Календарне планування з української мови 3 клас за підручником Кравцової Н.

Про матеріал
Календарне планування з української мови 3 клас НУШ за підручником Кравцової Н.
Перегляд файлу

Українська мова

За підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В. «Українська мова та читання». 3 клас. (у 2-х частинах). Частина 1»(Тернопіль:Видвництво «Підручники та посібники» 2020 рік)

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. з навчанням українською мовою,3-4 класи (Киів,видавництво «Світоч» 2019)

122 години на рік(3,5 год на тиждень)

Перелік діагностувальних робіт у 3 класі,складений відповідно наказу МОН України від 13.07.2021 року №813

Вид роботи

Кількість робіт

1 семестр

2 семестр

Списування

1

1

Диктант

1

2

Перевірка мовних знань і вмінь

1

2

Письмовий переказ

1

1

Діалог (усно або письмово)

1

 

Загальна кількість перевірок за семестр

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Дата

Зміст програмового матеріалу

Очікувані результати

Компетентності /наскрізні лінії

Освітні втрати

1 семестр

Звуки і букви. Алфавіт. Наголос

1

 

Вступний урок. Привітання. Повторення вивченого. Звуки і букви. (Пр.1)

Розрізняє звуки і букви, добирає слова до звукових схем, складає речення.

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

2

 

Апостроф. (Пр.2)

правильно вимовляє слова з апострофом, звуками [ґ],

[͡дз], [͡дз׳], [дж]., дзвінкими приголосними звуками в

кінці слова і складу перед глухим, ненаголошеними

голосними [е], [и], подовженими приголосними

звуками [3 МОВ 4.1];

правильно наголошує загальновживані слова [3 МОВ

4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

3

 

Правильна вимова слів зі звуком [ґ]. (Пр.3)

 

4

 

Правильна вимова слів зі звуками [͡дз], [͡дз׳], [дж]. (Пр.4)

 

5

 

Правильна вимова слів із подовженими приголосними звуками. (Пр.5)

 

6

 

Алфавіт. Розташування слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери. (Пр.6)

відтворює напам’ять український алфавіт [3 МОВ 4.1]

розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на

першуі другу літери [3 МОВ 4.1]

користується алфавітом під час роботи з навчальними

словниками [3 МОВ 4.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

7

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Усний переказ за планом. Акваріум. Вимова і правопис слова акваріум. (Пр.7)

передає зміст почутого (послідовність подій у

розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в

міркуванні) [3 МОВ 1.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

8

 

Використання алфавіту під час роботи з навчальними

словниками. Вимова і правопис слів асфальт,

апельсин. (Пр.8)

відтворює напам’ять український алфавіт [3 МОВ 4.1]

розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на

першуі другу літери [3 МОВ 4.1]

користується алфавітом під час роботи з навчальними

словниками [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

9

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос». Тест (Пр.9)

Досліджує фонетичні

закономірності української

мови.

Дотримується орфоепічних вимог

У власному мовленні.

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

10

 

Діагностична робота. Діалог

 

уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює

почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування, будує діалог по темі [3

МОВ 1.1]; дотримується етичних норм спілкування, правил

етикету [3 МОВ 1.8];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

Слово. Значення слова

 

11

 

Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів,

пояснення їх різних значень. (Пр.11)

розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює

їхрізні значення; [3 МОВ 4.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

12

 

Пряме і переносне значення слів. (Пр.12)

пояснює пряме і переносне значення слів [3 МОВ 4.1];

 

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

13

 

Синоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживані-ших синонімів. Вимова і правопис слова приязний. (Пр.13)

добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші

синоніми,антонім [3 МОВ 4.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

14

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання основної частини казки за сюжетними малюнками і планом. Вимова і правопис слова велосипед. (Пр.14)

будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис,

міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на

допоміжні матеріали (частиною тексту, планом,

опорними словами, словосполученнями) [3 МОВ 1.6]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

15

 

Антоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживані-ших антонімів. (Пр.15)

добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші

синоніми,антонім [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

16

 

Роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у мовленні. Вимова і правопис слова вогнище. (Пр.16)

Тест

 

доречно використовує у власних висловленнях слова в

прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми,

багатозначні слова [3 МОВ 4.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

 

Будова слова

 

17

 

Форми слова. Закінчення. (Пр.18)

визначає і пояснює роль закінчення,

в слові [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

18

 

Визначення закінчення у слові. Нульове закінчення. (Пр.19)

Визначає закінчення у слові, добирає слова з нульовим закінченням

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

19

 

Основа слова. (Пр.20)

Визначає основу слова у поданих словах

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

20

 

Діагностична робота.  Списування

 

дотримується загальних правил письма [3 МОВ 3.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

21

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-опису на основі власних спостережень «Айстра». Вимова і правопис слова айстра. (Пр.21)

створює письмове висловлення (розповідь, опис)

 на основі вражень від ситуації з життя [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

22

 

Корінь. Роль кореня. (Пр.22)

визначає і пояснює роль закінчення, кореня в слові [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

23

 

Визначення кореня в споріднених словах. Вимова і

правопис слова фермер. (Пр.23)

Визначає корінь у споріднених словах

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

24

 

Розрізнення спільнокореневих слів і форм того самого  слова. Вимова і правопис слова кишеня. (Пр.24)

Розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова(з допомогою вчителя) [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

25

 

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені. (Пр.25)

Розрізняє та добирає слова ненаголошеними голосними[е],[и] в корені слова[3 МОВ

4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

26

 

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. (Пр.26)

правильно записує слова з ненаголошеними голосними

[е],[и] в корені, які перевіряються наголосом [3 МОВ

4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

27

 

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. (Пр.27)

 

28

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за планом та власними спостереженнями. Вимова і правопис слова електрика. (Пр.28)

створює письмове висловлення (розповідь) за планом на основі власних спостережень[3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

29

 

Діагностична робота. Диктант

пише розбірливо [3 МОВ 3.1]; дотримується правил орфографії та пунктуації в межах вивченого матеріалу

 

 

30

 

Робота над виправленням та попередженням помилок, зроблених в діагностичній роботі.

знаходить і акуратно виправляє у власному тексті

помилки(графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і

стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену

вчителем [3 МОВ 3.3];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

31

 

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. Вимова і правопис слів депутат, президент. (Пр.29)

користується орфографічним словником для перевірки

написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не

перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

32

 

Дзвінкі приголосні звуки в кінці  складу перед

глухими і в кінці слова. (Пр.30)

Визначає дзвінкі приголосні звуки в кінці складу перед глухими, добирає перевірні слова

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

33

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Корінь слова» (Пр.31)

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса,

суфікса в слові [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

34

 

Префікс. Словотворча роль префіксів. (Пр.33)

Визначає префікс у словах, утворює нові слова за допомогою різних префіксів

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

35

 

Словотворчі вправи з використанням префіксів. (Пр.34)

 

36

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору на задану тему. Вимова і правопис слів милосердний, вдячний. (Пр.35)

Будує розповідний текст на задану тему, використовує виражальні засоби мови [3 МОВ 1.7];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

37

 

Слова з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова директор. (Пр.36)

правильно записує та добирає слова з префіксами роз-, без-

[3МОВ 4.1

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

38

 

Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова апетит. (Пр.37)

Правильно переносить слова з префіксами роз-,без-.

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

39

 

Слова з префіксами з- (с-). (Пр.38)

правильно записує та добирає слова з префіксами з- (с-)

[3МОВ 4.1

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

40

 

Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-. Вимова і правопис слова коридор. (Пр.39)

 

41

 

Діагностична робота. Письмовий переказ

письмово переказує текст розповідного змісту [3 МОВ

3.1];

використовує у власних текстах виражальні засоби мови

[3 МОВ 3.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

42

 

Робота над виправленням та попередженням помилок, зроблених в діагностичній роботі.

знаходить і акуратно виправляє у власному тексті

помилки(графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і

стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену

вчителем [3 МОВ 3.3];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

43

 

Суфікс. Роль суфікса. Вимова і правопис слова очерет. (Пр.40)

визначає і пояснює роль суфікса в слові [3 МОВ 4.1]; пояснює, що таке орфограма [3 МОВ 4.1];

розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх [3 МОВ

4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

44

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору за заголовком та опорними словами. Вимова і правопис слова гармонія. (Пр.42)

створює письмове висловлення (розповідь, опис)за заголовком та опорними словами[3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

45

 

Творення слів з найуживанішими суфіксами. Вимова і правопис слова черешня. (Пр.43).

Добирає слова з поданими суфіксами

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

46

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Будова слова». (Пр.41). Тест

Правильно визначає, будує, самостійно добирає слова з вивченими орфограмами

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

Частини мови. Іменник

47

 

Формування поняття про іменник. (Пр.45)

розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

48

 

Іменники — на́зви істот і неістот. (Пр.46)

розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно

ставить до них питання [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

49

 

Іменники, які називають опредмечені дії. Вимова і

правопис слова внесок. (Пр.47)

розпізнає іменники, які називають опредмечені дії,

ознаки[3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

50

 

Іменники, які називають опредмечені ознаки. (Пр.48)

 

51

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий твір з елементами характеристики (Пр.49)

висловлює своє ставлення до того, про що пише [3 МОВ

3.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

52

 

Власні та загальні іменники. (Пр.50)

розрізняє власні і загальні іменники [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

53

 

Власні та загальні іменники. (Пр.51)

 

54

 

Змінювання іменників за числами (Пр. 52)

змінює іменники за числами [3 МОВ 4.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

55

 

Рід іменників (Пр.53)

визначає рід іменників [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

56

 

Підсумковий урок за темою «Іменник». Вимова і

правопис слова тривога. (Пр.54)

Визначає, добирає та доречно вживає іменники у власному мовленні [3 МОВ

4.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

2 семестр

57

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Карнавал. Створення простих медіапродуктів(запрошення) (Пр.56)

створює прості медіапродукти (листівка, запрошення,

sms-повідомлення, фотоколаж, книжечка тощо) [3

МОВ 1.7], [3 МОВ 3.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

58

 

Діагностична робота. Мовна тема «Іменник».

 

 

 

59

 

Робота над виправленням та попередженням помилок

знаходить і акуратно виправляє помилки(графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні),

[3 МОВ 3.3];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

Прикметник

60

 

Формування поняття про прикметники. (Пр.57)

розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники,

ставить до них питання [3 МОВ 4.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

61

 

Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. (Пр.58)

пояснює роль прикметників у мовленні [3 МОВ 4.1];

будує словосполучення прикметників з іменниками,

встановлює між ними граматичний зв’язок за

допомогою питань [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

62

 

Змінювання прикметників за числами (Пр.60)

змінює прикметники за родами і числами у сполученні

з іменниками [3 МОВ 4.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

63

 

Змінювання прикметників за родами (Пр.61)

 

 

 

 

 

64

 

Змінювання прикметників за родами. Вимова і правопис слова пиріг. (Пр.62)

визначає рід іменників [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

65

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту за планом. (Пр.63)

письмово переказує текст розповідного змісту [3 МОВ3.1]; користуючись планом

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

66

 

Розпізнавання граматичної форми прикметників за родовим закінченням, поставленим питанням, та

іменником, з яким він зв’язаний. Вимова правопис слова горизонт. (Пр.65)

розпізнає граматичну форму прикметника за родовим

закінченням, поставленим питанням, за іменником, з

якимвін зв’язаний [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

67

 

Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. (Пр.64)

Самостійно знаходить та добирає прикметники-синоніми та прикметники-антоніми

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

68

 

Узагальнення вивченого про прикметник. (Пр.66). Тест

будує словосполучення прикметників з іменниками,

встановлює між ними граматичний зв’язок за

допомогою питань [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

69

 

Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь. Прикметник (зош. С. 19-22)

 

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

Числівник

70

 

Повторення вивченого про числівник. (Пр.68)

розпізнає серед слів числівники, які відповідають на

питання скільки? [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

71

 

Вимова і запис числівників. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр. (Пр.69)

правильно вимовляє, наголошує і записує числівники,

які використовуються для запису дати в зошиті [3

МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

72

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання діалогу. Вимова і правопис слова вокзал. (Пр.70)

Складає діалог, дотримується етичних норм спілкування, правил

етикету [3 МОВ 1.8];

вживає у процесі спілкування правильні форми

звертань, слів, що виражають прохання, пропозицію,

побажання, вибачення [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 1.8];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

73

 

Правильне читання числових виразів. (Пр. 71)

правильно читає числові вирази [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

74

 

Підсумковий урок за темою «Числівник». Вимова і

правопис слів хвилина, секунда. (Пр. 72) Тест (зош. с. 23-26)

Засвоєння правильної вимови і

правопису найуживаніших

числівників

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

75

 

Діагностична робота. Списування «Туманець»

оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну

лінію[3 МОВ 3.1];

дотримується абзаців, полів зошита [3 МОВ 3.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

Дієслово

76

 

Загальне поняття про дієслово (Пр. 74)

розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання [3МОВ4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

77

 

Роль дієслів у мовленні (Пр. 75)

Досліджує роль дієслів у

мовленні.

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

78

 

Часові форми дієслів (Пр. 76)

розрізняє часові форми дієслів [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

79

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту за планом. Вимова і написання слова криниця.

Вибірково переказує частину тексту за планом

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

80

 

Змінювання дієслів за часами. Вимова і правопис слова гриміти (Пр. 78)

змінює дієслова за часами [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

81

 

Правопис не з дієсловами (Пр. 79)

правильно записує не з дієсловами [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

82

 

Доречне вживання дієслів-синонімів у власних

висловленнях (Пр. 80)

добирає дієслова-синоніми, антоніми

 і доречно вживає їх у власних

висловленнях [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

83

 

Доречне вживання дієслів-антонімів увласних висловленнях (Пр. 81)

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

84

 

Доречне вживання дієслів з прямим і переносним

значенням у власних висловленнях (Пр.82)

добирає дієслова з прямим і

переносним значеннями і доречно вживає їх у власнихвисловленнях [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

85

 

Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і

правопис слова кипіти. (Пр. 83) Тест

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

86

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення

власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень. Вимова і правопис слова абрикос (Пр. 84)

створює письмове висловлення (розповідь, опис) на

добре відому й цікаву тему, на основі вражень від

прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з

життя [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

87

 

Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь. Дієслово (зош. с.27-30)

 

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

Речення

88

 

Повторення вивченого про речення (Пр. 86)

Визначає межі речень, складає речення, працює над деформованим реченням

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

89

 

Речення, різні за метою висловлювання та виражен-ням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення (Пр. 87)

правильно інтонує речення, різні за метою

висловлюваннята вираженням почуттів [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

90

 

Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні) (Пр. 88)

правильно будує і записує розповідні, питальні,

спонукальні, окличні і неокличні речення [3 МОВ 4.1]

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

91

 

Звертання. Речення зі звертанням. Використаннякличного відмінка під час звертань (Пр. 89)

правильно інтонує і записує речення зі звертанням [3МОВ4.1]; використовує форми кличного відмінка під час звертань

[3МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

92

 

Головні члени речення (підмет і присудок) (Пр. 90)

визначає в реченні головні (підмет і присудок) та

другорядні (без поділу на види) члени речення [3 МОВ

4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

93

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за малюнковим планом та кінцівкою (Пр. 91)

Складає казку за поданим малюнковим планом та кінцівкою

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

94

 

Визначення в реченні другорядних членів речення (без поділу на види) (Пр. 92)

визначає в реченні другорядні (без поділу на види) члени речення [3 МОВ

4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

95

 

Діагностична робота. Диктант «Ромашка»

пише розбірливо [3 МОВ 3.1]; дотримується правил орфографії та пунктуації в межах вивченого матеріалу

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

96

 

Граматичні зв’язки між словами у простому реченні за допомогою питань (Пр. 93)

встановлює граматичні зв’язки між словами в простому

реченні за допомогою питань [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

97

 

Зв’язок між головним і залежним словом у

словосполученні (Пр. 94)

встановлює зв’язок між головним і залежним словом у

словосполученні [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

98

 

Словосполучення в групі підмета і групі присудка (Пр. 95)

виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

99

 

Побудова різних видів простих речень (Пр. 96)

будує різні види простих речень [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

100

 

Узагальнення знань про речення (Пр. 97).

Тест (зош. с. 31-34)

Оперує знаннями з теми «Речення»

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

101

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання

переказу за опорними словами. Вимова і правопис слова космонавт (Пр. 98)

письмово переказує текст розповідного змісту [3 МОВ3.1];за опорними словами

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

Текст

102

 

Повторення відомостей про текст.(Пр. 100)

розрізняє за характерними ознаками художні, науково-популярні та ділові тексти [3 МОВ 4.1]; розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе [3 МОВ

4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

103

 

Будова тексту. Тема і мета тексту.(Пр. 101)

визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку [3МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

104

 

Текст-розповідь та текст-опис (Пр. 102)

розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе [3 МОВ4.1];

 

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

105

 

Текст-міркування.

 

106

 

Текст-есе (Пр. 104)

 

107

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання адреси. Вимова і правопис слова адреса (Пр. 105)

Знає значення слів –адресат- та –адресант-.Вміє підписати листа, вказує свою адресу.

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

108

 

Спостереження за найголовнішими ознаками художніх текстів. Тема і мета художніх текстів (Пр. 106)

розрізняє за характерними ознаками художні тексти [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

109

 

Спостереження за найголовнішими ознаками науково- популярних текстів. Тема і мета науково-популярних текстів (Пр. 107)

розрізняє за характерними ознаками, науковопопулярні тексти [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

110

 

Спостереження за найголовнішими ознаками ділових

текстів. Тема і мета ділових текстів (Пр. 108)

розрізняє за характерними ознаками ділові тексти [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

111

 

Узагальнення відомостей про текст.

розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе [3 МОВ

4.1];

розрізняє за характерними ознаками художні, науковопопулярні та ділові тексти [3 МОВ 4.1];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

112

 

План тексту. Абзаци в оформленні текстів на письмі.

Заголовок відповідно до теми тексту (Пр. 109)

Вміє складати план тексту,добирає заголовок, дотримується абзаців під час написання

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

113

 

Зв’язок речень у тексті за допомогою займенників,

прислівників, близьких за значенням слів (Пр. 110)

Зв'язує слова в тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів.

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

114

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Творчий переказ тексту (Пр. 111)

створює письмове висловлення

прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з

життя [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

115

 

Діагностична робота. Диктант «Неопалима купина»

пише розбірливо [3 МОВ 3.1]; дотримується правил орфографії та пунктуації в межах вивченого матеріалу

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

116

 

Підсумковий урок за темою «Текст». (Пр. 112).

Тест (зош. с. 35-38)

 

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

Повторення

117

 

Повторення. Звуки і букви. Алфавіт. Наголос. Слово. Значення слова (Пр. 114)

Оперує набутими знаннями, складає моделі слів,записує слова за алфавітом, правильно ставить наголос у словникових словах, добирає синоніми, антоніми

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

118

 

Повторення. Будова слова (Пр. 115)

Розбирає слова за будовою, конструює слова з поданих частин

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

119

 

Повторення. Іменник (Пр. 116)

Оперує знаннями по темі «Іменник»

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

120

 

Повторення. Прикметник. Числівник (Пр. 117)

Використовує прикметники та числівники при складання речень

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

121

 

Повторення. Дієслово (Пр. 118).

Оперує часовими формами дієслова

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

122

 

Повторення. Речення (Пр. 120)

Будує речення , перетворює деформовані речення, характеризує речення за метою висловлювання та інтонацією

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

123

 

Повторення. Текст (Пр. 121).

Визначає типи текстів, знає будову тексту. Складає текст по поданою частиною.

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

124

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Українську мову знати модно (Пр. 122)

виділяє цікаву для себе інформацію [3 МОВ 1.3]; сприймає доступні медіатексти [3 МОВ 1.1], [3 МОВ

2.1];

визначає мету простих медіаповідомлень [3 МОВ 1.4],

[3 МОВ 2.2];

інтерпретує медіаповідомлення на основі власного

досвіду [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2];

Розвиток мовленнєвої компетентності

 

 

 

                               

                

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
6 вересня 2023
Переглядів
424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку