Індивідуальна програма розвитку.дитини. 2 клас. Мовно-літературна галузь.

Про матеріал
Адаптована програма з мовно – літературної освітньої галузі до типової освітньої програми початкової освіти під керівництвом Шияна Р.Б. для дітей з особливими потребами. Навчальне навантаження та очікувані результати навчання для здобувачів освіти з труднощами у навчанні. Цикл І (1 – 2 класи)
Перегляд файлу

ІПР  Головненко Анни, Малай Софії

Мовно-літературна освітня галузь

ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 

Цикл І (1 – 2 класи)

№ наказу, яким програму затверджено

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

«Взаємодіємо усно»

Сприймає усну інформацію, перепитує, виявляючи увагу, доречно реагує

Покрокові інструкції, картки, малюнки, фото.

 

 

Відтворює основний зміст усного повідомлення відповідно до мети; на основі почутого малює/добирає ілюстрації; передає інформацію графічно

Добирає ілюстрації до почутого, шукає інформацію в таблицях, схемах із допомогою вчителя .

 

 

Виокремлює цікаву для себе інформацію; передає її іншим особам

Розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні, використовуючи несловесні засоби спілкування, емоції.

 

 

Розпізнає ключові слова і фрази в усному повідомленні, виділяє їх голосом у власному мовленні; пояснює, чому зацікавила інформація

Повідомляє, чи зацікавила дана інформація.

 

 

Висловлює думки щодо усного повідомлення, простого тексту, медіатексту; намагається пояснити свої вподобання; звертається до дорослих за підтвердженням правдивості інформації

 Намагається пояснити свої вподобання за допомогою малюнків, емоцій, міміки, звертаючись за допомогою до дорослих.

 

 

Висловлює власні погляди щодо предмета обговорення; намагається зробити так, щоб висловлювання було зрозуміле і цікаве для інших осіб; правильно вимовляє загальновживані слова

Спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору.Розповідає про те, що її вразило, схвилювало, використовуючи смайлики, малюнки емоцій.

 

 

Розпізнає емоції своїх співрозмовників, використовує відомі вербальні та невербальні засоби для передачі емоцій та настрою; розпізнає образні вислови і пояснює, що вони допомагають уявити; створює прості медіатексти

Розпізнає емоції співрозмовника.

Поповнює власний словниковий запас.

Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо).

 

 

Розповідає про власні відчуття та емоції від прослуханого/побаченого; ввічливо спілкується

Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого.

Звертається, вітається, прощається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова.

 

«Читаємо»

Обирає книжку для читання; пояснює власний вибір

Обирає тексти (книжки) для читання,може пояснити власний вибір. Пояснює, з яких елементів складається книжка.

Описує обкладинки книжок, які подобаються.

 

 

Передбачає за обкладинкою, заголовком та ілюстраціями, про що йтиметься в дитячій книжці; читає вголос правильно, свідомо, цілими словами, нескладні за змістом і формою тексти; розуміє фактичний зміст прочитаного

Прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями.

 

 

Пов’язує інформацію з тексту з відповідними життєвими ситуаціями; розрізняє головне і другорядне в тексті; визначає тему художнього твору, а також простого медіатексту

Розповідає про вчинки улюблених персонажів.

 

 

Розповідає про свої власні почуття та емоції від прочитаного тексту

Розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту.

Зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом.

 

 

Висловлює власні вподобання щодо змісту прочитаних творів, літературних персонажів, намагається пояснити, що подобається, а що ні

Пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо).

 

 

На основі тексту малює/добирає ілюстрації, фіксує інформацію графічно

Малює або добирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить (напр., персонажів казок тощо)

 

 

Експериментує з текстом (змінює кінцівку, місце подій)

Фантазує на основі прочитаного.

 

«Взаємодіємо письмово»

Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; створює невеликі та нескладні за змістом висловлювання, записує їх; правильно записує слова, які пишуться так, як вимовляються

Замальовує, обводить літери.

 

 

Обмінюється короткими письмовими повідомленнями

 

Обмінюється короткими письмовими повідомленнями за допомогою представлених малюнків,  карток, емотиконів.

 

 

 

Перевіряє написане, виявляє і виправляє недоліки письма самостійно чи за допомогою вчителя; обговорює створений текст і вдосконалює його за допомогою інших осіб

Перевіряє написане з допомогою вчителя.

 

«Досліджуємо медіа»

За допомогою вчителя виявляє очевидні ідеї у простих текстах, медіатекстах

За допомогою вчителя обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчительки) очевидні ідеї у простих медіа текстах,  спостерігає за використанням кольору, музики, анімації в медіа тексті.

 

 

Висловлює думки щодо простого медіатексту

Висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо), висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (комікси, дитячі журнали, реклама тощо) за допомогою несловесних засобів спілкування, емоцій.

 

 

Створює прості медіатексти

Створює прості аудіальні та візуальні медіа продукти з допомогою вчительки, використовуючи покрокову інструкцію, малюнки, фото, картинки.

 

«Досліджуємо мовлення»

Спостерігає за мовними одиницями та явищами, відкриває деякі закономірності співвідношення звуків і букв, значення слів, їх граматичної форми та ролі в реченні; спостерігає за власним мовленням та мовленням інших осіб, удосконалює власне мовлення за допомогою інших осіб

Обирає букви на позначення звуків на письмі із запропонованих.

Малюнки, слова, звукові моделі, звукові тренажери.

 

 

Експериментує звуками, словами, фразами в мовних іграх; аналізує за допомогою вчителя мовлення літературних персонажів

Експериментує звуками, словами, фразами в мовних іграх, чистомовках, скоромовках.

 

«Театралізуємо»

Відтворює емоції літературних персонажів під час інсценізації

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо. Сюжетні малюнки казок,байок; картинки літературних персонажів.

 

 

Імпровізує з репліками під час інсценізації

Імпровізує з інтонацією репліки персонажів казок, віршів, народних пісень.

 

 

Створює прості медіапродукти з допомогою інших осіб

Передає своє враження від побаченого в малюнках, у листах подяки.

Відшукує необхідне серед запропонованих малюнків.

 

 

Висловлює власні погляди щодо предмета обговорення; намагається зробити так, щоб висловлювання було зрозуміле і цікаве для інших осіб; правильно вимовляє загальновживані слова

 Обговорює враження від драматизації з позиції глядача.

Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Театр картинок.

Декорації та театральний реквізит.

 

 

Аналізує за допомогою вчителя мовлення літературних персонажів

Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Театр картинок.

Декорації та театральний реквізит.

 

 

docx
Додав(-ла)
Прус Олеся
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 січня
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку