Календарно-тематичне планування уроків української мови 2 клас
За підручником Г. Остапенко
(5 годин на тиждень, всього – годин)
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Тема 1. Зміни Тиждень 1. Пригадаймо 1 клас |
||
1 |
|
Абетка. Великі і малі букви української абетки (впр. 1-5, с. 4-5) |
2 |
|
Абетка. Впорядкування слів за алфавітом. Створення класної бібліотеки (впр. 6-9, с. 6) |
3 |
|
Звуки і букви. Правильна вимова звуків [ґ] , [г], позначення їх буквами «ґе», «ге». Ю. Кругляк «Скоромовка» (впр. 10-12, с.7) |
4 |
|
Ю. Бедрик «Слоник – школярик». Передавання змісту вірша прозою (впр. 13-15, с.8) |
5 |
|
Розвиток мовлення. Написання спогадів про перший день у школі за зразком (впр. 16-18, с.9) |
Тиждень 2. Осінні зміни |
||
6 |
|
М. та Т. Прохаськів «Погожий день» (уривок з казки-повісті «Хто зробить сніг») Голосні звуки, позначення їх буквами (впр. 1-7, с.10-11) |
7 |
|
Н. Забіла «Осіннє листя». Олена Пчілка «Як швидко літо промайнуло». Настрій віршів. Склад (впр. 8-13, с.12 -13) |
8 |
|
«Чому листя змінює колір восени?» (з дитячої енциклопедії) Поділ слів для переносу (впр. 14-20, с.14-15) |
9 |
|
Розвиток мовлення. Створення складів. Як переносити слова з рядка в рядок? (впр.16, 21, с.14-15) |
10 |
|
Наш театр. Інсценування віршів. Т. Коломієць «Їжаки», П. Ребра «Суперечка» (с. 16-17) |
Тиждень 3. Я буваю різним |
||
11 |
|
Наголос. Наголошений склад. Омографи. В.Правоторова «Між сторінок», «Середина», «Дрова» (вивчення на вибір одного вірша на пам’ять) (впр.1-5, с. 18-19) |
12 |
|
А.Хромова «Драконе, киш!». Інсценування уривків твору. Приголосні звуки, позначення їх буквами (впр. 6-11, с. 20-21) |
13 |
|
Позакласне читання. Читання творів про драконів (шкільна бібліотека). Творча робота «Мій дракон» (впр. 12-13, с.21) |
14 |
|
А.Хромова «Драконе, киш!» (продовження). Складання іншої кінцівки до оповідання (впр. 14-15, с. 22-23) |
15 |
|
Переказування оповідання за малюнками. Складання списку покупок (впр.16-19, с. 23) |
Тиждень 4. Мінятися чи не мінятися? |
||
16 |
|
Г.Касдепке «Ревнощі та заздрощі». Записування слів за абеткою. Звук [шч], позначення його буквою «щ» (впр.1-7, с. 24-25) |
17 |
|
«Калиточка» (українська народна казка). Складання схеми. Ребуси (впр. 8-12, с. 26-27) |
18 |
|
«Калиточка» (українська народна казка) (продовження) (впр.13-19, с.28-29) |
19 |
|
Моя книжка. Створення обкладинки книжки про себе. Створення сторінки книжки «Спогади про 1 клас» (с. 30-31) |
20 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
Тема 2. Факти і здогадки Тиждень 5. Якби речі говорили |
||
21 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Н.Малевич «Парасолька». Порівняння. Позначення м’якості приголосних на письмі. Знак м’якшення (впр. 1-8, с. 32-33) |
22 |
|
Розвиток мовлення. Створення коміксу (впр.9, с.33) |
23 |
|
Н.Малевич «Парасолька» (продовження). Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Ребуси (впр. 10-17, с. 34-35) |
24 |
|
Загадки. О.Атаманчук «Урожайні загадки» (впр. 18-22, с. 36-37) |
25 |
|
Обережно: суржик! Настільна гра «Загадкове поле» (впр. 24-25, с. 37; с. 122-123) |
Тиждень 6. Знайомтеся: зірка! |
||
26 |
|
Інфографіка «Сонце». Власні й загальні назви (впр. 1-6, с. 38-39) |
27 |
|
Б.Коломійчук «Анна та Марія Музичук». Досліджуємо медіа: ЗМІ. Порівняння інформації (впр. 7-11, с. 40-41) |
28 |
|
«Мудрий павук» (африканська народна казка) (впр. 12-16, с. 42-43) |
29 |
|
Позакласне читання. Читання казок (на вибір) (шкільна бібліотека) (впр. 17, с. 43) |
30 |
|
Наш театр. Гра-драматизація за мотивами оповідання В.Сухомлинського «Осінні сни клена» (с. 44-45) |
Тиждень 7. Дошка оголошень |
||
31 |
|
Оголошення. Створення дошки оголошень класу. Написання повідомлень (впр. 1-4, с. 46) |
32 |
|
Апостроф. Правило вживання апострофа. Ребуси (впр. 5-6, с. 47) |
33 |
|
Лист із книжки «Листи на війну. Діти пишуть солдатам» (впр. 7-11, с. 48-49) |
34 |
|
Розвиток мовлення. Написання листа. Підписування конверта (впр. 12-13, с.49) |
35 |
|
І. Малкович «Свічечка букви «Ї». Букви є, ї, позначення ними звуків [йе], [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Слова-привітання (впр. 14-19, с.50-51) |
Тиждень 8. Правда чи ні? |
||
36 |
|
Притча. «Слон та сліпі» (давньоіндійська притча). Істині чи хибні твердження. Приказка (впр.1-5, с. 52-53) |
37 |
|
Небилиці. С. Пантюк «Пан Перевертас». «Народився я тоді, коли…» (з народної творчості). Розвиток мовлення. Створення власної небилиці (вивчення вірша «Пан Перевертас» на пам’ять) (впр.6-11, с. 54-55) |
38 |
|
Н. Забіла «Бабуся». Порівняння пісні і вірша, відеокліпу і аудіозапису пісні (впр. 12-20, с. 56-57) |
39 |
|
Моя книжка. Створення сторінки книжки «Цікаві факти про мене». Виправлення помилок на письмі (с. 58-59) |
40 |
|
Згадай перед канікулами (с. 60-61). Діагностична робота. |
Тема 3. Територія Тиждень 9. Твоя Україна |
||
41 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Буклет для туристів «Ласкаво просимо до України!». Написання географічних назв із великої букви (впр. 1-3, с. 62-63) |
42 |
|
Створення рекламного плаката про Україну. Навчальній діалог (впр. 4-5, с. 63) |
43 |
|
П. Осадчук «З тобою». Доповнення мапи думок про Україну (впр. 6-14, с. 64-65) |
44 |
|
Прислів’я. Ілюстрації до прислів’їв (впр. 15-19, с. 66-67) |
45 |
|
Частини мови (іменники, прикметники, дієслова). Іменники, які відповідають на питання хто? що? (впр. 20-21, с. 67) |
Тема 10. Твій рідний край |
||
46 |
|
І. Андрусяк «Назва для лісу» ( уривок з повісті «Третій сніг») Дослідження походження географічних назв (впр. 1-6, с. 68-69) |
47 |
|
«Легенда про Карпати» (українська народна легенда). Змінювання іменників за зразком «один-багато» (впр. 7-11, с. 70-71) |
48 |
|
«Легенда про Карпати» (продовження). Порівняння творів (впр. 12-15, с. 72-73) |
49 |
|
Розвиток мовлення. Складання власної легенди (впр. 16-18, с. 73) |
50 |
|
Наш театр. Ляльковий театр. Інсценування віршів П. Сороки «Хто мудріший», Л. Куліша-Зіньківа «Хитра мишка» (с. 74-75) |
Тема 11. Мандри |
||
51 |
|
С. Нурдквіст «Початок довгої мандрівки» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет»). Доповнення мапи думок «Речі для походу» (впр.1-5, с. 76-77) |
52 |
|
С. Нурдквіст «Хитра ідея» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет») Слова – ознаки предметів (прикметники) (впр.6-10, с. 78-79) |
53 |
|
С. Нурдквіст «Дідусів винахід» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет») (впр.11-13, с. 80-81) |
54 |
|
Зв'язок іменників з прикметниками. Складання усної розповіді про власні пригоди (впр. 14-15, с. 81) |
55 |
|
Позакласне читання. Читання книжок про мандрівки (на вибір) (шкільна біюліотека) (впр. 16, с. 81) |
Тиждень 12. На безмежних просторах Всесвіту |
||
56 |
|
«Наш дім – планета Земля» (сторінка з енциклопедії). Створення інфографіки «Наша планета». Антоніми (впр. 1-5, с. 82-83) |
57 |
|
О. Дерманський «Кого беруть у космонавти». Переваги та недоліки життя космонавтів. Ребуси (впр. 6-10, с. 84-85) |
58 |
|
Повідомлення. Правдива інформація та фейки. Істині чи хибні твердження. Диспут «Чи є життя не лише на планеті Земля». Добір аргументів. (впр. 11-18, с. 86-87) |
59 |
|
Моя книжка. Створення сторінки книжки «Де я живу». Складання плану твору (с. 88-89) |
60 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
Тема 4. Спільнота Тиждень 13. От уже й зима настала! |
||
61 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Г.Фалькович «Я й не думав». К. Перелісна «Зима». Синоніми (впр. 1-6, с. 90-91) |
62 |
|
О.Іваненко «Синичка і зима». Складання кінцівки казки (впр. 7-11, с. 92-93) |
63 |
|
Створення плакатів-стіннівок про життя птахів узимку (впр. 12, с. 93) |
64 |
|
Малі фольклорні форми: забавлянка, колядка, загадка, прикмета, лічилка, скоромовка (вивчення колядки за власним вибором на пам’ять) (впр. 13-15, с. 94-95) |
65 |
|
Вимова дзвінких приголосних звуків наприкінці складу і слова. Звуко-буквений аналіз слів. Добір антонімів (впр. 16-17, с. 95) |
Тиждень 14. Дружба – це диво |
||
66 |
|
Р.Лагеркранц «Даня і Елла Фріда» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Дієслово. Складання списку справ, які приємно робити з друзями (впр. 1-7, с. 96-97) |
67 |
|
Р.Лагеркранц «Чи сваряться друзі?» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Добір дієслів – антонімів (впр.8-12, с. 98-99) |
68 |
|
Р.Лагеркранц «Розлука» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Створення ілюстрації до твору. Написання повідомлення другу чи подрузі (впр. 13-18, с. 100-101) |
69 |
|
Позакласне читання. Читання книжок про дружбу (на вибір) (шкільна бібліотека) (впр. 19, с. 101) |
70 |
|
Наш театр. Театр тіней. Створення афіші (с.102-103) |
Тиждень 15. Де раки зимують? |
||
71 |
|
«Хто не спить узимку» (з енциклопедії). Поділ тексту на частини. Складання плану твору (впр.1-4, с. 104-105) |
72 |
|
Фразеологізми. Пояснення значення фразеологізмів. Навчальний діалог (впр. 5-6, с. 105) |
73 |
|
Грицько Бойко «Веремій». Пояснення значення фразеологізмів (впр. 7-12, с. 106-107) |
74 |
|
«Легенда про Святого Миколая» Слухання пісні про Миколая (впр.13-19, с. 108-109) |
75 |
|
Позакласне читання. Читання віршів та казки про Святого Миколая (на вибір) (впр. 16, с. 109) |
Тиждень 16. З новим роком та Різдвом |
||
76 |
|
Написання привітань до свят. Навчальний діалог (впр. 1-4, с. 110-111) |
77 |
|
Ю. Смаль «Різдвяна пригода». Встановлення послідовності подій. Ребуси (впр. 5-8, с. 112-113) |
78 |
|
Ю. Смаль «Різдвяна пригода» (продовження). Складання власної кінцівки казки (впр. 9-14, с. 114-115) |
79 |
|
Моя книжка. Створення сторінки книжки «Мій друг / Моя подруга» (с.116-117) |
80 |
|
Згадай перед канікулами (с. 118-119). Діагностична робота |
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Тема 5. Цінності Тиждень 17. Що насправді цінне? |
||
81 |
|
Аналіз діагностичної роботи. «Три колоски» (литовська народна казка). Порівняння казки з казками інших народів (впр. 1-9, с. 4-5) |
82 |
|
Пошук інформації в інтернеті. Створення пам’ятки «Чим можна підготувати птахів узимку» (впр. 10, с. 5) |
83 |
|
«Три колоски» (литовська народна казка) (продовження). Складання речень (впр.11-15, с. 6-7) |
84 |
|
«Три колоски» (литовська народна казка) (закінчення). Паліндроми. Складання речень з паліндромами (впр.16-21, с. 8-9) |
85 |
|
Розвиток мовлення. «Як бути ввічливим» |
Тиждень 18. Цінуємо те, що маємо |
||
86 |
|
«Планета - наша цінність» (з журналу «Колосок»). Службові слова. Доповнення речень (впр. 1-3, впр. 6-8, с.10-11) |
87 |
|
Перегляд відео. Створення плаката «Як оберігати природні ресурси» (впр. 4-5, с.11) |
88 |
|
О. Кукуєвицької «Про пінгвіна, який хотів літати». Складання варіантів закінчення казки. Розпізнавання іменників, дієслів і прикметників (впр. 9-15, с. 12-13) |
89 |
|
Наш театр. Як створити пальчикові ляльки для інсценування уривку твору О. Кукуєвицької «Казка про пінгвіна» (с. 14-15) |
90 |
|
Наш театр. Інсценування уривку твору О. Кукуєвицької «Казка про пінгвіна» (с. 14-15) |
Тиждень 19. Зимуємо – не нудьгуємо |
||
91 |
|
О. Лущевська «Іди, іди, снігу». Звукові схем слів. Слова – звертання. Складання закличок (впр. 1-6, с. 16-17) |
92 |
|
О. Мамчич. “Хижі лижі”. Омоніми. Складання речень. Створення жартівливих творів (впр. 7-13, с.18-19) |
93 |
|
Передбачення за заголовком. К. Сад «Ідея на мільйооооон». Характеристика героїв оповідання (впр. 14-19, с. 20-21) |
94 |
|
Розвиток мовлення. Написання оголошення або коміксу (впр. 20, с. 21) |
95 |
|
Моя книжка. Створення сторінки книжки «Зимові спогади». Як редагувати текст (с. 22-23) Діагностична робота : аудіювання |
Тема 6. Хочу – можу – треба Тиждень 20. Мої бажання та обов’язки |
||
96 |
|
Передбачення за заголовком. А. Григорук «Чарівна паличка» (впр. 1-2, с. 24-25) |
97 |
|
Фразеологізми, Пояснення їх значення. Складання списку справ, які можна робити, поки дорослі зайняті (впр. 3-7, с. 25) |
98 |
|
А. Григорук «Чарівна паличка» (продовження) (впр. 8-10, с. 26-27) |
99 |
|
Службові слова. Взаємодиктування. Складання речень. Фрази-паліндроми (впр. 11-15, с.27) |
100 |
|
Щоденники для планування справ. Складання плану своїх справ на тиждень (впр. 16-19, с. 28-28) |
Тиждень 21. Як впливає реклама |
||
101 |
|
Реклама. Інформація яку містить реклама. Створення рекламних повідомлень про товар або послугу (за вибором учнів) (впр. 1-8, с. 30-31) |
102 |
|
Соціальна реклама, її відмінність від комерційної. Створення плаката соціальної реклами (тема за вибором учнів) (впр. 9-13, с. 32-33) |
103 |
|
Наш театр. Мультфільм у коробці. Створення екрану (с. 34) |
104 |
|
Наш театр. Мультфільм у коробці. Підготовка кадрів для мультфільму, влаштування прем’єри мультфільму (с. 35) |
105 |
|
Розвиток мовлення. Як народжується зимова казка |
Тиждень 22. Бажання та дії |
||
106 |
|
Д. Біссет «Що хочу — те й роблю!». Переказування за схематичними малюнками (впр. 1-4, с. 36-37) |
107 |
|
Д. Біссета «Що хочу — те й роблю!» (продовдення). Д. Білоус «Відгадай обов’язково, як літера міняє слово». Медіаграма (впр. 5-8, с. 38-39) |
108 |
|
Д. Біссета «Що хочу — те й роблю!» (закінчення). Створення та презентація творчих робіт (впр. 9-12, с.40-41) |
109 |
|
Позакласне читання. Читання оповідань Д. Біссета (на вибір) (впр. 13, с. 41) |
110 |
|
Форми іменників. Незмінні іменники. Закінчення і основа слова. Складання усної розповіді (впр. 14-15, с. 41) |
Тиждень 23. У світі художніх образів |
||
111 |
|
Цикл віршів. Білий вірш. К. Єгорушкіна «Янголи». Створення художніх образів циклу віршів. Розрізнення слів, які належать до різних частин мови (впр. 1-5, с. 42-43) |
112 |
|
Білі вірші-мініатюри (за вибором напам’ять). Створення схеми-підказки для запам’ятовування вірша (впр. 6-9, с.44-45) |
113 |
|
Позакласне читання. Збірки віршів. Читання 1-2 віршів (на вибір). Створення схеми художніх образів, присвячених природі. Метаграма (впр. 10-11, с. 45-46) |
114 |
|
Моя книжка. Створення сторінки книжки з віршами. Складання вірша (впр. 16-19, с. 46-47) |
115 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота |
Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття Тиждень 24. Новий погляд на звичайні речі |
||
116 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Е. Мозер «Летючий капелюх» (уриворк з казки). Складання продовження твору (впр. 1-4, с.48-49) |
117 |
|
Диспут «Чи завжди винаходи пов’язані з небезпекою?». Способи використання предметів (впр. 5-7, с. 49) |
118 |
|
А. Костецький «Гра». Рими. Добір слів, що римуються (впр. 8-12, с. 50-51) |
119 |
|
Позакласне читання. Читання оповідок про дітей-фантазерів (на вибір) (впр. 13, с. 51) |
120 |
|
Стаття на сайті новин. Коментарі до статті. Корінь слова. Споріднені слова (впр. 14-19, с. 52-53) |
Тиждень 25. Кмітливість рятує! |
||
121 |
|
Дж. Дональдсон «Ґруффало». Опис персонажа. Утворення прикметників (впр. 1-2, с. 54) |
122 |
|
Дж. Дональдсон «Ґруффало» (продовження). Опис персонажа. Слова-звертання. Навчальний діалог (впр. 3-5, с. 55) |
123 |
|
Дж. Дональдсон «Ґруффало» (продовження). Речення: розповідні, питальні, спонукальні (впр. 6-11, с. 52-53) |
124 |
|
Наш театр. Дж. Дональдсон «Ґруффало» (закінчення). Виготовлення наголовників персонажів (с. 58-59) |
125 |
|
Наш театр. Гра-драматизація за казкою Дж. Дональдсон «Ґруффало» (с. 58-59) |
Тиждень 26. Винаходи і винахідники |
||
126 |
|
Б. Жолдак «Ба, який!». Робота з тлумачним словником (впр. 1-3, с. 60-61) |
127 |
|
Розпізнавання видів речень. Взаємодиктування. Пошук інформації в інтернеті про політ людей на Місяць (впр. 4-7, с.61) |
128 |
|
«Ті, що приховують вогонь» (з дитячого журналу «Джміль»). Поділ тексту на частини (впр. 8-10, с. 62) |
129 |
|
Абзац. Створення реклами твору (усно або письмово). Складання спонукальних речень (впр. 11-13, с. 63) |
130 |
|
Наукова стаття. Л. та С. Гокінги «Таємний бік Всесвіту». Переказування інформації. Формулювання ідеї для досліджень і винаходів у майбутньому (впр. 14-18, с. 64-65) |
Тиждень 27. Весна прийшла! |
||
131 |
|
М. Вінграновський «На рябому коні прилетіла весна». Художні образи вірша. Добір спірних слів (впр.1-11, с. 66-67) |
132 |
|
Н. Забіла «Ластівки». Визначення ознак оповідання і вірша у творі (впр. 12-17, с. 68-69) |
133 |
|
Оформлення діалогу на письмі. Читання діалогів в особах (впр. 18-19, с. 69) |
134 |
|
Моя книжка. Складання казки / фантастичної оповідки (с. 70-71) |
135 |
|
Згадай перед канікулами (с. 72-73). Діагностична робота |
Тема 8. Рух і час Тиждень 28. Слова, що долають відстань |
||
136 |
|
Аналіз діагностичної роботи. І. Вайброу лист із «Капосної книжки Малого Вовчика». Правила листування (впр. 1-5, с. 74-75) |
137 |
|
Класна пошта. Написання листів однокласникам (впр. 6-7, с. 75) |
138 |
|
Електронна пошта. Способи спілкування на відстані. Як написати електронний лист (впр. 8-13, с. 76-77) |
139 |
|
Написання та презентація інструкції до виконання однієї зі справ (впр. 14, с. 78-79) |
140 |
|
М. Яснов «Голубина пошта». Окличні та неокличні речення. Складання і списування речень (впр. 15-19, с. 78-79) |
Тиждень 29. З Великоднем! |
||
141 |
|
Г. Ткачук «Великодній пікнік». Інтонаційне читання речень. Складання списку речей, потрібних для пікніка (впр. 1-4, с. 80-81) |
142 |
|
Ігри-гаївки. Добір прикметників до іменників. Складання одного із варіантів розгортання подій (впр. 5-8, с. 81) |
143 |
|
Г. Ткачук «Великодній пікнік» (продовження). Розрізнення видів реченнь. Метаграма (впр. 9-12, с. 82-83) |
144 |
|
Наш театр. Римейк казки «Колобок». Створення сцени і фігурок персонажів із пластиліну (с. 84-85) |
145 |
|
Наш театр. Римейк казки «Колобок». Пластиліновий театр (с. 84-85) |
Тиждень 30. Подорож у часі |
||
146 |
|
С. Пантюк «Пеліканокажаносокіл» (фрагмент з повісті «Вінчі та Едісон»). Робота з тлумачним словником. Слова-бур’яни (впр. 1-8, с.86-87) |
147 |
|
С. Пантюк «Пригода з динозаврами» (фрагмент з повісті «Вінчі та Едісон»). Споріднені слова. Взаємодиктування з пам’яті (впр.9-12, с. 88-89) |
148 |
|
Позакласне читання. Пошук інформації про динозаврів. Метаграма (впр.13, с. 89) |
149 |
|
С. Пантюк «Повернення додому» (фрагмент з повісті «Вінчі та Едісон».) (впр. 14-15, с. 90-91) |
150 |
|
Форми слова. Виділення закінчень у словах. Слухання аудіозапису уривків із повісті С. Пантюка «Вінчі та Едісон», зображення ілюстрацій до прослуханого (впр.16-18, с. 91) |
Тиждень 31. Стежки-доріжки |
||
151 |
|
Л. Мовчун «Дорога», М. Сингаївський «Запрошення до мандрів», І. Калинець «Стежка» (за вибором на пам’ять). Порівняння віршів. Добір дієслів синонімів (впр. 1-5, с. 92-93) |
152 |
|
«Які люди живуть у місті?» (притча). Прикметники-антоніми (впр. 6-8, с. 94-95) |
153 |
|
Нульове закінчення слова. Розігрування притчі в ролях (впр. 9-11, с. 95) |
154 |
|
Моя книжка. Створення сторінок книжки “Спогади про другий клас» і «Цікава знахідка» (с. 96-97) |
155 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота |
Тема 9. Все пов’язане з усім Тиждень 32. Події, що змінюють нас |
||
156 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Д. Матіяш «Ельф та світлячок» (впр. 1-3, с. 98-99) |
157 |
|
Пряме та переносне значення слів. Утворення словосполучень. Складання речень (впр. 4, с. 99) |
158 |
|
Д. Матіяш «Ельф та світлячок» (продовження). Опис світлини, на якій зображено захід Сонця (впр. 5-8, с.100-101) |
159 |
|
А. Костецький «Дощик», М. Сулима «Вітер не знає абетки», Л. Кибалка «Веселка». Зображення природного явища (впр. 9-13, с. 102-103) |
160 |
|
Позакласне читання. Читання віршів, загадок чи оповідок про явища природи (впр. 14, с. 103) |
Тиждень 33. Роби добро! |
||
161 |
|
П. Воронько «Хлопчик Помагай». Слухання пісні (муз. М. Бурмаки). Складання питальних і спонукальних речень (впр. 1-7, с. 104-105) |
162 |
|
Текстове повідомлення і комікс. Особливості текстів у коміксах (впр. 8-11, с. 106-107) |
163 |
|
Розвиток мовлення. Створення коміксу на основі прислів’їв. Д. Білоус «Календарне слово» (впр. 12, с. 107) |
164 |
|
Наш театр. Сценки-жарти. Ляльковий театр з побутових матеріалів. Створення ляльок із флаконів (с. 108-109) |
165 |
|
Наш театр. Сценки-жарти. Ляльковий театр з побутових матеріалів. Інсценування обраних жанрів (с. 108-109) |
Тиждень 34. Твоє майбутнє у твоїх руках |
||
166 |
|
«Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» (японська народна казка). Характеристика головного героя (впр. 1-4, с. 110-111) |
167 |
|
«Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» (японська народна казка) (продовження). Створення піктограм-підказок для переказування казки. Взаємодиктування (впр. 5-12, с. 112-113) |
168 |
|
А. Костецький «Канікули». Прислів’я. Складання мапи думок про літні канікули. Ребуси (впр. 13-20, с 114-115) |
169 |
|
Моя книжка. Створення сторінки книжки «Мої плани на літо» (с. 116-117) |
170 |
|
Згадай перед канікулам (с. 118-119). Діагностична робота |