Календарне планування з української мови 3 клас Частина 1
За програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ)
УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської,
С. Дубовик (частина 1)
3 клас І семестр
3,5 год. українська мова і 3,5 год. читання. Кожен сьомий урок на одному тижні присвячується розвитку мовлення, а на іншому — позакласному читанню.
№ |
Тема уроку |
Прим. |
Дата |
1. |
Повторення вивченого в 2 класі. |
|
|
2. |
Розвиток мовлення. |
|
|
3. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Вхідна діагностична робота. |
|
|
4. |
Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками ( с. 3-5, вир. 1-4). |
|
|
5. |
Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 6-7, впр. 1- 5). |
|
|
6. |
Складаю тексти. Навчальний діалог ( с. 8-9, впр. 6- 10). |
|
|
7. |
Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 10-11, впр. 1-4). |
|
|
8. |
Будова тексту. Визначаю частини тексту ( с. 12-13, впр. 1-4). |
|
|
9. |
Розвиток мовлення. |
|
|
10. |
Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст ( с. 14-15, вир. 5-9). |
|
|
11. |
Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст (с. 16-17, впр. 10-14). |
|
|
12. |
Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст ( с. 18-19, впр. 15-19). |
|
|
13. |
Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів (с. 20-21, впр. 1-6). |
|
|
14. |
Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи художні і науково-популярні (с. 22-23, впр. 1-5). |
|
|
15. |
Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся ділити текст на абзаци (с. 24-25, впр. 1-3). |
|
|
16. |
Розвиток мовлення. |
|
|
17. |
Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом (с. 26-27, впр. 1-4). |
|
|
18. |
Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатексти, досліджувати їх (с. 28-30, впр.1-4). |
|
|
19. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст» (с. 30). Діагностична робота |
|
|
20. |
Вступ до розділу «Речення». Розпізнаю речення за його основними ознаками (с. 31-33, впр. 1-6). |
|
|
21. |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інто¬нацією (Ч. 1, с. 34-35, впр. 1-4). |
|
|
22. |
Розвиток мовлення. |
|
|
23. |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (с. 36-37, впр. 5—11). |
|
|
24. |
Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх (с. 38-39, вир. 1-6). |
|
|
25. |
Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог ( с. 40-41, вир. 7-12). |
|
|
26. |
Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення (с. 42-43, вир. 1-3). |
|
|
27. |
Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення (с. 44-45, вир. 1-4). |
|
|
28. |
Установлюю зв’язок між словами в реченні ( с. 46, вир 5-8). |
|
|
29. |
Розвиток мовлення. |
|
|
30. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення» (с. 46). Діагностична робота. |
|
|
31. |
«Слово. Значення слова». Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (с. 47-49, вир. 1-5). |
|
|
32. |
Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова ( с. 50-51, вир. 1-6). |
|
|
33. |
Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова ( с. 52-53, впр. 1-5). |
|
|
34. |
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні ( с. 54- 55, впр. 6-10). |
|
|
35. |
Протилежні за значенням слова — антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова (с. 56-57, впр. 1-6) |
|
|
36. |
Розвиток мовлення. |
|
|
37. |
Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів. Навчальний діалог (с. 57-58, впр. 7-9). |
|
|
38. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова» (с. 58). Діагностична робота. |
|
|
39. |
Вступ до розділу «Будова слова». Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові (с. 59-61, впр.1-6). |
|
|
40. |
Навчаюся визначати нульове закінчення (с. 62-63, впр. 7-11). |
|
|
41. |
Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати основу слова. Навчальний діалог (с. 64-65, впр. 1-5). |
|
|
42. |
Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь, добирати спільнокореневі слова (с. 66, впр. 1-4). |
|
|
43. |
Розвиток мовлення. |
|
|
44. |
Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова (с.67, впр.5-7). |
|
|
45. |
Наголос. Правильно наголошую слова(с. 68-69, впр. 1-6). |
|
|
46. |
Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (с. 70-71, впр. 1- 6). |
|
|
47. |
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Позначення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и] (с. 72- 73, впр. 1-4). |
|
|
48. |
Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и] (с. 74—75, впр. 5-12). |
|
|
49. |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфографічним словником. (с.76-77, впр.1-5). |
|
|
50. |
Розвиток мовлення. |
|
|
51. |
Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками (с. 78-79, впр. 1-6). |
|
|
52. |
Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз]. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова (с. 80-81, впр. 1-5). |
|
|
53. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|