Календарне планування з української мови 8 клас (3 год на тиждень) для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ (2017р)
Перегляд файлу

        Цілі навчання

Дата

Програмовий модифікований матеріал

Дидактичне обладнання.

Методи, прийоми,

технології які спрямовані на досягнення мети.

Оцінювання знань які учень засвоїв за І семестр

Формування шанобливого ставлення до української мови; бажання її вивчати.

1

01.09

Українська мова-державна мова України. Краса і багатство української мови.

 

 

ПОВТОРЕННЯ

Конкретизація уявлень про предмет, слово і його значення; активізація засвоєння семантичної (смислової) сторони слова;

збагачення словника іменниковою та прикметниковою лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні; формування уміння диференціювати речення за їх ритміко-інтонаційними особливостями;

розвиток уміння використовувати набуті знання; стимулювання активності та самостійності в роботі; виховання уважності, сумлінності, старанності.

2

02.09

Будова слова

 

 

3

08.09

Частини мови(іменник, прикметник).

 

4

08.09

Граматичні категорії іменника, прикметника.

 

5

09.09

Види речень за метою висловлювання(окличні й неокличні).

 

 

 

Схеми

                                     ЗНАННЯ ПРО МОВУ. МОВНІ УМІННЯ

Формування розуміння того, що усне і писемне мовлення повинно відповідати певним вимогам;

розвиток слухової уваги та пам’яті; розвиток усного зв’язного мовлення;

розвиток мовленнєвої активності; виховання любові до рідної мови;

виховання бажання читати, писати, говорити й спілкуватися українською мовою;

6

15.09

РМ. Мова як засіб спілкування.

 

 

7

15.09

Види мовленнєвої діяльності(аудіювання, говоріння, читання, письмо).

Схеми

 

Формування та розвиток усвідомлення конкретного змісту слів;

конкретизація уявлень про предмет, слово і його значення; активізація засвоєння семантичної (смислової) сторони слова;

розвиток слухового та зорового сприймання;

удосконалення навичок звукового, звуко-буквеного, складового аналізу слів; розвиток розумових операцій аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення;

розвиток асоціативного мислення;

формування та закріплення правильної вимови слів;

формування уявлень про складні слова; вміння застосовувати їх у власному мовленні; формування уміння уважно сприймати інструкцію вчителя щодо виконання завдання, аналізувати зразок виконання завдання, оцінювати виконане завдання;

розвиток навичок самоконтролю під час мовленнєвої діяльності;

розвиток уміння виділяти головне з-поміж другорядного;

формування вміння користуватися словником.

8

16.09

Слово. Лексичне значення слова. Знайомство з тлумачним словником.

Малюнки

 

9

16.09

Групи слів за значенням. Синоніми.

Картка,малюнки

 

10

22.09

Групи слів за значенням. Антоніми.

Картка,малюнки

 

11

23.09

Групи слів за значенням. Омоніми.

Картка,малюнки

 

12-13

29.09

Будова слова. Повторення будови слова. Префікс,

корінь, суфікс, закінчення.

Картка,малюнки,

схеми

 

14

30.09

Визначення основи слова.

Картка,малюнки,

схеми

 

15

06.10

Спільнокореневі слова.

Картка,малюнки,

схеми

 

16

07.10

Складні слова. Утворення складних слів.

Картка,малюнки,

схеми

 

17

13.10

Контрольна робота№1.Повторення.Знання промову. Мовні уміння.

 

Завдання на картці

 

Збагачення словника іменниковою лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні;

розвиток уміння використовувати набуті знання; формування та розвиток здатності до словотворення, до змінювання слів та речень;

виховання уважності, дисциплінованості, відповідальності; довільної поведінки на уроці.

18

20.10

Іменник. Синтаксична роль іменника.

 

 

19

20.10

Повторення граматичних категорій: рід.

Таблиця,картка

 

20

 

 

21.10

Повторення граматичних категорій:  число.

 

Таблиця,картка

21

 

 

21.10

Повторення граматичних категорій: відмінок.

Таблиця,картка

22

03.11

Відмінювання іменників за відмінками(практично)

Таблиця,картка

 

Збагачення словника прикметниковою лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні;

розвиток процесів сприймання, запам’ятовування, пригадування, відтворення; формування уміння контролювати власну мовленнєву діяльність;

формування уявлень про роль прикметників у художньому стилі мовлення.

23

04.11

Прикметник. Синтаксична роль прикметника.

Таблиця,картка

 

24

04.11

Повторення граматичних категорій прикметника: рід.

Таблиця,картка

 

25

10.11

Повторення граматичних категорій прикметника:  число.

Таблиця,картка

26

10.11

Повторення граматичних категорій прикметника: відмінок.

Таблиця,картка

27-28

11.11

Визначення числа, роду, відмінка прикметника за числом, родом, відмінком іменника.

Таблиця,картка

 

29

17.11

Узгодження (зв'язок) прикметників з іменниками в усному і писемному мовленні.

Таблиця,картка

 

Збагачення словника дієслівною лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні;

розвиток аналітико-синтетичного сприймання;

формування та закріплення правильної вимови слів; формування уміння уважно сприймати інструкцію вчителя щодо виконання завдання, аналізувати зразок виконання завдання, оцінювати виконане завдання;

розвиток навичок самоконтролю під час мовленнєвої

30

18.11

Дієслово. Синтаксична роль дієслова.

Таблиця,картка

 

 

31

 

18.11

Повторення граматичних категорій дієслова: час, число.

Таблиця,картка

 

 

32

24.11

Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами. Минулий час(практично).

Таблиця,картка

 

діяльності; формування культури усного і писемного мовлення.

 

33

25.11

Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами. Теперішній час(практично)

Таблиця,картка

 

34

01.12

Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами. Майбутній час(практично).

Таблиця,картка

 

 

 

 

35-36

02.12

Число дієслова. Однина. Множина.

Таблиця,картка

 

37

02.12

Визначення числа дієслова за числом іменника.

Таблиця,картка

 

38

08.12

Правопис частки не з дієсловами.

Таблиця,картка

 

Формування навичок діалогічного й монологічного усного мовлення;

формування вміння ініціювати та підтримувати діалог;

формування вміння орієнтуватися на ситуацію спілкування (учасники діалогу, їх настрій, місце проведення діалогу);

формування чіткості та виразності усного мовлення; формування вміння змістовно, граматично правильно, логічно висловлюватися та доцільно використовувати слова в конкретному значенні;

формування невербальних засобів спілкування (міміка, природні жести);

формування та розвиток емоційно та інтонаційно виразного мовлення; виховання уважного, доброзичливого ставлення до співрозмовника;

розвиток культури спілкування.

39

 

 

 

 

 

09.12

РМ. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне.

 

Малюнки,схеми

 

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

09.12

РМ. Діалогічне мовлення. Діалог,його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної з життєвим досвідом учнів(діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалог за поданим початком, малюнком)

Малюнки,схеми

 

41

15.12

РМ. Монологічне мовлення. Конструювання висловлювань: опис

(предметів, людей, явищ природи)

Малюнки,схеми

 

42

15.12

РМ. Монологічне мовлення. Конструювання висловлювань:повідомлення про діяльність; висловлення побажання,прохання.

Малюнки,схеми

 

43

16.12

Контрольна робота№2.

Іменник. Прикметник. Дієслово.

Завдання на картці

 

44

22.12

РМ. Монологічне мовлення. Розповідь(про події що відбулися, особисті враження) за питаннями, за серією малюнків.

 

Малюнки,схеми

 

 

45

23.12

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу протягом І семестру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          ІІ семестр 2020/2021 н.р.

        Цілі навчання

Дата

Програмовий модифікований матеріал

Дидактичне обладнання.

Методи, прийоми,

технології які спрямовані на досягнення мети.

Оцінювання знань які учень засвоїв за І семестр

  Формування практичних мовленнєвих навичок на базі доступних відомостей про текст як завершений твір чи його фрагмент;

формування осмисленості сприймання (розуміння суті того, що сприймається);

формування мисленнєвих операцій аналізу, синтезу, порівняння, спостереження за мовними явищами;

розвиток логічного мислення;

сприяння усвідомленню логічної послідовності побудови висловлювань;

формування навичок самостійного висловлювання;

формування вміння регулювати власні дії у відповідності з планом та інструкцією щодо виконання завдання;

формування вміння виявляти і виправляти допущені помилки;

формування позитивного ставлення до виконуваної роботи.

  

    

    

  

46

12.01

РМ. Текст. Заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту тексту.

 

 

 

 

47-48

13.01

РМ. Структура тексту(зачин, основна частина, кінцівка). Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом.

 

 

 

 

49

19.01

РМ. Складання простого плану тексту. Відновлення текстів з деформованою будовою.

 

 

 

 

50-51

20.01

РМ. Тексти різних типів: розповідь, опис, міркування.

 

 

 

 

  Збагачення словника займенниковою лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні;

 

формування уміння виокремлювати займенники в усному та писемному мовленні;

розвиток уміння використовувати набуті знання;

формування навичок культурного мовлення.

  

    

    

    

    

52-53

26.01

Займенник.

Роль займенників у мові. Особові займенники.

 

 

 

 

54

27.01

Займенники присвійні, вказівні.

 

 

 

 

55

02.02

Займенники питальні й відносні.

 

 

 

 

56-57

03.02

Займенники заперечні, означальні й відносні.

 

 

 

 

58

09.02

Вживання займенників ВИ,ВАС, ВАМ у шанобливому значенні.

 

 

 

 

Формування практичних мовленнєвих навичок на базі доступних відомостей про текст як завершений твір чи його фрагмент;

формування осмисленості сприймання (розуміння суті того, що сприймається);

формування мисленнєвих операцій аналізу, синтезу, порівняння, спостереження за мовними явищами;розвиток логічного мислення;

сприяння усвідомленню логічної послідовності побудови висловлювань;

формування навичок самостійного висловлювання;

формування вміння регулювати власні дії у відповідності з планом та інструкцією щодо виконання завдання;

формування вміння виявляти і виправляти допущені помилки;

формування позитивного ставлення до виконуваної роботи.

 

59-60

10.02

РМ. Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, міркування), різних жанрів (казка, загадка, прислівя, приказка,легенда, вірш, оповідання).

 

 

 

 

61

16.02

РМ. Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, міркування), різних жанрів (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, опов-ня).

 

 

 

 

62-63

17.02

РМ. Переказ тексту за поданим планом. Вибірковий переказ.

 

 

 

 

    

      Розвиток слухової уваги, сприймання, уваги, пам’яті;

розвиток зв’язного мовлення;

формування та закріплення правильної вимови слів;

формування навичок самоконтролю;

виховання самостійності при виконанні завдань.

    

64

23.02

Службові слова. Прийме-нники, сполучники.          Їх роль у мові

 

 

 

 

65-66

24.02

Правопис прийменників і сполучників.

 

 

 

 

67-68

02.03

Вживання сполучників для зв’язку однорідних членів речення.

 

 

 

 

69

03.03

К.р.№3

Займенник. Службові слова. Прийменники, сполучники.         

 

 

 

 

Збагачення активного словника;

формування навичок адекватного використання звертання в усному та писемному мовленні;

формування та закріплення правильної вимови слів;

формування правильної граматичної будови мовлення;

формування навичок самоконтролю;

виховання культури мовлення.

70-71

09.03

Звертання.

Місце звертання у реченні: на початку, в середині, в кінці.

 

 

 

 

72

10.03

Розділові знаки при звертанні: кома, знак оклику.

 

 

 

 

73

16.03

Застосування звертань при написанні листівок, листів, тощо.

 

 

 

 

Формування осмисленості сприймання (розуміння суті  того, що сприймається);

 

формування практичних мовленнєвих навичок на базі доступних відомостей про речення як таке, що виражає закінчену думку;

 

формування мислительних операцій аналізу, порівняння, узагальнення;

 

формування уміння дотримуватися правил правопису на письмі;

 

формування уміння користуватися мовленнєвими, інтонаційними та немовними засобами виразності (робити паузи, обирати темп читання, інтонацію, вираз обличчя, та змінювати їх залежно від розділових знаків та змісту);

 

розвиток інтонаційної виразності мовлення;

 

виховання вміння відчувати емоційний настрій висловлювання;

 

 формування вміння виправляти допущені помилки;

 

стимулювання активності та самостійності в роботі; виховання уважності, сумлінності, старанності.

 

74-75

17.03

Речення.

Речення як одиниця мовлення, його ознаки.

 

 

 

76-77

23.03

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки в кінці речень.

 

 

 

78

24.03

Інтонування речень за метою висловлювання.

 

 

 

 

79-80

06.04

Головні члени речення: підмет і присудок.

 

 

 

 

81

07.04

Другорядні члени речення(практично)

 

 

 

 

82-83

13.04

Поширення речень другорядними членами за допомогою запитань

 

 

 

84

14.04

Речення, ускладнені звертанням.

 

 

 

 

85-86

20.04

Речення з однорідними членами речення.

 

 

 

 

87

21.04

Речення з однорідними членами речення.

 

 

 

 

Формування правильної граматичної будови мовлення;

 

розвиток мислительних операцій аналізу, порівняння, синтезу;

 

формування та розвиток навичок самодиктування слів при списуванні та написанні під диктовку;

 

формування навички правильно обирати поставу під час письма;

 

розвиток логічно зв’язного писемного мовлення;

 

формування навичок самоконтролю;

 

виховання охайності, самостійності.

 

88-89

27.04

 

 

Писемне мовлення.

Написання під диктування речень і текстів.

 

 

 

 

90

28.04

Речення з правильним і неправильним порядком.

 

 

 

 

91-92

05.05

Складання речень за запитаннями, малюнками, на задану тему.

 

 

 

 

93-94

11.05

Складання речень за запитаннями, малюнками, на задану тему.

 

 

 

 

95

12.05

 Перевірка власних робіт.

 

 

 

   Конкретизація уявлень про предмет, слово і його значення; активізація засвоєння семантичної (смислової) сторони слова;

збагачення словника лексикою частин мови; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні;

формування уміння диференціювати речення за їх ритміко-інтонаційними особливостями;

розвиток уміння використовувати набуті знання;

стимулювання активності та самостійності в роботі; виховання уважності, сумлінності, старанності.

 

    

    

    

96

18.05

К.р.№4

Звертання. Речення.

 

 

 

 

97-98

19.05

Повторення і узагальнення вивченого.

Іменник, прикметник, дієслово.

 

 

 

 

99

25.05

Повторення і узагальнення вивченого. Займенник. Службові частини мови. Звертання.

 

 

 

 

100-101

26.05

Повторення і узагальнення вивченого. Речення.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
1157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку