18 червня о 18:00Вебінар: Ігрові методики та вправи в роботі вчителя початкових класів

Діагностична робота з української мови 3 клас.Мовна тема."Мова і мовлення.Текст."

Про матеріал
Діагностична робота з української мови для учнів 3 класу.Мовна тема №1. "Мова і мовлення.Текст".
Перегляд файлу

 

 Діагностична робота

 по темі «Мова і мовлення. Текст.»

І варіант

1.Мова – це спільне надбання народу, сукупність засобів, які служать для … 

А) пізнання;

Б) спілкування;

В) праці.

2. Яке слово ввічливості необхідно вставити замість пропуску?

         Миколка прийшов до бібліотеки.

           Дайте мені збірку казок братів Грімм, – звернувся він до бібліотекаря.

А) до побачення;

Б) дякую;

В) будь ласка.

3.Виберіть правильне твердження.

Текст – це …  .

        а) об’єднані за змістом речення;

        б) окремі речення;

        в) група слів.

4.Який це текст?

  Володя йшов стежиною і побачив зайчика. Хлопчик піймав його і поніс додому. У Володі були собака Бровко і котик Мурчик. Вони подружилися із зайчиком.

            а) опис;

            б) міркування;

            в) розповідь.

5.  Пронумеруйте речення, щоб вийшов текст.

          ___  Раптом з яру вискочив вовк.

          ___  Молодий пастух пас овець.

          ___  Це трапилося в гірському селі.

          ___  Пастух кинувся на вовка і прогнав його.

          ___  Він схопив вівцю.

6. Допиши потрібні слова.

Мовлення буває усне і ________________. (писемне)

У словнику слова розміщуються в ____________________ порядку. (алфавітному)

Хто більше читає, той  ______________________. (більше знає)

Вік живи – вік _____________. (учись)

7.Складіть і запишіть речення зі слів:

 розв’язав, задачу, самостійно, Андрійко, складну

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Діагностична робота

по темі «Мова і мовлення. Текст.»

ІІ варіант

1.Доповніть речення.

       Усе написане або надруковане – це …  .

            а) усне мовлення;

            б) писемне мовлення.

 

2.Виберіть правильне твердження.

Текст – це …  .

        а) кілька абзаців;

        б) об’єднані за змістом речення;

        в) окремі речення.

 

3.Який це текст?

             Лисиця живе у лісі. У неї руда шерсть. Хвіст довгий і пухнастий. Зуби гострі. Лисиця дуже хитра. Вона ловить і їсть мишей, зайців.

             а) розповідь;

             б) опис;

             в) міркування.

 

4.Пронумеруйте речення, щоб вийшов текст.

        ___  Побачили птахи ласощі й злетілися до годівниці.

        ___  І вирішили діти допомогти пернатим друзям.

        ___  Діти розвісили годівниці на деревах, насипали корму.

        ___  У шкільній майстерні вони зробили хороші годівниці.

        ___  Важко живеться птахам узимку.

5.Доберіть до тексту заголовок.

            Восени я приніс у школу зайченя. Спочатку воно всіх боялося і ховалося під шафу. Потім звірятко звикло до дітей, і вони годували його морквою та капустою. Навесні діти відпустили зайченя на волю.

            а) Зайченя.

            б) Зайченя в школі.

            в) Опис зайчика.

6. Допиши потрібні слова.

Мовлення буває усне і ________________. (писемне)

У словнику слова розміщуються в ____________________ порядку. (алфавітному)

Хто більше читає, той  ______________________. (більше знає)

Вік живи – вік _____________. (учись)

7.Складіть і запишіть речення зі слів:

осінні, в, зібралися, журавлі, відльоту, до, дні.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

doc
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку