Казкові розповіді (продовження). Музична казка (продовження). Регістр (на прикладі клавіатури піаніно). |
|
44. |
|
05/03 |
|
Казкові розповіді (продовження). Правила зображення предметів з віддаленням: ближче - більше, далі -менше. |
|
45. |
|
12/03 |
|
Краса і здоров’я. Вплив музики на емоційний стан людини. Музика і спорт. Соліст. |
|
46. |
|
15/03 |
|
Краса і здоров’я. Вплив кольору на емоційний стан людини. Основні та похідні кольори (повторення). |
|
47. |
|
19/03 |
|
Великодні дива. Великдень, писанки. Музична фраза. |
|
48. |
|
29/03 |
|
Великодні дива. Писанки. Прадавні візерунки. |
|
49. |
|
02/04 |
|
Народна творчість. Народна музика |
|
50. |
|
05/04 |
|
Народна творчість. Народна творчість. Вишиванка. Орнамент |
|
51. |
|
09/04 |
|
Народні інструменти та іграшки. Народні музичні інструменти: бандура, сопілка, бубон, волинка (дуда). Свищики. |
|
52. |
|
12/04 |
|
Народні інструменти та іграшки. Народна іграшка |
|
53. |
|
16/04 |
|
Митці професіонали. Професійна музика. Музичні професії: композитор, виконавець |
|
54. |
|
19/04 |
|
Митці професіонали. Художні професії: художник, скульптор. |
|
55. |
|
23/04 |
|
Створюємо красу. Музичні професії: диригент
|
|
56. |
|
26/04 |
|
Створюємо красу. Розбіл кольору (повторення). |
|
57. |
|
30/04 |
|
До вершин майстерності. Професійна мистецька освіта: музичні школи, музичні академії. |
|
58. |
|
07/05 |
|
До вершин майстерності. Професійна мистецька освіта: художні школи та академії мистецтв |
|
59. |
|
14/05 |
|
Мистецька подорож до Європи. Знайомство з мистецтвом різних країн. Пісні й танці (узагальнення). |
|
60. |
|
17/05 |
|
Мистецька подорож до Європи. Знайомство з мистецтвом різних країн. Сувенір. |
|
61. |
|
21/05 |
|
Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення |
|
62. |
|
24/05 |
|
Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення |
|
63. |
|
28/05 |
|
Підсумковий урок за рік |
|