3 год/тижд. (60 год) І. Грущинська, З. Хитра.
№ п/п |
Дата |
Скориго-вана |
Зміст навчального матеріалу |
|
|
|
Тиждень 16. Моє відкриття: Зимові свята. |
47 |
|
|
Як святкують Різдво Христове в Україні та світі? |
48 |
|
|
Як зберегти ялинці життя? |
|
|
|
Тиждень 17. Моє відкриття: Рослини взимку. |
49 |
|
|
Що допомагає рослинам пережити зиму? |
50 |
|
|
Які рослини живуть удома? |
51 |
|
|
Які рослини живуть удома?(Продовження) |
|
|
|
Тиждень 18. Моє відкриття: Тварини взимку. |
52 |
|
|
Які небезпеки загрожують рибам взимку? |
53 |
|
|
У чому полягають особливості зимового життя птахів? |
54 |
|
|
Як звірі пристосувалися до життя взимку? |
|
|
|
Тиждень 19. Моє відкриття: Зимові турботи людей. Людські радощі. |
55 |
|
|
Чому люди повинні піклуватися про рослини й тварин узимку? |
56 |
|
|
Які радощі й небезпеки підготувала людям зима? |
57 |
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ. Діагностувальна робота №1. З теми «Зима». |
|
|
|
Тиждень 20. Земля – наша рідна Планета. |
58 |
|
|
Чи можна дійти до краю Землі? Корегувальна робота. |
59 |
|
|
Скільки на Землі сторін світу? |
60 |
|
|
Як визначати сторони світу? |
|
|
|
Тиждень 21.Моє відкриття: Країни світу. |
61 |
|
|
Про що «розповідає» карта світу? |
62 |
|
|
Які країни є на Землі? |
63 |
|
|
Чому країни прагнуть об’єднуватися? |
|
|
|
Тиждень 22. Моє відкриття: Культура народів світу. |
64 |
|
|
Які народи є на Землі? |
65 |
|
|
Чому цікаво вивчати культуру різних народів? |
66 |
|
|
У яких країнах живуть твої улюблені казкові герої? |
|
|
|
Тиждень 23. Моє відкриття: Вивчаємо культуру України. |
67 |
|
|
Як знайти Україну на картах світу та Європи? |
68 |
|
|
Які традиції українського народу тобі відомі? |
69 |
|
|
Які народи проживають в Україні? |
|
|
|
Тиждень 24. Моє відкриття: Винаходи людства. |
70 |
|
|
Як природа допомагає людям створювати винаходи? |
71 |
|
|
Що ти знаєш про українських винахідників? |
72 |
|
|
Де і як люди використовують штучні матеріали? |
|
|
|
Тиждень 25. Моє відкриття: Славетні українці. |
73 |
|
|
Які митці прославили нашу Україну? |
74 |
|
|
Хто такі олімпійці та параолімпійці? |
75 |
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ. Діагностувальна робота №2.З теми «Земля – наша рідна планета». |
|
|
|
Тиждень 26. Моє відкриття: Прикмети весни. |
76 |
|
|
Коли у твій край приходить весна? Корегувальна робота. |
77 |
|
|
Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні? |
78 |
|
|
Чому назви весняних місяців такі промовисті? |
|
|
|
Тиждень 27. Моє відкриття: Погода навесні. |
79 |
|
|
Які примхи підготувала весна? |
80 |
|
|
Які примхи підготувала весна?(Продовження) |
81 |
|
|
Як звички впливають на твоє здоров’я? |
|
|
|
Тиждень 28. Моє відкриття: Природа навесні. |
82 |
|
|
Коли рослини весну зустрічають? |
83 |
|
|
Які трав’янисті рослини називають першоцвітами? |
84 |
|
|
Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння? |
|
|
|
Тиждень 29. Моє відкриття: тварини навесні. |
85 |
|
|
Які комахи з’являються навесні першими? |
86 |
|
|
Як змінюється життя риб навесні? |
87 |
|
|
Коли повертаються з теплих країв птахи? |
|
|
|
Тиждень 30.Моє відкриття: Весняні турботи та радощі. |
88 |
|
|
Які турботи приносить весна звірам? |
89 |
|
|
Які турботи приносить весна звірам? (Продовження) |
90 |
|
|
Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла? |
|
|
|
Тиждень 31.Охорона природи навесні. |
91 |
|
|
Які рослини потребують охорони з боку людини? |
92 |
|
|
Чому тваринам загрожує небезпека зникнення? |
93 |
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ. Діагностувальна робота №3.З теми «Природа навесні». |
|
|
|
Тиждень 32. |
94 |
|
|
За якими прикметами дізнаються про прихід літа. Корегувальна робота. |
95 |
|
|
Чому літні місяці отримали такі назви? |
96 |
|
|
Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку? |
|
|
|
Тиждень 33. Моє відкриття: Прикмети літа. |
97 |
|
|
Які «цікаві» секрети приховують рослини? |
98 |
|
|
Які кущі ростуть у твоєму краї? |
99 |
|
|
Які трав’янисті рослини називають «синоптиками», а які «годинниками»? |
|
|
|
Тиждень 34. Моє відкриття: Рослини влітку. |
100 |
|
|
Яких тварин влітку найбільше? |
101 |
|
|
Чому птахи влітку перестають співати? |
102 |
|
|
Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку? |
103 |
|
|
ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ. Діагностувальна робота №4.З теми «Природа влітку». |
|
|
|
Тиждень 35. Моє відкриття: Тварини влітку. |
104 |
|
|
Як активно відпочивати? Корегувальна робота. |
105 |
|
|
Які існують правила поведінки влітку? |
106 |
|
|
Резервний урок. Підсумовуємо знання. |