Календарне планування
Захист України. Інтегрований курс.
Вчитель С. ФІНЮК
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ №1116 від 08.08.2024 року
«Погоджено Міністерством оборони України» Лист Міністерства оборони України від 24.04.2024 № 220/5643
ОЗЗСО «Камінь –Каширський ліцей №1»__11-А
№ |
Зміст уроку |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
|
Модуль 1. Військові технології та їхній розвиток Спеціальні війська та зв'язок.Основи радіозв’язку. Види, типи та способи налагодження зв’язку |
|
|
|
|
Подвійне застосування та безпека звʼязку: телефон, Wi-Fi |
|
|
|
|
Основи радіоелектронної боротьби: військові системи РЕР, РЕБ. Призначення та типи засобів |
|
|
|
|
Безпілотні (роботизовані) системи. БпЛА: види та призначення |
|
|
|
|
Основні складові конструкції та технічні параметри БпЛА. |
|
|
|
|
Основні властивості та моделі БпЛА (мультиротори, FPV крила) |
|
|
|
|
Основи пілотування. Базові вправи на FPV-дронах та БпЛА літакового типу. Правила польоту, заборонені зони та рекомендації щодо безпеки |
|
|
|
|
Симулятори та тренажери для підготовки операторів БпЛА |
|
|
|
|
Військові інформаційні системи та платформи. Військові професії. Особливості професій, пов’язаних з аналізом інформації; радіотехнічних засобів електромагнітно (радіоелектронної) боротьби, пілотуванням та розробкою БпЛА. |
|
|
|
|
Модуль 2. Стрілецька підготовка, основи дій та взаємодії в бою Поняття, класифікація та будова вогнепальної зброї Стрілецька справа |
|
|
|
|
Передача інформації в умовахбойових дій Радіозвʼязок на полі бою |
|
|
|
|
Правила ведення радіозв’язку: отримання і відправка радіоповідомлень |
|
|
|
|
Техніка переміщення у складі бойової групи: пересування двійками на різній місцевості, реакція на контакт |
|
|
|
|
Подолання інженерних загороджень. Смуга перешкод |
|
|
|
|
Модуль 3. Інформаційна війна Цілі та завдання інформаційної війни Учасники інформаційної війни |
|
|
|
|
Методи інформаційної війни (пропаганда, дезінформація, кібератаки, психологічні операції, інформаційні операції) |
|
|
|
|
Роль критичного мислення в інформаційній війні Роль медіа в інформаційній війні |
|
|
|
|
Роль штучного інтелекту в інформаційній війні |
|
|
|
|
Кібербезпека в умовах інформаційної війни |
|
|
|
|
Розвідка на основі відкритих джерел (OSINT) |
|
|
|
|
Цілі та завдання OSINT Інструменти та методи OSINT |
|
|
|
|
Верифікація джерел.Візуальний аналіз |
|
|
|
|
Військові професії. Особливості професій, пов'язаних із сучасними цифровими технологіями, медіа та аналізом даних |
|
|
|
|
Модуль 4. Домедична допомога в умовах бою Ознайомлення з протоколами ТССС |
|
|
|
|
Склад аптечки для першої медичної допомоги |
|
|
|
|
Правила поводження при трьох фазах ТССС |
|
|
|
|
Переміщення пораненого із зони прямої загрози |
|
|
|
|
Надання допомоги на етапі тактичних умов. Алгоритм MARCH |
|
|
|
|
Ознаки критичної кровотечі. Способи її зупинки за допомогою тампонування та турнікетів |
|
|
|
|
Ознайомлення з роботою турнікетів Правила накладання турнікетів |
|
|
|
|
Правила тампонування поранення |
|
|
|
|
Контроль прохідності дихальних шляхів |
|
|
|
|
Огляд постраждалого, перевірка стану свідомості та попередження гіпотермії |
|
|
|
|
Військові професії (бойові медики) |
|
|
|
|
Модуль 5. Цивільне населення в кризових умовах Надзвичайні ситуації (причини виникнення, класифікація, ознаки). Воєнний стан |
|
|
|
|
Поведінка в умовах наближення бойових дій |
|
|
|
|
Евакуація цивільного населення в умовах наближення бойових дій, із зони бойових дій |
|
|
|
|
Порядок дій під час стрілецького обстрілу авіаційного та ракетного нальоту, та артилерійського обстрілу. Формування та зміцнення психологічної стійкості |
|
|
|
|
Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів |
|
|
|
|
Властивості та ознаки застосування ядерної зброї, хімічної атаки і бойових біологічних речовин |
|
|
|
|
Захисні властивості споруд, техніки та місцевості. Засоби захисту |
|
|
|
|
Види терористичних актів та способи дій терористів. Порядок дій під час терористичних актів |
|
|
|
|
Психологічна стійкість та саморегуляція під час надзвичайних ситуацій. Стресові реакції. Прийоми саморегуляції |
|
|
|
|
Само- та взаємодопомога при панічному нападі, тривозі, істериці, ступорі, апатії, проявах гніву, злості, агресії Основи та принципи виживання. Матеріальна, фізична та психологічна підготовка до перебування в екстремальних умовах |
|
|
|
|
Забезпечення життєдіяльності в екстремальних умовах Тривожний наплічник. Одяг та засоби для перебування в екстремальних умовах в різних кліматичних умовах |
|
|
|
|
Вибір місця та обладнання укриттів. Створення і підтримання життєзабезпечення(вогонь, вода, харчування, ліки) |
|
|
|
|
Модуль 6. Планую майбутнє: особиста роль в обороні України Захист України як усвідомленийвибір |
|
|
|
|
Воля. Гідність. Самобутність. Свобода - суспільно-державні цінності |
|
|
|
|
Роль громадянського суспільства у формуванні обороноздатності і національної єдності |
|
|
|
|
Громадський активізм в умовах воєнного часу. Волонтерський |
|
|
|
|
Способи реалізувати свій талант в обороні України |
|
|
|
|
Адаптація суспільства до потреб військовослужбовців і військовослужбовиць та ветеранів і ветеранок війни, зокрема осіб з інвалідністю внаслідок війни |
|
|