Календарне планування за підручником Focus 4 ( І семестр ) 4 години на тиждень

Про матеріал
Календарне планування за підручником Focus 4 ( І семестр ) 4 години на тиждень
Перегляд файлу

№ п.п

Тема та цілі уроку

Домашнє завдання

 

10-В

 

Тема 1: Живи та вчись! Освіта.

.

 

1.

 

 

Інструктаж з ТБ на уроках англійської мови.

Освіта: минуле та сучасність. Розповідати про освіту своїх батьків.

W.B. p 4

2.

 

 

Вчимо лексику та колокації до  теми «Education». Читання: загальне розуміння інформації.

W.B. p 4

 

3.

 

 

Сучасна освіта – яка вона? Дискутувати про особливості сучасного освітнього процесу.

W.B. p 5

 

4.

 

 

Вчимо фразові дієслова та коллокації до теми «Освіта.

W.B. p 5

5.

 

 

 Аудіювання: встановлення відповідності.

W.B. p 5

6.

 

 

Говоріння: ідеальний вчитель/ ідеальний студент.

W.B. p 6

7.

 

 

Вірний вибір. Описувати дратівливі звички.

Граматика: Present and past habits

W.B. p 6

  8.

 

 

Читання: загальне розуміння інформації. Говоріння: що тебе дратує в інших людях?

Завдання на листочку.

 

9.

 

 

Діагностичний зріз знань

Повтор. лекс. та грам.

10.

 

 

 Розпорядок дня тинейджера.. Відео урок: загальне та детальне розуміння інформації.

 

W.B. p 7

12.

 

 

Як покращити пам'ять? Обговорювати практичні способи для кращого запам’ятовування.

 

Вивчити слова та словосполучення

 

13.

 

 

Аудіювання: виокремлювати детальну інформацію в діалогічному мовленні

Вивчити слова та словосполучення

 

14.

 

 

Говоріння:

як тренувати пам'ять. Наші приховані таланти. Аналізувати результати опитування

W.B. p 8

  15.

 

 

Читання:

Встановлення відповідності.

W.B. p.8

 

16.

 

 

Вчені та філософи сьогодення. Розповідати про свого улюбленого науковця/

винахідника

W.B. p 8

17.

 

 

Коллокації зі словом brain. Читання: заповнення пропусків.

W.B. p 9

18.

 

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу

W.B. p 9

19.

 

 

Лексико-граматичний  контроль№1

W.B. p 9

20.

 

 

Аналіз контрольної роботи

W.B. p 9

 

 

 

Тема 2. Щоденне життя

 

21.

 

 

Ліворукість- ознака геніальності чи недуга? Висловлювати власні припущення щодо ліворукості

Перекласти нові слова

 

 

 

Вивчаємо граматику. Verb patterns Аудіювання: встановлення відповідності

W.B. p 10

22.

 

 

Історії на фото. Говоріння: що я бачу на фото?

W.B. p 11

23.

 

 

Описувати фото, робити припущення щодо зображеного. Прикметники до теми «Почуття».

W.B. p 11

24.

 

 

Formal/informal language. Розрізняти офіційний та неофіційний стиль письма та лексики.

W.B. p 12

25.

 

 

Читання: відповіді на запитання.

W.B. p 12

26.

 

 

Говоріння: чи варто приймати участь в навчальних обмінних програмах?

W.B. p 13

27.

 

 

Письмо. Аналізувати структуру резюме та супровідного листа.

W.B. p 14

28.

 

 

Говоріння: як написати резюме?

W.B. p 15

29.

 

 

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 1. Виконання тренувальних вправ.

W.B. p 18

30.

 

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

W.B. p 19

31.

 

 

Лексико-граматичний  контроль№2

Завдання в зошиті

32.

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Виписати нові слова

 

 

 

Тема 3.  Природа особистості.

 

33.

 

 

Як добре ти знаєш себе? Описувати риси свого характеру. Vlog. Іменники/прикметники до теми «Особистість».

W.B. p 20

34.

 

 

Читання: детальне розуміння інформації.

Завдання в зошиті

35.

 

 

Опиши себе як особистість. Порівнювати характери різних людей. Складені прикметники. Вживання у контексті

W.B. p 21

  36.

 

 

Говоріння: які риси характеру я ціную в людях?

W.B. p 21

37.

 

 

Так  мало статися. Описувати незвичні історії кохання.

W.B. p 22

38.

 

 

Past Perfect Simple and Continuous. Вживання минулих часів в усному мовленні.

 

W.B. p 22

39.

 

 

Любов-це… Розповідати про своє розуміння слова кохання. Лексика до теми «Романтичні стосунки».

W.B. p 23

40.

 

 

Письмо: коротка історія про кохання.

Написати історію.

41.

 

 

Фільм чи книга – що вибереш ти?

W.B. p 24

42.

 

 

Виокремлювати детальну інформацію у довгому тексті.

W.B. p 24

43.

 

 

Читання: множинний вибір.

W.B. p 24

44.

 

 

Прекрасна історія кохання. Складати історію про минулі події.

W.B. p 25

45.

 

 

Лексико-граматичний контроль за І семестр

Скласти діалог

  46.

 

 

Говоріння: робота в парах.

Історія Лу та Вілла. Лексика «Ways of looking».

Вивчити нову лекс.

47.

 

 

Контроль читання.

Завдання на листочках

        48.

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Виконання тренувальних вправ.

W.B.p25

49.

 

 

Лексико-граматичний  контроль№3

Wb p 25

50.

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Виписати нові слова

 

 

 

Тема 4. Люди, риси характеру, відносини між людьми.

 

51.

 

 

Чи добре бути найстаршою дитиною в сім’ї? Розповідати про стосунки зі своїми братами/ сестрами.

W.B. p 26

52.

 

 

Граматика: Relative clauses. Говоріння: моя сім’я.

W.B. p 26

53.

 

 

Контроль аудіювання.

Завдання на листочках

54.

 

 

Розповідати про особливий день зі свого життя. Читання: аналіз моделі історії

.

55.

 

 

Контроль говоріння

W.B. p 27

56.

 

 

Як знайти співмешканця. Пояснювати, які якості важливі для ідеального співмешканця. Різні типи колокацій. Аудіювання: встановлення відповідності.

W.B. p 28

57.

 

 

Контроль письма.

W.B. p 30

58.

 

 

Аналізувати модель статті в журнал. Письмо: стаття в журнал.

W.B. p 31

59.

 

 

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 2.Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

W.B. p 34-35

60.

 

 

Лексико-граматичний  контроль№4

Завдання в зошиті

61.

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Виписати нові слова

62.

 

 

Відпрацювання екзаменаційних стратегій: говоріння. Відеоурок: загальне та детальне розуміння переглянутого фрагменту.

Підготувати розповідь S.B. p 135

63.

 

 

Святкування Нового Року в Україні. Читання. Пошук спеціальної інформації.

Скласти діалог

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, академічний рівень) 10 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
18 лютого
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку