Календарне планування з української мови 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
УКРАЇНСЬКА МОВА І СЕМЕСТР з/п Дата Зміст уроку Вправи МОВА І МОВЛЕННЯ 1 04.09 Знайомство з новим підручником. Розширення відомостей про мову як засіб людського спілкування. 1-4 2 05.09 Державна і рідна мова. Навчальний диктант. 5-8 3 06.09 Культура усного і писемного мовлення. Слова ввічливості, їх уживання в різних ситуаціях. Вимова і правопис слова САНТИМЕТР. 9-12
Перегляд файлу

Українська мова

ІІ семестр

 

з/п

Дата

                          Зміст уроку

63

15.01

Складання речень. Зв’язок слів у реченні (впр. 243-246). Вимова і правопис слова пшениця.

Іменник

64

16.01

Загальне поняття (питання, значення, роль і зв’язок з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників). Іменники , що означають назви істот (хто?) , та іменники, які означають назви  неістот (що?).  (впр. 247-250).

65

18.01

Розвиток зв’язного мовлення.  Написання переказу за колективно складеним планом (впр. 251)

66

22.01

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках (впр. 252-255). Вимова і правопис слів вдячний, велосипед,  вокзал, внесок.

67

23.01

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках (впр. 256-258).

68

25.01

Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені якості, дії (впр. 259-261). Вимова і правопис слова милосердний.

69

29.01

Вживання іменників у прямому і переносному значеннях (впр. 262-265).

70

30.01

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів (впр. 266-269). Вимова і правопис слів колектив, хвилина.

71

01.02

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями (впр. 270).

72

05.02

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів (впр. 271-274).

73

06.02

Змінювання іменників за числами ( однина і множина). Складання кінцівки розповіді (впр. 275-277). Вимова і правопис слів  космонавт, коридор, криниця.

74

08.02

Змінювання іменників за числами ( однина і множина) (впр. 278-280).

75

12.02

Практичне ознайомлення з відмінками іменника. Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова. Редагування тексту (впр. 281-284).

76

13.02

Спостереження за влучним уживанням іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль. (впр. 285-288).

77

15.02

 Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі (впр. 289).

78

19.02

Вибір із даних слів тих, що найбільше відповідають меті й типу висловлювання. Вправи на заміну в тексті недоречних лексичних повторів.

79

20.02

Контрольна робота: диктант.

 

80

22.02

Аналіз контрольної роботи. Розбір іменника як частини мови. Узагальнення і систематизація знань учнів із теми  «Іменник» (впр. 290-293).                   Тема

Прикметник

81

26.02

Загальне поняття (питання, значення, роль у реченні) (впр. 294-296).

82

27.02

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника (впр. 297-299). Вимова і правопис слів айстра, гармонія.

83

01.03

 Вживання прикметників у прямому й переносному значеннях. (впр. 300-303)  

84

05.03

Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях (впр. 304-307).

85

06.03

Розвиток зв’язного мовлення.Складання тексту-опису « Соняшник» (впр. 308)

86

12.03

Спостереження за вживанням прикметників у загадках. Вибір з-поміж поданих прикметників тих, що найточніше характеризують персонажів, події, явища.  (впр. 309-311). Вимова і правопис слів абрикос, апельсин, апетит.

87

13.03

Спостереження за влучним уживанням прикметників у тексті, зокрема в описах, розмірковування над тим, з якою метою вони дібрані автором (впр. 312-314).

88

15.03

Змінювання прикметників за родами.  Усний переказ тексту (впр. 315-317). Вимова і правопис слів директор, депутат.

89

19.03

Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники (впр. 318-320).

90

20.03

 Родові закінчення прикметників:- ий,  -ій, -а, -я, -е, -є.        (впр. 321-324). Вимова і правопис слова черемха.

91

  22.03

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом (впр. 325).

92

02.04

Змінювання прикметників за числами (впр. 328-331)

93

03.04

Контрольна робота з мовної теми «Іменник. Прикметник»

.

94

05.04

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із теми «Прикметник» (впр. 332-335).                                          Тема

Дієслово

95

09.04

Загальне поняття (питання, роль у реченні).Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту (впр. 336-342). Вимова і правопис слів очерет, черешня.

96

10.04

Загальне поняття (питання, роль у реченні).Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту (впр. 340-342).

97

12.04

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки (впр. 343).

98

16.04

Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту (впр. 344-346). Вимова і правопис слів кипіти, кишеня.

99

17.04

Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту (впр. 347-349).

100

19.04

Контрольна робота: списування

101

23.04

 Аналіз контрольної роботи. Дієслова-синоніми. Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів. Редагування тексту (впр. 350-352).

                                           Тема.

102

24.04

Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях  (впр. 353-356).

103

26.04

Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях  (впр. 357-350).

104

30.04

Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір (впр. 360).

105

03.05

Закріплення вивченого про часові форми дієслів. Вживання дієслів у переносному значенні (впр. 361-363)

106

07.05

  Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Опрацювання програмових словникових слів (впр. 364-367).

107

08.05

Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Опрацювання програмових словникових слів (впр. 368-371). Вимова і правопис слів  комбайн,  фермер.

108

10.05

 Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні   (впр. 372-377).

109

14.05

Розвиток зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня матері (впр. 378).

110

15.05

Контрольна робота: диктант.

111

17.05

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із теми « Дієслово» (впр. 379-385). Вимова і правопис слів електрика, секунда, дециметр.

112

21.05

Контрольна робота з мовної теми «Дієслово».

113

22.05

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із теми « Дієслово» (впр. 386-393).

Повторення вивченого за рік

114

24.05

Що ми знаємо про текст, речення (впр. 394-395).

115

28.05

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» (впр. 396).

116

29.05

Що ми знаємо про будову слова (впр. 397-398). Що ми знаємо про частини мови (впр. 399-402). Узагальнення і систематизація знань учнів за рік.                          Тема

 

doc
Додано
25 січня 2019
Переглядів
1641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку