Українська мова
( А.А. Колупаєва, Н.В. Ляшенко - «Рідна мова».
Підручник для 3 класу спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції)
140 годин
(4 години на тиждень);
№ з/п |
Тема уроку
|
Кількість годин |
Дата |
|
|
Повторення, узагальнення та розширення відомостей про звуки і букви. 3-18 |
для коригуючого навчання |
|
|
Мова і мовлення |
||||
|
Мова як засіб людського спілкування. 20/49 |
1 |
|
|
|
Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння.. 21/53 |
1 |
|
|
|
Рідна мова і споріднені мови. 23/58 |
1 |
|
|
|
Розрізнення усного і писемного мовлення. 28/68 |
1 |
|
|
|
Культура мовлення та спілкування. 30/73 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Культура мовлення. Слова ввічливості. |
1 |
|
|
|
Діалог. Форми звертання. Слова ввічливості. 33/78 |
1 |
|
|
Текст |
||||
|
Зіставлення тексту з групою речень, тематично близьких за змістом. Заголовок. 35/83 |
1 |
|
|
|
Тема і мета у текстах-розповідях, описах, міркуваннях. 38/89
|
1 |
|
|
|
Спостереження за роллю абзаців. Дотримування абзаців. 43/99 |
1 |
|
|
|
Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка). 45/101 |
1 |
|
|
|
Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті (слова він, вона, воно,цей, ця, це, той, та, те). 46/104 |
1 |
|
|
|
Усний переказ текстів-описів та текстів-розповідей за поданим та колективно складеним планом. 48/108
|
1 |
|
|
|
Письмовий переказ тексту-розповіді за поданим планом. 51/113 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Усне і писемне мовлення.
|
1 |
|
|
|
Діагностична робота . Списування. |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
1 |
|
|
|
Діагностична робота. Мовних знань і вмінь з теми «Мова і мовлення. Текст».
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
Речення
|
||||
|
Зміст та інтонаційне оформлення речення. Розділові знаки наприкінці речень. 59/125 |
1 |
|
|
|
Розповідні. Питальні та спонукальні речення. 61/131 |
1 |
|
|
|
Розрізнення на слух окличних і неокличних речень. 63/137 |
1 |
|
|
|
Звертання, розділові знаки при них. 65/143
|
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Культура мовлення. Звертання. |
1 |
|
|
|
Зв'язок слів у реченні. Встановлення смислового і граматичного зв’язку між словами в реченні за допомогою питань. 67/148 |
1 |
|
|
|
Головні члени речення (підмет і присудок). 68/154 |
1 |
|
|
|
Побудова та поширення речень за зразком, питаннями, схемами. 70/159 |
1 |
|
|
|
Побудова та поширення речень за зразком, питаннями, схемами. 72/165 |
1 |
|
|
|
Узагальнення знань за темою «Речення». 73/170 |
1 |
|
|
Слово. Значення слова
|
||||
|
Спостереження за прямим і переносним значенням слів. 77/176
|
1 |
|
|
|
Багатозначність та омонімія (без уживання термінів). 78/181 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Слово. Значення слова.
|
|
|
|
|
Уявлення про синоніми. Спостереження за їх роллю в тексті. 80/189 |
1 |
|
|
|
Уявлення про антоніми. Спостереження за їх роллю в тексті. 82/197 |
1 |
|
|
|
Ознайомлення з найпоширенішими фразеологізмами, новими словами (неологізмами), словами, які вийшли з ужитку. |
1 |
|
|
|
Практичне розрізнювання українських та російських слів, лексичної норми та ненормативної лексики.
|
1 |
|
|
Будова слова
|
|
|||
|
Поняття про закінчення слова. Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні. 87/207 |
1 |
|
|
|
Поняття про основу слова. Вимова і написання слова кватирка. 89/212 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Слово. Запозичені слова.
|
|
|
|
|
Корінь. Розрізнення спільнокореневих слів і слів, що однаково звучать, але різних за значенням. 91/218 |
1 |
|
|
|
Суфікс. Спостереження за роллю суфікса в спільнокореневих словах. 93/223 |
1 |
|
|
|
Суфікс. Творення слів з найуживанішими суфіксами. 95/229 |
1 |
|
|
|
Префікс. Спостереження за словотворчою роллю префіксів. 96/234
|
1 |
|
|
|
Розрізнювання префіксів і прийменників. 98/240 |
1
|
|
|
|
Схема усного розбору слова за будовою. 99/244 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Речення. Інтонаційне забарвлення речень. |
1 |
|
|
|
Префікси роз-,без-. Їх правопис. 100/250 |
1 |
|
|
|
Вимова і правопис префіксів з-,с-. 102/255 |
1 |
|
|
|
З’ясування значення слів з різними префіксами. 103/260 |
1 |
|
|
|
Апостроф після префіксів перед я,ю,є,ї. вимова і написання слова кишеня. 104/265 |
1 |
|
|
|
Перенос слів з префіксами. 106/270 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова інтонаційно забарвлених речень.
|
|
|
|
|
Слова з ненаголошеними (е),(и) в корені слова, які перевіряються наголосом. 109/281 |
1 |
|
|
|
Слова з ненаголошеними (е),(и)в корені слова, які перевіряються наголосом. 111/285 |
1 |
|
|
|
Вимова і правопис слів з дзвінкими та глухими приголосними. 116/300 |
1 |
|
|
|
Вимова і правопис слів з дзвінкими та глухими приголосними. 117/305 |
1 |
|
|
|
Діагностична робота Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Слово. Будова слова». |
1 |
|
|
|
Повторити вимову і правопис слів з дзвінкими та глухими приголосними. 123-126
|
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Речення. Текст. Складання тексту.
|
|
|
|
|
Діагностична робота . Диктант
|
1 |
|
|
|
Повторення вивченого.
|
1 |
|
|
Частини мови
|
||||
|
Загальне поняття про самостійні частини мови. 128/325 |
1 |
|
|
|
Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? 130/329 |
1 |
|
|
|
Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? 131/334
|
1 |
|
|
|
Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? 133/338 |
1 |
|
|
|
Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? 134/343 |
1 |
|
|
|
Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? 135/349 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Текст. Тема і мета тексту. Заголовок.
|
1 |
|
|
Іменник
|
||||
|
Загальне поняття (питання, роль та зв'язок з іншими словами). 138/353 |
1 |
|
|
|
Іменники, що означають назви істот та неістот.
139/357 |
1 |
|
|
|
Іменники, що означають назви істот та неістот.
141/363 |
1 |
|
|
|
Власні іменники. Велика буква у власних іменниках.
143/368 |
1 |
|
|
|
Загальні іменники. 144/372 |
1 |
|
|
|
Велика буква у власних іменниках. 145/378 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Типи текстів.
|
1 |
|
|
|
Велика буква у власних іменниках. 147/386 |
1 |
|
|
|
Велика буква у власних іменниках. 150/391 |
1 |
|
|
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. 151/400 |
1 |
|
|
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. 153/405
|
1 |
|
|
|
Діагностична робота. Списування. Повторення вивченого. |
1 |
|
|
|
Змінювання іменників за числами (однина, множина). 154/409 |
1 |
|
|
|
Змінювання іменників за числами (однина, множина). 155/414 |
1 |
|
|
|
Змінювання іменників за питаннями. Схема розбору іменника. 159/424 |
1 |
|
|
|
Змінювання іменників за питаннями. 160/429 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Текст – розповідь. Складання розповіді за серією малюнків.
|
1 |
|
|
|
Діагностична робота . Диктант.
|
1 |
|
|
|
Спостереження за влучним уживанням іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль. 164/442 |
1 |
|
|
|
Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник».
|
1 |
|
|
Прикметник
|
||||
|
Загальне поняття про прикметник (питання, значення, роль у реченні). 169/447 |
1 |
|
|
|
Уживання прикметників у тексті. 170/452 |
1 |
|
|
|
Зв'язок прикметників з іменниками. 172/457 |
1 |
|
|
|
Зв'язок прикметників з іменниками. 173/462 |
1 |
|
|
|
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. 176/472 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком і поданим початком.
|
1 |
|
|
|
Змінювання прикметників за числами. 175/469 |
1 |
|
|
|
Змінювання прикметників за родами. 179/482 |
1 |
|
|
|
Пряме і переносне значення прикметників. 181/486 |
1 |
|
|
|
Змінювання прикметників за родами та числами. Схема аналізу прикметника. 182/491 |
1 |
|
|
|
Змінювання прикметників за родами та числами. 184/496 |
1 |
|
|
|
Змінювання прикметників за родами та числами. 186/500 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ опису за поданим планом у формі питальних речень. |
1 |
|
|
|
Змінювання прикметників за родами та числами. 190/511 |
1 |
|
|
|
Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми « Прикметник». |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
1 |
|
|
Дієслово
|
||||
|
Загальне поняття про дієслово (питання, роль у реченні). 194/516 |
1 |
|
|
|
Зв'язок дієслова з іменником. 195/521 |
1 |
|
|
|
Зв'язок дієслова з іменником. 197/525 |
1 |
|
|
|
Змінювання дієслів за часами. 198/530 |
1 |
|
|
|
Змінювання дієслів за часами. 199/535
|
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення Навчальний переказ.
|
1 |
|
|
|
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. 201/540
|
1 |
|
|
|
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. 203/545 |
1 |
|
|
|
Розпізнавання часових форм у тексті. 204/549 |
1 |
|
|
|
Змінювання дієслів минулого часу за родами. 206/554 |
1 |
|
|
|
Змінювання дієслів минулого часу за родами. 207/559
|
1 |
|
|
|
Змінювання дієслів минулого часу за родами. 208/564
|
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення Навчальний переказ.
|
|
|
|
|
Неозначена форма дієслова. 210/569
|
1 |
|
|
|
Неозначена форма дієслова. 211/573
|
1 |
|
|
|
Неозначена форма дієслова. 213/578
|
1 |
|
|
|
Не з дієсловами. 214/583
|
1 |
|
|
|
Не з дієсловами. 216/589
|
1 |
|
|
|
Не з дієсловами. 217/593
|
1 |
|
|
|
Діагностична робота. Диктант |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. 221/597 |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом.
|
1 |
|
|
|
Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова. Закріплення вивченого. |
1 |
|
|
|
Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні. |
1 |
|
|
|
Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні.
|
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
1 |
|
|
|
Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово» |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
1 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
1 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді «А вже літо»
|
1 |
|
|
|
Урок узагальнення знань. |
1 |
|
|
|
Урок узагальнення знань.
|
1 |
|
|