№ з/п |
І семестр Зміст навчального матеріалу |
Кіль-кість годин |
Дата |
Скориго-вано |
1. |
Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником |
1 |
|
|
Тема № 1 Із пісенних скарбів |
||||
2. |
Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно художнє багатство. Суспільно-побутові пісні. Жанрово - тематичне розмаїття пісень. Чумацька пісня «Ой у степу криниченька», «Гомін, гомін по діброві». ТЛ:суспільно-побутові пісні |
1 |
|
|
3. |
Урок позакласного читання № 1. А.Ф.Кащенко «Над Кодацьким порогом». |
1 |
|
|
4. |
Розвиток зв’язного мовлення № 1 (у). Твір про роль української народної пісні в житті народу. |
1 |
|
|
5. |
Трагізм і героїзм козацьких пісень. «Ой на горі та женці жнуть» . |
1 |
|
|
6.
|
Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» - «перли розсипаного намиста» . Побудова, ритм коломийок. ТЛ: коломийки |
1 |
|
|
7. |
Контрольна робота (розгорнуті відповіді на питання) |
1 |
|
|
8. |
Література рідного краю № 1. Пісенне багатство рідного краю. «Як зачую коломийку, зачую, зачую…». |
1 |
|
|
|
Тема № 2 Про минулі часи |
|||
9. |
Іван Франко. Короткі відомості про митця. «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників ТЛ: історична повість |
1 |
|
|
10. |
Іван Франко. «Захар Беркут». Патріотичний мотив, його зв’язок із розгортанням сюжету. Характеристика образів Максима, Мирослави |
1 |
|
|
11. |
Урок виразного читання № 1. Читання окремих фрагментів повісті «Захар Беркут», що потребують історичного чи мовознавчого коментаря. |
1 |
|
|
12. |
Іван Франко. «Захар Беркут». Характеристика образу Тугара Вовка. Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образу Захара Беркута. |
1 |
|
|
13.
|
Урок позакласного читання № 2. Іван Франко. «Під оборогом». |
1 |
|
|
14. |
Т.Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). «Мені тринадцятий минало…». Зміна емоційного стану незахищеної душі у великому і складному світі |
1 |
|
|
15. |
Т. Г. Шевченко. «Тополя». Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності ТЛ: балада, метаморфози. |
1 |
|
|
16. |
Т. Шевченко. «Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього. ТЛ: ідея. |
1 |
|
|
17. |
Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. ТЛ: героїко-романтична повість |
1 |
|
|
18. |
А. Чайковський. «За сестрою». Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті. ТЛ: композиція. |
1
|
|
|
19. |
Використання фольклорних мотивів, засобів . Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. Родинні цінності і патріотизм у творі. |
1 |
|
|
20. |
«За сестрою». Характеристика образу Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості. |
1 |
|
|
21. |
Контрольна робота (твір) |
1 |
|
|
Тема № 3 Про минулі часи |
||||
22. |
М. Стельмах. Коротко про митця. Його поетичне сприймання світу. «Гуси-лебеді летять» – автобіографічна повість про дитинство. ТЛ: автобіографічний твір |
1 |
|
|
23. |
Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи і світу дитячої душі. |
1 |
|
|
24. |
М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Звичаї, традиції українців у творі. |
1 |
|
|
25. |
М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Образи гусей-лебедів. Інші образи твору (дід, батьки, подружка Люба). |
1 |
|
|
26. |
Розвиток зв’язного мовлення № 2 (п). Творча робота за повістю М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять». «Михайлик - уособлення духовного багатства, доброти й краси». |
1 |
|
|
27. |
Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Климко». Ідейний зміст твору. |
1 |
|
|
28. |
Григір Тютюнник «Климко». Автобіографічна основа твору . Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви. Художні особливості твору. |
1 |
|
|
29. |
Г. Тютюнник «Климко». Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Характеристика образу Климка. |
1 |
|
|
30. |
Контрольна робота (тестування) |
1 |
|
|
31. |
Література рідного краю № 2. Література Харківщини. |
1 |
|
|