Календарне планування з ЯДС 3 клас 1 семестр НУШ

Про матеріал
До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської,Л. Пономарьової, О. Антонова) Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко.
Перегляд файлу

 «Я досліджую світ. 3 клас» (всього 105 год.)

Підручник: «Я досліджую світ»

(До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської,

Л. Пономарьової, О. Антонова)

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко.

І семестр (46 годин)

п/п

 

Дата

 

Скориго-вана

 

Зміст навчального матеріалу

 

 

 

ІСТОРІЯ ТА ТРАДИЦІЇ РІДНОЇ ШКОЛИ. ШКІЛЬНИЙ РОЗПОРЯДОК

1

 

 

Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок (с. 3–6).

2

 

 

Ставлення до інших (с. 7–8).

3

 

 

Як уникнути конфлікту. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя)(с.9-10)

 

 

 

СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ

4

 

 

Небезпечні ситуації в школі. Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі (с. 13–14). 

5

 

 

Небезпечні ситуації на вулиці (с. 15–16).

6

 

 

Сім’я. Склад сім’ї. Історія роду. Родинні стосунки між поколіннями. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та інших членів сім’ї (с. 17–19).

 

 

 

СІМ’Я. СКЛАД СІМ’Ї. ІСТОРІЯ РОДУ. РОДИННІ СТОСУНКИ МІЖ ПОКОЛІННЯМИ

7

 

 

Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Дозвілля в сім’ї (с. 22–24).

8

 

 

Небезпечні ситуації вдома (с. 25–26).

9

 

 

Приватний і громадський простір. Моделювання (інсценізація) поведінки у громадських місцях (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 27–28).

 

 

 

ПРИРОДА — ЧАСТИНА НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ

10

 

 

Природа — частина навколишнього світу (с. 31–32).

11

 

 

Тіла та явища природи (с. 33–35).

12

 

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота № 1 за темою: Людина-частина живої природи.

 

 

 

ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИРОДИ. ЗНАЧЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИРОДИ

13

29.09.

 

Корегувальна робота. Дослідження природи. Значення дослідження природи (с. 38–39).

14

03.10.

 

Джерела інформації про природу та способи її представлення (с. 40–42).

15

04.10.

 

Дослідження як джерело знань про природу. Дослідження властивостей речовин (за вибором учнів / вчителя) (с. 43–44).

 

 

 

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ

16

 

 

Обладнання для вивчення природи (с. 47–48).

17

 

 

Основні кроки під час дослідження тіл і явищ природи (с. 49–51).

18

 

 

Спостереження. Вправляння у складанні плану спостереження (с. 52).

 

 

 

ВИМІРЮВАННЯ. ВПРАВЛЯННЯ У ПРОВЕДЕННІ ВИМІРЮВАНЬ

19

 

 

Вимірювання. Вправляння у проведенні вимірювань (с. 56).

20

 

 

Експеримент (дослід). Вправляння у складанні плану експерименту

(с. 57).

21

 

 

Дослідження властивостей тіл неживої природи (за вибором учнів/вчителя).

 

 

 

НЕЖИВА ПРИРОДА. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТІЛ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ ТА ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ

22

 

 

Моделювання у вивченні природи (с. 60–61).

23

 

 

Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості (с. 62–64).

24

 

 

Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування. Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди) (с. 68–70).

 

 

 

 

25

 

 

Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води (с. 71–73).

26

 

 

Колообіг води в природі (с. 74–75).

27

 

 

Застосовуємо знання щодня.  Діагностувальна робота №2 за темою: Людина і нежива природа.

 

 

 

ОЧИЩЕННЯ ВОДИ

28

 

 

Корегувальна робота. Очищення води. Способи очищення води (с. 79–80).

29

 

 

Повітря. Властивості повітря. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря (с. 81–82).

30

 

 

Гірські породи, їх властивості. Порівняння властивостей гірських порід (за вибором учнів/учителя) (с. 83–84).

 

 

 

КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ЇХНІ ВИДИ.

31

 

 

Корисні копалини, їх види. Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами (с. 87–89).

32

 

 

Ґрунт. Склад і утворення ґрунту. Дослідження складу і властивостей ґрунту (с. 90–91).

33

 

 

Догляд за ґрунтом (с. 92–93).

 

 

 

КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ЇХНІ ВИДИ.

34

 

 

Значення води, повітря і ґрунту в природі та діяльності людей, їх охорона (с. 97–99).

35

 

 

Організми — тіла живої природи. Різноманітність рослин (с. 100–102).

36

 

 

Дихання і живлення рослин (с. 106–107).

 

 

 

ЗНАЧЕННЯ ВОДИ, ПОВІТРЯ І ҐРУНТУ В ПРИРОДІ

37

 

 

Квіткові рослини. Розмноження, ріст і розвиток рослин (с. 108–109).

38

 

 

Розмноження квіткових рослин за допомогою кореня, стебла та листка. Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона) (с. 110–111).

39

 

 

Середовище існування рослин. Пристосування рослин до умов існування. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування Дослідження умов росту рослин (с. 116–117).

 

 

 

СЕРЕДОВИЩЕ ІСНУВАННЯ РОСЛИН. ПРИСТОСУВАННЯ РОСЛИН ДО УМОВ ІСНУВАННЯ

40

 

 

Тварини — організми (с. 118–119).

41

 

 

Комахи (с. 122–123).

42

 

 

Риби (с. 124–125).

 

 

 

Середовище існування тварин.

43

 

 

Земноводні (с. 126–127).

44

 

 

Плазуни (с. 130–131).  Діагностувальна робота №3 за темою: Пристосування рослин і тварин до у мов.

45

 

 

Корегувальна робота. Птахи (с. 132–133).

 

 

 

 

46

 

 

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей?(с.70)

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку