Календарне планування з предмету "Вступ до історії України та громадянської освіти" для осіб з особливими освітніми потребами 5 клас (35 годин)
За підручником Косенко Ю. М. Вступ до історії України та громадянської освіти, 2024
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-ть год |
Дата |
Примітки |
Домашнє завдання |
Вступ |
|
||||
1 |
Я та інші. Що я знаю про себе |
1 |
|
|
§ 1 |
2 |
Я та інші. Що я знаю про себе |
1 |
|
|
§ 1 Скласти розповідь про себе |
Розділ І. Людина і сім’я. Людина та громада |
|
||||
3 |
Людина і сім’я |
1 |
|
|
§ 2 Записати у зошит прізвища, імена та по батькові членів своєї сім'ї |
4 |
Історія мого роду |
1 |
|
|
§ 3 Розказати про професії батьків |
5 |
Історія мого роду |
1 |
|
|
§ 3, с. 19 заповнити таблицю у зошиті |
6 |
Родинні традиції і пам’ятки |
1 |
|
|
§ 4 Розказати про традиції вашої родини |
7 |
Громада. Різновиди людських громад |
1 |
|
|
§ 5, с. 27 розгадати загадки |
8 |
Шкільна громада |
1 |
|
|
§ 6 Розказати або записати у зошиті спільні справи класу |
9 |
Територіальна громада. Самоврядування |
1 |
|
|
§ 7, с. 36-37 заповнити таблицю у зошиті |
10 |
Україна – наша Батьківщина |
1 |
|
|
§ 8, с. 41 знайти на карті обласні центри України |
11 |
Державні символи України |
1 |
|
|
§ 9 Намалювати Державний Прапор України |
12 |
Людство як велика спільнота |
1 |
|
|
§ 10 Записати у зошит слова ввічливості |
13 |
Перші людські спільноти
|
1 |
|
|
§ 11, с. 53 завд. 1 |
14 |
Життя людей у міській та сільській громадах в минулому й тепер |
1 |
|
|
§ 12, с. 57 відгадати загадки |
15 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу
|
1 |
|
|
Повторити вивчений матеріал с. 58-62 |
Розділ ІІ. Час і простір |
|
||||
16 |
Історія як наука. Відлік часу в історії |
1 |
|
|
§ 13, с. 66 вик. завд. 1, 2 |
17 |
Відлік часу в історії |
1 |
|
|
§ 14, с. 71 завд. 1,2 |
18 |
Географічне розташування історичних об’єктів |
1 |
|
|
§ 15 Записати у зошит назву вашого етнографічного регіону |
19 |
Мій населений пункт на картах впродовж історії |
1 |
|
|
§ 16, с. 82 заповнити таблицю |
20 |
Середовище та його вплив на людину |
1 |
|
|
§ 17, с. 87 завд. 1 |
21 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу |
1 |
|
|
Повторити вивчений матеріал с.88-93 |
Розділ ІІІ. Джерела пізнання минулого і сучасного |
|
||||
22 |
Джерела інформації. Звідки люди пізнають інформацію? |
1 |
|
|
§ 18, с. 97, завд. 1 |
23 |
Усні джерела |
1 |
|
|
§ 19, с.100 виписати історичних діячів |
24 |
Речові джерела |
1 |
|
|
§ 20, с. 105 завд. 1,2 |
25 |
Писемні джерела |
1 |
|
|
§ 21, с. 108 завд. 1 |
26 |
Аудіовізуальні джерела |
1 |
|
|
§ 22, с. 113 завд. 1 |
27 |
Дослідження інформаційних джерел, їх реставрація та збереження |
1 |
|
|
§ 23, с. 116 завд. 1 |
28 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу |
1 |
|
|
Повторити вивчений матеріал с.118-122 |
Розділ ІV. Історія навколо нас |
|
||||
29 |
Музей як місце зберігання та вивчення пам’яток історії |
1 |
|
|
§ 24, с.126 завд. 1 |
30 |
Історія у географічних назвах. Топономіка |
1 |
|
|
§ 25, с.129 завд.1 |
31 |
Пам’ятка архітектури як джерело історико-культурної інформації |
1 |
|
|
§ 26, с. 134 завд. 1 |
32 |
Пам’ятка історії як місце важливої історичної події |
1 |
|
|
§ 27, с. 137 завд. 1 |
33 |
Пам’ятники як споруди увічнення пам’яті про людей та важливі події |
1 |
|
|
§ 28, с.141 завд. 1 |
34 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу |
1 |
|
|
Повторити вивчений матеріал с.142-148 |
Узагальнення до курсу |
|
||||
35 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з курсу “Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас” |
|
|
|
Повторити вивчений матеріал Гра-подорож с.151-153 |