17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Календарне планування з природознавства для 3 класу за оновленою програмою. І-ІІ семестр 2018-2019 н.р. за підручником І.Грущинської.

Про матеріал

Календарне планування з природознавства для 3 класу за оновленою програмою.

І-ІІ семестр 2018-2019 навчального року за підручником І.Грущинської.

Перегляд файлу

1


 

 

 

Природознавство

№ уроку

(за підручником І.Грущинської)

І семестр

2 години на тиждень

ДАТА

Примітка

з/п

в темі

П

Ф

  1.  

1

Вступ  (1 година)

Різноманітність природи та методи її

дослідження.

 

 

5-7

ВОДА (7 годин)

  1.  
  1.  

Вода в природі.

 

 

8

  1.  
  1.  

Властивості рідин на прикладі води. Значення трьох станів води для життя на Землі. Температура плавлення льоду та кипіння води. Практична робота №1 Порівняння властивостей води та інших рідин.

 

 

10-12

 

  1.  
  1.  

Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини.

Практична робота №2. Дослідження розчинності речовин, що використовують у побуті.

 

 

12

 

  1.  
  1.  

Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі.

 

 

 

13-16

 

  1.  
  1.  

Як людина використовує властивості води?

 

 

18-19

 

  1.  
  1.  

Охорона водойм .

 

 

20-21

 

  1.  
  1.  

Узагальнюючий урок по темі «Вода».

 

 

22-25

ПОВІТРЯ (7 годин)

  1.  
  1.  

Газоподібні речовини. Повітря як суміш речовин, його склад та властивості. Практична робота №3. Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.

 

 

26-30

З.9-10

  1.  
  1.  

Розширення газів за нагрівання.

 

 

31-33

  1.  
  1.  

Рух повітря. Поняття про виникнення вітру.

 

 

34-35

 

  1.  
  1.  

Як людина використовує властивості повітря?

 

 

36-37

  1.  
  1.  

Охорона повітря .

Контрольна робота №1. «Вода. Повітря»

 

 

38-39

 

  1.  
  1.  

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект №1. Звідки береться пил?

 

 

 

  1.  

 

  1.  

Узагальнюючий урок за темою «Повітря».

Тема

 

 

40-41

КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ (7 годин)

  1.  
  1.  

Гірські породи, які використовує людина.

 

 

42-46

 

  1.  
  1.  

Корисні копалини, які використовує людина. Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні).  Практична робота №4. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин.

 

 

44-49

 

  1.  
  1.  

Різноманітність корисних копалин та використання їх людиною. Значення корисних копалин для людини. Навчальний проект №2. «Шукачі скарбів» (корисні копалини рідного краю).

 

 

48-51

 

  1.  
  1.  

Ґрунт. Склад ґрунту. Практична робота №5. Виявлення повітря та води у складі ґрунту.

 

 

52-54

 

  1.  
  1.  

Родючість – основна властивість ґрунту. Хто живе у ґрунті?  Роль живих організмів в утворенні ґрунту .

 

 

55-57

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота №2. Значення і охорона ґрунтів.

 

 

 

  1.  

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок по темі. «Гірські породи. Ґрунти»

 

 

58-59

ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ (9 годин)

  1.  
  1.  

Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їхнє використання людиною.

 

 

 

  1.  
  1.  

Невичерпні джерела енергії (Сонце, вітер і вода)

 

 

65-67

 

  1.  
  1.  

Використання енергії Сонця людиною.

 

 

7

  1.  
  1.  

Використання енергії вітру людиною.

 

 

72-73

 

  1.  
  1.  

Використання енергії рухомої води людиною.

 

 

74-75

 

  1.  
  1.  

Побутові прилади, які споживають енергію. Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті.

 

 

 

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота №3. Узагальнюючий урок за темою «Енергія в нашому житті»

 

 

76-77

  1.  
  1.  

Навчальний проект №3. «Ми – гноми-економи!» (як зберегти тепло і світло в нашому домі). Підсумковий урок за 1 семестр

Тема

 

 

78-79

ІІ  СЕМЕСТР

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ (26 годин)

  1.  
  1.  

Рослини — живі організми. Різноманітність рослин.

 

 

80-84

 

  1.  
  1.  

Квіткові рослини. Практична робота №6. Розпізнавання квіткових рослин за наочністю.

 

 

85-87

 

  1.  
  1.  

Хвойні рослини.

 

 

88-89

 

  1.  
  1.  

Культурні рослини.

 

 

 

90-91

 

  1.  
  1.  

Умови розвитку рослин.

 

 

92-94

 

  1.  
  1.  

Пристосування рослин до різних умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту).

 

 

95-96

  1.  
  1.  

Контрольна робота №4. Розмноження квіткових рослин. Однорічні та багаторічні рослини.

 

 

97-98

 

  1.  
  1.  

Аналіз контрольної роботи. Різноманітність тварин . Розмноження та розвиток тварин.

 

 

99-100

 

  1.  
  1.  

Комахи.

 

 

101-103

 

  1.  
  1.  

Риби.

 

 

104-106

 

  1.  
  1.  

Земноводні і плазуни.

 

 

107-108

 

  1.  
  1.  

Птахи. Піклування про потомство.

 

 

109-113

 

  1.  
  1.  

Звірі (ссавці). Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. Піклування про потомство.

 

 

114-116

 

  1.  
  1.  

Піклування звірів про потомство.

 

 

117-118

  1.  
  1.  

Свійські та дикі тварини. Пристосування тварин до життя в різних умовах. Узагальнюючий урок за темою «Тварини». С.р.

Тема

 

 

119-121

 

  1.  
  1.  

Гриби — живі організми. Будова грибів.

 

 

122-123

 

  1.  
  1.  

Значення грибів у природі.

 

 

124-125

 

  1.  
  1.  

Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини.

 

 

126-127

 

  1.  
  1.  

Ланцюги живлення. Охорона рослинного і тваринного світу.

 

 

128-129

 

  1.  
  1.  

Червона книга України. Навчальний проект №4. «Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння)

 

 

130-134

  1.  
  1.  

Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.

 

 

135-136

  1.  
  1.  

Контрольна робота №5. Повторення вивченого.

 

 

 

  1.  
  1.  

Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок за темою .

 

 

139

 

  1.  
  1.  

Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю.

Тема

 

 

 

ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ (11 годин)

  1.  
  1.  

Організм людини.Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.

 

 

141-146

 

  1.  
  1.  

Опорно-рухова система.

 

 

147-148

 

  1.  
  1.  

Травна система.

 

 

149-151

 

  1.  
  1.  

Травна система. Правила здорового харчування.

Практична робота №7. Складання раціону здорового харчування.

 

 

152-154

  1.  
  1.  

Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

 

 

155-156

 

  1.  
  1.  

Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.

 

 

 

157-159

 

  1.  
  1.  

Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.

 

 

160-162

 

  1.  
  1.  

Органи чуття. Гігієна органів чуття

 

 

163-164

  1.  
  1.  

Контрольна робота №6. Нервова система. 

 

 

165-167

  1.  
  1.  

Підсумковий урок за рік.

Тема

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку