Календарно-тематичне планування з навчального предмету «Українська мова»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з навчального предмету «Українська мова» для 2 класу. Підручник:. Українська мова та читання: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. Освіти. У 2 ч./ Л.Варзацька, Т.Трохименко — Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. – 128 с.: іл
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з навчального предмету «Українська мова»

(4/3 години на тиждень)

Програма: Державний стандарт початкової освіти (2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 12.08.2022 № 743).

Підручник:. Українська мова та читання: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. Освіти. У 2 ч./ Л.Варзацька, Т.Трохименко — Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. – 128 с.: іл

Автори :  Л.Варзацька, Т.Трохименко

 

Діагностувальні роботи:

І семестр – 5

ІІ семестр – 5

Рік – 10

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Скориговано

1

Вступ. Буду я навчатись мови золотої!

 

 

2

Звуки мовлення.

 

 

3

Звуки мовлення. Букви.

 

 

4

Розрізнення звуків і букв.

 

 

5

Звуко – буквений склад слова. Складання речень.

 

 

6

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт.

 

 

7

Звуки і букви. Абетка.

 

 

8

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

9

Навчаюся користуватися алфавітом. Робота зі словниками.

 

 

10

Алфавіт. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом

 

 

11

Наголос.

 

 

12

Дослідження ролі наголосу в словах.

 

 

13

Склад. Перенесення слів із рядка в рядок.

 

 

14

Вправляння у поділі слів на склади.

 

 

15

Голосні звуки. Позначення їх буквами.

 

 

16

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

17

Експериментую зі словами. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах.

 

 

18

Позначення буквами я,ю,є,ї звуків (одного або двох).

 

 

19

Тематична діагностувальна робота: списування.

 

 

20

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.

 

 

21

Приголосні звуки. Дослідження мовних звуків, правильна їх вимова.

 

 

22

Звук [ф]. Позначення його буквою ф. Складання речень. Навчальний діалог.

 

 

23

Звуки [дж],[дз],[дз], позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз.

 

 

24

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

25

Правила переносу частин слів з буквосполученням дж, дз.

 

 

26

Тематична діагностувальна робота; диктант.

 

 

27

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Звуки [г] і [ґ].Позначення їх на письмі буквами г, ґ. Вимова і написання слів з цими звуками.

 

 

28

Буква щ та її звукове значення.

 

 

29

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.

 

 

30

Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.

 

 

31

Тверді і м’які приголосні звуки.

 

 

32

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

33

Позначення м’якості приголосних звуків на письмі знаком м’якшення.

 

 

34

Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості.

 

 

35

Вправляння у переносі слів зі знаком м’якшення.

 

 

36

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів зі знаком м’якшення і буквосполученням ьо.

 

 

37

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими м’якими приголосними звуками.

 

 

38

Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.

 

 

39

Тематична діагностувальна робота: списування

 

 

40

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

41

Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф.

 

 

42

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквенний аналіз слів.

 

 

43

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів.

 

 

44

Тематична діагностувальна робота з мовної теми.

 

 

45

Аналіз  тематичної діагностувальної роботи. Слово. Лексичне значення слова.

 

 

46

Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням.

 

 

47

Слова, близькі та протилежні за значенням.

 

 

48

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

49

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.

 

 

50

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. Споріднені слова.

 

 

51

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.

 

 

 

52

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання.

 

 

53

Тематична діагностувальна робота: диктант.

 

 

54

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.

 

 

55

Слова, які називають дії предметів (дієслова).

 

 

56

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

57

Спостереження за словами - назвами дії, близькими за значенням.

 

 

58

Спостереження за словами - назвами дії, протилежними за значенням.

 

 

59

Слова, які означають назви предметів (іменники).

 

 

60

Слова – назви предметів, протилежні за значенням.

 

 

61

Слова – назви предметів, близькі за значенням.

 

 

62

Слова, що означають один предмет і багато предметів. Зміна іменників за зразком (один – багато).

 

 

63

Відмінність слів, близьких за значенням, від спільнокореневих.

 

 

64

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

65

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.

 

 

66

Велика буква у кличках тварин.

 

 

67

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.

 

 

68

Слова, які називають ознаки предметів (прикметники).

 

 

69

Слова – назви ознак, протилежні за значенням.

 

 

70

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

71

Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах., описах.

 

 

72

Тематична діагностувальна робота: списування.

 

 

73

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Слова – назви чисел.

 

 

74

Поняття про службові слова та їх роль у реченні.

 

 

75

Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні.

 

 

76

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

77

Тематична діагностувальна робота з мовної теми.

 

 

78

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Підсумок по темі слово.

 

 

79

Поняття про речення.

 

 

80

Види речень. Розповідні речення.

 

 

81

Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідного речення.

 

 

82

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

83

Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях.

 

 

84

Найважливіші слова для вираження думки. Виділення їх за допомогою інтонації.

 

 

85

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень.

 

 

86

Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. Тематична діагностувальна робота: діалог (усно).

 

 

87

Закріплення вивченого про види речень. Робота над виразністю читання. Тематична діагностувальна робота: діалог (усно).

 

 

88

Розвиток зв’язного мовлення. Тематична діагностувальна робота: діалог (усно).

 

 

89

Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок.

 

 

90

Поняття про текст. Добір заголовків до тексту.

 

 

91

Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка.

 

 

92

Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідності заголовка змістові тексту.

 

 

93

Типи текстів. Текст – опис.

 

 

94

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

95

Типи текстів. Текст-розповідь, текст-міркування.

 

 

96

Тематична діагностувальна робота: диктант.

 

 

97

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Поняття про мову.

 

 

98

Українська мова – державна мова України.

 

 

99

Усне і писемне мовлення.

 

 

100

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

101

Сила голосу і швидкість мовлення. Ознайомлення з різними формами звертання в мовленні.

 

 

102

Виділення слова – звертання на письмі.

 

 

103

Слова ввічливості.

 

 

104

Тематична діагностувальна робота з мовної теми.

 

 

105

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Повторення звуків і букв.

 

 

106

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

107

Повторення різних типів речення.

 

 

108

Головні слова в реченні. Заміна словосполучення синонімічним словом. 

 

 

109

Повторення. Дослідження ролі іменників у мовленні.

 

 

110

Повторення. Дослідження ролі прикметників у мовленні.

 

 

111

Повторення. Спостереження за роллю дієслів у мовленні.

 

 

112

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

113

Повторення. Дослідження числівників і використання їх у мовленні.

 

 

114

Повторення вивченого про службові слова.

 

 

115

Повторення вивченого з розділу «Текст».

 

 

116

Повторення вивченого з розділу «Мова і мовлення».

 

 

117

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

118

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Додано
10 серпня
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку