План – конспект уроку "Волейбол" для учнів 11 класу

Про матеріал
повторити раніше засвоєні елементи волейболу (передача м’яча двома руками зверху та прийом м’яча двома руками знизу в парах); - закріпити навички техніки виконання прямого нападаючого удару; - вдосконалити організацію спортивної боротьби за допомогою індивідуальних, групових та командних дій в залежності від конкретних умов гри суперника; - формувати світогляд учнів : моральність, патріотизм, здоровий спосіб життя; - створити умови для розвитку природних здібностей, нахилів і талантів учня.
Перегляд файлу

C:\Users\dell\Desktop\imgonline-com-ua-Transparent-backgr-URKwpvZczTkFhnKq.pngC:\Users\dell\Desktop\3.pngC:\Users\dell\Desktop\imgonline-com-ua-Transparent-backgr-wrLwu4IpLqUeHT.pngПлан – конспект

C:\Users\dell\Desktop\3.pngуроку з фізичної культури

C:\Users\dell\Desktop\imgonline-com-ua-Transparent-backgr-Qyd5g7nSRSch.png 

«Щоб зробити дитину розумною і розсудливою,

зробіть іі міцною і здоровою»

Ж.Ж.Руссо

 

Модуль: волейбол

Клас:11 (юнаки)

Вчитель: Крюков Юрій Іванович

Тип уроку: сюжетний (змагання)

Форма уроку: навчально - тренувальна

Міжпредметні зв’язки:

  • урок української мови за темою «Спортивний репортаж»;
  • урок фізики за темою: «Механічна робота»;
  • урок біології за темою: «Обмін речовин, гідроліз. Робота м’язів, втома»

Мета уроку:

- всебічний розвиток свідомої особистості учня;

- виховання у школярів традицій і культури здорового способу життя;

- залучення дітей до активних занять фізичною культурою і спортом;

- формування мотивації до використання набутих знань, умінь і навичок у повсякденному житті.

Завдання уроку:

- повторити раніше засвоєні елементи волейболу (передача м’яча двома руками зверху та прийом м’яча двома руками знизу в парах);

- закріпити навички техніки виконання прямого нападаючого удару;

- вдосконалити організацію спортивної боротьби за допомогою індивідуальних, групових та командних дій в залежності від конкретних умов гри суперника;

- формувати світогляд учнів : моральність,  патріотизм, здоровий спосіб життя;

- створити умови для розвитку природних здібностей, нахилів і талантів учня.

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І.Підготовча частина

10-12 хв.

 

1.Організація учнів. Шикування. Привітання.

10-15 сек.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та їхнє самопочуття.

2.Мотивація навчальної діяльності, повідомлення завдань уроку

Сьогодні ми проведемо урок-змагання з модуля: «Волейбол». На ньому ви повторите раніше вивчений матеріал з уроків фізики, біології, української мови. Застосуєте ці знання на уроці фізичної культури в практичних умовах. Згадаємо правила, мотивацію до збереження та зміцнення здоров’я, фізичного і духовного розвитку Адже сучасна людина повинна бути трансдисциплінованою (потрібно бути компетентним не тільки у власній галузі, а й мати базові знання в інших сферах). А також під час змагань покажемо техніко - тактичну підготовленість, продемонструємо фізичні якості, дружні відносини та повагу до суперника.

1 хв.

На уроці цілком може реалізуватися одвічна вчительська проблема: передати, віддати, навчити, навчити, вчитися.

3. Репортаж новин з зимової олімпіади. Наш земляк (з Миколаєва) Микола Абраменко  Олімпійський чемпіон з фрістайлу.

1 хв.

 

Під час репортажу роль головного редактора виконує вчитель, кореспондентів – призначені учні (вони поділені на три групи: працівників радіо, телебачення, газети, група TV робить репортаж, група газети пише замітку, група радіо бере інтерв’ю ).

4. Інструктаж з техніки безпеки.

30 сек.

Наголосити на дотримання  техніки безпеки, бути уважним, зібраним, дисциплінованим.

5. Стройові вправи на місці: повороти, перешикування.

30 сек.

Звернути увагу на правильну постанову учнів. Дотримуватися чіткого виконання.

6.Ходьба

10-15 м

У колонні по одному, дистанція 2-3 кроки.

7. Бігові вправи:

- повільні;

- приставними кроками;

- спиною вперед;

-з обертами на 360◦;

- звичайний біг.

 

30-40 м

30-40 м

15-20 м

15-20 м

15-20 м

У колонні  по одному, дистанція 2-3 кроки. Ноги зігнуті в колонному суглобі,руки перед грудьми.

 

 

8. Ходьба, перешикування з колони по одному в колону по два

30 сек.

Відновити дихання,дотримуватись чіткого виконання.

9.Загальнорозвивальні вправи з набивним м’ячем. За допомогою «кореспондента» учні повинні повторити раніше вивчений матеріал о типах м’язової тканин, будові та механізму скорочення м’язів.

5-6 хв.

1-1,5 хв.

 

В парах.

Діти відповідають на запитання «кореспондента».

Які види м’язової тканини вам відомі?

Які особливості їх будови?

Які функції вони виконують?

 

  • передача м’яча кидком із-за голови двома руками

C:\Users\dell\Desktop\Новая папка (3)\20180226_122727.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

по 5-6 разів

Партнер стоїть близько. Зосередити увагу на синхронні рухи руками, ногами.

  • теж саме кидком від грудей

C:\Users\dell\Desktop\Новая папка (3)\20180226_122817.jpg 

по 5-6 разів

Рука продовжує рух у напрямку  кидка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • в.п.: стоячи спиною один до одного, передача м’яча збоку

C:\Users\dell\Desktop\Новая папка (3)\20180226_123001.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

по 8-10 разів

М’яч передавати з рук в руки описуючи «вісімку».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • в.п.: стоячи спинами друг до друга, ноги в сторони. Кидок та прийом м’яча зліва та справа.

C:\Users\dell\Desktop\Новая папка (3)\20180226_123045.jpg 

по 6-8 разів

Почергово. Ноги зігнуті в колінному суглобі, рух руками з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • в.п.: лежачи на животі обличчям один до одного. Кидки м’яча.

C:\Users\dell\Desktop\Новая папка (3)\20180226_123158.jpg 

 

 

 

 

 

по 6-8 разів

З прогином, від грудей.

  • перший партнер, зажав м’яч стопами, стоїть за декілька кроків набирати другого. Махом ніг кидок м’яча вперед другий повинен підхопити м’яч руками.

C:\Users\dell\Desktop\Новая папка (3)\20180226_123253.jpg 

 

 

 

 

 

 

по 4-5 разів

З максимальною амплітудою рухів.

  • змагання:хід у кого відбере м’яч ?

C:\Users\dell\Desktop\Новая папка (3)\20180226_123314.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 спроби

М’яч тримати на рівні: поясу, грудей, над головою.

Група працівників радіо інтерв’ю у формі діалогу.

 

 

ІІ. Основна частина

30 хв.

 

 

Передача м’яча двома руками зверху:

 

  • передача в зустрічних колонах вдоль сітки;
  • передача в зустрічних колонах через сітку;

5 хв.

 

По типу рухливі гри «м’яч у повітрі». Зорієнтувати увагу на положення та рух  рук та ніг.

Прийом м’яча двома руками знизу:

  • прийом м’яча після швидких переміщень. М’яч у заднього, він виконує передачу зверху направляючи м’яч вперед-вгору. Другий побачивши м’яч, хутко переміщується вперед і приймає м’яч над собою.

5 хв.

В парах. Партнери розташовані в затилок один до одного. Звернути увагу на синхронний рух рук,тулуба,ніг.

Прямий атакуючий удар по ходу розбігу:

 

  • атакуючий удар по ходу із зони 2 з передач гравця із зони 3
  • атакуючий удар з передач,віддалених від сітки

 

Руки допомагають стрибку: з початку настрибування відводяться в сторони-назад, а при відштовхуванні виконують мах вперед - догори (за рахунок маха задіяна ще одна група м’язів і їми задіяна додаткова робота). Ноги виконують відштовхування одночасно з махом рук (дія декількох груп м’язів (сил) додаються ).

Замах починається з введення плеча (збільшується плече сили, за рахунок  якої наноситься удар так при однаковій силі м’язів при більшому плечі удар буде сильніше)

 

 

Навчальна гра з суддівського практикою.

15 хв.

 

Зосередити увагу на виборі місць на майданчику. Намагатися  передбачати дії суперника, замаскувавши свої . Звернути увагу на страхування та взаємодію з партнером.

Група телебачення готує репортаж група радіо бере інтерв’ю .

 

 

ІІІ. Заключна частина

  • повільний біг
  • ходьба, вправи на відновлювання дихання
  • шикування
  • візуальний контроль за учнями
  • підбиття підсумків уроку, оцінювання

 

  • домашнє завдання

2-3 хв.

30-40 м

20-30 м

10 сек.

 

30-40 м

 

В колону по одному

Відновити дихання

В одну шеренгу.

Норма-без видимих зовнішніх ознак.

Відзначити кращих учнів, дати рекомендації відстаючи учням

Вправи для розвитку м’язів тулуба, верхніх на нижніх кінцівок.

Група газети готує замітку.

 

 

 

 

docx
Додано
17 жовтня 2019
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку