УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 11 КЛАС
|
|
|
|
корекція |
|
Тема 1. ( 11 г) Українська література 1920-1930 рр, поезія
|
|
|
|
1 |
Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основані стильові напрями |
|
|
|
2 |
Провідна роль поезії у 20-ті роки. Павло Тичина – найбільший модерніст періоду. Феномен «кларнетизму». «Арфами, арфами...», « О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...?» |
|
|
|
3 |
П. Тичина. « Одчиняйте двері...». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті тридцяти”. |
|
|
|
4 |
Київські «неокласики». |
|
|
|
5 |
Максим Рильський «У теплі дні збирання винограду», «Солодкий світ!...». Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та душі |
|
|
|
6 |
Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження». |
|
|
|
7 |
Є. Плужник. «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!» |
|
|
|
8 |
Розвиток української прози 20-х років ХХ ст. Микола Хвильовий. Біографія письменника, його провідна роль у літературному житті 1920-х рр. |
|
|
|
9 |
Микола Хвильовий. «Я (Романтика)» - новела про добро і зло в житті та в душі |
|
|
|
10 |
РМ №1: Творча робота. Урок літератури рідного краю. |
|
|
|
11 |
Контрольна робота № 1 (тести) |
|
|
|
|
Тема 2. ( 12 г) Українська література 1920-1930 рр, проза, драматургія |
|
|
|
12 |
Юрій Яновський. Творча біографія митця. Роман «Майстер корабля». |
|
|
|
13 |
Ю. Яновський. «Майстер корабля». |
|
|
|
14 |
Валер’ян Підмогильний. Життєвий і творчий шлях письменника |
|
|
|
15-16 |
Валер’ян Підмогильний. «Місто». Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної» людини |
|
|
|
17 |
Життя і творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія» - гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях. «Письменники». |
|
|
|
18 |
«Сом». Оптимізм, любов до природи, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні |
|
|
|
19 |
Розвиток національного театру, драматургії 1920-1930 рр. Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Зв’язок із театром Л. Курбаса |
|
|
|
20 |
Микола Куліш. Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріали українізації. |
|
|
|
21 |
М.Куліш. «Мина Мазайло» Сатиричне викриття бездуховності обивателів, які зрікаються своєї мови |
|
|
|
22 |
РМ №2 Контрольний твір – роздум на тему: «Значення п’єси Миколи Куліша «Мина Мазайло» вчора й сьогодні». |
|
|
|
23 |
Контрольна робота № 2 (тести) |
|
|
|
|
Тема 3. ( 9 г) Українська література за межами України |
|
|
|
24 |
Література в Західній Україні до 1939 р. Життя й творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Коляда». |
|
|
|
25 |
Богдан-Ігор Антонич. Поезії «Зелена євангелія», «Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. |
|
|
|
26 |
Осип Турянський. Огляд життєвого й творчого шляху письменника. «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності |
|
|
|
27 |
О.Турянський. «Поза межами болю». Ідея перемоги духа над матерією |
|
|
|
28 |
РМ №3 Дискусія - узагальнення з теми: «У чому сенс життя?» (За твором Осипа Турянського «Поза межами болю») |
|
|
|
29 |
Еміграційна література (огляд). «Празька поетична школа» української поезії та її представники |
|
|
|
30 |
Євген Маланюк. Огляд життєвого й творчого шляху письменника. «Уривок з поеми».» «Напис на книзі віршів» |
|
|
|
31 |
Контрольна робота №3 (тести) |
|
|
|
32 |
Урок позакласного читання №1. |
|
|
|
|
Тема 4. (8 г) Українська література за межами України. Українська література 1940-1950 рр. |
|
|
|
33 |
Проза У. Самчука, Т. Осьмачки, Д. Гуменної, Наталени Королевої. Основні віхи життя й творчості І. Багряного |
|
|
|
34-35 |
І. Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Жанрові особливості |
|
|
|
36 |
РМ №4 Контрольний твір за романом І.Багряного «Тигролови». |
|
|
|
37 |
Українська література 1940-1950 рр. О.Довженко – відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. «Щоденник». |
|
|
|
38 |
О.Довженко. «Зачарована Десна». Історія написання, автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого й сучасного. Морально-етничні проблеми. |
|
|
|
39 |
РМ №5. Усний твір-роздум «Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті О. Довженко “Зачарована Десна”». |
|
|
|
40 |
Контрольна тестова робота №4
|
|
|
|
|
Тема 5. (13 г) Поети – шістдесятники |
|
|
|
41 |
Провідні тендеції розвитку української літератури в другій половині ХХ – початку ХХI ст. |
|
|
|
42 |
«Шістдесятництво» як культурологічне й соціальне явище. Василь Симоненко – «Витязь молодої української поезії». «Задивляюсь у твої зіниці...», «Я...» |
|
|
|
43 |
Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Пісня «Два кольорі», що стала народною піснею. «Я стужився, мила,за тобою». |
|
|
|
44 |
Іван Драч. «Балада про соняшник» - поетичний роздум про суть мистецтва. |
|
|
|
45 |
Микола Вінграновський – поет, прозаїк, кіномитець. «У синьому небі я висіяв ліс». |
|
|
|
46 |
Ліна Костенко. Життя й творчість письменниці. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать...». |
|
|
|
47 |
Ліна Костенко. Інтимна, пейзажна и філософська лірика ( «Хай буде легко. Дотиком пера...», «Недумано,негадано...», «По сей день Посейдон посідає свій трон»). |
|
|
|
48 |
Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. |
|
|
|
49 |
РМ №6: Дискусія щодо актуальності проблематики твору. |
|
|
|
50 |
Нелюди й люди в романі Л. Костенко «Маруся Чурай». Центральні проблеми твору |
|
|
|
51 |
РМ №7.Творча робота «Художнє осмислення загальнолюдських цінностей у творчості Л.Костенко». |
|
|
|
52 |
Літопис життя й творчості Василя Стуса. « Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…» |
|
|
|
53 |
Контрольна робота №5 (тести) |
|
|
|
|
Тема 6. (17 г) Проза другої половини ХХ століття. Сучасна українська література. |
|
|
|
54-55 |
О. Гончар. Новела «Модри Камень».
|
|
|
|
56 |
Урок позакласного читання №2. Новела-засторога «Залізний острів» з роману «Тронка». |
|
|
|
57 |
Григір Тютюнник. Життєвий і творчий шлях письменника. « Три зозулі з поклоном». |
|
|
|
58 |
Література кінця ХХ – початку ХХI ст. Літературні угрупування. |
|
|
|
59 |
Вияв постмодернізму в українській літературі останнього часу. |
|
|
|
60 |
Сучасні часописи та альманахи. |
|
|
|
61 |
Сучасна українська поезія та її особливості. |
|
|
|
62 |
«Україна у нас одна». Велич минулого й віра в щасливе майбутнє у творах Данила Кулиняка |
|
|
|
63 |
Усе починається з любові. Життєвий і творчий шлях Михайла Шевченка, поезії. |
|
|
|
64 |
Контрольна робота №6 (тести) |
|
|
|
6566 |
Повторення і узагальнення вивченого з теорії літератури |
|
|
|
67 |
Урок літератури рідного краю. |
|
|
|
6869 |
Повторення і узагальнення вивченого. Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
70 |
Підсумковий урок. |
|
|
|