31 березня о 15:00Вебінар: Викладання хімії в умовах дистанційного навчання

Календарне планування з природознавства для 3 класу

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків з природознавства для 3 класу за підручником І.Грущинської складено відповідно програми з усіма практичними роботами, навчальними проектами,екскурсіями та контрольними роботами.

Перегляд файлу

Природознавство, 3 клас (за підручником І.Грущинської)

68 годин (2 години на тиждень)

КР – 3                 Тема - 3

п/п

Тема уроку

Дата

Приміт-ки

1.

І семестр (31 год)

Т.1.(7 год) Вода +  Т.2.(7 год) Повітря

Як людина пізнає природу? (с.5-7)

 

 

2.

Які незвичайні властивості має звичайна вода? ПР «Порівняння властивостей води та інших рідин». (с.8-12)

 

 

3.

Де на Землі міститься вода? ПР «Дослідження розчинності речовин, що використовують у побуті». (с.13-16)

 

 

4.

Як знайти на карті частини Світового океану? (с.17)

 

 

5

Яке значення води в житті людини? Як людина використовує властивості води? (с.18-19)

 

 

6.

Як охороняти безцінний скарб Землі — воду? (с.20-21)

 

 

7.

Запитаємо у Матінки Природи: вода — руйнівник, чи вода — рятівник? (с.22-23)

 

 

8.

Які властивості має повітря. ПР «Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря». (с.26-30)

 

 

9.

З чого складається повітря? (с.31-33)

 

 

10.

Чому повітря рухається? (с.34-35)

 

 

11.

Як повітря впливає на природу Землі? Як людина використовує повітря? (с.36-37)

 

 

12.

Як охороняти повітря від забруднення? (с.38-39) КР№1. «Вода. Повітря»

 

 

13

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Звідки береться пил?»

 

 

14

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання Тема 1

 

15.

Т.3.(7 год) Корисні копалини. Ґрунти

Що таке корисні копалини? (с.47-49)

 

 

16.

Яке значення мають корисні копалини для життя людей? (с.50-51)

 

 

17.

Хто живе в ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту. ПР «Виявлення повітря та води у складі ґрунту» (с.52-54)

 

 

18

Як склад ґрунту впливає на його властивості? ПР «Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин». (с.55-56)

 

 

19.

Запитаємо в Матінки Природи: як поліпшити родючість ґрунту? (с.57) КР №2. «Корисні копалини. Ґрунти»

 

 

20

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини)?»

 

 

21.

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про корисні копалини та ґрунти.   (с.58-59)   Тема 2

 

 

22.

Т.4.(10 год) Енергія в нашому житті

Для чого потрібна енергія? (с.60-64)

 

 

23.

Яке значення має сонячна енергія для життя на Землі? (с.65-67)

 

 

24

Які джерела енергії є невичерпними? (с.68-69)

 

 

25

Як використати енергію Сонця? (с.70-71)

 

 

26.

Як «приручити» вітер? Паливні корисні копалини. (с.72-73)

 

 

27

Як примусити воду виробляти енергію? (с.74-75)

 

 

28

Як зберігати тепло та енергію в побуті? (с.76-77) КР №3. «Енергія в нашому житті»

 

 

29.

Екскурсія «Тепло у твоєму домі (шкільна котельня

 

 

30

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Як зберегти тепло і світло в нашому домі?»

 

 

31.

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання ( с.76-77)    Тема 3

 

 

 

КР – 3                 Тема - 3

ІІ семестр ( год)

Т.5 (25 год) Живі організми та середовища їхнього існування

32

Які ознаки мають рослини?

с.80-84

 

 

33

Які рослини — квіткові? ПР «Розпізнавання квіткових рослин за наочністю».

с.85-87

 

 

34

Які рослини називають хвойними?

с.88-89

 

 

35

Як з’явилися різноманітні культурні рослини?

с.90-91

 

 

36

Які умови необхідні для життя рослин?

с.92-94

 

 

Як рослини пристосувалися до різних природних умов?

с.95-96

 

37

Як розмножуються рослини?

с.97-98

 

 

Як різноманітність тварин впливає на життя планети Земля?

с.99-100

 

38

Чому комахи є найчисельнішою групою тварин на Землі?

с.101-103

 

 

Як риби пристосувалися до життя у водоймах?

с.104-106

 

39

Які тварини першими заселили суходіл?

с.107-108

 

 

Як птахи підкорили повітряний простір?

с.109-111

 

40

Як птахи піклуються про своє потомство? КР №4. «Живі організми та середовища їхнього існування».      Тема 4

с.112-113

 

 

41

Яку будову мають звірі?

с.114-116

 

 

42

Як звірі піклуються про своє потомство?

с.117-118

 

 

43

Як дикі тварини стали свійськими?

с.119-121

 

 

44

Чим особливі гриби?

с.122-123

 

 

45

Яке значення мають гриби у природі і житті людей?

с.124-125

 

 

46

Запитаємо у Матінки Природи: чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?

с.126-127

 

 

47

Що таке ланцюг живлення?

с.128-129

 

 

48

Як охороняти зникаючі рослини?

с.130-132

 

 

49

Як охороняти зникаючих тварин? Для чого створюють заповідники?

с.133-134

с.135-136

 

 

50

Екскурсія «Культурні рослини (квітник).

 

 

 

51

Запитаємо у Матінки Природи: які легенди про рослини і тварин склали наші пращури? КР №5. «Живі організми та середовища їхнього існування (продовження)»

с.137-138

 

 

52

Навчальний проект «Добра справа для природи». Тема 5

 

 

 

Т.6 (11 год) Людина та її організм

53

Як працює наш організм? Для чого потрібні скелет і м’язи?

с.142-146

с.147-148

 

 

54

З яких органів складається травна система?

с.149-151

 

 

55

Що корисно їсти? ПР «Складання раціону здорового харчування».

с.152-154

 

 

56

Для чого потрібне дихання?

с.155-156

 

 

57

Яке значення має кровообіг?

с.157-159

 

 

58

Яке значення має шкіра?

с.160-162

 

 

59

Нервова система людини.

 

 

 

60-61

Про що повідомляють органи чуття? Як попереджувати захворювання органів чуття?

с.163-164

с.165-167

 

 

 

62

Перевір, як ти вмієш застосовувати знання про людину та її організм? КР №6. «Людина та її організм»

с.168-169

 

 

63

Екскурсія «Твоє здоров’я (фельдшерсько-акушерський пункт)

 

 

 

64

Як досліджувати природу влітку? Тема 6

с.170-171

 

 

 

1

 

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
1173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку