Календарне планування з української мови та читання 2 клас за підручником Г. Остапенко (2019р) 5 годин на тиждень

Про матеріал
Календарне планування з української мови та читання 2 клас за підручником Г. Остапенко (2019р) 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови 2 клас

За підручником Г. Остапенко

(5 годин на тиждень, всього – годин)

І семестр

 

Дата

Тема уроку

Тема 1. Зміни

Тиждень 1. Пригадаймо 1 клас

1

 

Абетка. Великі і малі букви української абетки (впр. 1-5, с. 4-5)

2

 

Абетка. Впорядкування слів за алфавітом. Створення класної бібліотеки (впр. 6-9, с. 6)

3

 

Звуки і букви. Правильна вимова звуків [ґ] , [г], позначення їх буквами «ґе», «ге». Ю. Кругляк «Скоромовка» (впр. 10-12, с.7)

4

 

Ю. Бедрик «Слоник – школярик». Передавання змісту вірша прозою      (впр. 13-15, с.8)

5

 

Розвиток мовлення. Написання спогадів про перший день у школі за зразком (впр. 16-18, с.9)

Тиждень 2. Осінні зміни

6

 

М. та Т. Прохаськів «Погожий день» (уривок з казки-повісті «Хто зробить сніг») Голосні звуки, позначення їх буквами (впр. 1-7, с.10-11)

7

 

Н. Забіла «Осіннє листя». Олена Пчілка «Як швидко літо промайнуло». Настрій віршів. Склад (впр. 8-13, с.12 -13)

8

 

«Чому листя змінює колір восени?» (з дитячої енциклопедії) Поділ слів для переносу (впр. 14-20, с.14-15)

9

 

Розвиток мовлення. Створення складів. Як переносити слова з рядка в рядок? (впр.16, 21, с.14-15)

10

 

Наш театр. Інсценування віршів. Т. Коломієць «Їжаки», П. Ребра «Суперечка» (с. 16-17)

Тиждень 3. Я буваю різним

11

 

Наголос. Наголошений склад. Омографи. В.Правоторова «Між сторінок», «Середина», «Дрова» (вивчення на вибір одного вірша на пам’ять) (впр.1-5, с. 18-19)

12

 

А.Хромова «Драконе, киш!». Інсценування уривків твору. Приголосні звуки, позначення їх буквами (впр. 6-11, с. 20-21)

13

 

Позакласне читання. Читання творів про драконів (шкільна бібліотека). Творча робота «Мій дракон» (впр. 12-13, с.21)

14

 

А.Хромова «Драконе, киш!» (продовження). Складання іншої кінцівки до оповідання (впр. 14-15, с. 22-23)

15

 

Переказування оповідання за малюнками. Складання списку покупок (впр.16-19, с. 23)

Тиждень 4. Мінятися чи не мінятися?

16

 

Г.Касдепке «Ревнощі та заздрощі». Записування слів за абеткою. Звук [шч], позначення  його буквою «щ» (впр.1-7, с. 24-25)

17

 

«Калиточка» (українська народна казка). Складання схеми. Ребуси

(впр. 8-12, с. 26-27)

18

 

«Калиточка» (українська народна казка) (продовження) (впр.13-19, с.28-29)

19

 

Моя книжка. Створення обкладинки книжки про себе. Створення сторінки книжки «Спогади про 1 клас» (с. 30-31)

20

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

Тема 2. Факти і здогадки

Тиждень 5. Якби речі говорили

21

 

Аналіз діагностичної роботи. Н.Малевич «Парасолька». Порівняння. Позначення м’якості приголосних на письмі.  Знак м’якшення (впр. 1-8, с. 32-33)

22

 

Розвиток мовлення. Створення коміксу (впр.9, с.33)

23

 

Н.Малевич «Парасолька» (продовження). Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Ребуси (впр. 10-17, с. 34-35)

24

 

Загадки. О.Атаманчук «Урожайні загадки» (впр. 18-22, с. 36-37)

25

 

Обережно: суржик! Настільна гра «Загадкове поле» (впр. 24-25, с. 37; с. 122-123)

Тиждень 6. Знайомтеся: зірка!

26

 

Інфографіка «Сонце». Власні й загальні назви (впр. 1-6, с. 38-39)

27

 

Б.Коломійчук «Анна та Марія Музичук». Досліджуємо медіа: ЗМІ. Порівняння інформації (впр. 7-11, с. 40-41)

28

 

«Мудрий павук» (африканська народна казка) (впр. 12-16, с. 42-43)

29

 

Позакласне читання. Читання казок (на вибір) (шкільна бібліотека) (впр. 17, с. 43)

30

 

Наш театр. Гра-драматизація за мотивами оповідання В.Сухомлинського «Осінні сни клена» (с. 44-45)

Тиждень 7. Дошка оголошень

31

 

Оголошення. Створення дошки оголошень класу. Написання повідомлень (впр. 1-4, с. 46)

32

 

Апостроф. Правило вживання апострофа. Ребуси  (впр. 5-6, с. 47)

33

 

Лист із книжки «Листи на війну. Діти пишуть солдатам» (впр. 7-11, с. 48-49)

34

 

Розвиток мовлення. Написання листа. Підписування конверта (впр. 12-13, с.49)

35

 

І. Малкович «Свічечка букви «Ї». Букви є, ї, позначення ними звуків [йе], [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Слова-привітання (впр. 14-19, с.50-51)

Тиждень 8. Правда чи ні?

36

 

Притча. «Слон та сліпі» (давньоіндійська притча). Істині чи хибні твердження. Приказка (впр.1-5, с. 52-53)

37

 

Небилиці. С. Пантюк «Пан Перевертас». «Народився я тоді, коли…» (з народної творчості). Розвиток мовлення. Створення власної небилиці (вивчення вірша «Пан Перевертас» на пам’ять) (впр.6-11, с. 54-55)

38

 

Н. Забіла «Бабуся». Порівняння пісні і вірша, відеокліпу і аудіозапису пісні (впр. 12-20, с. 56-57)

39

 

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Цікаві факти про мене». Виправлення помилок на письмі (с. 58-59)

40

 

Згадай перед канікулами (с. 60-61). Діагностична робота.

Тема 3. Територія

Тиждень 9. Твоя Україна

41

 

Аналіз діагностичної роботи. Буклет для туристів «Ласкаво просимо до України!». Написання географічних назв із великої букви (впр. 1-3, с. 62-63)

42

 

Створення рекламного плаката про Україну. Навчальній діалог    (впр. 4-5, с. 63)

43

 

П. Осадчук «З тобою». Доповнення мапи думок про Україну (впр. 6-14, с. 64-65)

44

 

Прислів’я. Ілюстрації до прислів’їв (впр. 15-19, с. 66-67)

45

 

Частини мови (іменники, прикметники, дієслова). Іменники, які відповідають на питання хто? що? (впр. 20-21, с. 67)

Тема 10. Твій рідний край

46

 

І. Андрусяк «Назва для лісу» ( уривок з повісті «Третій сніг») Дослідження походження географічних назв (впр. 1-6, с. 68-69)

47

 

«Легенда про Карпати» (українська народна легенда). Змінювання іменників за зразком «один-багато» (впр. 7-11, с. 70-71)

48

 

«Легенда про Карпати» (продовження). Порівняння творів (впр. 12-15, с. 72-73)

49

 

Розвиток мовлення. Складання власної легенди (впр. 16-18, с. 73)

50

 

Наш театр. Ляльковий театр. Інсценування віршів П. Сороки «Хто мудріший», Л. Куліша-Зіньківа «Хитра мишка» (с. 74-75)

Тема 11. Мандри

51

 

С. Нурдквіст «Початок довгої мандрівки» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет»). Доповнення мапи думок «Речі для походу» (впр.1-5, с. 76-77)

52

 

С. Нурдквіст «Хитра ідея» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет») Слова – ознаки предметів (прикметники) (впр.6-10, с. 78-79)

53

 

С. Нурдквіст «Дідусів винахід» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет») (впр.11-13, с. 80-81)

54

 

Зв'язок іменників з прикметниками. Складання усної розповіді про власні пригоди (впр. 14-15, с. 81)

55

 

Позакласне читання. Читання книжок про мандрівки (на вибір) (шкільна біюліотека) (впр. 16, с. 81)

Тиждень 12. На безмежних просторах Всесвіту

56

 

«Наш дім – планета Земля» (сторінка з енциклопедії). Створення інфографіки «Наша планета». Антоніми (впр. 1-5, с. 82-83)

57

 

О. Дерманський «Кого беруть у космонавти». Переваги та недоліки життя космонавтів. Ребуси (впр. 6-10, с. 84-85)

58

 

Повідомлення. Правдива інформація та фейки. Істині чи хибні твердження. Диспут «Чи є життя не лише на планеті Земля». Добір аргументів. (впр. 11-18, с. 86-87)

59

 

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Де я живу». Складання плану твору (с. 88-89)

60

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

Тема 4. Спільнота

Тиждень 13. От уже й зима настала!

61

 

Аналіз діагностичної роботи. Г.Фалькович «Я й не думав». К. Перелісна «Зима». Синоніми (впр. 1-6, с. 90-91)

62

 

О.Іваненко «Синичка і зима». Складання кінцівки казки (впр. 7-11, с. 92-93)

63

 

Створення плакатів-стіннівок про життя птахів узимку (впр. 12, с. 93)

64

 

Малі фольклорні форми: забавлянка, колядка, загадка, прикмета, лічилка, скоромовка (вивчення колядки за власним вибором на пам’ять) (впр. 13-15, с. 94-95)

65

 

Вимова дзвінких приголосних звуків наприкінці складу і слова. Звуко-буквений аналіз слів. Добір антонімів (впр. 16-17,  с. 95)

Тиждень 14. Дружба – це диво

66

 

Р.Лагеркранц «Даня і Елла Фріда» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Дієслово. Складання списку справ, які приємно робити з друзями (впр. 1-7, с. 96-97)

67

 

Р.Лагеркранц «Чи сваряться друзі?» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Добір дієслів – антонімів

(впр.8-12, с. 98-99)

68

 

Р.Лагеркранц «Розлука» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Створення ілюстрації до твору. Написання повідомлення другу чи подрузі

(впр. 13-18, с. 100-101)

69

 

Позакласне читання. Читання книжок про дружбу (на вибір) (шкільна бібліотека) (впр. 19, с. 101)

70

 

Наш театр. Театр тіней. Створення афіші (с.102-103)

Тиждень 15. Де раки зимують?

71

 

«Хто не спить узимку» (з енциклопедії). Поділ тексту на частини. Складання плану твору (впр.1-4, с. 104-105)

72

 

Фразеологізми. Пояснення значення фразеологізмів. Навчальний діалог (впр. 5-6, с. 105)

73

 

Грицько Бойко «Веремій». Пояснення значення фразеологізмів (впр. 7-12, с. 106-107)

74

 

«Легенда про Святого Миколая» Слухання пісні про Миколая (впр.13-19,    с. 108-109)

75

 

Позакласне читання. Читання віршів та казки про Святого Миколая (на вибір) (впр. 16, с. 109)

Тиждень 16. З новим роком та Різдвом

76

 

Написання привітань до свят. Навчальний діалог (впр. 1-4, с. 110-111)

77

 

Ю. Смаль «Різдвяна пригода». Встановлення послідовності подій. Ребуси (впр. 5-8, с. 112-113)

78

 

Ю. Смаль «Різдвяна пригода» (продовження). Складання власної кінцівки казки (впр. 9-14, с. 114-115)

79

 

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Мій друг / Моя подруга» (с.116-117)

80

 

Згадай перед канікулами (с. 118-119). Діагностична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

Дата

Тема уроку

Тема 5. Цінності

Тиждень 17. Що насправді цінне?

81

 

Аналіз діагностичної роботи. «Три колоски» (литовська народна казка). Порівняння казки з казками інших народів (впр. 1-9, с. 4-5)

82

 

Пошук інформації в інтернеті. Створення пам’ятки «Чим можна підготувати птахів узимку» (впр. 10, с. 5)

83

 

«Три колоски» (литовська народна казка) (продовження). Складання речень (впр.11-15, с. 6-7)

84

 

«Три колоски» (литовська народна казка) (закінчення). Паліндроми. Складання речень з паліндромами (впр.16-21, с. 8-9)

85

 

Розвиток мовлення. «Як бути ввічливим»

Тиждень 18. Цінуємо те, що маємо

86

 

«Планета - наша цінність» (з журналу «Колосок»). Службові слова. Доповнення речень (впр. 1-3, впр. 6-8, с.10-11)

87

 

Перегляд відео. Створення плаката «Як оберігати природні ресурси»       (впр. 4-5, с.11)

88

 

О. Кукуєвицької «Про пінгвіна, який хотів літати». Складання варіантів закінчення казки. Розпізнавання іменників, дієслів і прикметників (впр. 9-15, с. 12-13)

89

 

Наш театр. Як створити пальчикові ляльки для інсценування уривку  твору    О. Кукуєвицької  «Казка про пінгвіна» (с. 14-15)

90

 

Наш театр. Інсценування уривку  твору О. Кукуєвицької  «Казка про пінгвіна» (с. 14-15)

Тиждень 19. Зимуємо – не нудьгуємо

91

 

О. Лущевська «Іди, іди, снігу». Звукові схем слів. Слова – звертання. Складання закличок (впр. 1-6, с. 16-17)

92

 

О. Мамчич. “Хижі лижі”. Омоніми. Складання речень. Створення жартівливих творів (впр. 7-13, с.18-19)

93

 

Передбачення за заголовком. К. Сад «Ідея  на  мільйооооон». Характеристика героїв оповідання (впр. 14-19, с. 20-21)

94

 

Розвиток мовлення. Написання оголошення або коміксу (впр. 20, с. 21)

95

 

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Зимові спогади». Як редагувати текст (с. 22-23) Діагностична робота : аудіювання

Тема 6. Хочу – можу – треба

Тиждень 20. Мої бажання та обов’язки

96

 

Передбачення за заголовком. А. Григорук «Чарівна паличка» (впр. 1-2,         с. 24-25)

97

 

Фразеологізми, Пояснення їх значення. Складання списку справ, які можна робити, поки дорослі зайняті (впр. 3-7, с. 25)

98

 

А. Григорук «Чарівна паличка» (продовження) (впр. 8-10, с. 26-27)

99

 

Службові слова. Взаємодиктування. Складання речень. Фрази-паліндроми (впр. 11-15, с.27)

100

 

Щоденники для планування справ. Складання плану своїх справ на тиждень (впр. 16-19, с. 28-28)

Тиждень 21. Як впливає реклама

101

 

Реклама. Інформація яку містить реклама. Створення рекламних повідомлень про товар або послугу (за вибором учнів) (впр. 1-8, с. 30-31)

102

 

Соціальна реклама, її відмінність від комерційної. Створення плаката соціальної реклами (тема за вибором учнів) (впр. 9-13, с. 32-33)

103

 

Наш театр. Мультфільм у коробці. Створення екрану (с. 34)

104

 

Наш театр. Мультфільм у коробці. Підготовка кадрів для мультфільму, влаштування прем’єри мультфільму (с. 35)

105

 

Розвиток мовлення. Як народжується зимова казка

Тиждень 22. Бажання та дії

106

 

Д. Біссет «Що хочу — те й роблю!». Переказування за схематичними малюнками (впр. 1-4, с. 36-37)

107

 

Д. Біссета «Що хочу — те й роблю!» (продовдення). Д. Білоус «Відгадай обов’язково, як літера міняє слово». Медіаграма (впр. 5-8, с. 38-39)

108

 

Д. Біссета «Що хочу — те й роблю!» (закінчення). Створення та презентація творчих робіт (впр. 9-12, с.40-41)

109

 

Позакласне читання. Читання оповідань Д. Біссета (на вибір) (впр. 13, с. 41)

110

 

Форми іменників. Незмінні іменники. Закінчення і основа слова. Складання усної розповіді (впр. 14-15, с. 41)

Тиждень 23. У світі художніх образів

111

 

Цикл віршів. Білий вірш. К. Єгорушкіна «Янголи». Створення художніх образів циклу віршів. Розрізнення слів, які належать до різних частин мови (впр. 1-5, с. 42-43)

112

 

Білі вірші-мініатюри (за вибором напам’ять). Створення схеми-підказки для запам’ятовування вірша (впр. 6-9, с.44-45)

113

 

Позакласне читання. Збірки віршів. Читання 1-2 віршів (на вибір). Створення схеми художніх образів, присвячених природі. Метаграма    (впр. 10-11, с. 45-46)

114

 

Моя книжка. Створення сторінки книжки з віршами. Складання вірша (впр. 16-19, с. 46-47)

115

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота

Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття

Тиждень 24. Новий погляд на звичайні речі

116

 

Аналіз діагностичної роботи. Е. Мозер «Летючий капелюх» (уриворк з казки). Складання продовження твору (впр. 1-4, с.48-49)

117

 

Диспут «Чи завжди винаходи пов’язані з небезпекою?». Способи використання предметів (впр. 5-7, с. 49)

118

 

А. Костецький «Гра». Рими. Добір слів, що римуються (впр. 8-12, с. 50-51)

119

 

Позакласне читання. Читання оповідок про дітей-фантазерів (на вибір)  (впр. 13, с. 51)

120

 

Стаття на сайті новин. Коментарі до статті. Корінь слова. Споріднені слова         (впр. 14-19, с. 52-53)

Тиждень 25. Кмітливість рятує!

121

 

Дж. Дональдсон «Ґруффало». Опис персонажа. Утворення прикметників  (впр. 1-2, с. 54)

122

 

Дж. Дональдсон «Ґруффало» (продовження). Опис персонажа. Слова-звертання. Навчальний діалог (впр. 3-5, с. 55)

123

 

Дж. Дональдсон «Ґруффало» (продовження). Речення: розповідні, питальні, спонукальні (впр. 6-11, с. 52-53)

124

 

Наш театр. Дж. Дональдсон «Ґруффало» (закінчення). Виготовлення наголовників персонажів (с. 58-59)

125

 

Наш театр. Гра-драматизація за казкою Дж. Дональдсон «Ґруффало»         (с. 58-59)

Тиждень 26. Винаходи і винахідники

126

 

Б. Жолдак «Ба, який!». Робота з тлумачним словником (впр. 1-3, с. 60-61)

127

 

Розпізнавання видів речень. Взаємодиктування. Пошук інформації в інтернеті про політ людей на Місяць (впр. 4-7, с.61)

128

 

«Ті, що приховують вогонь» (з дитячого журналу «Джміль»). Поділ тексту на частини (впр. 8-10, с. 62)

129

 

Абзац. Створення реклами твору (усно або письмово). Складання спонукальних речень (впр. 11-13, с. 63)

130

 

Наукова стаття. Л. та С. Гокінги «Таємний бік Всесвіту». Переказування інформації. Формулювання ідеї для досліджень і винаходів у майбутньому (впр. 14-18, с. 64-65)

Тиждень 27. Весна прийшла!

131

 

М. Вінграновський «На рябому коні прилетіла весна». Художні образи вірша. Добір спірних слів (впр.1-11, с. 66-67)

132

 

Н. Забіла «Ластівки». Визначення ознак оповідання і вірша у творі (впр. 12-17, с. 68-69)

133

 

Оформлення діалогу на письмі. Читання діалогів в особах (впр. 18-19, с. 69)

134

 

Моя книжка. Складання казки / фантастичної оповідки (с. 70-71)

135

 

Згадай перед канікулами (с. 72-73). Діагностична робота

Тема 8. Рух і час

Тиждень 28. Слова, що долають відстань

136

 

Аналіз діагностичної роботи. І. Вайброу лист із «Капосної книжки Малого Вовчика». Правила листування (впр. 1-5, с. 74-75)

137

 

Класна пошта. Написання листів однокласникам (впр. 6-7, с. 75)

138

 

Електронна пошта. Способи спілкування на відстані. Як написати електронний лист (впр. 8-13, с. 76-77)

139

 

Написання та презентація інструкції до виконання однієї зі справ (впр. 14,  с. 78-79)

140

 

М. Яснов «Голубина пошта». Окличні та неокличні речення. Складання і списування речень (впр. 15-19, с. 78-79)

Тиждень 29. З Великоднем!

141

 

Г. Ткачук «Великодній пікнік». Інтонаційне читання речень. Складання списку речей, потрібних для пікніка (впр. 1-4, с. 80-81)

142

 

Ігри-гаївки. Добір прикметників до іменників. Складання одного із варіантів розгортання подій (впр. 5-8, с. 81)

143

 

Г. Ткачук «Великодній пікнік» (продовження). Розрізнення видів реченнь. Метаграма (впр. 9-12, с. 82-83)

144

 

Наш театр. Римейк казки «Колобок».  Створення сцени і фігурок персонажів із пластиліну (с. 84-85)

145

 

Наш театр. Римейк казки «Колобок».  Пластиліновий театр (с. 84-85)

Тиждень 30. Подорож у часі

146

 

С. Пантюк «Пеліканокажаносокіл» (фрагмент з повісті «Вінчі та Едісон»). Робота з тлумачним словником. Слова-бур’яни (впр. 1-8, с.86-87)

147

 

С. Пантюк «Пригода з динозаврами» (фрагмент з повісті «Вінчі та Едісон»). Споріднені слова. Взаємодиктування з пам’яті (впр.9-12, с. 88-89)

148

 

Позакласне читання. Пошук інформації про динозаврів. Метаграма (впр.13, с. 89)

149

 

С. Пантюк «Повернення додому» (фрагмент з повісті «Вінчі та Едісон».) (впр. 14-15, с. 90-91)

150

 

Форми слова. Виділення закінчень у словах. Слухання аудіозапису уривків із повісті С. Пантюка «Вінчі та Едісон», зображення ілюстрацій до прослуханого (впр.16-18, с. 91)

Тиждень 31. Стежки-доріжки

151

 

Л. Мовчун «Дорога», М. Сингаївський «Запрошення до мандрів», І. Калинець «Стежка» (за вибором на пам’ять). Порівняння віршів. Добір дієслів синонімів (впр. 1-5, с. 92-93)

152

 

«Які люди живуть у місті?» (притча). Прикметники-антоніми (впр. 6-8,       с. 94-95)

153

 

Нульове закінчення слова. Розігрування притчі в ролях (впр. 9-11, с. 95)

154

 

Моя книжка. Створення сторінок книжки “Спогади про другий клас» і «Цікава знахідка» (с. 96-97)

155

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота

Тема 9. Все пов’язане з усім

Тиждень 32. Події, що змінюють нас

156

 

Аналіз діагностичної роботи. Д. Матіяш «Ельф та світлячок» (впр. 1-3, с. 98-99)

157

 

Пряме та переносне значення слів. Утворення словосполучень. Складання речень (впр. 4, с. 99)

158

 

Д. Матіяш «Ельф та світлячок» (продовження). Опис світлини, на якій зображено захід Сонця (впр. 5-8, с.100-101)

159

 

А. Костецький «Дощик», М. Сулима «Вітер не знає абетки», Л. Кибалка «Веселка». Зображення природного явища (впр. 9-13, с. 102-103)

160

 

Позакласне читання. Читання віршів, загадок чи оповідок про явища природи (впр. 14, с. 103)

Тиждень 33. Роби добро!

161

 

П. Воронько «Хлопчик Помагай». Слухання пісні (муз. М. Бурмаки). Складання питальних і спонукальних речень (впр. 1-7, с. 104-105)

162

 

Текстове повідомлення і комікс. Особливості текстів у коміксах          (впр. 8-11, с. 106-107)

163

 

Розвиток мовлення. Створення коміксу на основі прислів’їв. Д. Білоус «Календарне слово» (впр. 12, с. 107)

164

 

Наш театр. Сценки-жарти. Ляльковий театр з побутових матеріалів. Створення ляльок із флаконів (с. 108-109)

165

 

Наш театр. Сценки-жарти. Ляльковий театр з побутових матеріалів. Інсценування обраних жанрів (с. 108-109)

Тиждень 34. Твоє майбутнє у твоїх руках

166

 

«Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» (японська народна казка). Характеристика головного героя (впр. 1-4, с. 110-111)

167

 

«Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» (японська народна казка) (продовження). Створення піктограм-підказок для переказування казки. Взаємодиктування (впр. 5-12, с. 112-113)

168

 

А. Костецький «Канікули». Прислів’я. Складання мапи думок про літні канікули. Ребуси (впр. 13-20, с 114-115)

169

 

Моя  книжка. Створення сторінки книжки  «Мої плани на літо» (с. 116-117)

170

 

Згадай перед канікулам (с. 118-119). Діагностична робота

 

docx
Додав(-ла)
Кулик Инна
Додано
4 серпня
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку