№ п.п |
Тема та цілі уроку |
Домашнє завдання |
|||
|
10-В |
|
Тема 1: Живи та вчись! Освіта. . |
|
|
1. |
|
|
Інструктаж з ТБ на уроках англійської мови. Освіта: минуле та сучасність. Розповідати про освіту своїх батьків. |
W.B. p 4 |
|
2. |
|
|
Вчимо лексику та колокації до теми «Education». Читання: загальне розуміння інформації. |
W.B. p 4
|
|
3. |
|
|
Сучасна освіта – яка вона? Дискутувати про особливості сучасного освітнього процесу. |
W.B. p 5
|
|
4. |
|
|
Вчимо фразові дієслова та коллокації до теми «Освіта. |
W.B. p 5 |
|
5. |
|
|
Аудіювання: встановлення відповідності. |
W.B. p 5 |
|
6. |
|
|
Говоріння: ідеальний вчитель/ ідеальний студент. |
W.B. p 6 |
|
7. |
|
|
Вірний вибір. Описувати дратівливі звички. Граматика: Present and past habits |
W.B. p 6 |
|
8. |
|
|
Читання: загальне розуміння інформації. Говоріння: що тебе дратує в інших людях? |
Завдання на листочку.
|
|
9. |
|
|
Діагностичний зріз знань |
Повтор. лекс. та грам. |
|
10. |
|
|
Розпорядок дня тинейджера.. Відео урок: загальне та детальне розуміння інформації. |
W.B. p 7 |
|
12. |
|
|
Як покращити пам'ять? Обговорювати практичні способи для кращого запам’ятовування. |
Вивчити слова та словосполучення
|
|
13. |
|
|
Аудіювання: виокремлювати детальну інформацію в діалогічному мовленні |
Вивчити слова та словосполучення
|
|
14. |
|
|
Говоріння: як тренувати пам'ять. Наші приховані таланти. Аналізувати результати опитування |
W.B. p 8 |
|
15. |
|
|
Читання: Встановлення відповідності. |
W.B. p.8
|
|
16. |
|
|
Вчені та філософи сьогодення. Розповідати про свого улюбленого науковця/ винахідника |
W.B. p 8 |
|
17. |
|
|
Коллокації зі словом brain. Читання: заповнення пропусків. |
W.B. p 9 |
|
18. |
|
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу |
W.B. p 9 |
|
19. |
|
|
Лексико-граматичний контроль№1 |
W.B. p 9 |
|
20. |
|
|
Аналіз контрольної роботи |
W.B. p 9 |
|
|
|
|
Тема 2. Щоденне життя |
|
|
21. |
|
|
Ліворукість- ознака геніальності чи недуга? Висловлювати власні припущення щодо ліворукості |
Перекласти нові слова |
|
|
|
|
Вивчаємо граматику. Verb patterns Аудіювання: встановлення відповідності |
W.B. p 10 |
|
22. |
|
|
Історії на фото. Говоріння: що я бачу на фото? |
W.B. p 11 |
|
23. |
|
|
Описувати фото, робити припущення щодо зображеного. Прикметники до теми «Почуття». |
W.B. p 11 |
|
24. |
|
|
Formal/informal language. Розрізняти офіційний та неофіційний стиль письма та лексики. |
W.B. p 12 |
|
25. |
|
|
Читання: відповіді на запитання. |
W.B. p 12 |
|
26. |
|
|
Говоріння: чи варто приймати участь в навчальних обмінних програмах? |
W.B. p 13 |
|
27. |
|
|
Письмо. Аналізувати структуру резюме та супровідного листа. |
W.B. p 14 |
|
28. |
|
|
Говоріння: як написати резюме? |
W.B. p 15 |
|
29. |
|
|
Пригадаймо вивчене! Focus Review 1. Виконання тренувальних вправ. |
W.B. p 18 |
|
30. |
|
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
W.B. p 19 |
|
31. |
|
|
Лексико-граматичний контроль№2 |
Завдання в зошиті |
|
32. |
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
Виписати нові слова |
|
|
|
|
Тема 3. Природа особистості. |
|
|
33. |
|
|
Як добре ти знаєш себе? Описувати риси свого характеру. Vlog. Іменники/прикметники до теми «Особистість». |
W.B. p 20 |
|
34. |
|
|
Читання: детальне розуміння інформації. |
Завдання в зошиті |
|
35. |
|
|
Опиши себе як особистість. Порівнювати характери різних людей. Складені прикметники. Вживання у контексті |
W.B. p 21 |
|
36. |
|
|
Говоріння: які риси характеру я ціную в людях? |
W.B. p 21 |
|
37. |
|
|
Так мало статися. Описувати незвичні історії кохання. |
W.B. p 22 |
|
38. |
|
|
Past Perfect Simple and Continuous. Вживання минулих часів в усному мовленні.
|
W.B. p 22 |
|
39. |
|
|
Любов-це… Розповідати про своє розуміння слова кохання. Лексика до теми «Романтичні стосунки». |
W.B. p 23 |
|
40. |
|
|
Письмо: коротка історія про кохання. |
Написати історію. |
|
41. |
|
|
Фільм чи книга – що вибереш ти? |
W.B. p 24 |
|
42. |
|
|
Виокремлювати детальну інформацію у довгому тексті. |
W.B. p 24 |
|
43. |
|
|
Читання: множинний вибір. |
W.B. p 24 |
|
44. |
|
|
Прекрасна історія кохання. Складати історію про минулі події. |
W.B. p 25 |
|
45. |
|
|
Лексико-граматичний контроль за І семестр |
Скласти діалог |
|
46. |
|
|
Говоріння: робота в парах. Історія Лу та Вілла. Лексика «Ways of looking». |
Вивчити нову лекс. |
|
47. |
|
|
Контроль читання. |
Завдання на листочках |
|
48. |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Виконання тренувальних вправ. |
W.B.p25 |
|
49. |
|
|
Лексико-граматичний контроль№3 |
Wb p 25 |
|
50. |
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
Виписати нові слова |
|
|
|
|
Тема 4. Люди, риси характеру, відносини між людьми. |
|
|
51. |
|
|
Чи добре бути найстаршою дитиною в сім’ї? Розповідати про стосунки зі своїми братами/ сестрами. |
W.B. p 26 |
|
52. |
|
|
Граматика: Relative clauses. Говоріння: моя сім’я. |
W.B. p 26 |
|
53. |
|
|
Контроль аудіювання. |
Завдання на листочках |
|
54. |
|
|
Розповідати про особливий день зі свого життя. Читання: аналіз моделі історії |
. |
|
55. |
|
|
Контроль говоріння |
W.B. p 27 |
|
56. |
|
|
Як знайти співмешканця. Пояснювати, які якості важливі для ідеального співмешканця. Різні типи колокацій. Аудіювання: встановлення відповідності. |
W.B. p 28 |
|
57. |
|
|
Контроль письма. |
W.B. p 30 |
|
58. |
|
|
Аналізувати модель статті в журнал. Письмо: стаття в журнал. |
W.B. p 31 |
|
59. |
|
|
Пригадаймо вивчене! Focus Review 2.Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
W.B. p 34-35 |
|
60. |
|
|
Лексико-граматичний контроль№4 |
Завдання в зошиті |
|
61. |
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
Виписати нові слова |
|
62. |
|
|
Відпрацювання екзаменаційних стратегій: говоріння. Відеоурок: загальне та детальне розуміння переглянутого фрагменту. |
Підготувати розповідь S.B. p 135 |
|
63. |
|
|
Святкування Нового Року в Україні. Читання. Пошук спеціальної інформації. |
Скласти діалог |
|
|
|
|
|
|
|