Українська мова
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
63 |
15.01 |
Складання речень. Зв’язок слів у реченні (впр. 243-246). Вимова і правопис слова пшениця. |
Іменник |
||
64 |
16.01 |
Загальне поняття (питання, значення, роль і зв’язок з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників). Іменники , що означають назви істот (хто?) , та іменники, які означають назви неістот (що?). (впр. 247-250). |
65 |
18.01 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом (впр. 251) |
66 |
22.01 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках (впр. 252-255). Вимова і правопис слів вдячний, велосипед, вокзал, внесок. |
67 |
23.01 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках (впр. 256-258). |
68 |
25.01 |
Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені якості, дії (впр. 259-261). Вимова і правопис слова милосердний. |
69 |
29.01 |
Вживання іменників у прямому і переносному значеннях (впр. 262-265). |
70 |
30.01 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів (впр. 266-269). Вимова і правопис слів колектив, хвилина. |
71 |
01.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями (впр. 270). |
72 |
05.02 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів (впр. 271-274). |
73 |
06.02 |
Змінювання іменників за числами ( однина і множина). Складання кінцівки розповіді (впр. 275-277). Вимова і правопис слів космонавт, коридор, криниця. |
74 |
08.02 |
Змінювання іменників за числами ( однина і множина) (впр. 278-280). |
75 |
12.02 |
Практичне ознайомлення з відмінками іменника. Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова. Редагування тексту (впр. 281-284). |
76 |
13.02 |
Спостереження за влучним уживанням іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль. (впр. 285-288). |
77 |
15.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі (впр. 289). |
78 |
19.02 |
Вибір із даних слів тих, що найбільше відповідають меті й типу висловлювання. Вправи на заміну в тексті недоречних лексичних повторів. |
79 |
20.02 |
Контрольна робота: диктант.
|
80 |
22.02 |
Аналіз контрольної роботи. Розбір іменника як частини мови. Узагальнення і систематизація знань учнів із теми «Іменник» (впр. 290-293). Тема |
Прикметник |
||
81 |
26.02 |
Загальне поняття (питання, значення, роль у реченні) (впр. 294-296). |
82 |
27.02 |
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника (впр. 297-299). Вимова і правопис слів айстра, гармонія. |
83 |
01.03 |
Вживання прикметників у прямому й переносному значеннях. (впр. 300-303) |
84 |
05.03 |
Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях (впр. 304-307). |
85 |
06.03 |
Розвиток зв’язного мовлення.Складання тексту-опису « Соняшник» (впр. 308) |
86 |
12.03 |
Спостереження за вживанням прикметників у загадках. Вибір з-поміж поданих прикметників тих, що найточніше характеризують персонажів, події, явища. (впр. 309-311). Вимова і правопис слів абрикос, апельсин, апетит. |
87 |
13.03 |
Спостереження за влучним уживанням прикметників у тексті, зокрема в описах, розмірковування над тим, з якою метою вони дібрані автором (впр. 312-314). |
88 |
15.03 |
Змінювання прикметників за родами. Усний переказ тексту (впр. 315-317). Вимова і правопис слів директор, депутат. |
89 |
19.03 |
Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники (впр. 318-320). |
90 |
20.03 |
Родові закінчення прикметників:- ий, -ій, -а, -я, -е, -є. (впр. 321-324). Вимова і правопис слова черемха. |
91 |
22.03 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом (впр. 325). |
92 |
02.04 |
Змінювання прикметників за числами (впр. 328-331) |
93 |
03.04 |
Контрольна робота з мовної теми «Іменник. Прикметник» . |
94 |
05.04 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із теми «Прикметник» (впр. 332-335). Тема |
Дієслово |
||
95 |
09.04 |
Загальне поняття (питання, роль у реченні).Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту (впр. 336-342). Вимова і правопис слів очерет, черешня. |
96 |
10.04 |
Загальне поняття (питання, роль у реченні).Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту (впр. 340-342). |
97 |
12.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки (впр. 343). |
98 |
16.04 |
Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту (впр. 344-346). Вимова і правопис слів кипіти, кишеня. |
99 |
17.04 |
Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту (впр. 347-349). |
100 |
19.04 |
Контрольна робота: списування |
101 |
23.04 |
Аналіз контрольної роботи. Дієслова-синоніми. Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів. Редагування тексту (впр. 350-352). Тема. |
102 |
24.04 |
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях (впр. 353-356). |
103 |
26.04 |
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях (впр. 357-350). |
104 |
30.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір (впр. 360). |
105 |
03.05 |
Закріплення вивченого про часові форми дієслів. Вживання дієслів у переносному значенні (впр. 361-363) |
106 |
07.05 |
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Опрацювання програмових словникових слів (впр. 364-367). |
107 |
08.05 |
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Опрацювання програмових словникових слів (впр. 368-371). Вимова і правопис слів комбайн, фермер. |
108 |
10.05 |
Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні (впр. 372-377). |
109 |
14.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня матері (впр. 378). |
110 |
15.05 |
Контрольна робота: диктант. |
111 |
17.05 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із теми « Дієслово» (впр. 379-385). Вимова і правопис слів електрика, секунда, дециметр. |
112 |
21.05 |
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово». |
113 |
22.05 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із теми « Дієслово» (впр. 386-393). |
Повторення вивченого за рік |
||
114 |
24.05 |
Що ми знаємо про текст, речення (впр. 394-395). |
115 |
28.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» (впр. 396). |
116 |
29.05 |
Що ми знаємо про будову слова (впр. 397-398). Що ми знаємо про частини мови (впр. 399-402). Узагальнення і систематизація знань учнів за рік. Тема |