Календарне планування з всесвітньої історії
9 клас
Складено згідно з оновленою навчальною програмою «Історія України. Всесвітня історія. 6 – 11 класи» (затверджено і надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698)
№ уроку |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Очікувані результати навчання |
|||||
Знаннєвий компонент |
Діяльнісний компонент |
Наскрізні змістові лінії |
||||||
Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАСИ ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН |
||||||||
1 |
|
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). Друга половина Нового часу у всесвітній історії |
Знаю:
|
Умію:
|
Громадянська відповідальність |
|||
2 |
|
Початок Великої французької революції кінця XVIII ст. |
||||||
3 |
|
Завершальний етап Великої французької революції |
||||||
4 |
|
Консульство та імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. |
||||||
5 |
|
Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз. |
||||||
6 |
|
Практична робота №1 : На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учительки/учителя). |
||||||
7 |
|
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Європа в часи Французької революції та Наполеонівських війн» |
||||||
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.) |
||||||||
8 |
|
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. |
Знаю:
обґрунтувати судження про історичне значення діяльності Джузеппе Гарібальді, Камілло Кавура, Отто фон Бісмарка, Авраама Лінкольна, Сімона Болівара.
|
Умію:
|
|
|||
9 |
|
Парламентські реформи у Великій Британії. Велика Британія – «майстерня світу». |
||||||
10 |
|
Франція у період Реставрації Бурбонів. Бельгійська революція |
||||||
11 |
|
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
||||||
12 |
|
«Весна народів» 1948 – 1949 рр. |
||||||
13 |
|
Об’єднання Німеччини «залізом та кров’ю» |
||||||
14 |
|
Об’єднання Італії. |
||||||
15 |
|
Громадянська війна у США. Утворення незалежних держав в Латинській Америці. |
||||||
16 |
|
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Європа та Америка в добу революцій та національного об’єднання (1815–1870 рр.)» |
||||||
Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. |
||||||||
17 |
|
Монополізація економіки. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. |
Знаю:
|
Умію:
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||
18 |
|
Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо. |
||||||
19 |
|
Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики». |
||||||
20 |
|
Втрата Великою Британією промислової першості. Ліберальні реформи Девіда Ллойда Джорджа. |
||||||
21 |
|
Італія в останній третині ХІХ на початку ХХ ст. |
||||||
22 |
|
Економічне піднесення США. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона. |
||||||
23 |
|
«Великі реформи» в Росії. Революція 1905–1907 рр. |
||||||
24 |
|
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
||||||
25 |
|
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
||||||
Розділ 4. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
||||||||
26 |
|
«Доба Мейдзі» в Японії. Сінхайська революція. |
Знаю:
поняття «геополітика», «військово-політичний союз», «мілітаризація», «метрополія».
|
Умію:
|
|
|||
27 |
|
Китай в другій половині ХІХ ст. |
||||||
28 |
|
Спроби модернізації Османської імперії. Практична робота №2: укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії (на вибір учителя) |
||||||
29 |
|
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. |
||||||
30 |
|
Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
||||||
31 |
|
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Міжнародні відносини(друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» |
||||||
Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
||||||||
32 |
|
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Наукові й технічні досягнення. |
Знаю:
|
Умію:
визначити прояви взаємодії культур народів Європи, Америки, Азії та Африки.
|
|
|||
33 |
|
Література та мистецтво. Зародження масової культури. |
||||||
34 |
|
Підбиття підсумків «Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики. Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст. |
||||||
35 |
|
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Розвиток культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.» |
||||||