Календарне планування з української мови

Про матеріал
Календарне планування з української мови на 1 семестр в 3 класі за підручником І.Большакова, М. Пристінська.
Перегляд файлу

Українська мова

( підручника «Українська мова та читання» для 3 класу

автори І. Большакова, М. Пристінська)

5 годин на тиждень

№ уроку

Тема уроку

Дата

Мова і мовлення

  1.                     

Я вивчаю українську мову. Письмо для себе (Частина 1, с. 5-7).

02.09

  1.                     

Повторення. Текст. Речення. Слово. Художній текст. «Першокласник» (за М. Дуриковою). Читання в особах (Ч. 1, с. 7—10).

03.09

  1.                     

Повторення. Текст. Речення. Слово. Науково-популярний текст. «Які є школи у світі». Дискусія (Ч. 1, с. 10-11).

04.09

  1.                     

Мова і мовлення. Ситуація спілкування. Усне і писемне мовлення (Ч. 1, с. 12-13).

05.09

  1.                     

Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту (Ч. 1, с. 13- 15).

06.09

  1.                     

Культура мовлення. Редагування діалогу. Переказування тексту (Ч. 1, с. 15-16).

09.09

  1.                     

Культура мовлення. Правила етикету (Ч. 1, с. 16-18).

10.09

  1.                     

Усне мовлення. Діалог. Письмо для себе (Ч. 1, с. 18-20).

11.09

  1.                     

Усне мовлення. Монолог. Звертання (Ч. 1, с. 20-22).

12.09

  1.                

Розвиток мовлення. Усний виступ (Ч. 1, с. 23).

13.09

  1.                

Писемне мовлення. Роди літератури. «Такі різні бібліоте­ки» (Ч. 1, с. 23-26).

16.09

  1.                

Я вибираю книгу. Відгук та анотація (Ч. 1, с. 26-27).

17.09

  1.                

Розвиток мовлення. Анотація до книги (Ч. 1, с. 27-29).

18.09

  1.                

Оповідання. Аналіз тексту. «Матильда» (скорочено) (за Р. Долом) (Ч. 1, с. 29-31).

19.09

  1.                

Розвиток мовлення. Відгук про книгу (Ч. 1, с. 32).

20.09

  1.                

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 33).

 

23.09

  1.                

Діагностувальна  робота. 

Аудіювання. Діалог.

24.09

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Мова і мовлення».

25.09

Звуки і букви

  1.                

Звуки і букви. Усна народна творчість (Ч. 1, с. 34-35).

26.09

  1.                

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепіч­ний словник (Ч. 1, с. 35-36).

27.09

  1.                

Наголошені і ненаголошені голосні Правильно пишу. Ор­фограма. Робота з орфографічним словником (Ч. 1, с. 37- 39).

30.09

  1.                

Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 39-40).

01.10

  1.                

Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки К. Єгорушкіної (Ч. 1, с. 40-43).

02.10

  1.                

Чергування голосних у коренях слів. Складання речень (Ч. 1, с. 43-44).

03.10

  1.                

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердо­сті і м’якості на письмі (Ч. 1, с. 45-46).

04.10

  1.                

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголос­них (Ч. 1, с. 46-47).

07.10

  1.                

Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик» (Ч. 1, с. 48-49).

08.10

  1.                

Докладний переказ. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик». Пи­сьмо для себе (Ч. 1, с. 50). «Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 51).

09.10

  1.                

Діагностувальна  робота.

Диктант.

10.10

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви»

 

11.10

 

Слово. Лексичне значення слова

  1.                

Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе (Ч. 1, с. 52-53).

14.10

  1.                

Власне українські слова та слова з інших мов (Ч. 1, с. 53- 55).

15.10

  1.                

Омоніми і багатозначні слова. Складання речень (Ч. 1, с. 55-57).

16.10

  1.                

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (Ч. 1, с. 57—59).

17.10

  1.                

Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (продовження). Порівняння казки і легенди (Ч. 1, с. 59- 60).

18.10

  1.                

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) (Ч. 1, с. 60-63).

 

21.10

  1.                

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (продовження. Складання плану казки (Ч. 1, с. 63-64).

22.10

  1.                

Діагностувальна робота.

Письмовий переказ.

 

23.10

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (Ч. 1, с. 65-66).

 

24.10

  1.                

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (про­довження) (Ч. 1, с. 66-67). «Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 68).

 

25.10

Слово. Будова слова

 

  1.                

Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених слів (Ч. 1, с. 69-71).

04.11

  1.                

Основа слова. Казка у віршованій формі. Леся Українка «Казка про Оха-чародія» (Ч. 1, с. 71-74).

05.11

  1.                

Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень (Ч. 1, с. 74-76).

06.11

  1.                

Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. Письмо для себе (Ч. 1, с. 76-78).

07.11

  1.                

Ненаголошені е, и в коренях слів (Ч. 1, с. 78-79).

08.11

  1.                

Розвиток мовлення. Діалог (Ч. 1, с. 79).

11.11

  1.                

Префікс. Утворення слів (Ч 1, с. 80).

12.11

  1.                

Префікси і прийменники. Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося» (Ч. 1, с. 81-82).

13.11

  1.                

Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-. Досліджу­ємо медіа (Ч. 1, с. 82-83).

14.11

  1.                

Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполу­чень і речень (Ч. 1, с. 83-84).

15.11

  1.                

Апостроф після префіксів. Байка. Езоп «Лисиця і ворона» (Ч. 1, с. 84-87).

18.11

  1.                

Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і лисиця». Читання в особах (Ч. 1, с. 87-89).

19.11

  1.                

Розвиток мовлення. Переказування байки (Ч. 1, с. 90).

20.11

  1.                

Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою (Ч. 1, с. 90-91).

21.11

  1.                

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 92).

22.11

  1.                

Діагностувальна робота.

 Мовна тема «Слово. Будова слова»

25.11

  1.                

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово.

Будова слова».

 

26.11

Слово. Частини мови

  1.                

Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «За­гадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95).

27.11

  1.                

Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «За­гадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95).( продовження )

28.11

  1.                

Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе (Ч. 1, с. 95-97).

29.11

  1.                

Іменники. Назви істот і неістот. Складання списків імен­ників за темами (Ч. 1, с. 97-98).

02.12

  1.                

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних імен­никах (Ч. 1, с. 98-99).

03.12

  1.                

Байка. І. Франко «Байка про байку. Частина 1» (скороче­но) (Ч. 1, с. 100-102).

04.12

  1.                

Розвиток мовлення. Вітання (Ч. 1, с. 102).

05.12

  1.                

Перевірна робота. Читання мовчки.

06.12

  1.                

Правопис власних іменників. Оповідання. «Як Катруся хотіла вчитися» (скорочено) (за І. Роздобудько) (Ч. 1, с. 103-105).

09.12

  1.                

Змінювання іменників за числами. Однина і множина (Ч. 1, с. 105-106).

10.12

  1.                

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (Ч. 1, с. 106-107).

11.12

  1.                

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (продовження) (Ч. 1, с. 108-109).

12.12

  1.                

Розвиток мовлення. П’єса (Ч. 1, с. 109-110).

13.12

  1.                

Рід іменників (Ч. 1, с. 110-111).

16.12

  1.                

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 111).

17.12

  1.                

Діагностувальна робота.

Читання вголос.

18.12

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: іменник».

19.12

  1.                

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр

20.12

 

docx
Додав(-ла)
Лебідь Наталія
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
22 вересня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку