Українська мова
За підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В. «Українська мова та читання». 3 клас. (у 2-х частинах). Частина 1»(Тернопіль:Видвництво «Підручники та посібники» 2020 рік)
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. з навчанням українською мовою,3-4 класи (Киів,видавництво «Світоч» 2019)
122 години на рік(3,5 год на тиждень)
Перелік діагностувальних робіт у 3 класі,складений відповідно наказу МОН України від 13.07.2021 року №813
Вид роботи |
Кількість робіт |
|
1 семестр |
2 семестр |
|
Списування |
1 |
1 |
Диктант |
1 |
2 |
Перевірка мовних знань і вмінь |
1 |
2 |
Письмовий переказ |
1 |
1 |
Діалог (усно або письмово) |
1 |
|
Загальна кількість перевірок за семестр |
5 |
6 |
№ з/п |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Очікувані результати |
Компетентності /наскрізні лінії |
Освітні втрати |
||||
1 семестр |
|||||||||
Звуки і букви. Алфавіт. Наголос |
|||||||||
1 |
|
Вступний урок. Привітання. Повторення вивченого. Звуки і букви. (Пр.1) |
Розрізняє звуки і букви, добирає слова до звукових схем, складає речення. |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
2 |
|
Апостроф. (Пр.2) |
правильно вимовляє слова з апострофом, звуками [ґ], [͡дз], [͡дз׳], [дж]., дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, ненаголошеними голосними [е], [и], подовженими приголосними звуками [3 МОВ 4.1]; правильно наголошує загальновживані слова [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
3 |
|
Правильна вимова слів зі звуком [ґ]. (Пр.3) |
|
||||||
4 |
|
Правильна вимова слів зі звуками [͡дз], [͡дз׳], [дж]. (Пр.4) |
|
||||||
5 |
|
Правильна вимова слів із подовженими приголосними звуками. (Пр.5) |
|
||||||
6 |
|
Алфавіт. Розташування слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери. (Пр.6) |
відтворює напам’ять український алфавіт [3 МОВ 4.1] розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першуі другу літери [3 МОВ 4.1] користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками [3 МОВ 4.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
7 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Усний переказ за планом. Акваріум. Вимова і правопис слова акваріум. (Пр.7) |
передає зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні) [3 МОВ 1.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
8 |
|
Використання алфавіту під час роботи з навчальними словниками. Вимова і правопис слів асфальт, апельсин. (Пр.8) |
відтворює напам’ять український алфавіт [3 МОВ 4.1] розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першуі другу літери [3 МОВ 4.1] користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
9 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос». Тест (Пр.9) |
Досліджує фонетичні закономірності української мови. Дотримується орфоепічних вимог У власному мовленні. |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
10 |
|
Діагностична робота. Діалог
|
уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування, будує діалог по темі [3 МОВ 1.1]; дотримується етичних норм спілкування, правил етикету [3 МОВ 1.8]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
Слово. Значення слова |
|
||||||||
11 |
|
Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів, пояснення їх різних значень. (Пр.11) |
розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їхрізні значення; [3 МОВ 4.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
12 |
|
Пряме і переносне значення слів. (Пр.12) |
пояснює пряме і переносне значення слів [3 МОВ 4.1];
|
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
13 |
|
Синоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживані-ших синонімів. Вимова і правопис слова приязний. (Пр.13) |
добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми,антонім [3 МОВ 4.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
14 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання основної частини казки за сюжетними малюнками і планом. Вимова і правопис слова велосипед. (Пр.14) |
будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями) [3 МОВ 1.6] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
15 |
|
Антоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживані-ших антонімів. (Пр.15) |
добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми,антонім [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
16 |
|
Роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у мовленні. Вимова і правопис слова вогнище. (Пр.16) Тест
|
доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова [3 МОВ 4.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
|
Будова слова |
|
|||||||
17 |
|
Форми слова. Закінчення. (Пр.18) |
визначає і пояснює роль закінчення, в слові [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
18 |
|
Визначення закінчення у слові. Нульове закінчення. (Пр.19) |
Визначає закінчення у слові, добирає слова з нульовим закінченням |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
19 |
|
Основа слова. (Пр.20) |
Визначає основу слова у поданих словах |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
20 |
|
Діагностична робота. Списування
|
дотримується загальних правил письма [3 МОВ 3.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
21 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-опису на основі власних спостережень «Айстра». Вимова і правопис слова айстра. (Пр.21) |
створює письмове висловлення (розповідь, опис) на основі вражень від ситуації з життя [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
22 |
|
Корінь. Роль кореня. (Пр.22) |
визначає і пояснює роль закінчення, кореня в слові [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
23 |
|
Визначення кореня в споріднених словах. Вимова і правопис слова фермер. (Пр.23) |
Визначає корінь у споріднених словах |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
24 |
|
Розрізнення спільнокореневих слів і форм того самого слова. Вимова і правопис слова кишеня. (Пр.24) |
Розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова(з допомогою вчителя) [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
25 |
|
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені. (Пр.25) |
Розрізняє та добирає слова ненаголошеними голосними[е],[и] в корені слова[3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
26 |
|
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. (Пр.26) |
правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е],[и] в корені, які перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
27 |
|
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. (Пр.27) |
|
||||||
28 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за планом та власними спостереженнями. Вимова і правопис слова електрика. (Пр.28) |
створює письмове висловлення (розповідь) за планом на основі власних спостережень[3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
29 |
|
Діагностична робота. Диктант |
пише розбірливо [3 МОВ 3.1]; дотримується правил орфографії та пунктуації в межах вивченого матеріалу |
|
|
||||
30 |
|
Робота над виправленням та попередженням помилок, зроблених в діагностичній роботі. |
знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки(графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем [3 МОВ 3.3]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
31 |
|
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. Вимова і правопис слів депутат, президент. (Пр.29) |
користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом [3 МОВ 4.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
32 |
|
Дзвінкі приголосні звуки в кінці складу перед глухими і в кінці слова. (Пр.30) |
Визначає дзвінкі приголосні звуки в кінці складу перед глухими, добирає перевірні слова |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
33 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Корінь слова» (Пр.31) |
визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
34 |
|
Префікс. Словотворча роль префіксів. (Пр.33) |
Визначає префікс у словах, утворює нові слова за допомогою різних префіксів |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
35 |
|
Словотворчі вправи з використанням префіксів. (Пр.34) |
|
||||||
36 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору на задану тему. Вимова і правопис слів милосердний, вдячний. (Пр.35) |
Будує розповідний текст на задану тему, використовує виражальні засоби мови [3 МОВ 1.7]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
37 |
|
Слова з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова директор. (Пр.36) |
правильно записує та добирає слова з префіксами роз-, без- [3МОВ 4.1 |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
38 |
|
Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова апетит. (Пр.37) |
Правильно переносить слова з префіксами роз-,без-. |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
39 |
|
Слова з префіксами з- (с-). (Пр.38) |
правильно записує та добирає слова з префіксами з- (с-) [3МОВ 4.1 |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
40 |
|
Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-. Вимова і правопис слова коридор. (Пр.39) |
|
||||||
41 |
|
Діагностична робота. Письмовий переказ |
письмово переказує текст розповідного змісту [3 МОВ 3.1]; використовує у власних текстах виражальні засоби мови [3 МОВ 3.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
42 |
|
Робота над виправленням та попередженням помилок, зроблених в діагностичній роботі. |
знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки(графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем [3 МОВ 3.3]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
43 |
|
Суфікс. Роль суфікса. Вимова і правопис слова очерет. (Пр.40) |
визначає і пояснює роль суфікса в слові [3 МОВ 4.1]; пояснює, що таке орфограма [3 МОВ 4.1]; розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
44 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору за заголовком та опорними словами. Вимова і правопис слова гармонія. (Пр.42) |
створює письмове висловлення (розповідь, опис)за заголовком та опорними словами[3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
45 |
|
Творення слів з найуживанішими суфіксами. Вимова і правопис слова черешня. (Пр.43). |
Добирає слова з поданими суфіксами |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
46 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Будова слова». (Пр.41). Тест |
Правильно визначає, будує, самостійно добирає слова з вивченими орфограмами |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
Частини мови. Іменник |
|||||||||
47 |
|
Формування поняття про іменник. (Пр.45) |
розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
48 |
|
Іменники — на́зви істот і неістот. (Пр.46) |
розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
49 |
|
Іменники, які називають опредмечені дії. Вимова і правопис слова внесок. (Пр.47) |
розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки[3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
50 |
|
Іменники, які називають опредмечені ознаки. (Пр.48) |
|
||||||
51 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий твір з елементами характеристики (Пр.49) |
висловлює своє ставлення до того, про що пише [3 МОВ 3.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
52 |
|
Власні та загальні іменники. (Пр.50) |
розрізняє власні і загальні іменники [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
53 |
|
Власні та загальні іменники. (Пр.51) |
|
||||||
54 |
|
Змінювання іменників за числами (Пр. 52) |
змінює іменники за числами [3 МОВ 4.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
55 |
|
Рід іменників (Пр.53) |
визначає рід іменників [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
56 |
|
Підсумковий урок за темою «Іменник». Вимова і правопис слова тривога. (Пр.54) |
Визначає, добирає та доречно вживає іменники у власному мовленні [3 МОВ 4.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
2 семестр |
|||||||||
57 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Карнавал. Створення простих медіапродуктів(запрошення) (Пр.56) |
створює прості медіапродукти (листівка, запрошення, sms-повідомлення, фотоколаж, книжечка тощо) [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 3.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
58 |
|
Діагностична робота. Мовна тема «Іменник». |
|
|
|
||||
59 |
|
Робота над виправленням та попередженням помилок |
знаходить і акуратно виправляє помилки(графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), [3 МОВ 3.3]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
Прикметник |
|||||||||
60 |
|
Формування поняття про прикметники. (Пр.57) |
розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання [3 МОВ 4.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
61 |
|
Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. (Пр.58) |
пояснює роль прикметників у мовленні [3 МОВ 4.1]; будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
62 |
|
Змінювання прикметників за числами (Пр.60) |
змінює прикметники за родами і числами у сполученні з іменниками [3 МОВ 4.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
||||
63 |
|
Змінювання прикметників за родами (Пр.61)
|
|
||||||
64 |
|
Змінювання прикметників за родами. Вимова і правопис слова пиріг. (Пр.62) |
визначає рід іменників [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
65 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту за планом. (Пр.63) |
письмово переказує текст розповідного змісту [3 МОВ3.1]; користуючись планом |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
66 |
|
Розпізнавання граматичної форми прикметників за родовим закінченням, поставленим питанням, та іменником, з яким він зв’язаний. Вимова правопис слова горизонт. (Пр.65) |
розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з якимвін зв’язаний [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
67 |
|
Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. (Пр.64) |
Самостійно знаходить та добирає прикметники-синоніми та прикметники-антоніми |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
68 |
|
Узагальнення вивченого про прикметник. (Пр.66). Тест |
будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
69 |
|
Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь. Прикметник (зош. С. 19-22) |
|
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
Числівник |
|||||
70 |
|
Повторення вивченого про числівник. (Пр.68) |
розпізнає серед слів числівники, які відповідають на питання скільки? [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
71 |
|
Вимова і запис числівників. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр. (Пр.69) |
правильно вимовляє, наголошує і записує числівники, які використовуються для запису дати в зошиті [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
72 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання діалогу. Вимова і правопис слова вокзал. (Пр.70) |
Складає діалог, дотримується етичних норм спілкування, правил етикету [3 МОВ 1.8]; вживає у процесі спілкування правильні форми звертань, слів, що виражають прохання, пропозицію, побажання, вибачення [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 1.8]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
73 |
|
Правильне читання числових виразів. (Пр. 71) |
правильно читає числові вирази [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
74 |
|
Підсумковий урок за темою «Числівник». Вимова і правопис слів хвилина, секунда. (Пр. 72) Тест (зош. с. 23-26) |
Засвоєння правильної вимови і правопису найуживаніших числівників |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
75 |
|
Діагностична робота. Списування «Туманець» |
оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію[3 МОВ 3.1]; дотримується абзаців, полів зошита [3 МОВ 3.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
Дієслово |
|||||
76 |
|
Загальне поняття про дієслово (Пр. 74) |
розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання [3МОВ4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
77 |
|
Роль дієслів у мовленні (Пр. 75) |
Досліджує роль дієслів у мовленні. |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
78 |
|
Часові форми дієслів (Пр. 76) |
розрізняє часові форми дієслів [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
79 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту за планом. Вимова і написання слова криниця. |
Вибірково переказує частину тексту за планом |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
80 |
|
Змінювання дієслів за часами. Вимова і правопис слова гриміти (Пр. 78) |
змінює дієслова за часами [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
81 |
|
Правопис не з дієсловами (Пр. 79) |
правильно записує не з дієсловами [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
82 |
|
Доречне вживання дієслів-синонімів у власних висловленнях (Пр. 80) |
добирає дієслова-синоніми, антоніми і доречно вживає їх у власних висловленнях [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
83 |
|
Доречне вживання дієслів-антонімів увласних висловленнях (Пр. 81) |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
|
84 |
|
Доречне вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях (Пр.82) |
добирає дієслова з прямим і переносним значеннями і доречно вживає їх у власнихвисловленнях [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
85 |
|
Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і правопис слова кипіти. (Пр. 83) Тест |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
|
86 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень. Вимова і правопис слова абрикос (Пр. 84) |
створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з життя [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
87 |
|
Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь. Дієслово (зош. с.27-30) |
|
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
Речення |
|||||
88 |
|
Повторення вивченого про речення (Пр. 86) |
Визначає межі речень, складає речення, працює над деформованим реченням |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
89 |
|
Речення, різні за метою висловлювання та виражен-ням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення (Пр. 87) |
правильно інтонує речення, різні за метою висловлюваннята вираженням почуттів [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
90 |
|
Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні) (Пр. 88) |
правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення [3 МОВ 4.1] |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
91 |
|
Звертання. Речення зі звертанням. Використаннякличного відмінка під час звертань (Пр. 89) |
правильно інтонує і записує речення зі звертанням [3МОВ4.1]; використовує форми кличного відмінка під час звертань [3МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
92 |
|
Головні члени речення (підмет і присудок) (Пр. 90) |
визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
93 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за малюнковим планом та кінцівкою (Пр. 91) |
Складає казку за поданим малюнковим планом та кінцівкою |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
94 |
|
Визначення в реченні другорядних членів речення (без поділу на види) (Пр. 92) |
визначає в реченні другорядні (без поділу на види) члени речення [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
95 |
|
Діагностична робота. Диктант «Ромашка» |
пише розбірливо [3 МОВ 3.1]; дотримується правил орфографії та пунктуації в межах вивченого матеріалу |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
96 |
|
Граматичні зв’язки між словами у простому реченні за допомогою питань (Пр. 93) |
встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
97 |
|
Зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні (Пр. 94) |
встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
98 |
|
Словосполучення в групі підмета і групі присудка (Пр. 95) |
виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
99 |
|
Побудова різних видів простих речень (Пр. 96) |
будує різні види простих речень [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
100 |
|
Узагальнення знань про речення (Пр. 97). Тест (зош. с. 31-34) |
Оперує знаннями з теми «Речення» |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
101 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання переказу за опорними словами. Вимова і правопис слова космонавт (Пр. 98) |
письмово переказує текст розповідного змісту [3 МОВ3.1];за опорними словами |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
Текст |
|||||
102 |
|
Повторення відомостей про текст.(Пр. 100) |
розрізняє за характерними ознаками художні, науково-популярні та ділові тексти [3 МОВ 4.1]; розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
103 |
|
Будова тексту. Тема і мета тексту.(Пр. 101) |
визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку [3МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
104 |
|
Текст-розповідь та текст-опис (Пр. 102) |
розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе [3 МОВ4.1];
|
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
105 |
|
Текст-міркування. |
|
||
106 |
|
Текст-есе (Пр. 104) |
|
||
107 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання адреси. Вимова і правопис слова адреса (Пр. 105) |
Знає значення слів –адресат- та –адресант-.Вміє підписати листа, вказує свою адресу. |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
108 |
|
Спостереження за найголовнішими ознаками художніх текстів. Тема і мета художніх текстів (Пр. 106) |
розрізняє за характерними ознаками художні тексти [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
109 |
|
Спостереження за найголовнішими ознаками науково- популярних текстів. Тема і мета науково-популярних текстів (Пр. 107) |
розрізняє за характерними ознаками, науковопопулярні тексти [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
110 |
|
Спостереження за найголовнішими ознаками ділових текстів. Тема і мета ділових текстів (Пр. 108) |
розрізняє за характерними ознаками ділові тексти [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
111 |
|
Узагальнення відомостей про текст. |
розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе [3 МОВ 4.1]; розрізняє за характерними ознаками художні, науковопопулярні та ділові тексти [3 МОВ 4.1]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
112 |
|
План тексту. Абзаци в оформленні текстів на письмі. Заголовок відповідно до теми тексту (Пр. 109) |
Вміє складати план тексту,добирає заголовок, дотримується абзаців під час написання |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
113 |
|
Зв’язок речень у тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів (Пр. 110) |
Зв'язує слова в тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів. |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
114 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Творчий переказ тексту (Пр. 111) |
створює письмове висловлення прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з життя [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
115 |
|
Діагностична робота. Диктант «Неопалима купина» |
пише розбірливо [3 МОВ 3.1]; дотримується правил орфографії та пунктуації в межах вивченого матеріалу |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
116 |
|
Підсумковий урок за темою «Текст». (Пр. 112). Тест (зош. с. 35-38) |
|
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
Повторення |
|||||
117 |
|
Повторення. Звуки і букви. Алфавіт. Наголос. Слово. Значення слова (Пр. 114) |
Оперує набутими знаннями, складає моделі слів,записує слова за алфавітом, правильно ставить наголос у словникових словах, добирає синоніми, антоніми |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
118 |
|
Повторення. Будова слова (Пр. 115) |
Розбирає слова за будовою, конструює слова з поданих частин |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
119 |
|
Повторення. Іменник (Пр. 116) |
Оперує знаннями по темі «Іменник» |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
120 |
|
Повторення. Прикметник. Числівник (Пр. 117) |
Використовує прикметники та числівники при складання речень |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
121 |
|
Повторення. Дієслово (Пр. 118). |
Оперує часовими формами дієслова |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
122 |
|
Повторення. Речення (Пр. 120) |
Будує речення , перетворює деформовані речення, характеризує речення за метою висловлювання та інтонацією |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
123 |
|
Повторення. Текст (Пр. 121). |
Визначає типи текстів, знає будову тексту. Складає текст по поданою частиною. |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|
124 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Українську мову знати модно (Пр. 122) |
виділяє цікаву для себе інформацію [3 МОВ 1.3]; сприймає доступні медіатексти [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1]; визначає мету простих медіаповідомлень [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]; інтерпретує медіаповідомлення на основі власного досвіду [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]; |
Розвиток мовленнєвої компетентності |
|