Українська мова Доповнення груп слів, об’єднаних смисловою ознакою (урок 2)

Про матеріал
Вчимося виділяти в групі слів суттєві смислові ознаки та усвідомлювати їх, формуємо вміння узагальнювати. Каліграфічна хвилинка : запис букв та слів з цими буквами. Іі Її Йй Рр Ірина Роман Йосип країна Звуко-буквений аналіз слів(усно) :ім’я, бур’ян, солов’ї. Робота з підручником: с.98, усно вправи 6,7, письмово, с.99, вправа 9. Закріплення :Самостійна робота : друк.зош.,с.36 вправи 4,5. Домашнє завдання:с.99, вправа 10.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доповнення груп слів, об’єднаних смисловою ознакою. Урок 2

Номер слайду 2

7 листопада Класна робота Іі Її Йй РрІрина Роман Йосип країна. Звуко-буквений аналіз слів(усно) ім’я, бур’ян, солов’ї. - Прочитайте слова. У кожному з них назвіть ланцюжок звуків і букв. Як на письмі відділяється твердий приголосний звук від голосного? А при вимові що їх розділяє? Яке зі слів є трискладовим? Назвіть наголошений склад у кожному слові.

Номер слайду 3

Виконання вправи 6 (усно). Вправа 6 Клен, літо, морозиво.

Номер слайду 4

С.98. Вправа 7(усно)

Номер слайду 5

С.99, Вправа 9 (письмово) Були собі дід та баба. Прийняли вони подорожню жінку переночувати. У винагороду отримали здійснення трьох бажань. Дід забажав величезний шматок печеної ковбаси. Ковбаса його приросла до носа.

Номер слайду 6

Самостійна робота в зошиті на с.36 Слова для довідок: птахи, дерева, кущі.

Номер слайду 7

Робота в зошиті, с.36 Слова для довідок: дзиґа , лялька, м’яч; джемпер, пальто, штани ; кросівки, чоботи, туфлі.

Номер слайду 8

Домашнє завдання

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
12 серпня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку