Календарне планування з урахуванням компетентнісного підходу ЯДС 3 клас (за підручником Грущинська)

Про матеріал
Календарне планування з урахуванням компетентнісного підходу ЯДС 3 клас (за підручником Грущинська)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

3 клас (3 години на тиждень)

 

За підручником «Я досліджую світ» 3 клас, автори: Грущинська І., Хитра З.

І семестр (48 годин)

 

Дата

Тема уроку

Д.з

Наскрізні змістові лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 

Діяльність (уміння)

Знаннєвий складник

Ставлення (ціннісний складник)

 

1 тиждень. Людина – частина природи

 

1.

 

У чому неповторність людини?

 

Здоров’я і безпека (дотримання здорового способу життя)

Спостерігає за навколишнім світом.

Розуміє, чим люди відрізняються і подібні.

Усвідомлює неповторність людини

2.

 

Що об’єднує людей зі світом живої природи?

 

Здоров’я і безпека (дотримання здорового способу життя)

Порівнює людину і тварин

Знає, які ознаки притаманні всім живим істотам

Усвідомлює неповторність людини

3.

 

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами?

 

Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена команди).

Робить висновки та узагальнення за результатами власних спостережень.

Знає, які ознаки притаманні всім живим істотам

Обґрунтовує судження за темою уроку.

 

2 тиждень. Потреби людини

 

4.

 

Від чого залежить твоє здоров’я?

 

Здоров’я і безпека (дотримання здорового способу життя)

Розмірковує над питанням: що впливає на твое здоров'я.

Знає правила здорового способу життя

Усвідомлює важливість збереження здоров'я.

5.

 

Що тобі необхідно для життя?

 

Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена команди).

Характеризує потреби людини.

Знає, що таке потреби.

Робить висновки за результатами своєї діяльності.

6.

 

Чому людина має працювати?

 

Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена команди).

Характеризує свою діяльність.

Знає , що таке праця

Робить висновки за результатами своєї діяльності.

 

3 тиждень. Прагнення людини

 

7.

 

Для чого потрібне вміння вчитися?

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Усвідомлює себе як частину суспільства.

Розуміє вислів “уміння вчитися”

Усвідомлює себе частиною суспільства

8.

 

Які риси характеру допомагають досягати успіху?

 

Громадянська відповідальність

Працює зі схемами

Розуміє поняття «характер”

Усвідомлює себе частиною суспільства

9.

 

Як розвивати свої творчі здібності?

 

Громадянська відповідальність

Спостерігає за розвитком своїх здібностей

Розуміє поняття «творчість”

Усвідомлює себе частиною суспільства

 

4 тиждень. Правила співжиття

 

10

 

Навіщо потрібно вміти спілкуватися?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Складає діалоги, дотримуючись правил ввічливого спілкування

 

Знає правила ввічливого спілкування

 

Робить висновки за результатами уроку.

11

 

Як можна вирішувати конфлікти?

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріоритети).

Спостерігає за досягненнями відомих українців.

Знає, як вирішувати конфлікти

Усвідомлює себе частиною суспільства

12

 

Застосовуємо знання щодня.

Перевірна робота №1

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріоритети).

Проводить спостереження за змістом уроку.

Розуміє вивчений матеріал.

Оцінює свою діяльність.

 

5 тиждень. Природа – частина навколишнього світу

 

13

 

Чому природа – це невіддільна частина навколишнього світу?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Називає у чому полягає значущість природи для людини

Розуміє поняття “навколишній світ”

Робить висновки за результатами уроку

14

 

Що називають тілами (об’єктами), а що – явищами природи?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Розрізняє природні явища і тіла

Розуміє поняття «природне явище», “об'єкт”

Оцінює свою діяльність.

15

 

Яке обладнання допомагає досліджувати природу?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує природу за допомогою обладнання

Називає обладнання, що допомагають досліджувати природу

Робить висновки за результатами уроку

 

 

6 тиждень. Сонце – джерело життя на Землі

 

16

 

Як Сонце здійснює вплив на Землю?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує, який вплив сонце здійснює на Землю.

Знає, що таке доба, рік.

 

Робить висновки за результатами уроку

17

 

Які явища в неживій природі залежать від Сонця?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Спостерігає на навколишнім світом.

Знає, які явища в неживій природі залежать від сонця

Робить висновки за результатами уроку

18

 

Як Сонце впливає на живу природу?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Спостерігає на навколишнім світом.

Знає, як Сонце впливає на живу природу

Робить висновки за результатами уроку

 

7 тиждень. Планета «Вода»

 

19

 

Чому вода – найзагадковіша речовина на Землі?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Проводить досліди з водою.

 

Знає властивості води

Робить висновки за результатами уроку

20

 

Де на Землі міститься солона і прісна вода?

 

Здоров’я і безпека

Спостервгає за навколишнім світом

Знає де на Землі міститься солона і прісна вода

Усвідомлює необхідність збереження здоров’я.

21

 

Чому відбувається коло обіг води в природі?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Спостерігає за навколишнім світом

Розуміє поняття “колообіг води”

Усвідомлює необхідність збереження навколишнього світу

 

 

 8 тиждень. Значення води

 

22

 

Яке значення має вода для природи й людини?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує роль води у природі.

 

Розуміє значення води у природі

Усвідомлює значення води у природі.

23

 

Яке значення має вода для природи й людини?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує роль води у природі.

 

Розуміє значення води у природі

Усвідомлює значення води у природі.

24

 

Як восени розселяються рослини?

 

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі?

Досліджує, як люди використовують енергію води

Розуміє значення води у природі

Усвідомлює значення води у природі.

 

9 тиждень. Охорона води

 

25

 

Як відбувається забруднення води?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

 

Досліджує, як відбувається забруднення води у природі

 

Знає, що треба робити, щоб зменшити забруднення води

Усвідомлює значення води у природі.

26

 

Як потрібно охороняти воду від забруднення?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує, як відбувається забруднення води у природі

 

Знає, що треба робити, щоб зменшити забруднення води

Усвідомлює значення води у природі.

27

 

Застосовуємо знання щодня.

Перевірна робота №2

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріоритети).

Проводить спостереження за змістом уроку.

Розуміє вивчений матеріал.

Оцінює свою діяльність.

 

10 тиждень. Властивості та склад повітря

 

28

 

Які властивості має повітря?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує властивості повітря

Знає властивості повітря

 

Робить висновки щодо засвоєного матеріалу.

29

 

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує, як властивості та склад повітря впливає на природу

Знає склад повітря

Робить висновки щодо засвоєного матеріалу.

30

 

Як вітер впливає на природу Землі?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує, як віткр впливає на природу Землі

Розуміє поняття “вітер”

Робить висновки щодо засвоєного матеріалу..

 

11 тиждень. Вітер і погода

 

31

 

Які зміни приносить вітер у довкілля?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Аналізує , які зміни приносить вітер у довкілля.

Знає та називає зміни у природі спричинені вітром.

Робить висновки щодо засвоєного матеріалу..

32

 

Як люди «товаришують» із вітром?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує, як люди “товаришують” з вітром

Знає значення вітру у природі

Висловлює судження щодо змісту уроку.

33

 


 

Які прилади допомагають досліджувати погоду?

 

 

Здоров’я і безпека

Використовує прилади для дослідження природи

Знає прилади, які допомагають досліджувакти природу

 

 

Робить висновки щодо засвоєного матеріалу..

 

 

12 тиждень. Охорона повітря

 

 

34

 

Як забруднення повітря впливає на здоров’я?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

 

Дискутує за темою уроку.

Знає, як забруднення повітря впливає на здоров'я.

Обговорює тему уроку

35

 

Як охороняти повітря від забруднення?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Дискутує за темою уроку.

Знає, як охороняти повітря від забруднення

Робить висновки щодо засвоєного матеріалу..

36

 

Застосовуємо знання щодня.

Перевірна робота №3

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Аналізує вивчений матеріал.

Оперує засвоєними знаннями.

Робить висновки щодо засвоєного матеріалу..

 

13 тиждень. Гірські породи й корисні копалини

 

37

 

Із чого складається тверда оболонка Землі?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

 

Визначає гірські породи і мінерали за малюнками

Знає, що таке гірські породи

Робить висновки за матеріалом уроку.

38

 

Що таке корисні копалини і як ти їх можеш досліджувати?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує корисні копалини

Розуміє поняття «корисні копалини”.

Оцінює свою роботу.

39

 

Що таке корисні копалини і як ти їх можеш досліджувати?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

 

 

 

 

Досліджує корисні копалини

Розуміє поняття «корисні копалини”.

Робить висновки за матеріалом уроку.

 

 

14 тиждень. Застосування корисних копалин

 

 

 

40

 

Де в побуті застосовують корисні копалини?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

 

Спостерігає, де в побуті застосовують корисні копалини

Розуміє поняття «корисні копалини”.

 

 

 

 

Обґрунтовує свою думку.

41

 

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Доводить свою думку з теми

Розуміє поняття «корисні копалини”.

 

Усвідомлює необхідність спостереження за природою.

42

 

Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

 

 

 

 

Доводить свою думку з теми

Розуміє поняття «корисні копалини”.

 

Усвідомлює необхідність спостереження за природою.

 

15 тиждень. Ґрунт – особлива прикмета планети Земля

 

 

 

43

 

Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Розрізняє, чим  грунт відрізняється від гірської породи

Знає ,чим грунт відрізняється від гірської породи

Усвідомлює необхідність спостереження за природою.

44

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує склад грунту

Знає склад грунту

Усвідомлює необхідність збереження здоров’я.

45

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує склад грунту

Знає склад грунту

Усвідомлює необхідність збереження природи

 

16 тиждень. Родючий ґрунт – запорука врожаю

 

46

 

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує значення грунту для природи і життя людей

Розуміє значення грунту для природи і життя людей

 

Обговорення  теми

47

 

Як підтримувати й поліпшувати родючість ґрунту?

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

Досліджує значення грунту для природи і життя людей

Розуміє значення грунту для природи і життя людей

 

Обговорення  теми

48

 

Застосовуємо знання щодня

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу, як цілісну систему)

 

 

Аналізує вивчений матеріал.

Оперує засвоєними знаннями.

Робить висновки щодо засвоєного матеріалу..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чалєй Світлана Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 вересня 2023
Переглядів
574
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку