Українська мова
( підручника «Українська мова та читання» для 3 класу
автори І. Большакова, М. Пристінська)
5 годин на тиждень
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Мова і мовлення |
||
|
Я вивчаю українську мову. Письмо для себе (Частина 1, с. 5-7). |
02.09 |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Художній текст. «Першокласник» (за М. Дуриковою). Читання в особах (Ч. 1, с. 7—10). |
03.09 |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Науково-популярний текст. «Які є школи у світі». Дискусія (Ч. 1, с. 10-11). |
04.09 |
|
Мова і мовлення. Ситуація спілкування. Усне і писемне мовлення (Ч. 1, с. 12-13). |
05.09 |
|
Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту (Ч. 1, с. 13- 15). |
06.09 |
|
Культура мовлення. Редагування діалогу. Переказування тексту (Ч. 1, с. 15-16). |
09.09 |
|
Культура мовлення. Правила етикету (Ч. 1, с. 16-18). |
10.09 |
|
Усне мовлення. Діалог. Письмо для себе (Ч. 1, с. 18-20). |
11.09 |
|
Усне мовлення. Монолог. Звертання (Ч. 1, с. 20-22). |
12.09 |
|
Розвиток мовлення. Усний виступ (Ч. 1, с. 23). |
13.09 |
|
Писемне мовлення. Роди літератури. «Такі різні бібліотеки» (Ч. 1, с. 23-26). |
16.09 |
|
Я вибираю книгу. Відгук та анотація (Ч. 1, с. 26-27). |
17.09 |
|
Розвиток мовлення. Анотація до книги (Ч. 1, с. 27-29). |
18.09 |
|
Оповідання. Аналіз тексту. «Матильда» (скорочено) (за Р. Долом) (Ч. 1, с. 29-31). |
19.09 |
|
Розвиток мовлення. Відгук про книгу (Ч. 1, с. 32). |
20.09 |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 33).
|
23.09 |
|
Діагностувальна робота. Аудіювання. Діалог. |
24.09 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Мова і мовлення». |
25.09 |
Звуки і букви |
||
|
Звуки і букви. Усна народна творчість (Ч. 1, с. 34-35). |
26.09 |
|
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепічний словник (Ч. 1, с. 35-36). |
27.09 |
|
Наголошені і ненаголошені голосні Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником (Ч. 1, с. 37- 39). |
30.09 |
|
Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 39-40). |
01.10 |
|
Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки К. Єгорушкіної (Ч. 1, с. 40-43). |
02.10 |
|
Чергування голосних у коренях слів. Складання речень (Ч. 1, с. 43-44). |
03.10 |
|
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі (Ч. 1, с. 45-46). |
04.10 |
|
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголосних (Ч. 1, с. 46-47). |
07.10 |
|
Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик» (Ч. 1, с. 48-49). |
08.10 |
|
Докладний переказ. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик». Письмо для себе (Ч. 1, с. 50). «Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 51). |
09.10 |
|
Діагностувальна робота. Диктант. |
10.10 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви»
|
11.10 |
Слово. Лексичне значення слова |
||
|
Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе (Ч. 1, с. 52-53). |
14.10 |
|
Власне українські слова та слова з інших мов (Ч. 1, с. 53- 55). |
15.10 |
|
Омоніми і багатозначні слова. Складання речень (Ч. 1, с. 55-57). |
16.10 |
|
Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (Ч. 1, с. 57—59). |
17.10 |
|
Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (продовження). Порівняння казки і легенди (Ч. 1, с. 59- 60). |
18.10 |
|
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) (Ч. 1, с. 60-63).
|
21.10 |
|
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (продовження. Складання плану казки (Ч. 1, с. 63-64). |
22.10 |
|
Діагностувальна робота. Письмовий переказ.
|
23.10 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (Ч. 1, с. 65-66).
|
24.10 |
|
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (продовження) (Ч. 1, с. 66-67). «Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 68).
|
25.10 |
Слово. Будова слова
|
||
|
Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених слів (Ч. 1, с. 69-71). |
04.11 |
|
Основа слова. Казка у віршованій формі. Леся Українка «Казка про Оха-чародія» (Ч. 1, с. 71-74). |
05.11 |
|
Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень (Ч. 1, с. 74-76). |
06.11 |
|
Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. Письмо для себе (Ч. 1, с. 76-78). |
07.11 |
|
Ненаголошені е, и в коренях слів (Ч. 1, с. 78-79). |
08.11 |
|
Розвиток мовлення. Діалог (Ч. 1, с. 79). |
11.11 |
|
Префікс. Утворення слів (Ч 1, с. 80). |
12.11 |
|
Префікси і прийменники. Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося» (Ч. 1, с. 81-82). |
13.11 |
|
Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-. Досліджуємо медіа (Ч. 1, с. 82-83). |
14.11 |
|
Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполучень і речень (Ч. 1, с. 83-84). |
15.11 |
|
Апостроф після префіксів. Байка. Езоп «Лисиця і ворона» (Ч. 1, с. 84-87). |
18.11 |
|
Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і лисиця». Читання в особах (Ч. 1, с. 87-89). |
19.11 |
|
Розвиток мовлення. Переказування байки (Ч. 1, с. 90). |
20.11 |
|
Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою (Ч. 1, с. 90-91). |
21.11 |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 92). |
22.11 |
|
Діагностувальна робота. Мовна тема «Слово. Будова слова» |
25.11 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова».
|
26.11 |
Слово. Частини мови |
||
|
Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95). |
27.11 |
|
Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95).( продовження ) |
28.11 |
|
Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе (Ч. 1, с. 95-97). |
29.11 |
|
Іменники. Назви істот і неістот. Складання списків іменників за темами (Ч. 1, с. 97-98). |
02.12 |
|
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках (Ч. 1, с. 98-99). |
03.12 |
|
Байка. І. Франко «Байка про байку. Частина 1» (скорочено) (Ч. 1, с. 100-102). |
04.12 |
|
Розвиток мовлення. Вітання (Ч. 1, с. 102). |
05.12 |
|
Перевірна робота. Читання мовчки. |
06.12 |
|
Правопис власних іменників. Оповідання. «Як Катруся хотіла вчитися» (скорочено) (за І. Роздобудько) (Ч. 1, с. 103-105). |
09.12 |
|
Змінювання іменників за числами. Однина і множина (Ч. 1, с. 105-106). |
10.12 |
|
П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (Ч. 1, с. 106-107). |
11.12 |
|
П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (продовження) (Ч. 1, с. 108-109). |
12.12 |
|
Розвиток мовлення. П’єса (Ч. 1, с. 109-110). |
13.12 |
|
Рід іменників (Ч. 1, с. 110-111). |
16.12 |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 111). |
17.12 |
|
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
18.12 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: іменник». |
19.12 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр |
20.12 |