Цілі навчання |
№ |
Дата |
Програмовий модифікований матеріал |
Дидактичне обладнання. Методи, прийоми, технології які спрямовані на досягнення мети. |
Оцінювання знань які учень засвоїв за І семестр |
||||||
Формування шанобливого ставлення до української мови; бажання її вивчати. |
1 |
01.09 |
Українська мова-державна мова України. Краса і багатство української мови. |
|
|
||||||
ПОВТОРЕННЯ |
|||||||||||
Конкретизація уявлень про предмет, слово і його значення; активізація засвоєння семантичної (смислової) сторони слова; збагачення словника іменниковою та прикметниковою лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні; формування уміння диференціювати речення за їх ритміко-інтонаційними особливостями; розвиток уміння використовувати набуті знання; стимулювання активності та самостійності в роботі; виховання уважності, сумлінності, старанності. |
2 |
02.09 |
Будова слова |
|
|
||||||
3 |
08.09 |
Частини мови(іменник, прикметник). |
|
||||||||
4 |
08.09 |
Граматичні категорії іменника, прикметника. |
|
||||||||
5 |
09.09 |
Види речень за метою висловлювання(окличні й неокличні).
|
Схеми |
||||||||
ЗНАННЯ ПРО МОВУ. МОВНІ УМІННЯ |
|||||||||||
Формування розуміння того, що усне і писемне мовлення повинно відповідати певним вимогам; розвиток слухової уваги та пам’яті; розвиток усного зв’язного мовлення; розвиток мовленнєвої активності; виховання любові до рідної мови; виховання бажання читати, писати, говорити й спілкуватися українською мовою; |
6 |
15.09 |
РМ. Мова як засіб спілкування. |
|
|
||||||
7 |
15.09 |
Види мовленнєвої діяльності(аудіювання, говоріння, читання, письмо). |
Схеми |
|
|||||||
Формування та розвиток усвідомлення конкретного змісту слів; конкретизація уявлень про предмет, слово і його значення; активізація засвоєння семантичної (смислової) сторони слова; розвиток слухового та зорового сприймання; удосконалення навичок звукового, звуко-буквеного, складового аналізу слів; розвиток розумових операцій аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення; розвиток асоціативного мислення; формування та закріплення правильної вимови слів; формування уявлень про складні слова; вміння застосовувати їх у власному мовленні; формування уміння уважно сприймати інструкцію вчителя щодо виконання завдання, аналізувати зразок виконання завдання, оцінювати виконане завдання; розвиток навичок самоконтролю під час мовленнєвої діяльності; розвиток уміння виділяти головне з-поміж другорядного; формування вміння користуватися словником. |
8 |
16.09 |
Слово. Лексичне значення слова. Знайомство з тлумачним словником. |
Малюнки |
|
||||||
9 |
16.09 |
Групи слів за значенням. Синоніми. |
Картка,малюнки |
|
|||||||
10 |
22.09 |
Групи слів за значенням. Антоніми. |
Картка,малюнки |
|
|||||||
11 |
23.09 |
Групи слів за значенням. Омоніми. |
Картка,малюнки |
|
|||||||
12-13 |
29.09 |
Будова слова. Повторення будови слова. Префікс, корінь, суфікс, закінчення. |
Картка,малюнки, схеми |
|
|||||||
14 |
30.09 |
Визначення основи слова. |
Картка,малюнки, схеми |
|
|||||||
15 |
06.10 |
Спільнокореневі слова. |
Картка,малюнки, схеми |
|
|||||||
16 |
07.10 |
Складні слова. Утворення складних слів. |
Картка,малюнки, схеми |
|
|||||||
17 |
13.10 |
Контрольна робота№1.Повторення.Знання промову. Мовні уміння. |
Завдання на картці |
|
|||||||
Збагачення словника іменниковою лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні; розвиток уміння використовувати набуті знання; формування та розвиток здатності до словотворення, до змінювання слів та речень; виховання уважності, дисциплінованості, відповідальності; довільної поведінки на уроці. |
18 |
20.10 |
Іменник. Синтаксична роль іменника. |
|
|
||||||
19 |
20.10 |
Повторення граматичних категорій: рід. |
Таблиця,картка |
|
|||||||
20
|
21.10 |
Повторення граматичних категорій: число.
|
Таблиця,картка |
||||||||
21
|
21.10 |
Повторення граматичних категорій: відмінок. |
Таблиця,картка |
||||||||
22 |
03.11 |
Відмінювання іменників за відмінками(практично) |
Таблиця,картка |
|
|||||||
Збагачення словника прикметниковою лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні; розвиток процесів сприймання, запам’ятовування, пригадування, відтворення; формування уміння контролювати власну мовленнєву діяльність; формування уявлень про роль прикметників у художньому стилі мовлення. |
23 |
04.11 |
Прикметник. Синтаксична роль прикметника. |
Таблиця,картка |
|
||||||
24 |
04.11 |
Повторення граматичних категорій прикметника: рід. |
Таблиця,картка |
|
|||||||
25 |
10.11 |
Повторення граматичних категорій прикметника: число. |
Таблиця,картка |
||||||||
26 |
10.11 |
Повторення граматичних категорій прикметника: відмінок. |
Таблиця,картка |
||||||||
27-28 |
11.11 |
Визначення числа, роду, відмінка прикметника за числом, родом, відмінком іменника. |
Таблиця,картка |
|
|||||||
29 |
17.11 |
Узгодження (зв'язок) прикметників з іменниками в усному і писемному мовленні. |
Таблиця,картка |
|
|||||||
Збагачення словника дієслівною лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні; розвиток аналітико-синтетичного сприймання; формування та закріплення правильної вимови слів; формування уміння уважно сприймати інструкцію вчителя щодо виконання завдання, аналізувати зразок виконання завдання, оцінювати виконане завдання; розвиток навичок самоконтролю під час мовленнєвої |
30 |
18.11 |
Дієслово. Синтаксична роль дієслова. |
Таблиця,картка |
|
||||||
31
|
18.11 |
Повторення граматичних категорій дієслова: час, число. |
Таблиця,картка |
|
|||||||
32 |
24.11 |
Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами. Минулий час(практично). |
Таблиця,картка |
|
|||||||
діяльності; формування культури усного і писемного мовлення.
|
33 |
25.11 |
Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами. Теперішній час(практично) |
Таблиця,картка |
|
||||||
34 |
01.12 |
Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами. Майбутній час(практично). |
Таблиця,картка
|
|
|||||||
35-36 |
02.12 |
Число дієслова. Однина. Множина. |
Таблиця,картка |
|
|||||||
37 |
02.12 |
Визначення числа дієслова за числом іменника. |
Таблиця,картка |
|
|||||||
38 |
08.12 |
Правопис частки не з дієсловами. |
Таблиця,картка |
|
|||||||
Формування навичок діалогічного й монологічного усного мовлення; формування вміння ініціювати та підтримувати діалог; формування вміння орієнтуватися на ситуацію спілкування (учасники діалогу, їх настрій, місце проведення діалогу); формування чіткості та виразності усного мовлення; формування вміння змістовно, граматично правильно, логічно висловлюватися та доцільно використовувати слова в конкретному значенні; формування невербальних засобів спілкування (міміка, природні жести); формування та розвиток емоційно та інтонаційно виразного мовлення; виховання уважного, доброзичливого ставлення до співрозмовника; розвиток культури спілкування. |
39
|
09.12 |
РМ. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне.
|
Малюнки,схеми |
|
||||||
40
|
09.12 |
РМ. Діалогічне мовлення. Діалог,його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної з життєвим досвідом учнів(діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалог за поданим початком, малюнком) |
Малюнки,схеми |
||||||||
41 |
15.12 |
РМ. Монологічне мовлення. Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи) |
Малюнки,схеми |
|
|||||||
42 |
15.12 |
РМ. Монологічне мовлення. Конструювання висловлювань:повідомлення про діяльність; висловлення побажання,прохання. |
Малюнки,схеми |
|
|||||||
43 |
16.12 |
Контрольна робота№2. Іменник. Прикметник. Дієслово. |
Завдання на картці |
|
|||||||
44 |
22.12 |
РМ. Монологічне мовлення. Розповідь(про події що відбулися, особисті враження) за питаннями, за серією малюнків.
|
Малюнки,схеми |
|
|||||||
|
45 |
23.12 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу протягом І семестру.
|
|
|
||||||
ІІ семестр 2020/2021 н.р.
Цілі навчання |
№ |
Дата |
Програмовий модифікований матеріал |
Дидактичне обладнання. Методи, прийоми, технології які спрямовані на досягнення мети. |
Оцінювання знань які учень засвоїв за І семестр |
Формування практичних мовленнєвих навичок на базі доступних відомостей про текст як завершений твір чи його фрагмент; формування осмисленості сприймання (розуміння суті того, що сприймається); формування мисленнєвих операцій аналізу, синтезу, порівняння, спостереження за мовними явищами; розвиток логічного мислення; сприяння усвідомленню логічної послідовності побудови висловлювань; формування навичок самостійного висловлювання; формування вміння регулювати власні дії у відповідності з планом та інструкцією щодо виконання завдання; формування вміння виявляти і виправляти допущені помилки; формування позитивного ставлення до виконуваної роботи.
|
46 |
12.01 |
РМ. Текст. Заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту тексту.
|
|
|
47-48 |
13.01 |
РМ. Структура тексту(зачин, основна частина, кінцівка). Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом.
|
|
|
|
49 |
19.01 |
РМ. Складання простого плану тексту. Відновлення текстів з деформованою будовою.
|
|
|
|
50-51 |
20.01 |
РМ. Тексти різних типів: розповідь, опис, міркування.
|
|
|
|
Збагачення словника займенниковою лексикою; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні;
формування уміння виокремлювати займенники в усному та писемному мовленні; розвиток уміння використовувати набуті знання; формування навичок культурного мовлення.
|
52-53 |
26.01 |
Займенник. Роль займенників у мові. Особові займенники.
|
|
|
54 |
27.01 |
Займенники присвійні, вказівні.
|
|
|
|
55 |
02.02 |
Займенники питальні й відносні.
|
|
|
|
56-57 |
03.02 |
Займенники заперечні, означальні й відносні.
|
|
|
|
58 |
09.02 |
Вживання займенників ВИ,ВАС, ВАМ у шанобливому значенні.
|
|
|
|
Формування практичних мовленнєвих навичок на базі доступних відомостей про текст як завершений твір чи його фрагмент; формування осмисленості сприймання (розуміння суті того, що сприймається); формування мисленнєвих операцій аналізу, синтезу, порівняння, спостереження за мовними явищами;розвиток логічного мислення; сприяння усвідомленню логічної послідовності побудови висловлювань; формування навичок самостійного висловлювання; формування вміння регулювати власні дії у відповідності з планом та інструкцією щодо виконання завдання; формування вміння виявляти і виправляти допущені помилки; формування позитивного ставлення до виконуваної роботи.
|
59-60 |
10.02 |
РМ. Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, міркування), різних жанрів (казка, загадка, прислівя, приказка,легенда, вірш, оповідання).
|
|
|
61 |
16.02 |
РМ. Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, міркування), різних жанрів (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, опов-ня).
|
|
|
|
62-63 |
17.02 |
РМ. Переказ тексту за поданим планом. Вибірковий переказ.
|
|
|
|
Розвиток слухової уваги, сприймання, уваги, пам’яті; розвиток зв’язного мовлення; формування та закріплення правильної вимови слів; формування навичок самоконтролю; виховання самостійності при виконанні завдань.
|
64 |
23.02 |
Службові слова. Прийме-нники, сполучники. Їх роль у мові
|
|
|
65-66 |
24.02 |
Правопис прийменників і сполучників.
|
|
|
|
67-68 |
02.03 |
Вживання сполучників для зв’язку однорідних членів речення.
|
|
|
|
69 |
03.03 |
К.р.№3 Займенник. Службові слова. Прийменники, сполучники.
|
|
|
|
Збагачення активного словника; формування навичок адекватного використання звертання в усному та писемному мовленні; формування та закріплення правильної вимови слів; формування правильної граматичної будови мовлення; формування навичок самоконтролю; виховання культури мовлення. |
70-71 |
09.03 |
Звертання. Місце звертання у реченні: на початку, в середині, в кінці.
|
|
|
72 |
10.03 |
Розділові знаки при звертанні: кома, знак оклику.
|
|
|
|
73 |
16.03 |
Застосування звертань при написанні листівок, листів, тощо.
|
|
|
|
Формування осмисленості сприймання (розуміння суті того, що сприймається);
формування практичних мовленнєвих навичок на базі доступних відомостей про речення як таке, що виражає закінчену думку;
формування мислительних операцій аналізу, порівняння, узагальнення;
формування уміння дотримуватися правил правопису на письмі;
формування уміння користуватися мовленнєвими, інтонаційними та немовними засобами виразності (робити паузи, обирати темп читання, інтонацію, вираз обличчя, та змінювати їх залежно від розділових знаків та змісту);
розвиток інтонаційної виразності мовлення;
виховання вміння відчувати емоційний настрій висловлювання;
формування вміння виправляти допущені помилки;
стимулювання активності та самостійності в роботі; виховання уважності, сумлінності, старанності.
|
74-75 |
17.03 |
Речення. Речення як одиниця мовлення, його ознаки. |
|
|
76-77 |
23.03 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки в кінці речень. |
|
|
|
78 |
24.03 |
Інтонування речень за метою висловлювання.
|
|
|
|
79-80 |
06.04 |
Головні члени речення: підмет і присудок.
|
|
|
|
81 |
07.04 |
Другорядні члени речення(практично)
|
|
|
|
82-83 |
13.04 |
Поширення речень другорядними членами за допомогою запитань |
|
|
|
84 |
14.04 |
Речення, ускладнені звертанням.
|
|
|
|
85-86 |
20.04 |
Речення з однорідними членами речення.
|
|
|
|
87 |
21.04 |
Речення з однорідними членами речення. |
|
|
|
Формування правильної граматичної будови мовлення;
розвиток мислительних операцій аналізу, порівняння, синтезу;
формування та розвиток навичок самодиктування слів при списуванні та написанні під диктовку;
формування навички правильно обирати поставу під час письма;
розвиток логічно зв’язного писемного мовлення;
формування навичок самоконтролю;
виховання охайності, самостійності.
|
88-89 |
27.04
|
Писемне мовлення. Написання під диктування речень і текстів.
|
|
|
90 |
28.04 |
Речення з правильним і неправильним порядком.
|
|
|
|
91-92 |
05.05 |
Складання речень за запитаннями, малюнками, на задану тему.
|
|
|
|
93-94 |
11.05 |
Складання речень за запитаннями, малюнками, на задану тему.
|
|
|
|
95 |
12.05 |
Перевірка власних робіт. |
|
|
|
Конкретизація уявлень про предмет, слово і його значення; активізація засвоєння семантичної (смислової) сторони слова; збагачення словника лексикою частин мови; формування навичок адекватного використання її в усному та писемному мовленні; формування уміння диференціювати речення за їх ритміко-інтонаційними особливостями; розвиток уміння використовувати набуті знання; стимулювання активності та самостійності в роботі; виховання уважності, сумлінності, старанності.
|
96 |
18.05 |
К.р.№4 Звертання. Речення.
|
|
|
97-98 |
19.05 |
Повторення і узагальнення вивченого. Іменник, прикметник, дієслово.
|
|
|
|
99 |
25.05 |
Повторення і узагальнення вивченого. Займенник. Службові частини мови. Звертання.
|
|
|
|
100-101 |
26.05 |
Повторення і узагальнення вивченого. Речення. |
|
|