УКРАЇНСЬКА МОВА
№ |
Тема уроку |
|
Дата |
1. |
Інструктаж з ТБ на уроках української мови. Ознайомлення з підручником та умовними позначеннями у ньому. Державні символи України. |
1-3 |
|
2. |
Пригадую, що я знаю про звуки і букви. |
4-5 |
|
3. |
Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях. |
6-7 |
|
4. |
Пригадаю слова з подовженими приголосними звуками й апострофами. |
8-9 |
|
5. |
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу. |
9-11 |
|
6. |
Правильно наголошую слова. |
11-14 |
|
7. |
Розташування слів в алфавітному порядку. |
14-15 |
|
8. |
Розвиток зв’язного мовлення. Враження від осінньої природи. |
|
|
9. |
Повторення і застосування правил переносу слів. |
15-16 |
|
10. |
Застосування вивченого у вправах. |
|
|
11. |
Діагностична робота (вхідна) Диктант |
|
|
12. |
Пряме і переносне значення слів. |
17-18 |
|
13. |
Добираю синоніми та антоніми. |
19-20 |
|
14. |
Розпізняю багатозначні слова. |
21-22 |
|
15. |
Досліджую фразеологізми. |
23-24 |
|
16. |
Розвиток зв’язного мовлення. «Хитрий Карло». |
|
|
17. |
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. |
|
|
18. |
Тематична діагностувальна робота Списування. |
|
|
19. |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
20. |
Визначаю будову слова. |
25-26 |
|
21. |
Будова слова. Спільнокореневі слова. |
|
|
22. |
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники. |
27-29 |
|
23. |
Досліджую слова із префіксами пре- і при-. |
29-31 |
|
24. |
Розвиток зв’язного мовлення. «Казка про яблуню і березу». |
|
|
25 |
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. |
31-32 |
|
26. |
Повторення і закріплення знань про будову слова. |
|
|
27. |
Тематична діагностувальна робота Усний твір |
|
|
28. |
Корекція знань учнів. |
|
|
29. |
Розрізняю іменники - назви істот і неістот. |
33-34 |
|
30. |
Власні та загальні назви. |
|
|
31. |
Визначаю рід і число іменників. |
35-37 |
|
32. |
Розвиток зв’язного мовлення. «Моє ставлення до школи». |
|
|
33. |
Досліджую відмінки і відмінкові питання |
37-39 |
|
34. |
Визначення відмінка іменників. Вправляння у відмінюванні іменників. |
|
|
35. |
Змінювання іменників за відмінками. |
39-40 |
|
36. |
Визначаю початкову форму іменників. |
41-42 |
|
37. |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини. |
43-45 |
|
38. |
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. |
45-47 |
|
39. |
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини. |
48-50 |
|
40. |
Розвиток зв’язного мовлення. «Дві груші й одна». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. |
|
|
41. |
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків при відмінюванні іменників. |
50-52 |
|
42. |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини. |
52-55 |
|
43. |
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
55-57 |
|
44. |
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини. |
58-59 |
|
45. |
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини. |
60-61 |
|
46. |
Розбираю іменник як частину мови. |
61-62 |
|
47. |
Повторення і закріплення знань про іменник. Тренувальні вправи. |
|
|
48. |
Розвиток зв’язного мовлення. «Мій улюблений журнал». |
|
|
49. |
Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник». |
|
|
50. |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
51. |
Пригадаю вивчене про прикметник |
63-65 |
|
52. |
Визначення роду і числа прикметників. |
|
|
53. |
Спостерігаю за відмінюванням прикметників. |
65-67 |
|
54. |
Визначаю початкову форму прикметників. |
68-69 |
|
55. |
Досліджую закінчень прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках. |
70-71 |
|
56. |
Розвиток зв’язного мовлення. «Шкідливість куріння». |
|
|
57. |
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів. |
72-73 |
|
58. |
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-. |
74-75 |
|
59. |
Визначаю рід, число і відмінок прикметників. |
76-78 |
|
60. |
Розбираю прикметника як частину мови. |
78-79 |
|
61. |
Тематична діагностувальна робота Письмовий переказ |
|
|
62. |
Корекція результатів знань учнів. Закріплення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
|
|
63. |
Тематична діагностувальна робота Діалог |
|
|
64. |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Прикметник». Підсумковий урок за семестр. |
|
|
65 |
Розвиток зв’язного мовлення. «Про розум і вдячність диких тварин». |
|
|
66 |
Розпізнаю числівники в реченні і тексті |
80-82 |
|
67 |
Розпізнаю числівники в реченні і тексті |
|
|
68 |
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
82-84 |
|
69 |
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби |
84-85 |
|
70 |
Закріплення і застосування знань про числівники. |
|
|
71 |
Тематична діагностувальна робота Списування |
|
|
72 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
|
73 |
Розвиток зв’язного мовлення. «Стосунки між однолітками». |
|
|
74 |
Розпізнаю займенники |
86-88 |
|
75 |
Досліджую особові займенники |
88-89 |
|
76 |
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої та 2-ої особи |
90-92 |
|
77 |
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи |
92-94 |
|
78 |
Розбираю займенники як частину мови |
94-96 |
|
79 |
Закріплення і застосування знань про займенники |
|
|
80 |
Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Числівник і Займенник». |
|
|
81 |
Корекція результатів знань учнів |
|
|
82 |
Розвиток зв’язного мовлення. «Справжня дружба». |
|
|
83 |
Розпізнаю дієслова |
97-99 |
|
84 |
Розпізнаю неозначену форму дієслова |
99-101 |
|
85 |
Змінюю дієслова за числами |
101-103 |
|
86 |
Визначаю часи дієслів |
103-105 |
|
87 |
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу |
106-107 |
|
88 |
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу |
108-109 |
|
89 |
Розвиток зв’язного мовлення. «Моє хобі». |
|
|
90 |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу |
110-111 |
|
91 |
Утворюю дієслова минулого часу |
112-113 |
|
92 |
Досліджую дієслова на -ся |
114-115 |
|
93 |
Розбираю дієслово як частину мови |
116-117 |
|
94 |
Закріплення і застосування знань про дієслово. |
|
|
95 |
Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово» |
|
|
96 |
Корекція результатів знань учнів |
|
|
97 |
Розвиток зв’язного мовлення «Бурулька». |
|
|
98 |
Спостерігаю за прислівниками |
118-120 |
|
99 |
Розрізняю прислівники і прикметники |
120-122 |
|
100 |
Правильно записую прислівники |
123-124 |
|
101 |
Утворюю прислівники |
124-125 |
|
102 |
Закріплення і застосування знань про прислівник. |
|
|
103 |
Тематична діагностувальна робота. Диктант |
|
|
104 |
Корекція результатів знань учнів |
|
|
105 |
Розвиток зв’язного мовлення «Мій рідний край» |
|
|
106 |
Пригадаю знання про речення |
126-128 |
|
107 |
Розпізнаю та будую речення різних видів |
128-129 |
|
108 |
Визначаю головні та другорядні члени речення |
130-131 |
|
109 |
Встановлюю зв'язок слів у реченні |
132-133 |
|
110 |
Спостерігаю за однорідними членами речення |
134-135 |
|
111 |
Складаю речення з однорідними членами |
136-138 |
|
112 |
Застосовую знання про речення |
138-139 |
|
113 |
Розвиток зв’язного мовлення «Кмітливий грак» |
|
|
114 |
Тематична діагностувальна робота Диктант |
|
|
115 |
Корекція результатів знань учнів |
|
|
116 |
Пригадую будову тексту |
140-141 |
|
117 |
Визначаю тему і мету тексту |
142-143 |
|
118 |
Складаю план тексту |
144-146 |
|
119 |
Розрізняю різновиди текстів |
146-148 |
|
120 |
Будую текст-опис |
149-150 |
|
121 |
Розвиток зв’язного мовлення «Якби я була чарівником (була чарівницею» |
|
|
122 |
Будую текст-міркування |
150-152 |
|
123 |
Складаю есе |
152-154 |
|
124 |
Складаю есе |
|
|
125 |
Розрізняю стилі текстів |
154-155 |
|
126 |
Тематична діагностувальна робота Письмовий твір |
|
|
127 |
Корекція результатів знань учнів |
|
|
128 |
Розвиток зв’язного мовлення «Миколка, Вітя і цуцик» |
|
|
129 |
Пригадую вивчене |
156-157 |
|
130 |
Застосовую знання з мови |
158-159 |
|
131 |
Повторюю знання про звуки і букви |
|
|
132 |
Пригадую будову слова |
|
|
133 |
Повторюю вивчене про іменник та прикметник |
|
|
134 |
Повторюю вивчене про числівник і займенник |
|
|
135 |
Повторюю вивчене про прислівник і дієслово |
|
|
136 |
Розвиток зв’язного мовлення «Моя заповітна мрія» |
|
|
137 |
Тематична діагностувальна робота ДПА |
|
|
138 |
Повторення вивченого Будую речення |
|
|
139 |
Повторення вивченого. Застосовую знання про текст |
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|