Календарне планування з української літератури для 7 класу з російською мовою навчання

Про матеріал
Авторський колектив: Р. В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар, О.М. Івасюк, С. А. Кочерга, Л. І. Кавун,О. І. Неживий, Н. В. Михайлова.
Перегляд файлу

 

з/п

І  семестр

Зміст навчального матеріалу

Кіль-кість годин

Дата

Скориго-вано

1.

 Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником

1

 

 

Тема № 1

Із пісенних скарбів

2.

Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно художнє багатство. Суспільно-побутові пісні. Жанрово - тематичне розмаїття пісень. Чумацька пісня «Ой у степу криниченька», «Гомін, гомін по діброві».

ТЛ:суспільно-побутові пісні

 

1

 

 

 

3.

Урок позакласного читання  1. А.Ф.Кащенко «Над  Кодацьким порогом».

1

 

 

4.

Розвиток  зв’язного мовлення  1 (у). Твір про роль української народної пісні в житті народу.    

1

 

 

5.

Трагізм і героїзм козацьких пісень. «Ой на горі та женці жнуть» .

1

 

 

6.

 

Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» - «перли розсипаного намиста» . Побудова, ритм коломийок.         

ТЛ: коломийки               

 

1

 

 

 

7.

 Контрольна робота (розгорнуті відповіді на питання) 

1

 

 

8.

Література рідного краю  1. Пісенне багатство рідного краю. «Як зачую коломийку, зачую, зачую…».

1

 

 

 

 

Тема № 2

Про минулі часи

9.

Іван Франко. Короткі відомості про митця.                   «Захар Беркут».  Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників

ТЛ: історична повість

 

1

 

 

 

10.

Іван Франко. «Захар Беркут». Патріотичний мотив, його зв’язок із розгортанням сюжету.  Характеристика образів Максима, Мирослави

 

1

 

 

 

11.

Урок виразного читання № 1. Читання окремих фрагментів повісті «Захар Беркут», що потребують історичного чи мовознавчого коментаря.

 

1

 

 

 

12.

Іван Франко. «Захар Беркут». Характеристика образу Тугара Вовка. Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образу Захара Беркута.

 

1

 

 

 

13.

 

Урок позакласного читання 2. Іван Франко. «Під оборогом».

1

 

 

14.

Т.Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»).     «Мені тринадцятий минало…». Зміна емоційного стану незахищеної душі у великому і складному світі

 

1

 

 

 

15.

Т. Г. Шевченко. «Тополя».                                                       Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності

ТЛ: балада, метаморфози.

 

1

 

 

 

16.

Т. Шевченко. «Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.

 ТЛ: ідея.

 

1

 

 

 

17.

Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій із позицій гуманізму.

ТЛ: героїко-романтична повість

 

1

 

 

 

18.

А. Чайковський. «За сестрою». Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.

ТЛ: композиція.

 

1

 

 

 

 

19.

Використання фольклорних мотивів, засобів . Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. Родинні цінності і патріотизм у творі.

 

1

 

 

 

20.

 «За сестрою». Характеристика образу  Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості.

1

 

 

21.

Контрольна робота (твір)

1

 

 

Тема № 3

Про минулі часи

22.

М. Стельмах. Коротко про митця. Його поетичне сприймання світу.

«Гуси-лебеді летять» – автобіографічна повість про дитинство.

ТЛ: автобіографічний твір

 

1

 

 

 

23.

Михайло Стельмах.  «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи і світу дитячої душі.

1

 

 

24.

М. Стельмах.  «Гуси-лебеді летять». Звичаї, традиції українців у творі.

1

 

 

25.

М. Стельмах.  «Гуси-лебеді летять». Образи гусей-лебедів. Інші образи твору  (дід, батьки, подружка Люба).

1

 

 

26.

Розвиток  зв’язного мовлення   2 (п). Творча робота за повістю М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять». «Михайлик - уособлення    духовного багатства, доброти й краси».

 

1

 

 

 

27.

Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Климко». Ідейний зміст твору.

1

 

 

28.

Григір Тютюнник «Климко».  Автобіографічна основа твору . Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви. Художні особливості твору.

 

1

 

 

 

29.

Г. Тютюнник «Климко». Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Характеристика образу  Климка.

 

1

 

 

 

 

30.

Контрольна робота (тестування)

1

 

 

31.

Література рідного краю № 2. Література Харківщини.

1

 

 

 

docx
Додано
13 серпня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку