Календарне планування з української мови 3 клас

Про матеріал

Календарне планування з української мови 3 клас Частина 1

За програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ)

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської,

С. Дубовик (частина 1)

3 клас І семестр

3,5 год. українська мова і 3,5 год. читання. Кожен сьомий урок на одному тижні присвячується розвитку мовлення, а на іншому — позакласному читанню.

Тема уроку

Прим.

Дата

1.

Повторення вивченого в 2 класі.

 

 

2.

Розвиток  мовлення.

 

 

3.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Вхідна діагностична робота.

 

 

4.

Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками ( с. 3-5, вир. 1-4).

 

 

5.

Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 6-7, впр. 1- 5).

 

 

6.

Складаю тексти. Навчальний діалог ( с. 8-9, впр. 6- 10).

 

 

7.

Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 10-11, впр. 1-4).

 

 

8.

Будова тексту. Визначаю частини тексту ( с. 12-13, впр. 1-4).

 

 

9.

Розвиток мовлення.

 

 

10.

Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст ( с. 14-15, вир. 5-9).

 

 

11.

Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст (с. 16-17, впр. 10-14).

 

 

12.

Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будува­ти текст ( с. 18-19, впр. 15-19).

 

 

13.

Спостереження за ознаками текстів різних стилів. На­вчаюся розрізняти тексти різних стилів (с. 20-21, впр. 1-6).

 

 

14.

Порівняння художніх і науково-популярних описів. На­вчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи художні і науково-популярні (с. 22-23, впр. 1-5).

 

 

15.

Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся діли­ти текст на абзаци (с. 24-25, впр. 1-3).

 

 

16.

Розвиток мовлення.

 

 

17.

Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом (с. 26-27, впр. 1-4).

 

 

18.

Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатексти, досліджувати їх (с. 28-30, впр.1-4).

 

 

19.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст» (с. 30). Діагностична робота             

 

 

20.

Вступ до розділу «Речення». Розпізнаю речен­ня за його основними ознаками (с. 31-33, впр. 1-6).

 

 

21.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інто¬нацією (Ч. 1, с. 34-35, впр. 1-4).

 

 

22.

Розвиток мовлення.

 

 

23.

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень    (с. 36-37, впр. 5—11).

 

 

24.

Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх (с. 38-39, вир. 1-6).

 

 

25.

Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог ( с. 40-41, вир. 7-12).

 

 

26.

Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення  (с. 42-43, вир. 1-3).

 

 

27.

Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення (с. 44-45, вир. 1-4).

 

 

28.

Установлюю зв’язок між словами в реченні ( с. 46, вир 5-8).

 

 

29.

Розвиток мовлення.

 

 

30.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення» (с. 46). Діагностична робота.              

 

 

31.

 «Слово. Значення слова». Багатознач­ні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (с. 47-49, вир. 1-5).

 

 

32.

Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і пере­носне значення слова ( с. 50-51, вир. 1-6).

 

 

33.

Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю бли­зькі за значенням слова ( с. 52-53, впр. 1-5).

 

 

34.

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні ( с. 54- 55, впр. 6-10).

 

 

35.

Протилежні за значенням слова — антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова (с. 56-57, впр. 1-6)

 

 

36.

Розвиток мовлення.

 

 

37.

Навчаюся користуватися словниками синонімів, антоні­мів. Навчальний діалог (с. 57-58, впр. 7-9).

 

 

38.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова» (с. 58). Діагностична робота.

 

 

39.

Вступ до розділу «Будова слова». Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові (с. 59-61, впр.1-6).

 

 

40.

Навчаюся визначати нульове закінчення (с. 62-63, впр. 7-11).

 

 

41.

Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати ос­нову слова. Навчальний діалог (с. 64-65, впр. 1-5).

 

 

42.

Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь, добирати спільнокореневі слова (с. 66, впр. 1-4).

 

 

43.

Розвиток мовлення.

 

 

44.

Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова (с.67, впр.5-7).

 

 

45.

Наголос. Правильно наголошую слова(с. 68-69, впр. 1-6).

 

 

46.

Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (с. 70-71, впр. 1- 6).

 

 

47.

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Поз­начення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и] (с. 72- 73, впр. 1-4).

 

 

48.

Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и] (с. 74—75, впр. 5-12).

 

 

49.

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфо­графічним словником. (с.76-77, впр.1-5).

 

 

50.

Розвиток мовлення.

 

 

51.

Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками (с. 78-79, впр. 1-6).

 

 

52.

Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз]. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова (с. 80-81, впр. 1-5).

 

 

53.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку