Календарне планування з Української мови І-ІІ сем.4 кл. за підручником К.Пономарьової

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з Української мови І-ІІ семестр 4 клас за підручником Катерини Пономарьової, за програмою О.Я.Савченко
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку

 

Дата

1.

Інструктаж з ТБ на уроках української мови. Ознайомлення з підручником та умовними позначеннями у ньому. Державні символи України.

1-3

 

2.

Пригадую, що я знаю про звуки і букви.

4-5

 

3.

Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях.

6-7

 

4.

Пригадаю слова з подовженими приголосними звуками й апострофами.

8-9

 

5.

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу.

9-11

 

6.

Правильно наголошую слова.

11-14

 

7.

Розташування слів в алфавітному порядку.

14-15

 

8.

Розвиток зв’язного мовлення. Враження від осінньої природи.

 

 

9.

Повторення і застосування правил переносу слів.

15-16

 

10.

Застосування вивченого у вправах.

 

 

11.

Діагностична робота (вхідна) Диктант

 

 

12.

Пряме і переносне значення слів.

17-18

 

13.

Добираю синоніми та антоніми.

19-20

 

14.

Розпізняю багатозначні слова.

21-22

 

15.

Досліджую фразеологізми.

23-24

 

16.

Розвиток зв’язного мовлення. «Хитрий Карло».

 

 

17.

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

 

18.

Тематична діагностувальна робота  Списування.

 

 

19.

Корекція результатів знань учнів.

 

 

20.

Визначаю будову слова.

25-26

 

21.

Будова слова. Спільнокореневі слова.

 

 

22.

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники.

27-29

 

23.

Досліджую слова із префіксами пре- і при-.

29-31

 

24.

Розвиток зв’язного мовлення. «Казка про яблуню і березу».

 

 

25

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів.

31-32

 

26.

Повторення і закріплення знань про будову слова.

 

 

27.

Тематична діагностувальна робота  Усний твір

 

 

28.

Корекція знань учнів.

 

 

29.

Розрізняю іменники - назви істот і неістот.

33-34

 

30.

Власні та загальні назви.

 

 

31.

Визначаю рід і число іменників.

35-37

 

32.

Розвиток зв’язного мовлення. «Моє ставлення до школи».

 

 

33.

Досліджую відмінки і відмінкові питання

37-39

 

34.

Визначення відмінка іменників. Вправляння у відмінюванні іменників.

 

 

35.

Змінювання іменників за відмінками.

39-40

 

36.

Визначаю початкову форму іменників.

41-42

 

37.

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини.

43-45

 

38.

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини.

45-47

 

39.

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини.

48-50

 

40.

Розвиток зв’язного мовлення. «Дві груші й одна». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.

 

 

41.

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків при відмінюванні іменників.

50-52

 

42.

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

52-55

 

43.

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.

55-57

 

44.

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини.

58-59

 

45.

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини.

60-61

 

46.

Розбираю іменник як частину мови.

61-62

 

47.

Повторення і закріплення знань про іменник. Тренувальні вправи.

 

 

48.

Розвиток зв’язного мовлення. «Мій улюблений журнал».

 

 

49.

Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник».

 

 

50.

Корекція результатів знань учнів.

 

 

51.

Пригадаю вивчене про прикметник

63-65

 

52.

Визначення роду і числа прикметників.

 

 

53.

Спостерігаю за відмінюванням прикметників.

65-67

 

54.

Визначаю початкову форму прикметників.

68-69

 

55.

Досліджую закінчень прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках.

70-71

 

56.

Розвиток зв’язного мовлення. «Шкідливість куріння».

 

 

57.

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів.

72-73

 

58.

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-.

74-75

 

59.

Визначаю рід, число і відмінок прикметників.

76-78

 

60.

Розбираю прикметника як частину мови.

78-79

 

61.

Тематична діагностувальна робота Письмовий переказ

 

 

62.

Корекція результатів знань учнів. Закріплення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.

 

 

63.

Тематична діагностувальна робота  Діалог

 

 

64.

Повторення вивченого матеріалу з теми «Прикметник». Підсумковий урок за семестр.

 

 

 

65

Розвиток зв’язного мовлення. «Про розум і вдячність диких тварин».

 

 

66

Розпізнаю числівники в реченні і тексті

80-82

 

67

Розпізнаю числівники в реченні і тексті

 

 

68

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100

82-84

 

69

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби

84-85

 

70

Закріплення і застосування знань про числівники.

 

 

71

Тематична діагностувальна робота Списування

 

 

72

Корекція результатів знань учнів.

 

 

73

Розвиток зв’язного мовлення. «Стосунки між однолітками».

 

 

74

Розпізнаю займенники

86-88

 

75

Досліджую особові займенники

88-89

 

76

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої та 2-ої особи

90-92

 

77

Досліджую відмінювання займенників 3-ої  особи

92-94

 

78

Розбираю займенники як частину мови

94-96

 

79

Закріплення і застосування знань про займенники

 

 

80

Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Числівник і Займенник».

 

 

81

Корекція результатів знань учнів

 

 

82

Розвиток зв’язного мовлення. «Справжня дружба».

 

 

83

Розпізнаю дієслова

97-99

 

84

Розпізнаю неозначену форму дієслова

99-101

 

85

Змінюю дієслова за числами

101-103

 

86

Визначаю часи дієслів

103-105

 

87

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу

106-107

 

88

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

108-109

 

89

Розвиток зв’язного мовлення. «Моє хобі».

 

 

90

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу

110-111

 

91

Утворюю дієслова минулого часу

112-113

 

92

Досліджую дієслова на  -ся

114-115

 

93

Розбираю дієслово як частину мови

116-117

 

94

Закріплення і застосування знань про дієслово.

 

 

95

Тематична діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово»

 

 

96

Корекція результатів знань учнів

 

 

97

Розвиток зв’язного мовлення «Бурулька».

 

 

98

Спостерігаю за прислівниками

118-120

 

99

Розрізняю прислівники і прикметники

120-122

 

100

Правильно записую прислівники

123-124

 

101

Утворюю прислівники

124-125

 

102

Закріплення і застосування знань про прислівник.

 

 

103

Тематична діагностувальна робота. Диктант

 

 

104

Корекція результатів знань учнів

 

 

105

Розвиток зв’язного мовлення «Мій рідний край»

 

 

106

Пригадаю знання про речення

126-128

 

107

Розпізнаю та будую речення різних видів

128-129

 

108

Визначаю головні та другорядні члени речення

130-131

 

109

Встановлюю зв'язок слів у реченні

132-133

 

110

Спостерігаю за однорідними членами речення

134-135

 

111

Складаю речення з однорідними членами

136-138

 

112

Застосовую знання про речення

138-139

 

113

Розвиток зв’язного мовлення «Кмітливий грак»

 

 

114

Тематична діагностувальна робота Диктант

 

 

115

Корекція результатів знань учнів

 

 

116

Пригадую будову тексту

140-141

 

117

Визначаю тему і мету тексту

142-143

 

118

Складаю план тексту

144-146

 

119

Розрізняю різновиди текстів

146-148

 

120

Будую текст-опис

149-150

 

121

Розвиток зв’язного мовлення «Якби я була чарівником (була чарівницею»

 

 

122

Будую текст-міркування

150-152

 

123

Складаю есе

152-154

 

124

Складаю есе

 

 

125

Розрізняю стилі текстів

154-155

 

126

Тематична діагностувальна робота Письмовий твір

 

 

127

Корекція результатів знань учнів

 

 

128

Розвиток зв’язного мовлення «Миколка, Вітя і цуцик»

 

 

129

Пригадую вивчене

156-157

 

130

Застосовую знання з мови

158-159

 

131

Повторюю знання про звуки і букви

 

 

132

Пригадую будову слова

 

 

133

Повторюю вивчене про іменник та прикметник

 

 

134

Повторюю вивчене про числівник і займенник

 

 

135

Повторюю вивчене про прислівник і дієслово

 

 

136

Розвиток зв’язного мовлення «Моя заповітна мрія»

 

 

137

Тематична діагностувальна робота ДПА

 

 

138

Повторення вивченого Будую речення

 

 

139

Повторення вивченого. Застосовую знання про текст

 

 

140

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Додано
28 червня 2023
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку