Календарне планування за підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко «Українська мова та читання. 2 частина» ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування для вчителів за підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко «Українська мова та читання. 2 частина» ІІ семестр 4 год на тиждень.
Перегляд файлу

Українська мова

Л.Варзацька, Т.Трохименко «Українська мова та читання. 2 частина»

 4 год на тиждень

 

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

 

 

ІІ семестр

 

65

 

Слова – назви чисел. Вправляння у розпізнаванні слів назв чисел.

66

 

Прийменник .

Службові слова в реченні.

67

 

Службові слова в реченні. Розпізнавання в реченні прийменників.

68

 

Складання речень і словосполучень із прийменниками.

69

 

Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів.

70

 

Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів.

71

 

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся зв'язно висловлювати думки.

72

 

Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів.

73

 

Діагностувальна робота : перевірка мовних знань і вмінь «Слово».

74

 

Речення

Аналіз діагностувальної роботи .

Діагностувальна  робота:  диктант «Гніздечко»

 

75

 

Аналіз діагностувальної роботи .

Поняття про речення.

76

 

Види речень. Діагностувальна робота: складання діалогу.

77

 

 Розповідні речення. Розділові знаки у кінці  розповідного речення. Діагностувальна робота: складання діалогу.

78

 

Узагальнення і систематизація знань про розповідні речення.

79

 

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся писати записку.

80

 

Поняття  про питальні речення.

81

 

 Розділові знаки у кінці речення  питального речення.

82

 

Узагальнення і систематизація знань про питальні речення.

83

 

Спонукальні речення.                                                                                                                                                                                           

84

 

Розділові знаки у кінці речення спонукального речення.                                                                                                                                                                                           

85

 

Узагальнення і систематизація знань про спонукальні речення.

86

 

Головні слова в реченні.

87

 

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся складати розповідь за малюнком.

88

 

Вправляння у виділенні головних слів у реченні.

89

 

Вправляння у виділенні головних слів у реченні.

90

 

Поширення речень за питаннями, поданими вчителем.

91

 

Складання речень за схемами.

92

 

Складання речень за схемами.

93

 

Зв’язок слів у реченні.

94

 

Встановлення зв’язку слів у реченні.

95

 

Розвиток зв’язного мовлення. Використовую службові слова.

96

 

Встановлення зв’язку слів у реченні.

97

 

Встановлення зв’язку слів у реченні.

98

 

Повторення і закріплення вивченого про речення.

99

 

Повторення і закріплення вивченого про речення.

100

 

Діагностувальна робота : перевірка мовних знань і вмінь «Речення».

101

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Текст

Поняття про текст. Особливості тексту.

102

 

Заголовок.

103

 

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся складати розповідь на основі спостережень.

104

 

Будова тексту. Абзац.

105

 

Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка.

106

 

Текст-розповідь.

107

 

Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання

108

 

Текст-опис.

109

 

Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті

110

 

Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті

111

 

Розвиток зв’язного мовлення. Відвідаємо театр.

112

 

Повторення і закріплення вивченого про текст.

113

 

Повторення і закріплення вивченого про текст.

114

 

Мова і мовлення

Мова в житті народу. Діагностувальна  робота:  усний  твір.

115

 

Мовні і немовні знаки.

116

 

Діагностувальна  робота: списування.

 

117

 

Аналіз діагностувальної роботи. Спорідненість мов.

118

 

Сила голосу і швидкість мовлення. Усне і писемне мовлення.

119

 

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся складати розповідь за поданим початком.

120

 

Діагностувальна робота: диктант «По ягоди».

121

 

Аналіз діагностувальної роботи. Слова ввічливості.

 

122

 

Слова ввічливості. Вчимося розрізняти слова ввічливості (подяки, прохання, привітання, прощання тощо).

123

 

Звертання.

124

 

Звертання. Виділення звертання на письмі.

125

 

Повторення вивченого матеріалу. Головні слова в реченні.

126

 

Повторення вивченого матеріалу. Головні слова в реченні.

127

 

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся складати загадки.

128

 

Повторення вивченого матеріалу. Звуки мовлення.

129

 

Повторення вивченого матеріалу. Букви.

130

 

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви предметів.

131

 

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви предметів.

132

 

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви ознак.

133

 

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви ознак.

134

 

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви дії.

135

 

Розвиток зв’язного мовлення.  Мої канікули.

136

 

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви дії.

137

 

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви чисел.

138

 

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви чисел.

139

 

Підсумковий урок за рік.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
10 лютого
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку